totdat je ernaast moet slapenquote:Op maandag 25 juli 2011 16:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in mijn hoofd is dat heel grappig![]()
sorry
doorgaans is er niks mis met grommende mannen in bedquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 16:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
doorgaans is er niks mis met grommende mannen in bed![]()
tenzij ze al slapen, dan heb je er niks aan
De aardappeltjes staan hier al even in de olie, dan kunnen ze zo hup de oven inquote:Op maandag 25 juli 2011 16:29 schreef MaleDuck het volgende:
ik gaat ook maar eens huiswaarts eens kijken of ik de vrouw en de kids wat voedzaams kan voorschotelen
Dan kom ik ze over een half uurtje halenquote:Op maandag 25 juli 2011 16:30 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
De aardappeltjes staan hier al even in de olie, dan kunnen ze zo hup de oven in
Ja, hoho, je mag mee-eten, maar Toek en ik willen niet verhongerenquote:Op maandag 25 juli 2011 16:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan kom ik ze over een half uurtje halen
Ja, nu wel dusquote:Op maandag 25 juli 2011 17:01 schreef Barretje80 het volgende:
muck.. is het pakketje nou nog niet bezorgd??
quote:
Hij was afgelopen vrijdag al aan de deur geweest blijkbaar, maar toen waren we net wegquote:Op maandag 25 juli 2011 17:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
eindelijk!
mja.. gewoongraag gedaan!
joepie! goede bloemen uitgekozenquote:Op maandag 25 juli 2011 17:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Hij was afgelopen vrijdag al aan de deur geweest blijkbaar, maar toen waren we net weg
We vinden het echt superlief
En sowieso, gerbera's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op maandag 25 juli 2011 17:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
joepie! goede bloemen uitgekozen
mja.. ik raakte lichtelijk in de stress toen je zei dat je naar pama muck ging
maar . van de KSC he!negentien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn er überhaupt zoveel KSC'ers?
Echt zo ontzettend lief van jullie
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
waar?quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 17:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
joepie! goede bloemen uitgekozen
mja.. ik raakte lichtelijk in de stress toen je zei dat je naar pama muck ging
maar . van de KSC he!mafferdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thnx
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 17:15 schreef Muck het volgende:
[..]
negentien?
Zijn er überhaupt zoveel KSC'ers?
Echt zo ontzettend lief van jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
* Barretje80 gaat morgen met KG etenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |