Nee, dat was Tristan. Het lijkt er op dat deze man gewoon tot de conclusie is gekomen dat "linksmenschen" dood moeten en het vervolgens niet bij posts op internet hield.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh god heeft jezus het hem ingefluisterd?
Eensch, Volkert had ook zo'n ' Noors' uiterlijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:50 schreef yvonne het volgende:
Ik vind 'm trouwens qua uiterlijk enorm op Volkert lijken.
Ja, deze man gaat de bak in, en Volkert de ziekeling komt volgend jaar vrij.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:50 schreef yvonne het volgende:
Zelfde gezicht idd. Was mij ook al opgevallen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:50 schreef yvonne het volgende:
Die man uit de op?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:50 schreef yvonne het volgende:
In Nederland bijvoorbeeld hoef je alleen de langste straf uit te zitten. Zal in Noorwegen ook wel zo zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook in Noorwegen zal wel iets als TBS bestaan, en zo niet dan kunnen ze hem wellicht voor de diverse misdaden apart berechten en de straffen voor de misdaden niet tegelijkertijd laten uitzitten.
Die zal maar 1 dag vrij leven. Er is geloof ook een site met de countdown.. en daar komen nog een hoop mensen op.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:51 schreef MrVanBraun het volgende:
[..]
Ja, deze man gaat de bak in, en Volkert de ziekeling komt volgend jaar vrij.
Die gek in nederland was toch ook een reli idioot?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh god heeft jezus het hem ingefluisterd?
Dus...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit ooggetuigenverslag al gepost? http://bit.ly/ncxNR8
Is getrouwd geweest met een Noorse vrouw.quote:
Maar dat is dan toch geen haar beter?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:52 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Die zal maar 1 dag vrij leven. Er is geloof ook een site met de countdown.. en daar komen nog een hoop mensen op.
Hoe triest.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:52 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Die zal maar 1 dag vrij leven. Er is geloof ook een site met de countdown.. en daar komen nog een hoop mensen op.
Dan hoop ik niet TBS voor hem op het eiland Bastøy.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:52 schreef Fogel het volgende:
Noorwegen heeft inderdaad iets wat op TBS lijkt.
Bastøy is al lang geleden opgeheven als "instituut".quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:54 schreef MrVanBraun het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet TBS voor hem op het eiland Bastøy.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bast%C3%B8y
In Nederland is bij samenloop van meerdere delicten verhoging van de hoogste straf met 1/3 mogelijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:52 schreef T.O.P het volgende:
[..]
In Nederland bijvoorbeeld hoef je alleen de langste straf uit te zitten. Zal in Noorwegen ook wel zo zijn.
Hmm dat wist ik niet. Had er alleen vorig jaar een docu van gezien.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bastøy is al lang geleden opgeheven als "instituut".
Oklahoma zag er ook grootschalig uit voor 1 persoon en toch was het door 1 persoon gedaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Is al bekend of Anders B ook alleen verantwoordelijk wordt gehouden voor de bomaanslagen? Als ik die foto's zie, ziet dat er toch behoorlijk grootschalig uit voor één persoon.
Geen domm geest, en ik ben zéér dubbel in zijn overleven.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:53 schreef Re het volgende:
het enge is dat dit natuurlijk meesterlijk is uitgewerkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |