Bomencollectiequote:
Wat ga je eten?quote:Op maandag 25 juli 2011 19:34 schreef Yuki het volgende:
Zo
Voedsel in huis, soort van verantwoord... Nu eerst eens zien of ik die vriezer kan tackelen
lekker toch!quote:Op maandag 25 juli 2011 19:36 schreef Toekito het volgende:
ik heb een vreetkick
handig..............heb al zat op. Maar nog steeds trek.
Gewoon aandrukkenquote:Op maandag 25 juli 2011 19:34 schreef Yuki het volgende:
Zo
Voedsel in huis, soort van verantwoord... Nu eerst eens zien of ik die vriezer kan tackelen
Ik heb nog wat lasagne overquote:Op maandag 25 juli 2011 19:36 schreef Toekito het volgende:
ik heb een vreetkick
kijk je uit dat ie niet op je valtquote:Op maandag 25 juli 2011 19:34 schreef Yuki het volgende:
Zo
Jouw eetlust was toch al chronisch?quote:Op maandag 25 juli 2011 19:36 schreef Toekito het volgende:
ik heb een vreetkick
beetje verquote:Op maandag 25 juli 2011 19:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon aandrukken
[..]
Ik heb nog wat lasagne over
daarom heb ik Muckquote:
Wat nou schaaltjequote:Op maandag 25 juli 2011 19:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
daarom heb ik Muck
zo ff schaaltje chips gekaapt.
quote:Op maandag 25 juli 2011 19:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat nou schaaltje? Chips eet je per zak
![]()
... Toch?
D'ohquote:Op maandag 25 juli 2011 19:53 schreef Trevland het volgende:
[..]Nope, per schaal van tenminste 2 zakken
Geen geleur aan de deurquote:Op maandag 25 juli 2011 20:05 schreef DaMart het volgende:
Enecomannetje aan de deur: 'Ik kom u niets verkopen maar.... (blablabla)... stap nu naar ons over...'.
Nee hoor, je verkoopt echt niets.
Doet hij ook nietquote:Op maandag 25 juli 2011 20:05 schreef DaMart het volgende:
Enecomannetje aan de deur: 'Ik kom u niets verkopen maar.... (blablabla)... stap nu naar ons over...'.
Tuurlijk wel! Gebakken luchtquote:Op maandag 25 juli 2011 20:05 schreef DaMart het volgende:
Precies... ik ben al bekeerdquote:
Hij probeerde het ja... mijn afwimpelzin nu:'Ik wil binnen een jaar verhuizen, dus dan kijk ik wel.'quote:
Niet eens een Nuongirl de Tweede?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:05 schreef DaMart het volgende:
Gewoon vragen of je bij ze geld erbij krijgt, zo niet dan heeft hij pechquote:Op maandag 25 juli 2011 20:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies... ik ben al bekeerd.
[..]
Hij probeerde het ja... mijn afwimpelzin nu:'Ik wil binnen een jaar verhuizen, dus dan kijk ik wel.'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |