abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99830293

Na de explosie

Voor de explosie

quote:
Mogelijk 20 tot 30 doden op Noors eiland Utøya

Volgens ooggetuigen zijn er mogelijk twintig tot dertig doden op het Noorse eilandje Utøya. Dat lieten ooggetuigen vrijdagavond weten aan de kranten VG en Dagbladet. Een als politieagent vermomde man schoot tijdens een AUF-jeugdkamp - de Noorse arbeiderspartij - op Utøya wild om zich heen. Dat meldt de Noorse krant Dagbladet.

Ooggetuigen maakten eerder al melding van een rij van minstens zeven lijken langs de oever van het eiland. Jongeren probeerden zwemmend het eiland af te komen en anderen verstopten zich. De Noorse premier Jens Stoltenberg spreekt van een dramatische situatie, meldt de Noorse tv-zender TV2. Oud-premier Gro Harlem Brundtland zou één van de aanwezigen zijn en premier Stoltenberg zou zelf zaterdag een toespraak houden bij de jongerenbijeenkomst, meldde hij.

Noors uiterlijk

Volgens een verslaggever van de Noorse publieke televisiezender NRK gaat het om een lange man met een stevig postuur en een Noors uiterlijk. Er zouden al vier dodelijke slachtoffers zijn, melden Noorse media. Het is nog niet bekend of er een direct verband is met de bomaanslag in Oslo. Volgens Reuters, de BBC en NRK is de man gearresteerd.

Toespraak premier

Op het eiland op ongeveer dertig kilometer van Oslo zouden meer dan 500 mensen bijeen zijn gekomen, onder wie oud-premier Gro Harlem Brundtland. De nep-agent stapte het traditionele zomerfeest van de AUF binnen, zogenaamd voor een routinecontrole in verband met de bomaanslag eerder op de middag in Oslo. Noorse anti-terrorismetroepen spoedden zich meteen naar het eiland, waar de vermoedelijke dader door de politie werd aangehouden.
quote:
Bomaanslag bij overheidsgebouw Oslo
OSLO – Door een zware bomaanslag bij regeringsgebouwen in de Noorse hoofdstad Oslo zijn minstens twee mensen om het leven gekomen en zijn tientallen mensen gewond geraakt, van wie negen zwaar.

Volgens de politie was de aanslag gericht op het ministerie van Olie.

Het Noorse persbureau NTB meldde aanvankelijk dat de Noorse premier Jens Stoltenberg onder de gewonden was. Later werd dat ontkend. De premier zou niet in de regeringswijk zijn geweest op het moment van de ontploffing.

Volgens een woorvoerder van de Noorse overheid zitten er nog steeds mensen ingesloten in het gebouw. Over hun situatie is nog niets bekend.

Op foto's zijn hevig bloedende mensen te zien.

Treinstation

Het belangrijkste treinstation van Oslo is ontruimd in verband met de vondst van een verdacht object. Het gaat om een tas, zo meldde de staatsomroep NRK.

Het gebouw van de tv-zender TV2 is eveneens ontruimd op last van de politie. Agenten doorzoeken het centrum van de hoofdstad van Noorwegen, omdat nog niet valt uit te sluiten dat er meer explosieven zijn geplaatst.

De politie heeft de bevolking van Oslo opgeroepen om grote groepen mensen voorlopig te mijden. Bewoners van het centrum kunnen zich beter naar elders begeven.

Auto

De Noorse krant Dagbladet meldt op basis van verschillende bronnen dat de bomaanslag op het regeringsgebouw is uitgevoerd met een auto waarin meerdere bommen zouden zijn ontploft.

Getuigen hebben een autowrak voor een van de gebouwen zien staan. De politie bevestigt tegenover de krant Aftenposten dat er nog twee bommen gezocht worden.

Bijna alle ramen zijn weggeblazen uit het 17 verdiepingen tellende overheidsgebouw. Mensen renden in paniek weg.

''Het is een chaos hier'', stelde een getuige bij het gebouw aan de Akersgata, een belangrijke doorgaande weg in het centrum van Oslo. Hier staan de gebouwen van het parlement, ministeries, grote kranten en een belangrijk theater.

De buurt ligt bezaaid met glasscherven en brokstukken. "Ik hoorde een verschrikkelijke klap, en zag rook omhoog komen. Ik voelde een reusachtige druk, die me tegen de grond sloeg. Het was verschrikkelijk'', zei een ooggetuige tegen de krant Aftenposten.

Autowrak

In het ministerie is brand uitgebroken. De politie heeft de omgeving afgezet. De explosie was in grote delen van de stad te horen.

De krant Dagbladet sprak met een vader die door zijn gewonde dochter werd gebeld. "Ze zei me dat ze amper kon ademen omdat er stuk glas vast zat in haar keel", aldus Ashang Afshar over zijn 16-jarige dochter Amosha.

Ministers

De Noorse ministers van Justitie (Knut Storberget), Olie en Energie (Ola Borten Moe) en Financiën (Sigbjörn Johnsen) hadden vrijdag geen afspraken in het regeringskwartier van Oslo en zijn net als de overige leden van de regering in veiligheid.

Hun kantoren liggen wel, net als dat van premier Stoltenberg, in het getroffen gebied. Dat meldt de ambtelijke staf van de Noorse minister-president.

Geheim

Stoltenberg houdt zijn verblijfplaats geheim in verband met de bomaanslag. Hij doet dat op advies van de politie.

Stoltenberg zei in een interview met de staatsomroep dat het te vroeg is om te concluderen dat de bomaanslag bij het ministerie van Olie een terroristische aanslag is. De politicus zei ook dat hij en zijn ministers veilig lijken te zijn.

Wraakacties

Noorwegen is lid van de NAVO en doet mee met de bombardementen op doelen van de Libische dictator Muammar Kaddafi. Hij heeft al vaker gedreigd met wraakacties in Europa. Noorwegen is in het verleden ook bedreigd door het terreurnetwerk al-Qaeda wegens de acties in Afghanistan.

Ook komt de aanslag op een moment dat Noorwegen worstelt met een aan Al-Qaeda gelieerd terreurplan. Twee verdachten zitten op het moment in de gevangenis in afwachting van de tenlastelegging. Vorige week klaagde een Noorse aanklager de van oorsprong Iraakse geestelijke Mullah Krekar aan voor het bedreigen van politici. De man had gezegd politici te zullen doden als hij wordt uitgezet.

Politiek geweld is zeer zeldzaam in Noorwegen.

Islamitische terroristen

Volgens de Noorse terreurexpert Atle Mesoy is de aanslag in Oslo waarschijnlijk gepleegd door islamitische terroristen. ''Na de dood van Osama bin Laden heeft al-Qaeda nieuwe terreuraanslagen in het Westen aangekondigd. Bovendien neemt Noorwegen deel aan militaire acties in Afghanistan en Libië'', zei hij tegen de staatsomroep.

Volgens Mesoy is het ministerie van Olie en Energie een logisch doelwit voor een aanslag. ''Dat is hét symbool van de Noorse politieke macht.''
quote:
Ook schietpartij nabij Oslo op jeugdkamp van Noorse arbeiderspartij
Een als politieagent verklede man heeft schoten gelost op een jeugdkamp van de Noorse arbeiderspartij op Utøya. De eerste berichten spreken van vijf dodelijke slachtoffers. Op het Noorse eiland zijn ongeveer 560 jonge sociaal-democraten aanwezig. De schietpartij vond plaats ndat in Oslo een autobom afging bij het ministerie van Olie. Daarbij kwamen minstens vier personen om en raakten zeker negen mensen zwaargewond.

De agent was het traditionele zomerfeest van de partij AUF binnengestapt met de mededeling dat het een routinecontrole was, wegens de aanslag in Oslo. Daarna begon hij te schieten. Een aantal jongeren sprong hierop in het water rond het eilandje en zwommen naar de wal, zo'n 750 meter verderop.

De politie ging massaal naar het kleine eiland (circa 500 bij 500 meter groot). Een Sea-King helikopter met artsen kon aanvankelijk niet landen, omdat er nog geschoten werd. Kort daarna hield de politie één verdachte aan. Het was de bedoeling dat premier Jens Stoltenberg een toespraak zou houden tijdens het evenement.
quote:
Leger ingezet in centrum Oslo
OSLO - De autoriteiten in Noorwegen hebben vrijdagavond militairen ingezet om het centrum van de hoofdstad Oslo te beveiligen. Dat gebeurde in verband met de bomaanslag eerder op de dag, waarbij zeker zeven mensen om het leven kwamen

Het leger levert bijstand aan de politie, die leiding geeft aan de veiligheidsoperatie. Politieagenten staan strategisch opgesteld bij ziekenhuizen en bij het hoofdkwartier van de politie in Oslo.

De politie heeft de bagagecontrole overgenomen op de internationale luchthaven van Oslo.

Links / Livestreams
http://nrk.no/
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-14254705
Aanslagen in beeld

Zie ook voor laatste nieuws en updates
[Upd] Explosie en schietpartij in Noorwegen

Deze meneer deed het allemaal:

Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_99830301
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 09:57 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wil je dat dan?
De "waarom vraag" kan relevant zijn bij de verwerking van dit soort trauma's.
pi_99830307
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 09:58 schreef Melting het volgende:
Het zou dus om deze pipo gaan!

[ afbeelding ]
Ik vraag me nog steeds af waar die haren uit komen.
pi_99830308
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 09:57 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wil je dat dan?
Ik niet persoonlijk, maar ik wil wel dat onze (laten we eerlijk zijn; nogal incompetente) overheid beter in staat is te reageren op dit soort zaken, ook in een vroeger stadium. En niet alleen overheid, ook burgers kunnen dan beter leren signaleren wanneer iemand gevaarlijk is.

En mogelijk helpt het enkele van de overlevers en nabestaanden het beter te verwerken.
pi_99830309
@TT: ^O^
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_99830313
84 doden, jezus christus.
pi_99830314
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:00 schreef Cobra4 het volgende:
@TT: ^O^
:')
pi_99830324
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:01 schreef ZuidGrens het volgende:
84 officieel, uur geleden was het nog 87.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:02:11 #9
120423 Melting
on Radio 49!
pi_99830327
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:01 schreef Specularium het volgende:

[..]

84 officieel, uur geleden was het nog 87.
91 doden nu! :o
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_99830332
Nee het zijn er 91 officieel bevestigd.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:02:39 #11
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_99830334
Wat een catastrofe. Is het Al-Qaida niet, is het wel zo'n contactgestoorde extreme bloeddorstige idioot. :'( Waar ben je nog veilig?
pi_99830335
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:01 schreef ZuidGrens het volgende:
94 al volgens mij, inclusief de bomaanslag.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:02:43 #13
120423 Melting
on Radio 49!
pi_99830336
En ik weet niet of die pipo hierboven de man van de bomaanslagen is, maar i.i.g. wel van de moorden op het eiland.
Ain't it funny how it is
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:02:58 #14
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_99830338
Bij deze bied ik m'n excuses aan ivm mijn voorbarige "conclusies" van gisteren waarin ik de schuld gaf aan moslims. (al lag het in eerste instantie wel zo voor de hand gezien de aard van de bom-aanslag).
Mocht ik enkelen in hun kuif hebben gepikt, excuses bij deze!
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_99830341
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:02 schreef Melting het volgende:

[..]

Sacha de Boer zei net honderdduizend in een andere context, schrok me kapot.
pi_99830345
Die gast ziet er nog wel zo vriendelijk uit. Maar ze weten waarschijnlijk wel zeker dat dit hem is want anders gaan ze natuurlijk geen foto posten.

Maar goed wat zou de reden zijn dat hij zich levend heeft laten pakken? Een leven zal hij toch waarschijnlijk nooit meer krijgen aangezien hij natuurlijk de maximale straf, die er mogelijk is in Noorwegen, krijgt.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:03:18 #17
120423 Melting
on Radio 49!
pi_99830346
quote:

[..]

Dit is trouwens exclusief bomaanslag volgens mij.
Ain't it funny how it is
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:03:26 #18
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_99830350
quote:
En ik weet niet of die pipo hierboven de man van de bomaanslagen is, maar i.i.g. wel van de moorden op het eiland.
op de bbc zeggen ze van wel
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:04:11 #19
120423 Melting
on Radio 49!
pi_99830364
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:03 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

op de bbc zeggen ze van wel
Oké.... zou anders ook wel erg toevallig zijn, allemaal.
Ain't it funny how it is
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:04:14 #20
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_99830366
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:02 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Wat een catastrofe. Is het Al-Qaida niet, is het wel zo'n contactgestoorde extreme bloeddorstige idioot. :'( Waar ben je nog veilig?
Statistisch gezien is thuis zitten veel gevaarlijker dan terrorisme of gekken met geweren.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:04:43 #21
110987 ErwinRommel
pi_99830375
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:04 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Statistisch gezien is thuis zitten veel gevaarlijker dan terrorisme of gekken met geweren.
Klopt!
pi_99830385
quote:
Waarschijnlijk was de bomaanslag een afleidingstactiek. Iedereen daar mee bezig zodat hij rustig kinderen kon gaan jagen.
pi_99830387
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Bij deze bied ik m'n excuses aan ivm mijn voorbarige "conclusies" van gisteren waarin ik de schuld gaf aan moslims. (al lag het in eerste instantie wel zo voor de hand gezien de aard van de bom-aanslag).
-O-
  ESF Reporter zaterdag 23 juli 2011 @ 10:05:41 #24
87554 Cee
Welluk?
pi_99830392
2 uur lang duurde die schietpartij. Als ratten in de val. Ongelofelijk.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:05:42 #25
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_99830393
Ik wil ook in een land leven waar de politie geen vuurwapens nodig heeft. :{

Ik zag net het filmpje op telegraaf.nl BAH
Je ziet lijken, rustige golven die tegen de kust slaan en je hoort een zacht geluid van een heli...brrrr
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_99830423
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:05 schreef Cee het volgende:
En eerst liet hij ze nog verzamelen (in zijn politieuniformpje) zodat hij ze makkelijker kon raken...
pi_99830432
En dan wordt het ook nog half kutweer vandaag!!!!!!
pi_99830433
Verdomd goed gepland als ie dat in z'n eentje heeft gedaan.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:08:25 #29
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_99830439
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:06 schreef Specularium het volgende:

[..]

En hoe anders is 'Oh,Oh, Cherso' daarin?
?

Ik schrik vooral dat ik schrik omdat ik nooit moeite heb met rotten.com dingen maar juist deze serene stilte op de heli na en de lijken.. de golvjes, het mooie eiland zorgen voor rillingen bij mij
pi_99830444
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:05 schreef Cee het volgende:
Ik snap ook niet hoe dat mogelijk is?!
pi_99830449
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:08 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Ik snap ook niet hoe dat mogelijk is?!
Een eiland...
pi_99830450
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 08:25 schreef Zolcon het volgende:

[..]

'The Sun' kopt vandaag het volgende

[ afbeelding ]
AL qaeda massacre WTF :') :') :')
pi_99830464
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:08 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

?

Ik schrik vooral dat ik schrik omdat ik nooit moeite heb met rotten.com dingen maar juist deze serene stilte op de heli na en de lijken.. de golvjes, het mooie eiland zorgen voor rillingen bij mij
Omdat je van rotten.com alleen foto's gewend bent.
pi_99830466
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:09 schreef apple_pie het volgende:

[..]

Een eiland...
Maar toch? De Noren hebben toch helikopters? 2 uur is wel erg lang :/
pi_99830473
wtf, zet ik net de TV aan, spreken ze over meer dan 80doden...
Gister avond/nacht hadden ze het nog over 7/9 doden...

R.i.p
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:10:47 #36
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_99830482
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:10 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Op die ene foto zie je hem toch nog bezig, en die is genomen vanuit een helicopter.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_99830486
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:10 schreef Swomp het volgende:
wtf, zet ik net de TV aan, spreken ze over meer dan 80doden...
Gister avond/nacht hadden ze het nog over 7/9 doden...

R.i.p
Toen was dat eiland nog niet duidelijk. Vannacht werd het bekend.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:11:22 #38
34586 kepler
No bounce, no play
pi_99830491
quote:

[..]

Die helicopter zal ook gelijk beschoten worden, en ze waren bang voor bommen (wat achteraf terecht bleek)
The line is a dot to you!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:11:23 #39
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_99830492
quote:

[..]

Je moet de schutter lokaliseren, een anti-terreureenheid opzetten, gewonden helpen etc. dat is lastig met al die paniek
pi_99830496
quote:

[..]

True, ben benieuwd wat het onderzoek zegt.
pi_99830498
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:03 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Maar goed wat zou de reden zijn dat hij zich levend heeft laten pakken? Een leven zal hij toch waarschijnlijk nooit meer krijgen aangezien hij natuurlijk de maximale straf, die er mogelijk is in Noorwegen, krijgt.
Benieuwd of ze echt levenslang hebben in Noorwegen.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:11:56 #42
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_99830502
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:10 schreef Specularium het volgende:

[..]

Omdat je van rotten.com alleen foto's gewend bent.
Misschien maakt dat uit
pi_99830503
Hier staan nog een aantal filmpjes.

http://www.tv2.no/nyheter(...)lpe-deg-3544636.html
pi_99830509
quote:
..... Een leven zal hij toch waarschijnlijk nooit meer krijgen aangezien hij natuurlijk de maximale straf, die er mogelijk is in Noorwegen, krijgt.
21 jaar in de gevangenis dus. Maar dit zal vast wel voor hem aangepast worden.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:12:22 #45
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_99830511
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:03 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Die gast ziet er nog wel zo vriendelijk uit. Maar ze weten waarschijnlijk wel zeker dat dit hem is want anders gaan ze natuurlijk geen foto posten.

Misschien is dat ook wel zijn motief. Over 20 jaar komt hij weer vrij. Misschien wilde hij juist aantonen dat het rechtssysteem voor geen centimeter werkt in Noorwegen.
:-)
pi_99830513
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:11 schreef Specularium het volgende:

[..]

Toen was dat eiland nog niet duidelijk. Vannacht werd het bekend.
Ja ok, ik had natuurlijk wel al bedacht dat het aantal nog wel op zou lopen. Rond de 20 dacht ik zo... maar meer dan 80 !? :{
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
pi_99830521
quote:

[..]

De politie was en masse bezig met de bomaanslag in Oslo.
pi_99830523
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:09 schreef BradSpit het volgende:

[..]

AL qaeda massacre WTF :') :') :')
OMG! :')
pi_99830524
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:12 schreef K-lep het volgende:

[..]

Als het een rechtsstaat is niet.
Geen referral hier.
pi_99830526
Zo nondeju, 94 doden nu.. :N
pi_99830530
quote:
3s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:10 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Op die ene foto zie je hem toch nog bezig, en die is genomen vanuit een helicopter.
Ik snap ook niet waarom er geen politieheli hing met gewapende agenten.

Als die foto kan kan een gericht schot ook.
pi_99830535
quote:

[..]

Dat kan niet zo 1,2,3 natuurlijk. Het zal betekenen dat hij op zijn 53e weer vrij rond mag lopen :{
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:13:36 #53
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_99830536
90 :{
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  ESF Reporter zaterdag 23 juli 2011 @ 10:13:59 #54
87554 Cee
Welluk?
pi_99830541
quote:

[..]

Alle focus lag eerst op de bomaanslag neem ik aan, nieuws vanaf zo'n eilandje druppelt wat langzamer binnen en dan moet dus de focus verspreid worden over twee locaties. Gezien het feit dat de schutter als politieagent verkleed was en de situatie nog niet helemaal duidelijk was kan ik me voorstellen dat er niet meteen gericht gehandeld kon worden. Denk ik.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:14:58 #55
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_99830552
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:12 schreef aloa het volgende:
Hier staan nog een aantal filmpjes.

Dat geschreeuw van dat meisje. ;(
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_99830553
vreemd bericht op nu.nl
http://www.nu.nl/buitenla(...)-fundamentalist.html

ze doen alsof het ene het andere uitsluit
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:15:16 #57
8372 Bastard
Persona non grata
pi_99830561
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:13 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik snap ook niet waarom er geen politieheli hing met gewapende agenten.

Als die foto kan kan een gericht schot ook.
Link naar foto?
The truth was in here.
pi_99830562
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:13 schreef Cee het volgende:

[..]

Alle focus lag eerst op de bomaanslag neem ik aan, nieuws vanaf zo'n eilandje druppelt wat langzamer binnen en dan moet dus de focus verspreid worden over twee locaties. Gezien het feit dat de schutter als politieagent verkleed was en de situatie nog niet helemaal duidelijk was kan ik me voorstellen dat er niet meteen gericht gehandeld kon worden. Denk ik.
Goeie samenvatting.

Die bomaanslag was het eerste nieuws idd, dat eiland stond in die schaduw.
pi_99830565
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:13 schreef Dagonet het volgende:
90 :{
Dit is rauw wakker worden :{
pi_99830567
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:11 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Je moet de schutter lokaliseren, een anti-terreureenheid opzetten, gewonden helpen etc. dat is lastig met al die paniek
Gewoon het eiland omsingelen met 6 Blackhawk stealth helicopters. Van iedere hoek van het eiland een groep antiterreureenheid gewapend en al laten land. Gewonden zijn ook belangrijk maar het is belangrijker om al eerst te voorkomen dat er meer gewonden en/of doden vallen.

Ik denk toch dat dit aantal doden voorkomen had kunnen worden.
pi_99830572
Doet me denken aan de Aziatische film Battle Royale dit.
pi_99830577
quote:

[..]

Dat zal moeilijk zijn. Maar als hun PvdA net zo is als de onze, hebben ze zelf een grote hand gehad in een over-tolerant rechtssysteem dat meer aan de dader denkt dan aan het leed van slachtoffers en nabestaanden.
pi_99830579
quote:
Je hebt alleen jezelf in de kuif gepikt. Ik raad dan ook aan om aan jezelf excuses te bieden, wel publiekelijk dan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_99830590
quote:
Als we zo gaan beginnen zijn er nog aardig wat topics nodig ;)
pi_99830592
quote:
3s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:12 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

De politie was en masse bezig met de bomaanslag in Oslo.
Weten we wanneer de politie in de gaten had dat er een schietpartij gaande was?
pi_99830595
die 90 doden is dat nou van het eiland of eiland+Oslo?
pi_99830597
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:15 schreef apple_pie het volgende:

[..]

Dat zal moeilijk zijn. Maar als hun PvdA net zo is als de onze, hebben ze zelf een grote hand gehad in een over-tolerant rechtssysteem dat meer aan de dader denkt dan aan het leed van slachtoffers en nabestaanden.
:') !
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:16:40 #68
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_99830599
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:15 schreef Mint_Clansell het volgende:
Doet me denken aan de Aziatische film Battle Royale dit.
Daar dacht ik ook aan.

Is het echt zo dat de politie in Noorwegen geen vuurwapens draagt normaal?
  Admin zaterdag 23 juli 2011 @ 10:16:49 #69
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_99830603
Ga nou es weg met die blonde malloot in een TT :{
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_99830605
Die foto's op HLB.be (van het eiland) :o
pi_99830607
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:15 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Gewoon het eiland omsingelen met 6 Blackhawk stealth helicopters. Van iedere hoek van het eiland een groep antiterreureenheid gewapend en al laten land. Gewonden zijn ook belangrijk maar het is belangrijker om al eerst te voorkomen dat er meer gewonden en/of doden vallen.

"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_99830608
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:16 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Daar dacht ik ook aan.

Vreemd. Noorwegen is echt zo'n jagersland en uitgerekend de politie draagt geen wapens?
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:17:30 #73
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_99830613
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:15 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Dit is rauw wakker worden :{
Yup. Toen ik naar bed ging waren het er nog een stuk of 10 op het eiland (al wist je wel dat het er meer zouden worden).

Ik ben heel benieuwd naar wat hij allemaal te zeggen heeft.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:17:34 #74
34586 kepler
No bounce, no play
pi_99830614
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:15 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Aangezien er weinig/geen terroristische acties zijn geweest in Noorwegen, en de politie zelf ook geen wapens draag, zal het wel even duren voordat ze een SWAT team hebben opgetrommeld. Zeker met de chaos na de bomaanslag in Oslo. Het was een hele slimme aanslag helaas :X
pi_99830615
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:17 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Ik kijk teveel films :')
pi_99830620
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:15 schreef Bastard het volgende:

[..]

Link naar foto?
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:18:10 #77
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_99830627
Verschrikkelijk. Laf en zinloos. Bah :r
Géén kloon van tvlxd!
pi_99830628
quote:
3s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:14 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Dat geschreeuw van dat meisje. ;(
Wat een mongool die vent, ik kan er niet over uit :{
Je moet toch compleet geestelijk gestoord zijn om zo iets te doen.
pi_99830629
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:13 schreef Cee het volgende:

[..]

Duidelijk :)
pi_99830636
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:16 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Dit had ik ook begrepen.
pi_99830640
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:16 schreef alpeko het volgende:

[..]

Als we zo gaan beginnen zijn er nog aardig wat topics nodig ;)
ER heeft tenminste de ballen om het doen. :)
pi_99830641
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:17 schreef kepler het volgende:

[..]

Aangezien er weinig/geen terroristische acties zijn geweest in Noorwegen, en de politie zelf ook geen wapens draag, zal het wel even duren voordat ze een SWAT team hebben opgetrommeld. Zeker met de chaos na de bomaanslag in Oslo. Het was een hele slimme aanslag helaas :X
Politie heeft geen wapens? :')
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:18:58 #83
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_99830643
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:17 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Vreemd. Noorwegen is echt zo'n jagersland en uitgerekend de politie draagt geen wapens?
Een meisje dat op het eiland was zei: we vertrouwde het al niet want de politie draagt hier geen wapens
pi_99830647
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:17 schreef Specularium het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het is geen scherpe foto, maar als je weet wat hier gaande was dan is het toch wel erg ziek :{
pi_99830651
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:18 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

ER heeft tenminste de ballen om het doen. :)
Waarvoor ook hulde.
pi_99830657
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:17 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Ik kijk teveel films :')
Dat blijkt. :)
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:19:56 #87
8372 Bastard
Persona non grata
pi_99830665
quote:

[..]

[ afbeelding ]
:{
The truth was in here.
pi_99830669
Ik heb tot middernacht het nieuws gevolgd en toen werd overal zo'n 10 doden gemeld, behalve wat losse berichten van misschien wel 25 doden. Dan zet je de tv aan en blijken het er meer dan 80 te zijn :{

Vreselijk drama, honderden jongeren opgesloten op een eiland terwijl een maniak een groot deel zit neer te knallen :{
pi_99830670
Vraag me af of hij ook gezellig aan de anti-psychose-middelen zat zoals Tristan.
pi_99830680
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wat een mongool die vent, ik kan er niet over uit :{
Je moet toch compleet geestelijk gestoord zijn om zo iets te doen.
Als je de eerste hebt gehad wordt het denk ik routine werk. Maar wel te ziek voor woorden natuurlijk.
pi_99830681
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Oh, het was dus toch die vent?
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:20:50 #92
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_99830690
quote:
13s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:16 schreef yvonne het volgende:
Ga nou es weg met die blonde malloot in een TT :{
ik probeerde alleen maar te helpen hoor ;(
pi_99830691
quote:

[..]

[ afbeelding ]
hebben zie die vanaf de helikopter gemaakt?
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:21:00 #94
34586 kepler
No bounce, no play
pi_99830692
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Is dit al bevestigd dat het om de schutter gaat??? Het schijnt dat dit een echte agent is (lichtgevende strepen op de broek), want de dader had alleen een blauwe blouse aan met politie-tekens.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:21:15 #95
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_99830697
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:20 schreef BradSpit het volgende:

[..]

Lijkt me wel...
pi_99830698
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:18 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Een meisje dat op het eiland was zei: we vertrouwde het al niet want de politie draagt hier geen wapens
Geen automatische machinegeweren lijkt mij, dat doet de politie hier ook niet. Dat wil niet zeggen dat ze geen pistool dragen.
pi_99830707
quote:

[..]

Nee met de boot.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_99830708
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Vraag me af of hij ook gezellig aan de anti-psychose-middelen zat zoals Tristan.
Die middelen zijn het probleem niet, ze krijgen die niet voor niets. Als ze dan niet werken betekent dat niet dat het zonder medicijnen niet gebeurd was...
pi_99830723
quote:

[..]

Nee, vanaf de glijbaan.
pi_99830726
quote:
Anders B wrote 28 January, 2010. 4:22 p.m.
It should be illegal to call themselves conservative while supporting multiculturalism fantastic political doctrines regardless of whether you are a traditional conservative, paleo-conservative, etc., when the practical implementation of multiculturalism wonderful doctrines undoubtedly put the main basis for further Islamization and enklavisering.

I have discussed this issue with a score of English "traditional conservatives" (Tori), which currently is in a serious identity crisis. Tories in the UK, in line with the Conservative Party in Norway is about to be made completely culturally irrelevant to "real" cultural conservative parties such as the Progress Party, Geert Wilders' Freedom Party, etc. who can rightly call himself a true conservative (cultural conservatives).

These "traditional conservatives" refuse to recognize these new options and call them populists. Meanwhile, they are increasingly aware that they will continue their journey towards irrelevance valley as long as they do not take a stand against multiculturalism wonderful doctrines. They know that they will be branded as fascists / racists / populists if they reject multiculturalism, a price they currently are not willing to pay. At the same time, these quasi-conservative multiculturalism seats audacity to continue to call themselves conservative.

I think however this will change over the next 10 years. The old traditional conservatives across Europe is a cultural identity crisis. I'm pretty sure they have earned NOK ideological self-confidence over the next decade that they eventually end up taking away from multiculturalism wonderful doctrines and thus can rightly continue to call themselves conservative.

In the meantime, they should in decency's name failing to call themselves conservative. It's too convulsive and superficial.

PS: Right and Conservative representatives should refer to themselves as liberals and not conservatives. I note however that both Aftenposten (now headed by kulturmarxisten Hilde Scientist) and the Conservatives like to refer to themselves as liberal-conservative, a word that is completely meaningless and misleading in the current political climate. To support the monarchy does not qualify to be able to call themselves conservative.
http://translate.google.c(...)&hl=en&langpair=auto|en&tbb=1&ie=UTF-8
pi_99830734
Dit vind ik ook van die :x foto's

pi_99830737
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:21 schreef kepler het volgende:

[..]

Is dit al bevestigd dat het om de schutter gaat??? Het schijnt dat dit een echte agent is (lichtgevende strepen op de broek), want de dader had alleen een blauwe blouse aan met politie-tekens.
We nemen het even mee naar achter.
pi_99830755
quote:
Hallo spuit 910011.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:25:26 #104
45206 Pietverdriet
pi_99830763
Een ding lijkt me iig noodzakelijk, dat iedereen die na een aanslag of zoiets de politie voor de gein belt met een nepmelding keihard moet worden aangepakt.
pi_99830764
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:24 schreef apple_pie het volgende:

[..]

Hallo spuit 910011.
Ik ben de daadwerkelijke bron nog niet in dit topic tegengekomen, vandaar dat ik het post.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:26:09 #106
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_99830772
Die jongen net op de bbc deed alsof die dood was toen die langskwam
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  Moderator zaterdag 23 juli 2011 @ 10:26:53 #107
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_99830780
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:26 schreef Sheepcidus het volgende:
http://www.abc.net.au/new(...)ian-massacre/2807344

Hij ja :{ Echt een sick story :{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_99830800
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:26 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik zou dat ook doen ja :{
pi_99830808
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Geen automatische machinegeweren lijkt mij, dat doet de politie hier ook niet. Dat wil niet zeggen dat ze geen pistool dragen.
Noorse politie is altijd ongewapend
pi_99830819
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:28 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Wat is de reden?
  Moderator zaterdag 23 juli 2011 @ 10:29:19 #111
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_99830820
quote:

[..]

Waarom?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_99830827
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:27 schreef G.R.S. het volgende:

Dat was hier niet echt nuttig geweest. De dader trapte tegen mensen aan om te zien of ze nog leefden of schoot ze gewoon voor de zekerheid nog een keer. Die jongen die deed alsof hij dood was werd in die positie ook door zijn schouder geschoten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zaterdag 23 juli 2011 @ 10:30:40 #113
45833 crew  Fogel
pi_99830834
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Kan iedereen eens stoppen met aannames?
De Noorse politie is per definitie onbewapend. Als ze zich bewapenen, hebben ze een pistool, hagelgeweer en een halfautomatisch geweer tot hun beschikking. Dus als het nodig is, hebben ze meteen genoeg geschut tot hun beschikking.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_99830838
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat was hier niet echt nuttig geweest. De dader trapte tegen mensen aan om te zien of ze nog leefden of schoot ze gewoon voor de zekerheid nog een keer. Die jongen die deed alsof hij dood was werd in die positie ook door zijn schouder geschoten.
Damn, dat wist ik niet :'( Slimme gast
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:30:59 #115
123170 alors
zlata1234
pi_99830839
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:26 schreef onlogisch het volgende:

[..]

http://www.abc.net.au/new(...)ian-massacre/2807344

Hij ja :{ Echt een sick story :{
wtf heftig verhaal zeg
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:31:06 #116
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_99830840
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:27 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Doen alsof je dood bent? Hij heeft velen een executie schot in het hoofd gegeven om zeker te zijn dat ze dood waren...
pi_99830843
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hij heeft het toch overleefd.
Geen referral hier.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:31:29 #118
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_99830848
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:29 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Wat is de reden?
Omdat men daar geweld niet hoog in 't vaandel heeft mss ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Moderator zaterdag 23 juli 2011 @ 10:31:51 #119
45833 crew  Fogel
pi_99830856
quote:

[..]

Wat is de reden?
De reden is dat ze van de opvatting zijn dat permanente bewapening leidt tot hardere conflicten. Verder is Noorwegen niet het meest criminele land ter wereld.
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  Admin zaterdag 23 juli 2011 @ 10:31:51 #120
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_99830857
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:16 schreef Roflpantoffel het volgende:
Die foto's op HLB.be (van het eiland) :o
Linkje? In spoiler graag
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_99830858
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:31 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Doen alsof je dood bent? Hij heeft velen een executie schot in het hoofd gegeven om zeker te zijn dat ze dood waren...
Ik wist niet dat hij ze voor de zekerheid nog een keer neerschoot.
pi_99830859
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:30 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Damn, dat wist ik niet :'( Slimme gast
Ik vind slim nog al relatief. Die gast was gewoon gek.
pi_99830860
quote:

[..]

Wat is de reden?
Precieze reden weet ik niet. Maar Noorwegen is altijd heel open geweest. Paar jaar geleden kon je zo de paleistuinen in lopen.
pi_99830862
Waarom ze geen wapen dragen? Omdat ze dat agressieopwekkend vinden?
Zoiets?

Misschien zou je het in een verre verte kunnen vergelijken met ons gedoogbeleid.
Is in feite ook nooit iemand slechter van geworden, we doen het zelfs beter dan de rest.
pi_99830868
quote:

[..]

Ook bizar.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:32:12 #126
262 Re
Kiss & Swallow
pi_99830869
zo ziek dit, ik dacht gisteren al met die helicopter beelden dat het veel hoger zou uitvallen maar tering... 94?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Admin zaterdag 23 juli 2011 @ 10:32:41 #127
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_99830875
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:31 schreef yvonne het volgende:

[..]

Linkje? In spoiler graag
http://www.hln.be/
NSFW

pi_99830878
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:31 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Verkeerd woordgebruik.
pi_99830880
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:31 schreef yvonne het volgende:

[..]

Linkje? In spoiler graag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:32:49 #130
45206 Pietverdriet
pi_99830881
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ook bizar.
In de UK ook hoor
pi_99830883
Mohammed B?

Anders B!
pi_99830887
quote:
3s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:32 schreef Re het volgende:
zo ziek dit, ik dacht gisteren al met die helicopter beelden dat het veel hoger zou uitvallen maar tering... 94?
Is echt krankzinnig hoog. Het is wellicht niet gepast om de wapendiscussie weer op te laaien, maar als er iemand anders op dat eiland ook een gun had gehad, dan was het aantal slachtoffers beperkt gebleven.
pi_99830891
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:32 schreef intellectuele_user het volgende:
Mohammed B?

Anders B!
Jezus man, lachen.
pi_99830899
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:

Hij heeft het toch overleefd.
Misschien omdat hij het schot niet eens voelde (hij dacht dat hij niet geraakt was, de knal verdoofde z'n gehoor wel op dat moment) en dus geen krimp gaf dacht de dader dat hij al dood was en is doorgelopen. (maar dat is ook maar een aanname natuurlijk)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99830901
Mooi dat die dader levend gepakt is. Op TT staat dat hij bereid is mee te werken met het vertellen van zijn motief.

Kunnen ze nou niet voor zo iemand een uitzondering maken voor levenslang in Noorwegen?
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:34:11 #136
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_99830902
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:31 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Net als die afleidings-actie met die explosie op dat gebouw?
pi_99830907
Zo te lezen was het prijsschieten op dat eiland.
pi_99830908
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:31 schreef Fogel het volgende:

[..]

De reden is dat ze van de opvatting zijn dat permanente bewapening leidt tot hardere conflicten. Verder is Noorwegen niet het meest criminele land ter wereld.
Toch is er altijd een kans dat er iets gebeurd waarbij je wapens nodig hebt. Denk je dat ze nu wel wapens gaan meedragen na dit gebeuren?
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:34:52 #139
321828 GreatPretender
I pretend too much
pi_99830914
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:33 schreef Halcon het volgende:

[..]

Is echt krankzinnig hoog. Het is wellicht niet gepast om de wapendiscussie weer op te laaien, maar als er iemand anders op dat eiland ook een gun had gehad, dan was het aantal slachtoffers beperkt gebleven.
Op zich kun je in NO vrij makkelijk aan een wapen komen hoor, maar vraag me zelfs af of in America iemand die mee zou nemen naar een jeugdkamp...
Her kommer vinteren!
pi_99830924
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:34 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Toch is er altijd een kans dat er iets gebeurd gebeurt waarbij je wapens nodig hebt. Denk je dat ze nu wel wapens gaan meedragen na dit gebeuren?
En dan? Hoe had de politie met wapens dit moeten voorkomen dan?
pi_99830931
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:34 schreef GreatPretender het volgende:

[..]

Op zich kun je in NO vrij makkelijk aan een wapen komen hoor, maar vraag me zelfs af of in America iemand die mee zou nemen naar een jeugdkamp...
Het kan nooit geen kwaad. Je weet nooit wat er gebeurt, dat zien we nu wel weer.
pi_99830936
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:34 schreef DuTank het volgende:

[..]

Net als die afleidings-actie met die explosie op dat gebouw?
Kwestie van plannen, hoef je nou niet briljant voor te zijn. 8)7 Laat een bom afgaan, iedereen gaat daarheen. Jij kan op je gemak weg naar een andere plek.
pi_99830937
quote:

[..]

Dat was ook mijn gedachten. Met een wapenverbod zal dit misschien minder vaak voorkomen, maar als het voorkomt en je zit op een locatie waar politie niet snel kan komen dan kun je wel een enorm bloedbad aanrichten. Minder frequent maar een stuk intenser :{
pi_99830943
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:35 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Niet, aangezien de politie niet ter plaatse was.
pi_99830946
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:35 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ik heb het niet zozeer over wat er gister is gebeurd. Ik heb het meer over het algemeen.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:36:30 #146
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_99830948
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:35 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Kwestie van plannen, hoef je nou niet briljant voor te zijn. 8)7 Laat een bom afgaan, iedereen gaat daarheen. Jij kan op je gemak weg naar een andere plek.
Hij had ook zonder dat naar het eiland kunnen gaan he, dus hij heeft er wel goed over nagedacht.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:36:43 #147
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_99830952

Ik hoop dat dat tenten zijn en geen lijken..
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:37:11 #148
123170 alors
zlata1234
pi_99830960
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:36 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
dat is de camping daar ja
know'm sayin?
word? word.
pi_99830966
quote:

[..]

Hij had ook zonder dat naar het eiland kunnen gaan he, dus hij heeft er wel goed over nagedacht.
Als je ergens over nadenkt, hoef je niet slim te zijn :') zelfde idee met een bom aflaten gaan. Iedereen probeert mensen te helpen en nog 1 af laten gaan. Daar hoef je ook niet over na te denken.
pi_99830968
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:36 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Niet, aangezien de politie niet ter plaatse was.
Dat bedoel ik.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:36 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Ik heb het niet zozeer over wat er gister is gebeurd. Ik heb het meer over het algemeen.
Ik gok dat Noorwegen wel tot in de puntjes heeft onderzocht wat in hun land beter is, met of zonder wapen. Deze eenmansactie, tenminste zo lijkt het, doet daar niet veel op uit.
pi_99830991
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:35 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Dat was ook mijn gedachten. Met een wapenverbod zal dit misschien minder vaak voorkomen, maar als het voorkomt en je zit op een locatie waar politie niet snel kan komen dan kun je wel een enorm bloedbad aanrichten. Minder frequent maar een stuk intenser :{
Je kan je tegen zo iets niet beveiligen. Zou jij een wapen meenemen naar een jongerenbijeenkomst op een eilandje in de middle of nowhere?
pi_99830995
Is er al een lijst van namen van slachtoffers?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_99831001
quote:
[ afbeelding ]
Zo groot zijn leiken niet.

Schreef ik serieus leiken? :') !!! Lijken.

[ Bericht 11% gewijzigd door DutchErrorist op 23-07-2011 10:40:29 (:')) ]
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:40:22 #154
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_99831009
Wat. The. Fuck.
Vannacht waren het nog 'maar' 9 of 10 doden ;(.
pi_99831014
Oh nog een 2e bom ook? Die afging nadat de hulpverleners er waren naar aanleiding van de 1e? Fucker.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:40:45 #156
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_99831016
Dit ooggetuigenverslag al gepost? http://bit.ly/ncxNR8
pi_99831017
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Oh nog een 2e bom ook? Die afging nadat de hulpverleners er waren naar aanleiding van de 1e? Fucker.
Huh?
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:41:23 #158
46794 Berkery
Fat bastard
pi_99831024
Extra journaal om 11:00
No Dukes of Hazzard in the classroom
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:41:32 #159
45206 Pietverdriet
pi_99831027
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:37 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Als je ergens over nadenkt, hoef je niet slim te zijn :') zelfde idee met een bom aflaten gaan. Iedereen probeert mensen te helpen en nog 1 af laten gaan. Daar hoef je ook niet over na te denken.
Want iemand die intelligent is doet dit soort dingen niet?
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:41:45 #160
321828 GreatPretender
I pretend too much
pi_99831030
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:35 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het kan nooit geen kwaad. Je weet nooit wat er gebeurt, dat zien we nu wel weer.
Maar vanuit dat oogpunt iedereen maar 24/7 bewapenen lijkt me een overtrokken reactie. Je kan ook juist zeggen dat het wél kwaad kan, kijk maar naar het resultaat van gisteren. Je kan nooit iemands werkelijke motieven weten om eenwapen te dragen.
Her kommer vinteren!
pi_99831035
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Je kan je tegen zo iets niet beveiligen. Zou jij een wapen meenemen naar een jongerenbijeenkomst op een eilandje in de middle of nowhere?
Nee ik niet, maar ik kan me wel voorstellen dat in een land als de VS er wel wat volwassenen met wapens rondgelopen hadden op zo'n eiland en dat er dan misschien veel minder doden waren gevallen. Niet dat ik daarmee wil zeggen dat het wapenbeleid in de VS veel beter is, maar beide hebben hun positieve en negatieve kant.
pi_99831041
Ik kan het mij nog steeds voorstellen, meer dan 80 mensen doodgeschoten op het eiland. :N
Wat een horror verhaal.. en meeste lagen in het water.
pi_99831044
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:41 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Want iemand die intelligent is doet dit soort dingen niet?
Psychopaten zijn vaak intelligent en planmatig.
pi_99831054
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:42 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik kan het mij nog steeds voorstellen, meer dan 80 mensen doodgeschoten op het eiland. :N
Wat een horror verhaal.. en meeste lagen in het water.
Hoeveel mensen waren er op het eiland eigenlijk?
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:43:23 #165
321828 GreatPretender
I pretend too much
pi_99831063
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:42 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Nee ik niet, maar ik kan me wel voorstellen dat in een land als de VS er wel wat volwassenen met wapens rondgelopen hadden op zo'n eiland en dat er dan misschien veel minder doden waren gevallen. Niet dat ik daarmee wil zeggen dat het wapenbeleid in de VS veel beter is, maar beide hebben hun positieve en negatieve kant.
Maar de mentaliteit rond wapens is daar ook anders (wat ik ervan begrijp). Daar zijn wapens bedoeld als bescherming, hier als gereedschap bij jacht/sport.
Her kommer vinteren!
pi_99831065
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Gisteren hoorde ik zo'n 500 á 700.
pi_99831066
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

+/- 700.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:44:00 #168
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_99831072
Verdachte werkt mee aan onderzoek
Toegevoegd: zaterdag 23 jul 2011, 10:23
Update: zaterdag 23 jul 2011, 10:35

De verdachte van de aanslagen in Noorwegen werkt mee aan het onderzoek. Het lijkt er volgens de politie op dat hij wil vertellen wat zijn motief is.

De 32-jarige Anders Breivik is een christen-fundamentalist.de politie zegt dat hij extreem-rechtse sympathieën heeft. Hij wordt later op de dag voorgeleid.

Breivik is een groentenkweker en kon daardoor grote hoeveelheden kunstmest inslaan. Kunstmest kan gebruikt worden als grondstof voor explosieven. Volgens Noorse journalisten wordt in een dorp een gebouw onderzocht waar Breivik mogelijk bommen heeft gemaakt.
pi_99831086
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:45:14 #170
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_99831097
quote:

[..]

Er is nog nooit een situatie geweest waar dat zo'n ramp kon voorkomen, zelfs niet alle schietpartijen in landen met makkelijke toegang tot wapens zoals Amerika. Dus houd aub op met die naiviteit mbt wapens als verdediging.
Géén kloon van tvlxd!
pi_99831107
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:41 schreef GreatPretender het volgende:

[..]

Maar vanuit dat oogpunt iedereen maar 24/7 bewapenen lijkt me een overtrokken reactie. Je kan ook juist zeggen dat het wél kwaad kan, kijk maar naar het resultaat van gisteren. Je kan nooit iemands werkelijke motieven weten om eenwapen te dragen.
Mensen met verkeerde bedoelingen komen toch wel aan wapens. Het is de hoogste tijd dat goedwillende burgers zich ook mogen bewapenen om zich te kunnen beschermen tegen dit soort malloten.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:46:21 #172
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_99831115
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:44 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja.
Jij zou als eerste worden neergeschoten, of je zou zelf onschuldige omstanders hebben geraakt internetheld.
Géén kloon van tvlxd!
pi_99831119
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:45 schreef Montov het volgende:

[..]

Er is nog nooit een situatie geweest waar dat zo'n ramp kon voorkomen, zelfs niet alle schietpartijen in landen met makkelijke toegang tot wapens zoals Amerika. Dus houd aub op met die naiviteit mbt wapens als verdediging.
Waren die jongeren bewapend geweest, dan was het wellicht bij 5 a 10 doden gebleven...
pi_99831121
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:44 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja.
Internetheldje :')

Edit: ooh het is Halcon :') x 100000
pi_99831124
quote:
13s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:46 schreef Montov het volgende:

[..]

Jij zou als eerste worden neergeschoten, of je zou zelf onschuldige omstanders hebben geraakt internetheld.
Je weet niet waar je over praat, puisterig pubertje.
pi_99831132
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:46 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Internetheldje :')

Edit: ooh het is Halcon :') x 100000
Heb je nog iets zinnigs te melden of hang je weer eens het mongooltje uit?
pi_99831136
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:46 schreef Halcon het volgende:

[..]

Waren die jongeren bewapend geweest, dan was het wellicht bij 5 a 10 doden gebleven...
En had je gedurende het jaar 100 schietpartijen van 5 a 10 doden gehad ipv 1 met 90.
pi_99831137
quote:

[..]

Wordt tijd dat jij eens voorgoed van FOK! oprot, idioot.
pi_99831139
quote:

[..]

Waarom weet jij dat wel?
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:47:27 #180
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_99831140
quote:

[..]

Noem mij 1 situatie waar zoiets voorkomen is. 1 situatie. 1.
Géén kloon van tvlxd!
pi_99831141
Het lijkt wel een film zeg als ik dat ooggetuige verslag hoor van Adrian Pracon. :{
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_99831143
quote:
3s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:47 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

En had je gedurende het jaar 100 schietpartijen van 5 a 10 doden gehad ipv 1 met 90.
Bullshit.
pi_99831146
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:47 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Dat bepaal ik zelf wel.
pi_99831147
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:45 schreef Halcon het volgende:

[..]

Mensen met verkeerde bedoelingen komen toch wel aan wapens. Het is de hoogste tijd dat goedwillende burgers zich ook mogen bewapenen om zich te kunnen beschermen tegen dit soort malloten.
QFT.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 23 juli 2011 @ 10:48:12 #185
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_99831154
Kan die wapendiscussie lekker ergens anders gevoerd worden?
Ben het zat om elke keer weer dezelfde non discussie aan te horen zodra er een drama zoals dit gebeurd.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:48:22 #186
321828 GreatPretender
I pretend too much
pi_99831157
Hij had twee wapens legaal. Dus tot gisteren was hij in ieders ogen ook een goedwillende burger.
Her kommer vinteren!
pi_99831161
Maar goed het was een rechts-extremist.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:48:36 #188
262 Re
Kiss & Swallow
pi_99831162
2 uur vrij schieten :{
pi_99831163
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:44 schreef Darklight het volgende:
Verdachte werkt mee aan onderzoek
Toegevoegd: zaterdag 23 jul 2011, 10:23
Update: zaterdag 23 jul 2011, 10:35

De 32-jarige Anders Breivik is een christen-fundamentalist.de politie zegt dat hij extreem-rechtse sympathieën heeft. Hij wordt later op de dag voorgeleid.

Oh god heeft jezus het hem ingefluisterd? :|W
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:49:00 #190
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_99831172
Op NLN.be lees je dit soort reacties nog steeds:

quote:
allemaal het falen van de multiculturele samenleving. de idiote gedachten gang van links. u maakt het elke dag mee. Indien u het nog niet hebt meegemaakt loop dan maar eens 's avonds door die leuke Antwerpse of Brusselse wijken vanaf 22u altijd prijs gegarandeerd! reken niet op de politie, want die komt daar niet.
Ik vind het bijna enge vormen aannemen. Mensen die zich zo blijven blindstaren.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_99831176
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:47 schreef Gulo het volgende:

[..]

QFT.
:N Mensen kunnen niet met wapens omgaan. Het levert veel meer risico op dan de zeldzame shootings zoals deze.
pi_99831179
Getver, heeft ie speciaal een organisch bedrijfje opgericht om aan ammoniumnitraat te komen?
  Admin zaterdag 23 juli 2011 @ 10:49:15 #193
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_99831183
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:47 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Don't
en Halcon: don't

zaterdag 23 juli 2011 @ 10:49:46 #194
45206 Pietverdriet
pi_99831191
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:45 schreef Halcon het volgende:

[..]

In plaats van zo paranoide te worden is het denk ik verstandiger de zaken in verhouding te zien. Het risico van terrorisme is echt maar een fractie van het risico van thuis zitten of aan het verkeer deelnemen. Maar zoals gewoonlijk is de opwinding over spectaculaire zaken altijd veel groter.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:49:57 #195
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_99831193
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:34 schreef Saekerhett het volgende:
Mooi dat die dader levend gepakt is. Op TT staat dat hij bereid is mee te werken met het vertellen van zijn motief.

Kunnen ze nou niet voor zo iemand een uitzondering maken voor levenslang in Noorwegen?
Ook in Noorwegen zal wel iets als TBS bestaan, en zo niet dan kunnen ze hem wellicht voor de diverse misdaden apart berechten en de straffen voor de misdaden niet tegelijkertijd laten uitzitten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_99831194
Blijkbaar zijn er op Facebook ook een hoop adoraties geweest naar deze man. :N Het moet verdomme niet gekker worden.
  Admin zaterdag 23 juli 2011 @ 10:50:02 #197
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_99831195
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ga daar lezen dan, en neem die rommel niet mee hier naartoe.

pi_99831200
quote:

[..]

Jij komt zeker nooit in die delen van Antwerpen of Brussel?
pi_99831208
Amerikaanse vlag en pleiten voor wapens. Recept voor doorgedraaide gun-nut
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:50:36 #200
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_99831210
quote:

[..]

En dat zijn doorgaans de gevaarlijkste figuren.
Géén kloon van tvlxd!
  Admin zaterdag 23 juli 2011 @ 10:50:42 #201
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_99831212
Ik vind 'm trouwens qua uiterlijk enorm op Volkert lijken.

pi_99831221
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee, dat was Tristan. Het lijkt er op dat deze man gewoon tot de conclusie is gekomen dat "linksmenschen" dood moeten en het vervolgens niet bij posts op internet hield.

Eng.
pi_99831227
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:50 schreef yvonne het volgende:
Eensch, Volkert had ook zo'n ' Noors' uiterlijk.
pi_99831236
quote:
Ja, deze man gaat de bak in, en Volkert de ziekeling komt volgend jaar vrij. :(
pi_99831248
quote:
Zelfde gezicht idd. Was mij ook al opgevallen.
  Moderator zaterdag 23 juli 2011 @ 10:52:23 #206
45833 crew  Fogel
pi_99831254
Noorwegen heeft inderdaad iets wat op TBS lijkt.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:52:27 #207
8898 Darklight
pi_99831256
Hij lijkt meer op Mulder
David Duchovny dus
pi_99831260
quote:
Die man uit de op? :?
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:52:43 #209
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_99831261
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ook in Noorwegen zal wel iets als TBS bestaan, en zo niet dan kunnen ze hem wellicht voor de diverse misdaden apart berechten en de straffen voor de misdaden niet tegelijkertijd laten uitzitten.
In Nederland bijvoorbeeld hoef je alleen de langste straf uit te zitten. Zal in Noorwegen ook wel zo zijn.
:-)
pi_99831263
quote:
13s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:51 schreef MrVanBraun het volgende:

[..]

Ja, deze man gaat de bak in, en Volkert de ziekeling komt volgend jaar vrij. :(
Die zal maar 1 dag vrij leven. Er is geloof ook een site met de countdown.. en daar komen nog een hoop mensen op.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:52:56 #211
45206 Pietverdriet
pi_99831267
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Die gek in nederland was toch ook een reli idioot?
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:52:57 #212
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_99831268
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit ooggetuigenverslag al gepost? http://bit.ly/ncxNR8
Dus...
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:53:08 #213
198365 Morendo
The Real Deal
pi_99831270
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:52 schreef Darklight het volgende:
Hij lijkt meer op Mulder
Is getrouwd geweest met een Noorse vrouw.

De cirkel is bijna rond.
Die Lebenslust bringt dich um.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:53:33 #214
262 Re
Kiss & Swallow
pi_99831275
het enge is dat dit natuurlijk meesterlijk is uitgewerkt :{
pi_99831279
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:52 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Die zal maar 1 dag vrij leven. Er is geloof ook een site met de countdown.. en daar komen nog een hoop mensen op.
Maar dat is dan toch geen haar beter? :{
Sterkheidsbaas van alles.
pi_99831288
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:52 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Hoe triest. :')
pi_99831289
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:52 schreef Fogel het volgende:
Noorwegen heeft inderdaad iets wat op TBS lijkt.
Dan hoop ik niet TBS voor hem op het eiland Bastøy.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bast%C3%B8y
pi_99831291
Is er al bekend waarom?
pi_99831294
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:53 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Maar dat is dan toch geen haar beter? :{
Tja, daar hebben die mensen schijt aan.
pi_99831298
Is al bekend of Anders B ook alleen verantwoordelijk wordt gehouden voor de bomaanslagen? Als ik die foto's zie, ziet dat er toch behoorlijk grootschalig uit voor één persoon.
  Moderator zaterdag 23 juli 2011 @ 10:54:41 #221
45833 crew  Fogel
pi_99831307
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:54 schreef MrVanBraun het volgende:

[..]

Dan hoop ik niet TBS voor hem op het eiland Bastøy.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bast%C3%B8y
Bastøy is al lang geleden opgeheven als "instituut".
pi_99831310
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:52 schreef T.O.P het volgende:

[..]

In Nederland bijvoorbeeld hoef je alleen de langste straf uit te zitten. Zal in Noorwegen ook wel zo zijn.
In Nederland is bij samenloop van meerdere delicten verhoging van de hoogste straf met 1/3 mogelijk.
Geen referral hier.
pi_99831316
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:54 schreef Fogel het volgende:

[..]

Bastøy is al lang geleden opgeheven als "instituut".
Hmm dat wist ik niet. Had er alleen vorig jaar een docu van gezien. :)
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 23 juli 2011 @ 10:55:21 #224
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_99831317
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Is al bekend of Anders B ook alleen verantwoordelijk wordt gehouden voor de bomaanslagen? Als ik die foto's zie, ziet dat er toch behoorlijk grootschalig uit voor één persoon.
Oklahoma zag er ook grootschalig uit voor 1 persoon en toch was het door 1 persoon gedaan.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Admin zaterdag 23 juli 2011 @ 10:56:20 #225
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_99831332
quote:
3s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:53 schreef Re het volgende:
Geen domm geest, en ik ben zéér dubbel in zijn overleven.
Nu krijgt hij in z'n superieurswaan ook nog de kans om voor de rechtbank z'n verhaal te doen, nog meer aandacht.
Bij zelfmoord blijf je met allerlei losse stukjes zitten.
Dubbel dus.

pi_99831336
Hij lijkt een beetje op een blonde graaf Dracula.
  Moderator zaterdag 23 juli 2011 @ 10:56:33 #227
45833 crew  Fogel
pi_99831337
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:55 schreef MrVanBraun het volgende:

[..]

Hmm dat wist ik niet. Had er alleen vorig jaar een docu van gezien. :)
En waarom denk je dat een groot aantal van die beelden in de docu in zwart-wit waren?
pi_99831339
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:02 schreef xman het volgende:
Nee het zijn er 91 officieel bevestigd.
Jezus. :{
pi_99831343
quote:
Hij had een maand geleden een bedrijf opgericht waardoor ie aan kunstmest explosieven kon komen.
pi_99831344
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:55 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Oklahoma zag er ook grootschalig uit voor 1 persoon en toch was het door 1 persoon gedaan.
Ja inderdaad. Ik snap niet hoe mensen niet kunnen geloven dat dit door 1 persoon gedaan kan worden. Stop een auto vol explosieven en je hebt een best boem.
pi_99831346
Komt ie dan he:

De 32-jarige man is actief geweest in video games en is betrokken geweest bij het online spel World of Warcraft.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  Admin zaterdag 23 juli 2011 @ 10:56:58 #232
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_99831348
quote:
Prima te doen voor 1 persoon, kwestie van een goede bom.

pi_99831349
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:55 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ik dacht dat daar meerdere mensen bij betrokken waren?
Allah Al Watan Al Malik
pi_99831359
quote:
3s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:53 schreef Re het volgende:
Hopelijk geen Noorse Call of Duty dan...

Zo gek zijn ze tegenwoordig echt.
pi_99831381
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:56 schreef epicbeardman het volgende:
Komt ie dan he:

De 32-jarige man is actief geweest in video games en is betrokken geweest bij het online spel World of Warcraft.
Ja en hij blowde ook regelmatig :X
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 23 juli 2011 @ 10:58:34 #237
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_99831382
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Is nooit bewezen, alleen dat Timothy Mcfay? het gedaan had.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:58:38 #238
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_99831384
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

dat klopt, zijn er ook meerdere voor veroordeeld.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:58:49 #239
8898 Darklight
pi_99831385
quote:
Komt ie dan he:

Dat heeft die gewoon express op zn FB gezet, geloof er niks van dat die echt gamer was
Allemaal van te voren voorbereid
pi_99831386
Zieke shit. Kinderen kapotknallen. :N

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_99831394
quote:
Komt ie dan he:

Dat is als man zijnde meer regel dan uitzondering.
pi_99831403
quote:
Komt ie dan he:

Natuurlijk. Blame the videogames :')
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 23 juli 2011 @ 10:59:38 #243
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_99831405
Oklahoma bom.
SPOILER
pi_99831406
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het sociaal gehandicapte deel ja.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_99831411
quote:
13s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:58 schreef El_Matador het volgende:
Zieke shit. Kinderen kapotknallen. :N

SPOILER
Logisch nadenken is er niet bij met zulke lui. :N
pi_99831416
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Bij mannen buiten het GAM subforum op FOK! niet echt hoor. :D
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

zaterdag 23 juli 2011 @ 11:00:09 #247
262 Re
Kiss & Swallow
pi_99831417
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:56 schreef yvonne het volgende:

[..]

Geen domm geest, en ik ben zéér dubbel in zijn overleven.
Nu krijgt hij in z'n superieurswaan ook nog de kans om voor de rechtbank z'n verhaal te doen, nog meer aandacht.
Bij zelfmoord blijf je met allerlei losse stukjes zitten.
Dubbel dus.
ik denk dat hij a la Jack Ruby wel aan zijn eind komt
pi_99831418
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:59 schreef waht het volgende:

[..]

Het sociaal gehandicapte deel ja. :')
Ja want alleen sociopaten in spe spelen games :').
Geen referral hier.
pi_99831420
quote:
Komt ie dan he:

Ik heb zo'n vermoeden dat hij ook films keek.
pi_99831421
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:59 schreef Netsplitter het volgende:
Oklahoma bom.
SPOILER
Klopt ja..
pi_99831430
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Logisch nadenken is er niet bij met zulke lui. :N
Nee, dat is wel duidelijk.

Moet weg, babbel vanavond wel weer mee.

pi_99831435
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:59 schreef waht het volgende:

[..]

Het sociaal gehandicapte deel ja.
Je zal weinig jeugd vinden dat nooit videogames speelt.

Verslaafd aan WoW is weer wat anders.
pi_99831436
Extra journaal nu?
pi_99831444
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 11:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Extra journaal nu?
Ja, NL1.
pi_99831446
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 11:00 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

:D
  zaterdag 23 juli 2011 @ 11:01:26 #257
334993 AMAR420
waar is amar?
pi_99831447
Dus die extreem rechtse gast heeft samen met jihadisten samengewerkt in Oslo?

http://www.telegraaf.nl/b(...)slagen___.html?p=8,2

Ik vat 'm niet echt, maar dat zal wel aan mij liggen.
zzzzz
pi_99831448
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 11:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je zal weinig jeugd vinden dat nooit videogames speelt.
Klopt maar WoW is het einde van de rit, qua games.
pi_99831470
Jeffrey Goldberg, na een heel artikel over jihadis:
quote:
if these are the acts of a Norwegian lone wolf then this guy is a true terror prodigy, the Muhammad Atta of Norway.
pi_99831488
Als hij dit in zijn eentje gedaan heeft verdient ie gewoon vet de doodstraf.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 11:03:50 #261
45206 Pietverdriet
pi_99831490
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 11:00 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Heb uit betrouwbare bron dat hij wc papier gebruikte
pi_99831494
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 11:01 schreef AMAR420 het volgende:
Dus die extreem rechtse gast heeft samen met jihadisten samengewerkt in Oslo?

http://www.telegraaf.nl/b(...)slagen___.html?p=8,2

Ik vat 'm niet echt, maar dat zal wel aan mij liggen.
Die hadden ze alweer ingetrokken.
pi_99831500
In het journaal nu dat hij een half uur over het eiland rond heeft gelopen op zoek naar slachtoffers, voordat een speciaal politie team arriveerde.
Dat zou jij wel willen weten.
pi_99831508
Aantal doden al op 91 :{ :r
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_99831509
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 11:03 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Heb uit betrouwbare bron dat hij wc papier gebruikte
Was het van die schuurpapier-achtige? Dan is dat wel een mogelijk verband.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 23 juli 2011 @ 11:04:40 #267
198365 Morendo
The Real Deal
pi_99831510
Conclusie: als er niet zoveel problemen waren geweest met de multiulturele samenleving en de islam dan was dit dus nooit gebeurd.
pi_99831513
quote:
Dat was gister om 1 uur al bekend :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_99831516
80 doden op dat eiland, hoe heeft tie dat voor elkaar gekregen dan?
Nothing to see here, carry on
  zaterdag 23 juli 2011 @ 11:05:22 #270
110987 ErwinRommel
pi_99831517
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 11:04 schreef Morendo het volgende:
Conclusie: als er niet zoveel problemen waren geweest met de multiulturele samenleving en de islam dan was dit dus nooit gebeurd.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 11:05:22 #271
198365 Morendo
The Real Deal
pi_99831518
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 11:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[ afbeelding ]
Van geenstijl
Waarom heeft hij een pen voor zijn pochet?
pi_99831523
Al die mensen die hem nu persoonlijk aanspreken via diverse Facebook haatprofielen. :')

''Je doet gewoon niet meer mee!"
pi_99831531
quote:
Freaky, die tweet.
pi_99831533
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 11:04 schreef Morendo het volgende:
Flik*er toch op, als het de multiculti/islam niet was, dan waren er wel weer andere problemen.

De mensheid kent niets anders dan conflicten met elkaar, oorlogen, geweld....
Geschiedenis herhaald zichzelf.
pi_99831535
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 11:05 schreef RijstNatie het volgende:
Er liepen zo'n 700 jongeren rond op een klein eilandje en de enige manier om er af te komen was zwemmen... gewoon prijsschieten dus :{
pi_99831536
Damn, dat Noors is gewoon Nederlands maar dan anders :P
pi_99831540
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 11:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Al die mensen die hem nu persoonlijk aanspreken via diverse Facebook haatprofielen. :')

''Je doet gewoon niet meer mee!"
Hehe _O_ Dat was zo meesterlijk _O_

pi_99831542
quote:
Eerst ze samenroepen (verkleed als politieagent, dus men gehoorzaamde) en dan beginnen te schieten. In de eerste paar minuten zullen er wel 10 a 20 doden zijn gevallen.

Daarna is hij rond gaan lopen.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 11:07:04 #279
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_99831552
quote:
Veel jongeren daar, met een automatische wapen schieten, moet dan wel lukken lijkt me.
pi_99831555
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 11:05 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dat was gister om 1 uur al bekend :')
Dan had je beter gezorgd dat de op was bijgewerkt ipv nu :')
pi_99831557
Ook 'grappig' om te zien hoe het aantal followers op die twitter per seconde meer wordt.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 11:07:40 #282
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_99831566
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 11:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Ook 'grappig' om te zien hoe het aantal followers op die twitter per seconde meer wordt.
Alsof het knaapje nu nog dingen gaat roepen :').
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 11:07:53 #283
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_99831572
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 11:07 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

zaterdag 23 juli 2011 @ 11:08:00 #284
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_99831573
Wilders heeft inmiddels gereageerd:

quote:
Geert Wilders beschuldigd van inspireren Noorse terrorist

PVV-leider Geert Wilders wordt op internet door tegenstanders medeverantwoordelijk gehouden voor de aanslagen in Noorwegen. Wilders zelf heeft de dader 'een gewelddadige zieke psychopaat' genoemd.

De terrorist zou fan zijn van Wilders en zijn PVV De terrorist zou fan zijn van Wilders en zijn PVV

Bij de aanslagen in Oslo en het eiland Utoya zijn bijna honderd Noren gedood. De mogelijke dader, Anders Behring Breivik (23), zou de PVV de 'enige echte partij voor conservatieven' hebben genoemd.

'Geert inspireert'

Anti-Wilders-activisten lieten op internet gelijk van zich horen. 'Gearresteerde verdachte extreem-rechts en bewonderaar van Wilders,' schrijft VARA-website joop.nl zaterdagmorgen.

Casper Bleumens, violist van het Radio Filharmonisch Orkest, twittert naar aanleiding van de aanslagen: 'Geert inspireert!'

Journalist Jacques Happe laat zijn volgers op het microblog weten: 'Schutter Oslo ziet Geert Wilders als voorbeeld. Haat zaaien is haat oogsten is dood en verderf.'

Haat

Een aanhanger van GroenLinks meldt: 'Wilders (...) stigmatiseert, zet weg, beschuldigt en zaait haat. En dat heeft inderdaad deze gevolgen. Face it!'

Diverse media noemen de dader een 'aanhanger' en 'bewonderaar' van de PVV.

Wilders reageert verbolgen op de aantijgingen. De PVV-leider noemt de dader 'een gewelddadige zieke psychopaat' en benadrukt dat de PVV 'alles verafschuwt waar die man voor staat en heeft gedaan'.
http://www.elsevier.nl/we(...)Noorse-terrorist.htm
pi_99831589
Twitter :')
Fok! ;)
pi_99831590
Dit zal niet de laatste keer zijn
pi_99831600
Wtf en ineens verdwenen er 10 followers.
pi_99831603
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 11:08 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Wat een fucking lomp bericht van Elsevier.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 23 juli 2011 @ 11:09:07 #289
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_99831605
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 11:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja echt bizar, ik neem aan dat dat vooral journalisten zijn of mensen die hem echt adoreren (zieken) want ik zou echt nooit in verband willen staan met die gast. Zelfs niet via een social netwerk.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_99831608
Dat Geert bashen :N
pi_99831612
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 11:08 schreef G.R.S. het volgende:
Dit zal niet de laatste keer zijn
Nee, gestoorde mensen blijf je altijd houden.
pi_99831620
quote:
De mogelijke dader, Anders Behring Breivik (23), zou de PVV de 'enige echte partij voor conservatieven' hebben genoemd.
Waar?
pi_99831624
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 11:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Freaky, die tweet.
Is een quote van John Stuart Mill.
pi_99831630
Ik vond dat "eilandkamp" ook aardig fascistische trekjes hebben trouwens.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 11:10:48 #295
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_99831631
quote:
Schutter had afkeer van islam

Volgens de Noorse politie heeft de verdachte op het internet diverse keren geschreven over zijn afkeer van de islam. Hij uitte ook kritiek op het Europese immigratiebeleid.

Hij noemt zich nationalist en vindt dat de media niet kritisch genoeg zijn over de islam. Hij schreef vorig jaar dat veel conservatieve partijen, zoals de Tories in Groot-Brittannië, in een identiteitscrisis zitten.

In hetzelfde stuk schrijft hij dat de PVV zich met recht een echte conservatieve partij mag noemen. In een reactie noemt Wilders de verdachte " een gewelddadige, zieke psychopaat".
http://nos.nl/artikel/258498-schutter-had-afkeer-van-islam.html
pi_99831632
Volgens mij kent Noorwegen maar max. 2 partijen? Of zelfs 1?
pi_99831634
Ach die arme Noren ;(.

Er zullen wel helaas geen lessen te trekken vallen. Gekken trekken zich niks aan van verboden. En wat valt er preventief te doen? Alle intelligente mannen met verkeerde politieke voorkeuren opsluiten?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_99831636
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 11:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Dan had je beter gezorgd dat de op was bijgewerkt ipv nu :')
Ik regel de op niet
  zaterdag 23 juli 2011 @ 11:11:12 #299
334993 AMAR420
waar is amar?
pi_99831637
Al-Qaeda lacht zich nu natuurlijk een ongeluk. "Gratis aanslag"
zzzzz
pi_99831641
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 11:07 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Inderdaad, wat is het nut denk je dan.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 23 juli 2011 @ 11:11:41 #301
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_99831648
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 11:08 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Het moest een keer gebeuren dat iemand de pvv in zo'n daglicht stelt.
Dit is de consequentie van Geert zijn gebrul.
Dacht hij werkelijk dat niemand er iets mee zou gaan doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')