Nee, daaromquote:Op maandag 25 juli 2011 18:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Pffff, daar word je toch ook niet goedvan?
* MPG geeft zuster Enfermerel![]()
een knuffel
.
Je kan ook zeggen dat Barretje nu al uitgekeken is op het huwelijk. Alleen Axl Rose was dat sneller.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Wait, whut?
Nog maar amper van Joysa af, gaat 'ie alweer met jou de hort op![]()
?
huuuquote:Op maandag 25 juli 2011 18:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, daaromAls ik zin heb/ vrolijk ben kom ik weer vaker hoor!
Lief!![]()
Minimale uren: 30quote:
of er niks van zeggen en het gewoon zien als 30 uurquote:Op maandag 25 juli 2011 18:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Minimale uren: 30
Maandag: 7 uur
Dinsdag: all day training
Woensdag: vrij
Donderdag: all day training
Vrijdag: 7 uur
Als die trainingen 8 uur zouden duren, dan haal ik het. Maar helaas. Die dagen zijn óók 7 uur, dus ik moet 2 uur ergens aan plakken, of ik moet verlof schrijven
Nee, zo werkt het niet. Ik moet m'n uren schrijven namelijk en die worden gecontroleerd. Haal ik de 30 niet, dan moet ik verlof bijschrijven.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
of er niks van zeggen en het gewoon zien als 30 uur
Pan heet water ofzo erin zetten.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:00 schreef Yuki het volgende:
Iemand nog tips voor snel ontdooien van een vriezer?
dat is 3x flut met prut danquote:Op maandag 25 juli 2011 18:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het niet. Ik moet m'n uren schrijven namelijk en die worden gecontroleerd. Haal ik de 30 niet, dan moet ik verlof bijschrijven.
Koud water werkt beter, echt waarquote:
Uhu.quote:
doe een striptease dan wordt je wel heetquote:Op maandag 25 juli 2011 19:00 schreef Yuki het volgende:
Iemand nog tips voor snel ontdooien van een vriezer?
Echt?quote:Op maandag 25 juli 2011 19:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Koud water werkt beter, echt waar
Met een plantenspuit erop spuiten nóg beter
hups met je bips nd super danquote:Op maandag 25 juli 2011 19:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Uhu.
Ook flut met prut: denken dat je nog groente in huis hebt, maar het niet meer hebben.
En ook geen avondje zonder groente kunnen doen, omdat je ook nog bak- en braadspul moet halen
heet water koelt sneller af dan lauw/koud water en heeft dus minder effect, het bevriest zelfs snellerquote:Op maandag 25 juli 2011 19:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Echt?
Tegen-intuïtief, maar ik wil 'm vooral snel ontdooid dus ik ga het straks proberen!
Bedankt voor de tip, Muck!
Uhhh... okequote:Op maandag 25 juli 2011 19:06 schreef PeZu het volgende:
I
[..]
heet water koelt sneller af dan lauw/koud water en heeft dus minder effect, het bevriest zelfs sneller
Ik denk dat wij het dan eerder warm krijgenquote:Op maandag 25 juli 2011 19:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
doe een striptease dan wordt je wel heet
Echt waarquote:
ehm nee?quote:
Maar het geeft daarbij ook meer energie (=warmte) af aan de omgeving.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:06 schreef PeZu het volgende:
I
[..]
heet water koelt sneller af dan lauw/koud water en heeft dus minder effect, het bevriest zelfs sneller
En dus is er sneller meer wasmte aan de vriezert gegeven.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Echt waar
[..]
ehm nee?
als je ijsklontjes van heet water maakt, zijn ze ook sneller bevroren dan van koud water
voor een kortere tijd ja..quote:Op maandag 25 juli 2011 19:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar het geeft daarbij ook meer energie (=warmte) af aan de omgeving.
Ja, er is X Joule energie nodig om dat ding te ontdooien, in hoeveel tijd dat je dat toeveoert is irrelevant, alhoewel, Yuuks wil die tijd minimaliseren...quote:
dat wel, maar het gaat sneller en dat was de bedoeling toch?quote:Op maandag 25 juli 2011 19:10 schreef MPG het volgende:
[..]
En dus is er sneller meer wasmte aan de vriezert gegeven.
ah, wat jij zegt, maar dan in mensentaal dusquote:Op maandag 25 juli 2011 19:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, er is X Joule energie nodig om dat ding te ontdooien, in hoeveel tijd dat je dat toeveoert is irrelevant, alhoewel, Yuuks wil die tijd minimaliseren...
En indd, je mot natuurlijk niet de deur wagenwijd open hebben staan, dan ontsnapt de warmte.quote:
byebyequote:Op maandag 25 juli 2011 19:11 schreef Yuki het volgende:
Goed, als ik zo thuis kom maar even verder aan de slag
Ding is eindelijk een keer leeg, dus nu is het moment!
En nu boodschappen doen
Oohwquote:Op maandag 25 juli 2011 19:12 schreef MPG het volgende:
[..]
En indd, je mot natuurlijk niet de deur wagenwijd open hebben staan, dan ontsnapt de warmte.
Mwoah, het gaatquote:
Knuffquote:Op maandag 25 juli 2011 19:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Mwoah, het gaat
Ik ga mijn nagels lakken en junior masterchef kijken
je gaat je nagels lakken?quote:
Hey TFMquote:Op maandag 25 juli 2011 19:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Goedenavond lieve mensen
Ja nou, was wel een intensieve werkdag voor mij hoor, ben bekaf
Hey D-equote:Op maandag 25 juli 2011 19:30 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, weer thuis. Nog 2x naar de oppaskatjes en dan zit dat er ook weer op.
Normaal helemaal niks, maar ik heb vandaag meegeholpen met m'n broer in het verzorgingshuis. Viel reuze mee hoe zwaar, ik overdrijf maar watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |