Same herequote:
Hence, the ex?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:30 schreef Symphonic het volgende:
Bij mijn ex ben ik wel vaker in slaap gevallen tijdens
Serieus?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet toegeven dat ik het min of meer spannend vind om aan een slapende vent te zitten (NIET aan gewone logés ofzo hoor, wel iemand waar je minstens een seksrelatie mee hebt).
Ja dat vind ik ookquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet toegeven dat ik het min of meer spannend vind om aan een slapende vent te zitten (NIET aan gewone logés ofzo hoor, wel iemand waar je minstens een seksrelatie mee hebt).
Waarom? Feitelijk is dat gewoon aanrandingquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Naaaa valt toch wel mee?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Feitelijk is dat gewoon aanranding.
Ik ook, en dat kan naat horen en hij heeft het ook beaamd. Ik schreeuw dus "NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT NAAAHAAAAAT"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |