Ik kan, mits ik een aantal uur in de omgeving zit ja. Is niet zo lastig! Maar ik spreek nu een mixje van de Gooische R en het Alkmaarse.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik kan, mits ik een aantal uur in de omgeving zit ja. Is niet zo lastig!
quote:Maar ik spreek nu een mixje van de Gooische R en het Alkmaarse.
hebben ze in Alkmaar een dialect dan?quote:Op maandag 25 juli 2011 21:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik kan, mits ik een aantal uur in de omgeving zit ja. Is niet zo lastig! Maar ik spreek nu een mixje van de Gooische R en het Alkmaarse.
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik kan, mits ik een aantal uur in de omgeving zit ja. Is niet zo lastig! Maar ik spreek nu een mixje van de Gooische R en het Alkmaarse.
Dat is lompquote:Op maandag 25 juli 2011 22:00 schreef Bos81 het volgende:
Ik vond dat zo irritant toen ik in Weert op school zat. Moest ik bij de secretaresses zijn. Beginnen ze Limburgs tegen me praten, ik antwoord terug in het Nederlands, weer een LImburgs antwoord..
Nou, die zaal die hier net voorbij kwam hequote:
Natuurlijk. Het is ook geen Alkmaar maar Allekmaar.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hebben ze in Alkmaar een dialect dan?
Uhuquote:Op maandag 25 juli 2011 22:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou, die zaal die hier net voorbij kwam he
[..]
Natuurlijk. Het is ook geen Alkmaar maar Allekmaar.
* MPG begint te sparen...quote:Op maandag 25 juli 2011 22:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou, die zaal die hier net voorbij kwam he
[..]
Natuurlijk. Het is ook geen Alkmaar maar Allekmaar.
Ik heb m'n geboortedorpstad niet zelf uitgekozenquote:Op maandag 25 juli 2011 22:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten.
Maar purmerreutel...
Ik ook niet, Zaanstadquote:Op maandag 25 juli 2011 22:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb m'n geboortedorpstad niet zelf uitgekozen
Had je maar minder hard moeten zwemmenquote:Op maandag 25 juli 2011 22:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb m'n geboortedorpstad niet zelf uitgekozen
Sparen? Dacht dat mijn prins op het witte paard genoeg geld had?!quote:
Hahahaquote:Op maandag 25 juli 2011 22:06 schreef Yuki het volgende:
Ik hoorde het laatst weer iemand zeggen:
"Ja, en toen ging ik naar Hoorrrrrrrrnnn"
Het is Hooooren, muts
en Henkuzen en niet Enkhuizenquote:
Woensdag de trein pakken naar Utrecht?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:10 schreef douche-eendje het volgende:
Boompje toch.... hoe ga je dat goed maken met Yuki?
Ik zou er niet in trappenquote:Op maandag 25 juli 2011 21:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hou er wel rekening mee dat het huwelijk de nummer 1 oorzaak is van echtsheidingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Misschien omdat je druk bezig bent geweest de hele dag en misschien tegen de volgende dag op ziet.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:13 schreef pgrferrari het volgende:
Waarom krijg ik savonds de dag voordat ik weer moet beginnen altijd zon vreselijke dip
quote:Op maandag 25 juli 2011 22:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Lieve mensen, ik heb een vraag. Hebben jullie suggesties?"Boze Hotelmanager b.v"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Dank voor deze opbouwende reactiequote:
Ik denk nog na snoetjequote:Op maandag 25 juli 2011 22:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dank voor deze opbouwende reactie
Lieve mensen, ik heb een vraag. Hebben jullie suggesties?sorry, niet opbouwend (en niet persoonlijk bedoelt) ...maar ik zelf zou nooit op deze manier advies zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt op mij over op een gepimpte manier van googlen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Dus noemen we het nu... Google Pimp.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
sorry, niet opbouwend (en niet persoonlijk bedoelt) ...maar ik zelf zou nooit op deze manier advies zoeken.
Komt op mij over op een gepimpte manier van googlen
Cute!quote:Op maandag 25 juli 2011 22:19 schreef Muck het volgende:
Maar goed dat ik het oud papier nog niet in de container gegooid heb
[ afbeelding ]
Lieve mensen, ik heb een vraag. Hebben jullie suggesties?E-sultSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kort, krachtig, ladingdekkend, lijkt op REsult, fancy, etc., enz.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Snap ik, hoe we de boodschap over gaan brengen is nog wipquote:Op maandag 25 juli 2011 22:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
sorry, niet opbouwend (en niet persoonlijk bedoelt) ...maar ik zelf zou nooit op deze manier advies zoeken.
Komt op mij over op een gepimpte manier van googlen
Whaoh! Poezelquote:Op maandag 25 juli 2011 22:19 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Klinkt ook als insult...quote:Op maandag 25 juli 2011 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
E-sult
Kort, krachtig, ladingdekkend, lijkt op REsult, fancy, etc., enz.
Ik liep me rot te zoeken naar haarquote:
Zit jij nou mijn marketing om zeep te helpenquote:
Schutkleuren FTWquote:Op maandag 25 juli 2011 22:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik liep me rot te zoeken naar haar
Een grotendeels witte poes in een doos met wit papier valt voor geen meter op
Daar dacht ik ook gelijk aanquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 21:51 schreef MPG het volgende:
[..]
PriemGuy komt uit (de buurt van) Nuenen, als ik me niet vergis.
als ze op mijn blote buik ligt, zie je haar ook nietquote:
Lieve mensen, ik heb een vraag. Hebben jullie suggesties?In ieder geval een naam die niet veel wordt gebruikt, anders word het moeilijker om je te vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik zou iig kijken naar hoe je google page rank kan verhogen zodra je een site hebt.
Over een naam moet ik even denken.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
Ik was eerlijk gezegd een beetje verrast door de eenvoudquote:Op maandag 25 juli 2011 22:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Gerwen zelfs
KG: OMG IK WIL EEN BICKYYYYYY ! Ik ben afgelopen weekend nochtans in bels geweest
Zou je weer een kat zijn kwijt geweestquote:Op maandag 25 juli 2011 22:19 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op maandag 25 juli 2011 22:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik liep me rot te zoeken naar haar
Een grotendeels witte poes in een doos met wit papier valt voor geen meter op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |