ik probeerde alleen maar te helpen hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:16 schreef yvonne het volgende:
Ga nou es weg met die blonde malloot in een TT
Is dit al bevestigd dat het om de schutter gaat??? Het schijnt dat dit een echte agent is (lichtgevende strepen op de broek), want de dader had alleen een blauwe blouse aan met politie-tekens.quote:
Lijkt me wel...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:20 schreef BradSpit het volgende:
[..]
hebben zie die vanaf de helikopter gemaakt?
Geen automatische machinegeweren lijkt mij, dat doet de politie hier ook niet. Dat wil niet zeggen dat ze geen pistool dragen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:18 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Een meisje dat op het eiland was zei: we vertrouwde het al niet want de politie draagt hier geen wapens
Nee met de boot.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:20 schreef BradSpit het volgende:
[..]
Die middelen zijn het probleem niet, ze krijgen die niet voor niets. Als ze dan niet werken betekent dat niet dat het zonder medicijnen niet gebeurd was...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Vraag me af of hij ook gezellig aan de anti-psychose-middelen zat zoals Tristan.
Nee, vanaf de glijbaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:20 schreef BradSpit het volgende:
[..]
http://translate.google.c(...)&hl=en&langpair=auto|en&tbb=1&ie=UTF-8quote:Anders B wrote 28 January, 2010. 4:22 p.m.
It should be illegal to call themselves conservative while supporting multiculturalism fantastic political doctrines regardless of whether you are a traditional conservative, paleo-conservative, etc., when the practical implementation of multiculturalism wonderful doctrines undoubtedly put the main basis for further Islamization and enklavisering.
I have discussed this issue with a score of English "traditional conservatives" (Tori), which currently is in a serious identity crisis. Tories in the UK, in line with the Conservative Party in Norway is about to be made completely culturally irrelevant to "real" cultural conservative parties such as the Progress Party, Geert Wilders' Freedom Party, etc. who can rightly call himself a true conservative (cultural conservatives).
These "traditional conservatives" refuse to recognize these new options and call them populists. Meanwhile, they are increasingly aware that they will continue their journey towards irrelevance valley as long as they do not take a stand against multiculturalism wonderful doctrines. They know that they will be branded as fascists / racists / populists if they reject multiculturalism, a price they currently are not willing to pay. At the same time, these quasi-conservative multiculturalism seats audacity to continue to call themselves conservative.
I think however this will change over the next 10 years. The old traditional conservatives across Europe is a cultural identity crisis. I'm pretty sure they have earned NOK ideological self-confidence over the next decade that they eventually end up taking away from multiculturalism wonderful doctrines and thus can rightly continue to call themselves conservative.
In the meantime, they should in decency's name failing to call themselves conservative. It's too convulsive and superficial.
PS: Right and Conservative representatives should refer to themselves as liberals and not conservatives. I note however that both Aftenposten (now headed by kulturmarxisten Hilde Scientist) and the Conservatives like to refer to themselves as liberal-conservative, a word that is completely meaningless and misleading in the current political climate. To support the monarchy does not qualify to be able to call themselves conservative.
We nemen het even mee naar achter.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:21 schreef kepler het volgende:
[..]
Is dit al bevestigd dat het om de schutter gaat??? Het schijnt dat dit een echte agent is (lichtgevende strepen op de broek), want de dader had alleen een blauwe blouse aan met politie-tekens.
Hallo spuit 910011.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:22 schreef Klaudias het volgende:
[..]
http://translate.google.c(...)&hl=en&langpair=auto|en&tbb=1&ie=UTF-8
Ik ben de daadwerkelijke bron nog niet in dit topic tegengekomen, vandaar dat ik het post.quote:
http://www.abc.net.au/new(...)ian-massacre/2807344quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:26 schreef Sheepcidus het volgende:
Die jongen net op de bbc deed alsof die dood was toen die langskwam
Ik zou dat ook doen jaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:26 schreef Sheepcidus het volgende:
Die jongen net op de bbc deed alsof die dood was toen die langskwam
Noorse politie is altijd ongewapendquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Geen automatische machinegeweren lijkt mij, dat doet de politie hier ook niet. Dat wil niet zeggen dat ze geen pistool dragen.
Wat is de reden?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:28 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Noorse politie is altijd ongewapend
Waarom?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:28 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Noorse politie is altijd ongewapend
Dat was hier niet echt nuttig geweest. De dader trapte tegen mensen aan om te zien of ze nog leefden of schoot ze gewoon voor de zekerheid nog een keer. Die jongen die deed alsof hij dood was werd in die positie ook door zijn schouder geschoten.quote:
Kan iedereen eens stoppen met aannames?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Geen automatische machinegeweren lijkt mij, dat doet de politie hier ook niet. Dat wil niet zeggen dat ze geen pistool dragen.
Damn, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was hier niet echt nuttig geweest. De dader trapte tegen mensen aan om te zien of ze nog leefden of schoot ze gewoon voor de zekerheid nog een keer. Die jongen die deed alsof hij dood was werd in die positie ook door zijn schouder geschoten.
wtf heftig verhaal zegquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
http://www.abc.net.au/new(...)ian-massacre/2807344
Hij jaEcht een sick story
Doen alsof je dood bent? Hij heeft velen een executie schot in het hoofd gegeven om zeker te zijn dat ze dood waren...quote:
Hij heeft het toch overleefd.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was hier niet echt nuttig geweest. De dader trapte tegen mensen aan om te zien of ze nog leefden of schoot ze gewoon voor de zekerheid nog een keer. Die jongen die deed alsof hij dood was werd in die positie ook door zijn schouder geschoten.
De reden is dat ze van de opvatting zijn dat permanente bewapening leidt tot hardere conflicten. Verder is Noorwegen niet het meest criminele land ter wereld.quote:
Linkje? In spoiler graagquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:16 schreef Roflpantoffel het volgende:
Die foto's op HLB.be (van het eiland)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |