Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ik leef nog steeds...quote:
maar dan heb ik hongerquote:Op maandag 25 juli 2011 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Zorgen dat je je bord met dat van haarzelf wisselt...
Wij eten nauwelijks vlees meer... ik heb het wel altijd op brood, maar vrouwlief kookt heerlijk zonder vlees dat veel mensen die bij ons eten vaak verbaasd zijn als we zeggen dat er geen vlees bij zit, dat ze het niet missen. Maar vandaag mag ik koken... zal wel aardappels met wat groenten wordenquote:Op maandag 25 juli 2011 15:36 schreef Barreltje het volgende:
MD, mja.. wil weer eens aardappel groente vleesch..
naja een rollade ofzo![]()
van de weeg gevulde kipfilet![]()
vanavond eens kijken wat ik kan koken
Ik ben sowieso ontzettend verwend wat dat betreft, mijn ouders hebben een enorme groententuinquote:
verse wortels en komkommers zijn zoooooo veel lekkerderquote:Op maandag 25 juli 2011 15:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben sowieso ontzettend verwend wat dat betreft, mijn ouders hebben een enorme groententuin
Bossiequote:
Absoluut!quote:Op maandag 25 juli 2011 15:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
verse wortels en komkommers zijn zoooooo veel lekkerder
tuinkersquote:Op maandag 25 juli 2011 15:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Ik heb weleens 5 min. voor etenstijd een krop sla uit de tuin van pamuck gehaaldquote:Op maandag 25 juli 2011 15:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Daar vind ik persoonlijk niet zoveel aanquote:
en jij ging dat ff verplaatsenquote:Op maandag 25 juli 2011 15:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb weleens 5 min. voor etenstijd een krop sla uit de tuin van pamuck gehaald. Hoezo, vers?
Jouw pa heeft indd puicke komkommers. Krommer, maar ook veel lekkerder dan die meuk van de supermarkt.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Bossie
[..]
Absoluut!
Komkommers uit de winkel breken me vaak op, maar met die van mijn pa heb ik er totaal geen last van
Hij stuurde gewoon even een Pool stiekemquote:Op maandag 25 juli 2011 15:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en jij ging dat ff verplaatsen?
Gek genoeg zijn het dit jaar niet echt kromkommersquote:Op maandag 25 juli 2011 15:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw pa heeft indd puicke komkommers. Krommer, maar ook veel lekkerder dan die meuk van de supermarkt.
Jazekerquote:Op maandag 25 juli 2011 15:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en jij ging dat ff verplaatsen?
nooit de deur uitgaan zonder je eigen pool!quote:Op maandag 25 juli 2011 15:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Hij stuurde gewoon even een Pool stiekem
He has improved themquote:Op maandag 25 juli 2011 15:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Gek genoeg zijn het dit jaar niet echt kromkommers
En hoequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op maandag 25 juli 2011 16:04 schreef Barreltje het volgende:
vroeg naar huis.. bijslapen
tot morgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
in mijn hoofd is dat heel grappigquote:
totdat je ernaast moet slapenquote:Op maandag 25 juli 2011 16:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in mijn hoofd is dat heel grappig![]()
sorry
doorgaans is er niks mis met grommende mannen in bedquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 16:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
doorgaans is er niks mis met grommende mannen in bed![]()
tenzij ze al slapen, dan heb je er niks aan
De aardappeltjes staan hier al even in de olie, dan kunnen ze zo hup de oven inquote:Op maandag 25 juli 2011 16:29 schreef MaleDuck het volgende:
ik gaat ook maar eens huiswaarts eens kijken of ik de vrouw en de kids wat voedzaams kan voorschotelen
Dan kom ik ze over een half uurtje halenquote:Op maandag 25 juli 2011 16:30 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
De aardappeltjes staan hier al even in de olie, dan kunnen ze zo hup de oven in
Ja, hoho, je mag mee-eten, maar Toek en ik willen niet verhongerenquote:Op maandag 25 juli 2011 16:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan kom ik ze over een half uurtje halen
Ja, nu wel dusquote:Op maandag 25 juli 2011 17:01 schreef Barretje80 het volgende:
muck.. is het pakketje nou nog niet bezorgd??
quote:
Hij was afgelopen vrijdag al aan de deur geweest blijkbaar, maar toen waren we net wegquote:Op maandag 25 juli 2011 17:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
eindelijk!
mja.. gewoongraag gedaan!
joepie! goede bloemen uitgekozenquote:Op maandag 25 juli 2011 17:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Hij was afgelopen vrijdag al aan de deur geweest blijkbaar, maar toen waren we net weg
We vinden het echt superlief
En sowieso, gerbera's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op maandag 25 juli 2011 17:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
joepie! goede bloemen uitgekozen
mja.. ik raakte lichtelijk in de stress toen je zei dat je naar pama muck ging
maar . van de KSC he!negentien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn er überhaupt zoveel KSC'ers?
Echt zo ontzettend lief van jullie
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
waar?quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 17:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
joepie! goede bloemen uitgekozen
mja.. ik raakte lichtelijk in de stress toen je zei dat je naar pama muck ging
maar . van de KSC he!mafferdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thnx
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 17:15 schreef Muck het volgende:
[..]
negentien?
Zijn er überhaupt zoveel KSC'ers?
Echt zo ontzettend lief van jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
* Barretje80 gaat morgen met KG etenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |