En eerst liet hij ze nog verzamelen (in zijn politieuniformpje) zodat hij ze makkelijker kon raken...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:05 schreef Cee het volgende:
2 uur lang duurde die schietpartij. Als ratten in de val. Ongelofelijk.
?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
En hoe anders is 'Oh,Oh, Cherso' daarin?
Ik snap ook niet hoe dat mogelijk is?!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:05 schreef Cee het volgende:
2 uur lang duurde die schietpartij. Als ratten in de val. Ongelofelijk.
Een eiland...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:08 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe dat mogelijk is?!
AL qaeda massacre WTFquote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:25 schreef Zolcon het volgende:
[..]
'The Sun' kopt vandaag het volgende
[ afbeelding ]
Omdat je van rotten.com alleen foto's gewend bent.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:08 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
?
Ik schrik vooral dat ik schrik omdat ik nooit moeite heb met rotten.com dingen maar juist deze serene stilte op de heli na en de lijken.. de golvjes, het mooie eiland zorgen voor rillingen bij mij
Op die ene foto zie je hem toch nog bezig, en die is genomen vanuit een helicopter.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Maar toch? De Noren hebben toch helikopters? 2 uur is wel erg lang :/
Toen was dat eiland nog niet duidelijk. Vannacht werd het bekend.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:10 schreef Swomp het volgende:
wtf, zet ik net de TV aan, spreken ze over meer dan 80doden...
Gister avond/nacht hadden ze het nog over 7/9 doden...
R.i.p
Die helicopter zal ook gelijk beschoten worden, en ze waren bang voor bommen (wat achteraf terecht bleek)quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je moet de schutter lokaliseren, een anti-terreureenheid opzetten, gewonden helpen etc. dat is lastig met al die paniekquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
True, ben benieuwd wat het onderzoek zegt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Benieuwd of ze echt levenslang hebben in Noorwegen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:03 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Maar goed wat zou de reden zijn dat hij zich levend heeft laten pakken? Een leven zal hij toch waarschijnlijk nooit meer krijgen aangezien hij natuurlijk de maximale straf, die er mogelijk is in Noorwegen, krijgt.
Misschien maakt dat uitquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat je van rotten.com alleen foto's gewend bent.
21 jaar in de gevangenis dus. Maar dit zal vast wel voor hem aangepast worden.quote:..... Een leven zal hij toch waarschijnlijk nooit meer krijgen aangezien hij natuurlijk de maximale straf, die er mogelijk is in Noorwegen, krijgt.
Misschien is dat ook wel zijn motief. Over 20 jaar komt hij weer vrij. Misschien wilde hij juist aantonen dat het rechtssysteem voor geen centimeter werkt in Noorwegen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:03 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Die gast ziet er nog wel zo vriendelijk uit. Maar ze weten waarschijnlijk wel zeker dat dit hem is want anders gaan ze natuurlijk geen foto posten.
Maar goed wat zou de reden zijn dat hij zich levend heeft laten pakken? Een leven zal hij toch waarschijnlijk nooit meer krijgen aangezien hij natuurlijk de maximale straf, die er mogelijk is in Noorwegen, krijgt.
Ja ok, ik had natuurlijk wel al bedacht dat het aantal nog wel op zou lopen. Rond de 20 dacht ik zo... maar meer dan 80 !?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toen was dat eiland nog niet duidelijk. Vannacht werd het bekend.
De politie was en masse bezig met de bomaanslag in Oslo.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Als het een rechtsstaat is niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:12 schreef K-lep het volgende:
[..]
21 jaar in de gevangenis dus. Maar dit zal vast wel voor hem aangepast worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |