We nemen het even mee naar achter.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:21 schreef kepler het volgende:
[..]
Is dit al bevestigd dat het om de schutter gaat??? Het schijnt dat dit een echte agent is (lichtgevende strepen op de broek), want de dader had alleen een blauwe blouse aan met politie-tekens.
Hallo spuit 910011.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:22 schreef Klaudias het volgende:
[..]
http://translate.google.c(...)&hl=en&langpair=auto|en&tbb=1&ie=UTF-8
Ik ben de daadwerkelijke bron nog niet in dit topic tegengekomen, vandaar dat ik het post.quote:
http://www.abc.net.au/new(...)ian-massacre/2807344quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:26 schreef Sheepcidus het volgende:
Die jongen net op de bbc deed alsof die dood was toen die langskwam
Ik zou dat ook doen jaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:26 schreef Sheepcidus het volgende:
Die jongen net op de bbc deed alsof die dood was toen die langskwam
Noorse politie is altijd ongewapendquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Geen automatische machinegeweren lijkt mij, dat doet de politie hier ook niet. Dat wil niet zeggen dat ze geen pistool dragen.
Wat is de reden?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:28 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Noorse politie is altijd ongewapend
Waarom?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:28 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat was hier niet echt nuttig geweest. De dader trapte tegen mensen aan om te zien of ze nog leefden of schoot ze gewoon voor de zekerheid nog een keer. Die jongen die deed alsof hij dood was werd in die positie ook door zijn schouder geschoten.quote:
Kan iedereen eens stoppen met aannames?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Geen automatische machinegeweren lijkt mij, dat doet de politie hier ook niet. Dat wil niet zeggen dat ze geen pistool dragen.
Damn, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was hier niet echt nuttig geweest. De dader trapte tegen mensen aan om te zien of ze nog leefden of schoot ze gewoon voor de zekerheid nog een keer. Die jongen die deed alsof hij dood was werd in die positie ook door zijn schouder geschoten.
wtf heftig verhaal zegquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
http://www.abc.net.au/new(...)ian-massacre/2807344
Hij jaEcht een sick story
Doen alsof je dood bent? Hij heeft velen een executie schot in het hoofd gegeven om zeker te zijn dat ze dood waren...quote:
Hij heeft het toch overleefd.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was hier niet echt nuttig geweest. De dader trapte tegen mensen aan om te zien of ze nog leefden of schoot ze gewoon voor de zekerheid nog een keer. Die jongen die deed alsof hij dood was werd in die positie ook door zijn schouder geschoten.
De reden is dat ze van de opvatting zijn dat permanente bewapening leidt tot hardere conflicten. Verder is Noorwegen niet het meest criminele land ter wereld.quote:
Linkje? In spoiler graagquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:16 schreef Roflpantoffel het volgende:
Die foto's op HLB.be (van het eiland)
Ik wist niet dat hij ze voor de zekerheid nog een keer neerschoot.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:31 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Doen alsof je dood bent? Hij heeft velen een executie schot in het hoofd gegeven om zeker te zijn dat ze dood waren...
Precieze reden weet ik niet. Maar Noorwegen is altijd heel open geweest. Paar jaar geleden kon je zo de paleistuinen in lopen.quote:
Ook bizar.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:28 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |