Ik snap ook niet waarom er geen politieheli hing met gewapende agenten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Op die ene foto zie je hem toch nog bezig, en die is genomen vanuit een helicopter.
Dat kan niet zo 1,2,3 natuurlijk. Het zal betekenen dat hij op zijn 53e weer vrij rond mag lopenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:12 schreef K-lep het volgende:
[..]
21 jaar in de gevangenis dus. Maar dit zal vast wel voor hem aangepast worden.
Alle focus lag eerst op de bomaanslag neem ik aan, nieuws vanaf zo'n eilandje druppelt wat langzamer binnen en dan moet dus de focus verspreid worden over twee locaties. Gezien het feit dat de schutter als politieagent verkleed was en de situatie nog niet helemaal duidelijk was kan ik me voorstellen dat er niet meteen gericht gehandeld kon worden. Denk ik.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Maar toch? De Noren hebben toch helikopters? 2 uur is wel erg lang :/
http://www.tv2.no/nyheter(...)lpe-deg-3544636.htmlquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:12 schreef aloa het volgende:
Hier staan nog een aantal filmpjes.
http://www.tv2.no/nyheter(...)lpe-deg-3544636.html
Link naar foto?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom er geen politieheli hing met gewapende agenten.
Als die foto kan kan een gericht schot ook.
Goeie samenvatting.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Alle focus lag eerst op de bomaanslag neem ik aan, nieuws vanaf zo'n eilandje druppelt wat langzamer binnen en dan moet dus de focus verspreid worden over twee locaties. Gezien het feit dat de schutter als politieagent verkleed was en de situatie nog niet helemaal duidelijk was kan ik me voorstellen dat er niet meteen gericht gehandeld kon worden. Denk ik.
Gewoon het eiland omsingelen met 6 Blackhawk stealth helicopters. Van iedere hoek van het eiland een groep antiterreureenheid gewapend en al laten land. Gewonden zijn ook belangrijk maar het is belangrijker om al eerst te voorkomen dat er meer gewonden en/of doden vallen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:11 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Je moet de schutter lokaliseren, een anti-terreureenheid opzetten, gewonden helpen etc. dat is lastig met al die paniek
Dat zal moeilijk zijn. Maar als hun PvdA net zo is als de onze, hebben ze zelf een grote hand gehad in een over-tolerant rechtssysteem dat meer aan de dader denkt dan aan het leed van slachtoffers en nabestaanden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:12 schreef K-lep het volgende:
[..]
21 jaar in de gevangenis dus. Maar dit zal vast wel voor hem aangepast worden.
Je hebt alleen jezelf in de kuif gepikt. Ik raad dan ook aan om aan jezelf excuses te bieden, wel publiekelijk dan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Bij deze bied ik m'n excuses aan ivm mijn voorbarige "conclusies" van gisteren waarin ik de schuld gaf aan moslims. (al lag het in eerste instantie wel zo voor de hand gezien de aard van de bom-aanslag).
Mocht ik enkelen in hun kuif hebben gepikt, excuses bij deze!
Als we zo gaan beginnen zijn er nog aardig wat topics nodigquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Bij deze bied ik m'n excuses aan ivm mijn voorbarige "conclusies" van gisteren waarin ik de schuld gaf aan moslims. (al lag het in eerste instantie wel zo voor de hand gezien de aard van de bom-aanslag).
Mocht ik enkelen in hun kuif hebben gepikt, excuses bij deze!
Weten we wanneer de politie in de gaten had dat er een schietpartij gaande was?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:12 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
De politie was en masse bezig met de bomaanslag in Oslo.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:15 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Dat zal moeilijk zijn. Maar als hun PvdA net zo is als de onze, hebben ze zelf een grote hand gehad in een over-tolerant rechtssysteem dat meer aan de dader denkt dan aan het leed van slachtoffers en nabestaanden.
Daar dacht ik ook aan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:15 schreef Mint_Clansell het volgende:
Doet me denken aan de Aziatische film Battle Royale dit.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Gewoon het eiland omsingelen met 6 Blackhawk stealth helicopters. Van iedere hoek van het eiland een groep antiterreureenheid gewapend en al laten land. Gewonden zijn ook belangrijk maar het is belangrijker om al eerst te voorkomen dat er meer gewonden en/of doden vallen.
Ik denk toch dat dit aantal doden voorkomen had kunnen worden.
Vreemd. Noorwegen is echt zo'n jagersland en uitgerekend de politie draagt geen wapens?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:16 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan.
Is het echt zo dat de politie in Noorwegen geen vuurwapens draagt normaal?
Yup. Toen ik naar bed ging waren het er nog een stuk of 10 op het eiland (al wist je wel dat het er meer zouden worden).quote:
Aangezien er weinig/geen terroristische acties zijn geweest in Noorwegen, en de politie zelf ook geen wapens draag, zal het wel even duren voordat ze een SWAT team hebben opgetrommeld. Zeker met de chaos na de bomaanslag in Oslo. Het was een hele slimme aanslag helaasquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Gewoon het eiland omsingelen met 6 Blackhawk stealth helicopters. Van iedere hoek van het eiland een groep antiterreureenheid gewapend en al laten land. Gewonden zijn ook belangrijk maar het is belangrijker om al eerst te voorkomen dat er meer gewonden en/of doden vallen.
Ik denk toch dat dit aantal doden voorkomen had kunnen worden.
Wat een mongool die vent, ik kan er niet over uitquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
http://www.tv2.no/nyheter(...)lpe-deg-3544636.html
Dat geschreeuw van dat meisje.
Duidelijkquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Alle focus lag eerst op de bomaanslag neem ik aan, nieuws vanaf zo'n eilandje druppelt wat langzamer binnen en dan moet dus de focus verspreid worden over twee locaties. Gezien het feit dat de schutter als politieagent verkleed was en de situatie nog niet helemaal duidelijk was kan ik me voorstellen dat er niet meteen gericht gehandeld kon worden. Denk ik.
Dit had ik ook begrepen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:16 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Is het echt zo dat de politie in Noorwegen geen vuurwapens draagt normaal?
ER heeft tenminste de ballen om het doen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:16 schreef alpeko het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen zijn er nog aardig wat topics nodig
Politie heeft geen wapens?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:17 schreef kepler het volgende:
[..]
Aangezien er weinig/geen terroristische acties zijn geweest in Noorwegen, en de politie zelf ook geen wapens draag, zal het wel even duren voordat ze een SWAT team hebben opgetrommeld. Zeker met de chaos na de bomaanslag in Oslo. Het was een hele slimme aanslag helaas
Een meisje dat op het eiland was zei: we vertrouwde het al niet want de politie draagt hier geen wapensquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:17 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Vreemd. Noorwegen is echt zo'n jagersland en uitgerekend de politie draagt geen wapens?
Waarvoor ook hulde.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ER heeft tenminste de ballen om het doen.
Dat blijkt.quote:
Als je de eerste hebt gehad wordt het denk ik routine werk. Maar wel te ziek voor woorden natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat een mongool die vent, ik kan er niet over uit
Je moet toch compleet geestelijk gestoord zijn om zo iets te doen.
ik probeerde alleen maar te helpen hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:16 schreef yvonne het volgende:
Ga nou es weg met die blonde malloot in een TT
Is dit al bevestigd dat het om de schutter gaat??? Het schijnt dat dit een echte agent is (lichtgevende strepen op de broek), want de dader had alleen een blauwe blouse aan met politie-tekens.quote:
Lijkt me wel...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:20 schreef BradSpit het volgende:
[..]
hebben zie die vanaf de helikopter gemaakt?
Geen automatische machinegeweren lijkt mij, dat doet de politie hier ook niet. Dat wil niet zeggen dat ze geen pistool dragen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:18 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Een meisje dat op het eiland was zei: we vertrouwde het al niet want de politie draagt hier geen wapens
Nee met de boot.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:20 schreef BradSpit het volgende:
[..]
Die middelen zijn het probleem niet, ze krijgen die niet voor niets. Als ze dan niet werken betekent dat niet dat het zonder medicijnen niet gebeurd was...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Vraag me af of hij ook gezellig aan de anti-psychose-middelen zat zoals Tristan.
Nee, vanaf de glijbaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:20 schreef BradSpit het volgende:
[..]
http://translate.google.c(...)&hl=en&langpair=auto|en&tbb=1&ie=UTF-8quote:Anders B wrote 28 January, 2010. 4:22 p.m.
It should be illegal to call themselves conservative while supporting multiculturalism fantastic political doctrines regardless of whether you are a traditional conservative, paleo-conservative, etc., when the practical implementation of multiculturalism wonderful doctrines undoubtedly put the main basis for further Islamization and enklavisering.
I have discussed this issue with a score of English "traditional conservatives" (Tori), which currently is in a serious identity crisis. Tories in the UK, in line with the Conservative Party in Norway is about to be made completely culturally irrelevant to "real" cultural conservative parties such as the Progress Party, Geert Wilders' Freedom Party, etc. who can rightly call himself a true conservative (cultural conservatives).
These "traditional conservatives" refuse to recognize these new options and call them populists. Meanwhile, they are increasingly aware that they will continue their journey towards irrelevance valley as long as they do not take a stand against multiculturalism wonderful doctrines. They know that they will be branded as fascists / racists / populists if they reject multiculturalism, a price they currently are not willing to pay. At the same time, these quasi-conservative multiculturalism seats audacity to continue to call themselves conservative.
I think however this will change over the next 10 years. The old traditional conservatives across Europe is a cultural identity crisis. I'm pretty sure they have earned NOK ideological self-confidence over the next decade that they eventually end up taking away from multiculturalism wonderful doctrines and thus can rightly continue to call themselves conservative.
In the meantime, they should in decency's name failing to call themselves conservative. It's too convulsive and superficial.
PS: Right and Conservative representatives should refer to themselves as liberals and not conservatives. I note however that both Aftenposten (now headed by kulturmarxisten Hilde Scientist) and the Conservatives like to refer to themselves as liberal-conservative, a word that is completely meaningless and misleading in the current political climate. To support the monarchy does not qualify to be able to call themselves conservative.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |