SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 49:
kerels met lange blonde lokken, geile kabouters, eeuwige maagden, geweldige christenen, stelletjes, dames met tieten waar je u tegen zegt, homo's met geweldige muziek smaak, negers voor excuus en knuffels, pubers voor onzekerheden, ouders om op ons te letten
en wat hebben we allemaal gemeen :
smerige vunzige gedachtes.. muziek, autisten want FOK!
Ook een goede optiequote:
Stiekem zijn het er driequote:
Mehquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik ook niet echt gedanst toen bij myr.
Maar als ik dat vrijwillig ga doen dan moet er echt al een boel drank inzitten, of de dame moet echt heel leuk zijn.
en nu?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Marvin Gaye werd eigenlijk geboren als Marvin Gay. De "e" voegde hij later aan zijn achternaam toe als eerbetoon aan Sam Cooke.
16.72 posts per minuut - [Radio 49] #459 Sexy, Opwindend, Romantisch, Geilquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
damnnn wat gaan die topics hard
hier ben ik trots opquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:11 schreef mr-green het volgende:
Snelste gevulde topics
16.72 posts per minuut - [Radio 49] #459 Sexy, Opwindend, Romantisch, Geil
13.68 posts per minuut - [Radio 49] #458 Geile muziekjens fap fap sop sop
12.04 posts per minuut - [Radio 49] #381 3dg47sb, ad09nled
11.62 posts per minuut - [Radio 49] #443 You mad? Neger wat?
10.79 posts per minuut - [Radio 49] #383 Gefayeliciteerd, ik wil bier piemels en christenen
Gaat ie door het leven als Marvin Gaye. Nou ja, niet, want dood, maar je snapt wat ik bedoel.quote:
gofferquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:11 schreef mr-green het volgende:
Snelste gevulde topics
16.72 posts per minuut - [Radio 49] #459 Sexy, Opwindend, Romantisch, Geil
13.68 posts per minuut - [Radio 49] #458 Geile muziekjens fap fap sop sop
12.04 posts per minuut - [Radio 49] #381 3dg47sb, ad09nled
11.62 posts per minuut - [Radio 49] #443 You mad? Neger wat?
10.79 posts per minuut - [Radio 49] #383 Gefayeliciteerd, ik wil bier piemels en christenen
Kun je zomaar je achternaam veranderen? Ik dacht dat dat heel veel geld kostte?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gaat ie door het leven als Marvin Gaye. Nou ja, niet, want dood, maar je snapt wat ik bedoel.
aaaah ik zit te denkenquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:11 schreef LightLuke het volgende:
Uit welke song is het orgineel wat je hoort?
Jij hebt ook bhv gehad?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit is een goed ritme om te reanimeren
Woeeiiiiiii hou het tegen of bied het iets te drinken aanquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:12 schreef gewoonfaye het volgende:
aantal posts: 9914 (gemiddeld 16 per dag)
Oh god, ik voel iets aankomen
Je hebt net wel mijn 25.000e gemistquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:12 schreef gewoonfaye het volgende:
Nu moet ik gaan nadenken over mijn 10000ste post
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit is een goed ritme om te reanimeren
Ik heb het gelukkig nog nooit hoeven gebruiken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en ook een keer iemand gereanimeerd midden op de A9
Naatje.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:12 schreef gewoonfaye het volgende:
Nu moet ik gaan nadenken over mijn 10000ste post
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
je zei vast toch niks liefs over mij
Echt niet.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ff opscheppen in dit topic. Ik zie er Heloef wel voor aan als de tijd daar is
.
Maar ik heb eigenlijk alleen maar bevestiging gekregen dat homo's naar het Songfestival kijken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is juist het beste deel, dat ik homo ben.
Ik ook niet. Hij was al dood.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het gelukkig nog nooit hoeven gebruiken.
1,5 week ofzo?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]Waneer komt nathan terug van vakantie?
Mmmmm...quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt niet.
Ik pas alleen maar mijn ondertitel aan.
[..]
Maar ik heb eigenlijk alleen maar bevestiging gekregen dat homo's naar het Songfestival kijken.
En ik.
voor 05:30?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo wel slapen, de wekker gaat weer heeeeel vroeg
Ik ken ontzettend veel homo's die het songfestival helemaal niets vinden. De meerderheid in FOK!s eigen [HOMO]-topic.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt niet.
Ik pas alleen maar mijn ondertitel aan.
[..]
Maar ik heb eigenlijk alleen maar bevestiging gekregen dat homo's naar het Songfestival kijken.
En ik.
Nog geen vakantie?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo wel slapen, de wekker gaat weer heeeeel vroeg
ik stond 150 meter voor een afslag, de ambulance is 10,5 kilometer omgereden omdat ze weigerden 150 meter tegen het verkeer in te rijden.quote:
Ja weet dat het nergens opslaat alleen op de TV zijn het alleen maar homo's.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ken ontzettend veel homo's die het songfestival helemaal niets vinden. De meerderheid in FOK!s eigen [HOMO]-topic.
Gaan we dat dan overdoen op de volgende meet?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stiekem zijn het er drie.
En:
[..]
Meh.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:15 schreef mr-green het volgende:
Wat de vrouwen verkeerd doen?
Niet gehoorzamen aan de man
Dat is gewoon triest.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik stond 150 meter voor een afslag, de ambulance is 10,5 kilometer omgereden omdat ze weigerden 150 meter tegen het verkeer in te rijden.
Binnen, naar boven en *bam*quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Schoenen uit. Hoe zie ik dat voor je, dat iemand naakt is in bed maar zijn schoenen nog draagt
?
Dan snapt iedereen het wel denk ik.quote:
het waren de langste 7 minuten van mijn leven wel zo'n beetje...quote:
Dat zei ik toch al, mutsquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Gaan we dat dan overdoen op de volgende meet?
Het ging toch om een bed?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Soms niet eens naar boven. Dan maak ik me niet druk om die schoenen hoor.
Ik geloof jequote:Op woensdag 20 juli 2011 00:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het waren de langste 7 minuten van mijn leven wel zo'n beetje...
Want reanimeren is zwaar om te doen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het waren de langste 7 minuten van mijn leven wel zo'n beetje...
ik krijg ook altijd dorstquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Slaperig worden in de armen van iemand anders. En inderdaad iets drinken. Seks droogt uit.
Ik let niet op hè?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zei ik toch al, muts. Maar jij zegt dat je alleen eventueel heel misschien danst met een mooie vrouw
.
Dan gaan wij dat doen op de volgende meetquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik let niet op hè?
Met jou zou ik dat dan wel willen doen.
Oh wordt een leuke terugkomst.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, want ik weet ook niet precies wanneer hij terugkomt
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan gaan wij dat doen op de volgende meet.
Was zijn pomp kapot of zo?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:17 schreef Samzz het volgende:
Ik heb wel eens tv gekeken toen een vent op me zat te pompen, wat was dat saai.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou op hem gaan zitten en net zolang seks met hebben, tot het pijn gaat doenquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:17 schreef Carooltje79 het volgende:
Zooo dat heb ik ook een x gehad... ff vertellen dat zijn ex het beter deed![]()
Mét stoel.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:18 schreef iBenny het volgende:
Dino's die een beetje hupsen op een plankje en dat ochtendgymnastiek noemen... er is niks geiler dan dat
Waardoor uitgeteld?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh wordt een leuke terugkomst.
Klopt ie aan ligt ie 3 minuten later uitgeteld op bed.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:18 schreef Snuf. het volgende:
Ik zoek nog een verjaardagscado, hier een tip voor jullieDie playboy bedoel je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Nou, dat zou je zeggen want ik voelde er niks vanquote:
Ik zoek nog een verjaardagscado, hier een tip voor jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Ik zoek nog een verjaardagscado, hier een tip voor jullie*noteert Birgit Schuurman opblaaspop*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
You go girlquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:18 schreef Carooltje79 het volgende:
Heb hem vriendelijk verzocht om mijn huis te verlaten![]()
Ja, als ik echt ga slapen dan wil ik ook gewoon solo liggen, maar gewoon na afloop nog heel even knuffelenquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:18 schreef mr-green het volgende:
Knetter.
Als ik ga slapen wil ik ook niet gestoord worden
Gewoon de ene aan de linker kant van bed, de ander aan de rechter kant
Moet ik dat nu gaan invullen?quote:
ok heel even knuffelenquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, als ik echt ga slapen dan wil ik ook gewoon solo liggen, maar gewoon na afloop nog heel even knuffelen. Ben echt een wijf wat dat betreft
.
ja dat wel.. maar niet te langquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, als ik echt ga slapen dan wil ik ook gewoon solo liggen, maar gewoon na afloop nog heel even knuffelen. Ben echt een wijf wat dat betreft
.
maar ik zou het er niet op kunnen doen, die stem van die gast zou me zo irriterenquote:
Nee maar het is wel leukquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
maar ik zou het er niet op kunnen doen, die stem van die gast zou me zo irriteren
Of jouw gat is te groot.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat zou je zeggen want ik voelde er niks van.
Naat komt aankloppen bij je na drie weken en je duikt er niet bovenop?quote:
Ik wil altijd lepeltje lepeltje liggen en dan moet hij m'n tieten vasthouden. En na een tijdje, dan moven, dan wil ik slapenquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Klaar is klaar iddquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja dat wel.. maar niet te lang
ja heel even knuffelen, maar dan ieder een kant. Ik heb het altijd zo heet in bedquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Man, ik knijp je pielemoosje fijn met mijn spieren down therequote:
Lepeltjelepeltjequote:Op woensdag 20 juli 2011 00:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil altijd lepeltje lepeltje liggen en dan moet hij m'n tieten vasthouden. En na een tijdje, dan moven, dan wil ik slapen.
Dat is best grappig btwquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Man, ik knijp je pielemoosje fijn met mijn spieren down there.
Zozo.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:18 schreef Carooltje79 het volgende:
Heb hem vriendelijk verzocht om mijn huis te verlaten![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ware het een echte mosselquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heb ik ookquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:22 schreef mr-green het volgende:
ik heb best vaak gehad dat ik gewoon wakker ben gebleven als een meisje bleef slapen. Vaak lukt het mij gewoon niet om te slapen als er andere in bed liggen die daar niet vaak slapen
Aan de ene kant ja, aan de andere kant neequote:Op woensdag 20 juli 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Naat komt aankloppen bij je na drie weken en je duikt er niet bovenop?
Ik word langzaam bang voor jou.quote:
same maar dan met mannenquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:22 schreef mr-green het volgende:
ik heb best vaak gehad dat ik gewoon wakker ben gebleven als een meisje bleef slapen. Vaak lukt het mij gewoon niet om te slapen als er andere in bed liggen die daar niet vaak slapen
vrouwen snurken ook hoorquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb ik ook. En mannen snurken. Sommige ontzettend hard
. Ik ook, maar daar heb ik zelf geen last van
.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Ik snurk ook enorm.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Jij knijpt pielemoosjes fijn.quote:
Ik las "spit"quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe\u jij niet van vrouwen met een beetje pit?
Ik kneep m'n vriendin altijd in haar tiet. Dan maakte ze een geluid als een speenvarken en toen was 't goedquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:23 schreef mr-green het volgende:
[..]wat dacht je van vrouwen die snurken
Dat is echt erg.
Als er vrienden blijven slapen geef ik gewoon een douw of ik maak ze wakker, maar bij vrouwen doe je dat minder snel
Jawel, denk ik tenminste.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Hou jij niet van vrouwen met een beetje pit?
Daughters? Alvast voor het toekomstbeeld als je bezig bentquote:
Ik word daar zó nat van hequote:Op woensdag 20 juli 2011 00:24 schreef JJH het volgende:
Wie kan mij uitleggen hoe Alice Cooper geil kan zijn?
die tekstquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:24 schreef JJH het volgende:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daughters? Alvast voor het toekomstbeeld als je bezig bent?
Ik vind snurken ook een behoorlijke afknapper...quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:24 schreef mr-green het volgende:
Haha nu we het over snurken hebben.
Ik had een keer een meisje wat ik echt leuk vond, dus zij bleef slapen enz... Snurkte ze
Toen vond ik haar niet meer leuk
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kneep m'n vriendin altijd in haar tiet. Dan maakte ze een geluid als een speenvarken en toen was 't goed.
Haterquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:24 schreef mr-green het volgende:
Ik had een keer een meisje wat ik echt leuk vond, dus zij bleef slapen enz... Snurkte ze
De ultieme teasequote:Op woensdag 20 juli 2011 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit nummer gaat ook precies over het NIET aanraken van iemand.
nope.. maar die hierna daar wordt jij wel blij vanquote:
Tenzij je op zwervers geilt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:24 schreef JJH het volgende:
Ik schijn het ook goed te kunnenquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:24 schreef mr-green het volgende:
Ik vind het echt zo kut dat ik snurkquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind snurken ook een behoorlijke afknapper....
Alleen die titel al, what the fuck?quote:
Mijn ex zaagde hele bomen om in zijn slaap. Dat was echt, echt, echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo kut dat ik snurk. Als ik bij iemand slaap dan wil ik ook niet als eerst in slaap vallen
.
>>TRU!!!!quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:26 schreef Snuf. het volgende:
OMG Mr Green is precies 1 dag na mij geregistreerd
Hij komt niet langs?!quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nope.. maar die hierna daar wordt jij wel blij van
Ik heb eigenlijk nooit echt goed naar de lyrics geluisterd. Maar gewoon de hele feel van het nummer. Neh..quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word daar zó nat van heDie stem
Die tekst
.
nou je kan er vergif op innemen dat het niks wordtquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:24 schreef Carooltje79 het volgende:
Poison![]()
Ik moet echt geen muziek aanzetten tijdens de sex.. tot nu toe bijna alles zitten meezingen
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:24 schreef mr-green het volgende:
Ik snurk.. en als je pech hebt, hangt mijn mond 's ochtends open en heb je kans op kwijl. Ik ben echt zo sexy 's ochtendsquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:24 schreef mr-green het volgende:
Ik zie het al voor me.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik snurk.. en als je pech hebt, hangt mijn mond 's ochtends open en heb je kans op kwijl. Ik ben echt zo sexy 's ochtends
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik snurk.. en als je pech hebt, hangt mijn mond 's ochtends open en heb je kans op kwijl. Ik ben echt zo sexy 's ochtends
[..]
Jaa echt hequote:Op woensdag 20 juli 2011 00:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou je kan er vergif op innemen dat het niks wordt
[..]
Ik vind die gitaar heerlijkquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit echt goed naar de lyrics geluisterd. Maar gewoon de hele feel van het nummer. Neh..
Ik voel s'ochtends altijd restjes kwijl langs mijn mondhoeken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Het doet me deugd dat vrouwen dat ook hebben
.
Snurkgeluiden vind ik juist iets om bij in slaap te vallenquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:24 schreef mr-green het volgende:
Er zijn meerdere fokkers die kunnen bevestigen dat ik 's ochtends echt lekker benquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Het doet me deugd dat vrouwen dat ook hebben
.
Alles met mate hoor, een schattig snurkje is geen probleem maar als het hele bed meeresoneert dan is het kut.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Snurkgeluiden vind ik juist iets om bij in slaap te vallen![]()
Dat maakt het anders.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die gitaar heerlijk. Bij mij is het ook de herinnering aan een heel bijzondere vriendschap, hoor
.
Als je haar maar goed zit.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Er zijn meerdere fokkers die kunnen bevestigen dat ik 's ochtends echt lekker benMaar, mijn haar zit wel altijd redelijk als ik wakker word
Ik ben herrie gewendquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alles met mate hoor, een schattig snurkje is geen probleem maar als het hele bed meeresoneert dan is het kut.
Klopt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat maakt het anders.
En muziek kan zoveel herinneringen aan bepaalde personen of gebeurtenissen bovenhalen.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alles met mate hoor, een schattig snurkje is geen probleem maar als het hele bed meeresoneert dan is het kut.
Jawel joh lekker in elkaar opgaan met heerlijke geile muziek op de achtergrond....jij gaat dan echt niet zingen...quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:24 schreef Carooltje79 het volgende:
Poison![]()
Ik moet echt geen muziek aanzetten tijdens de sex.. tot nu toe bijna alles zitten meezingen
Dat sowieso.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:29 schreef heloef het volgende:
Prive seksfilms van Fokkers die hoef ik niet te zien.
Same herequote:
Hence, the ex?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:30 schreef Symphonic het volgende:
Bij mijn ex ben ik wel vaker in slaap gevallen tijdens
Serieus?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet toegeven dat ik het min of meer spannend vind om aan een slapende vent te zitten (NIET aan gewone logés ofzo hoor, wel iemand waar je minstens een seksrelatie mee hebt).
Ja dat vind ik ookquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet toegeven dat ik het min of meer spannend vind om aan een slapende vent te zitten (NIET aan gewone logés ofzo hoor, wel iemand waar je minstens een seksrelatie mee hebt).
Waarom? Feitelijk is dat gewoon aanrandingquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Naaaa valt toch wel mee?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Feitelijk is dat gewoon aanranding.
Ik ook, en dat kan naat horen en hij heeft het ook beaamd. Ik schreeuw dus "NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT NAAAHAAAAAT"quote:
quote:
Valt het ook welquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:32 schreef iBenny het volgende:
En was ik serieus de enige die deze heeft aangevraagd?___________!
Kapsters.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:32 schreef ToT het volgende:
Dit nummer is idd aardig fapwaardig!Stond een keer bij de kapper op toen de kapster met me bezig was!
een lustkapster?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:32 schreef ToT het volgende:
Dit nummer is idd aardig fapwaardig!Stond een keer bij de kapper op toen de kapster met me bezig was!
Dat lijkt me irritant.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ook, en dat kan naat horen en hij heeft het ook beaamd. Ik schreeuw dus "NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT NAAAHAAAAAT"
alles in het frans. Al zouden ze zingen "Ik neuk een boterham met pindakaas op de dakgoot van de kippenslachterij." Ik vind het geil.quote:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
alles in het frans. Al zouden ze zingen "Ik neuk een boterham met pindakaas op de dakgoot van de kippenslachterij." Ik vind het geil.
Oh, heet jij zo...quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat lijkt me irritant.![]()
Een wijf dat naast me ligt RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYEEEEEEEEEEEN RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!
Jaquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt het ook wel. Maar als je het puur technisch bekijkt, is het dat wel
.
[..]
alles in het frans. Al zouden ze zingen "Ik neuk een boterham met pindakaas op de dakgoot van de kippenslachterij." Ik vind het geil.
Dat heb ik met Spaanse nummersquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
preciesquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
De domste wezens op aardequote:
Hou opquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:31 schreef mr-green het volgende:
en slaapwandelen. vroeger iig, nu niet meer (volgens mij)
[..]
Uhu.quote:
Maar vaak verdomd geile popjesquote:
Totdat het plamuurmasker afgaatquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar vaak verdomd geile popjes
Maar dan lig ik dus op de andere kamerquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat lijkt me irritant.![]()
Een wijf dat naast me ligt RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYEEEEEEEEEEEN RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!
Ik ga door m'n knieën als een Duitser Ganz geil zegt. Ik kan het niet helpen, dat klinkt zó geilquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:34 schreef mr-green het volgende:
Je t'aime is ook gewoon een geile uitspraak
Je baise un sandwich au beurre d'arachide sur la gouttière de l'abattoir de pouletquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh ik snap het alquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Een beetje met die tieten door tegen je achterhoofd aandrukken.
Daar hoef ik geen kapster voor te zijnquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Een beetje met die tieten door tegen je achterhoofd aandrukken.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik snap het al, waarom ik niet zo van de kappers ben
.
Daarom... onmisbaarquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:34 schreef heloef het volgende:
Als iemand die muziek opzet weet iedereen denk ik wel hoe laat het is.
Ze doen het vaak wel.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar hoef ik geen kapster voor te zijn.
Serieus?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar dan lig ik dus op de andere kamerIk val heel snel in slaap, maar omdat ik wakker wil blijven, begin ik te brabbelen. Mijn onderwerpen? Drukte in de McDonalds, de kip in de Appie, tennis, polaroid foto's..
niet als een sjonnie het zegt met zijn accent en allesquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:34 schreef mr-green het volgende:
Je t'aime is ook gewoon een geile uitspraak
Sje tèm.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet als een sjonnie het zegt met zijn accent en alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |