En waarom denk je dat een groot aantal van die beelden in de docu in zwart-wit waren?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:55 schreef MrVanBraun het volgende:
[..]
Hmm dat wist ik niet. Had er alleen vorig jaar een docu van gezien.
Hij had een maand geleden een bedrijf opgericht waardoor ie aan kunstmest explosieven kon komen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Is al bekend of Anders B ook alleen verantwoordelijk wordt gehouden voor de bomaanslagen? Als ik die foto's zie, ziet dat er toch behoorlijk grootschalig uit voor één persoon.
Ja inderdaad. Ik snap niet hoe mensen niet kunnen geloven dat dit door 1 persoon gedaan kan worden. Stop een auto vol explosieven en je hebt een best boem.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Oklahoma zag er ook grootschalig uit voor 1 persoon en toch was het door 1 persoon gedaan.
Prima te doen voor 1 persoon, kwestie van een goede bom.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Is al bekend of Anders B ook alleen verantwoordelijk wordt gehouden voor de bomaanslagen? Als ik die foto's zie, ziet dat er toch behoorlijk grootschalig uit voor één persoon.
Ik dacht dat daar meerdere mensen bij betrokken waren?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Oklahoma zag er ook grootschalig uit voor 1 persoon en toch was het door 1 persoon gedaan.
Hopelijk geen Noorse Call of Duty dan...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:53 schreef Re het volgende:
het enge is dat dit natuurlijk meesterlijk is uitgewerkt
Ja en hij blowde ook regelmatigquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:56 schreef epicbeardman het volgende:
Komt ie dan he:
De 32-jarige man is actief geweest in video games en is betrokken geweest bij het online spel World of Warcraft.
Is nooit bewezen, alleen dat Timothy Mcfay? het gedaan had.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar meerdere mensen bij betrokken waren?
dat klopt, zijn er ook meerdere voor veroordeeld.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar meerdere mensen bij betrokken waren?
Dat heeft die gewoon express op zn FB gezet, geloof er niks van dat die echt gamer wasquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:56 schreef epicbeardman het volgende:
Komt ie dan he:
De 32-jarige man is actief geweest in video games en is betrokken geweest bij het online spel World of Warcraft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Dat is als man zijnde meer regel dan uitzondering.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:56 schreef epicbeardman het volgende:
Komt ie dan he:
Natuurlijk. Blame the videogamesquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:56 schreef epicbeardman het volgende:
Komt ie dan he:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Het sociaal gehandicapte deel ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is als man zijnde meer regel dan uitzondering.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:58 schreef El_Matador het volgende:
Zieke shit. Kinderen kapotknallen.Logisch nadenken is er niet bij met zulke lui.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij mannen buiten het GAM subforum op FOK! niet echt hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is als man zijnde meer regel dan uitzondering.
ik denk dat hij a la Jack Ruby wel aan zijn eind komtquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen domm geest, en ik ben zéér dubbel in zijn overleven.
Nu krijgt hij in z'n superieurswaan ook nog de kans om voor de rechtbank z'n verhaal te doen, nog meer aandacht.
Bij zelfmoord blijf je met allerlei losse stukjes zitten.
Dubbel dus.
Ik heb zo'n vermoeden dat hij ook films keek.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:56 schreef epicbeardman het volgende:
Komt ie dan he:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:59 schreef Netsplitter het volgende:
Oklahoma bom.Klopt ja..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |