Hou opquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:31 schreef mr-green het volgende:
en slaapwandelen. vroeger iig, nu niet meer (volgens mij)
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
alles in het frans. Al zouden ze zingen "Ik neuk een boterham met pindakaas op de dakgoot van de kippenslachterij." Ik vind het geil.
Uhu.quote:
Maar vaak verdomd geile popjesquote:
Totdat het plamuurmasker afgaatquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar vaak verdomd geile popjes
Maar dan lig ik dus op de andere kamerquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat lijkt me irritant.![]()
Een wijf dat naast me ligt RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYEEEEEEEEEEEN RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!
Ik ga door m'n knieën als een Duitser Ganz geil zegt. Ik kan het niet helpen, dat klinkt zó geilquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:34 schreef mr-green het volgende:
Je t'aime is ook gewoon een geile uitspraak
Je baise un sandwich au beurre d'arachide sur la gouttière de l'abattoir de pouletquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
alles in het frans. Al zouden ze zingen "Ik neuk een boterham met pindakaas op de dakgoot van de kippenslachterij." Ik vind het geil.
Oh ik snap het alquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Een beetje met die tieten door tegen je achterhoofd aandrukken.
Daar hoef ik geen kapster voor te zijnquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Een beetje met die tieten door tegen je achterhoofd aandrukken.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik snap het al, waarom ik niet zo van de kappers ben
.
Daarom... onmisbaarquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:34 schreef heloef het volgende:
Als iemand die muziek opzet weet iedereen denk ik wel hoe laat het is.
Ze doen het vaak wel.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar hoef ik geen kapster voor te zijn.
Serieus?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar dan lig ik dus op de andere kamerIk val heel snel in slaap, maar omdat ik wakker wil blijven, begin ik te brabbelen. Mijn onderwerpen? Drukte in de McDonalds, de kip in de Appie, tennis, polaroid foto's..
niet als een sjonnie het zegt met zijn accent en allesquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:34 schreef mr-green het volgende:
Je t'aime is ook gewoon een geile uitspraak
Sje tèm.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet als een sjonnie het zegt met zijn accent en alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |