Ik kan, mits ik een aantal uur in de omgeving zit ja. Is niet zo lastig! Maar ik spreek nu een mixje van de Gooische R en het Alkmaarse.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik kan, mits ik een aantal uur in de omgeving zit ja. Is niet zo lastig!
quote:Maar ik spreek nu een mixje van de Gooische R en het Alkmaarse.
hebben ze in Alkmaar een dialect dan?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik kan, mits ik een aantal uur in de omgeving zit ja. Is niet zo lastig! Maar ik spreek nu een mixje van de Gooische R en het Alkmaarse.
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik kan, mits ik een aantal uur in de omgeving zit ja. Is niet zo lastig! Maar ik spreek nu een mixje van de Gooische R en het Alkmaarse.
Dat is lompquote:Op maandag 25 juli 2011 22:00 schreef Bos81 het volgende:
Ik vond dat zo irritant toen ik in Weert op school zat. Moest ik bij de secretaresses zijn. Beginnen ze Limburgs tegen me praten, ik antwoord terug in het Nederlands, weer een LImburgs antwoord..
Nou, die zaal die hier net voorbij kwam hequote:
Natuurlijk. Het is ook geen Alkmaar maar Allekmaar.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hebben ze in Alkmaar een dialect dan?
Uhuquote:Op maandag 25 juli 2011 22:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou, die zaal die hier net voorbij kwam he
[..]
Natuurlijk. Het is ook geen Alkmaar maar Allekmaar.
* MPG begint te sparen...quote:Op maandag 25 juli 2011 22:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou, die zaal die hier net voorbij kwam he
[..]
Natuurlijk. Het is ook geen Alkmaar maar Allekmaar.
Ik heb m'n geboortedorpstad niet zelf uitgekozenquote:Op maandag 25 juli 2011 22:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten.
Maar purmerreutel...
Ik ook niet, Zaanstadquote:Op maandag 25 juli 2011 22:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb m'n geboortedorpstad niet zelf uitgekozen
Had je maar minder hard moeten zwemmenquote:Op maandag 25 juli 2011 22:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb m'n geboortedorpstad niet zelf uitgekozen
Sparen? Dacht dat mijn prins op het witte paard genoeg geld had?!quote:
Hahahaquote:Op maandag 25 juli 2011 22:06 schreef Yuki het volgende:
Ik hoorde het laatst weer iemand zeggen:
"Ja, en toen ging ik naar Hoorrrrrrrrnnn"
Het is Hooooren, muts
en Henkuzen en niet Enkhuizenquote:
Woensdag de trein pakken naar Utrecht?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:10 schreef douche-eendje het volgende:
Boompje toch.... hoe ga je dat goed maken met Yuki?
Ik zou er niet in trappenquote:Op maandag 25 juli 2011 21:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hou er wel rekening mee dat het huwelijk de nummer 1 oorzaak is van echtsheidingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |