SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 49:
kerels met lange blonde lokken, geile kabouters, eeuwige maagden, geweldige christenen, stelletjes, dames met tieten waar je u tegen zegt, homo's met geweldige muziek smaak, negers voor excuus en knuffels, pubers voor onzekerheden, ouders om op ons te letten
en wat hebben we allemaal gemeen :
smerige vunzige gedachtes.. muziek, autisten want FOK! | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
nee. 19.quote:
je woont toch naast Rotterdam?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]Ik vind het best een goed idee
![]()
BTW ik zoek nog die slaapplek voor tijdens Eurekaweek
Klinkt goedquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:49 schreef mr-green het volgende:
We moeten gewoon met zijn allen gaan stappen in Rotterdam en dan kan iedereen van mij part weer bij mij slapen
Petticoat?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:51 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb gisteren trouwens de mooiste musical ever gezien, met een spetterende hoofdrol
De laatste bus gaat altijd om 00:00 dus dat is gayquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dus jij komt uit NA 1990. 14 jaar dus.
Haters gone hatequote:
Ik heb met twee ook meer gedaan, maar dat telt zeker nietquote:
Dit is volgens mij echt voor van die nagels-in-je-rug-tot-het-pijn-doet-seksquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Stellen we ons allemaal DJ LoLa even ruig seksend voor? Ik sla even over, maar ik hoor dat het stomend heet is.
Doesn't float my boat either.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:51 schreef Samzz het volgende:
Oke... Ik kan me indenken waarom iemand dit lied geil kan vinden. Maar, ik vind dat niet.
Jaa dan kan ik weer een aansteker van je jattenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Wel even zover vantevoren plannen dat ik ook kan.
ok ik weet wel iets voor je maar bereid je dan wel voor op helemaal naar de klote gaanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
De laatste bus gaat altijd om 00:00 dus dat is gayIk wil niet in de gymzaal op de campus slapen want dan moet je elke dag om 9 eruit
Ik ga samen met Lama dus we zoeken nog iets
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa dan kan ik weer een aansteker van je jattendie andere is leeg
Ah 19, neuken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Nee, dat weer niet... dan nog liever het tikkende geluid van een horloge.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:51 schreef Symphonic het volgende:
Heerlijk nummer dit, maar niet in de slaapkamer
Jij autistjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:51 schreef Watertornado het volgende:
Waar komen al deze nieuwe mensen opeens vandaan?
Wat dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:51 schreef mr-green het volgende:
[..]
ok ik weet wel iets voor je maar bereid je dan wel voor op helemaal naar de klote gaan
Oh dat ik niet, maar dat hoeft ook niet..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb met twee ook meer gedaan, maar dat telt zeker niet.
*High five geeft.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah 19, neuken?Ervaring?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah Jesus. I wish you could see this. Lights coming up. I've never seen a painting that captures the beauty of the ocean at a moment like this. This is your wake-up call pal. Go to work.
Ik ben toch niet nieuw?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:51 schreef Watertornado het volgende:
Waar komen al deze nieuwe mensen opeens vandaan?
"Jij hebt altijd sex, je moet je bek houden, groetjes van Pat"quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan hier geen seks ophebben hoor
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
"Jij hebt altijd sex, je moet je bek houden, groetjes van Pat"
jaloersquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee, precies. Wel eens leuk om uit te proberen, trouwensquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh dat ik niet, maar dat hoeft ook niet..
Je kan nooit teveel seks hebben.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |