Ik voel s'ochtends altijd restjes kwijl langs mijn mondhoeken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Het doet me deugd dat vrouwen dat ook hebben
.
Snurkgeluiden vind ik juist iets om bij in slaap te vallenquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:24 schreef mr-green het volgende:
Haha nu we het over snurken hebben.
Ik had een keer een meisje wat ik echt leuk vond, dus zij bleef slapen enz... Snurkte ze
Toen vond ik haar niet meer leuk
Er zijn meerdere fokkers die kunnen bevestigen dat ik 's ochtends echt lekker benquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Het doet me deugd dat vrouwen dat ook hebben
.
Alles met mate hoor, een schattig snurkje is geen probleem maar als het hele bed meeresoneert dan is het kut.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Snurkgeluiden vind ik juist iets om bij in slaap te vallen![]()
Dat maakt het anders.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die gitaar heerlijk. Bij mij is het ook de herinnering aan een heel bijzondere vriendschap, hoor
.
Als je haar maar goed zit.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Er zijn meerdere fokkers die kunnen bevestigen dat ik 's ochtends echt lekker benMaar, mijn haar zit wel altijd redelijk als ik wakker word
Ik ben herrie gewendquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alles met mate hoor, een schattig snurkje is geen probleem maar als het hele bed meeresoneert dan is het kut.
Klopt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat maakt het anders.
En muziek kan zoveel herinneringen aan bepaalde personen of gebeurtenissen bovenhalen.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alles met mate hoor, een schattig snurkje is geen probleem maar als het hele bed meeresoneert dan is het kut.
Jawel joh lekker in elkaar opgaan met heerlijke geile muziek op de achtergrond....jij gaat dan echt niet zingen...quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:24 schreef Carooltje79 het volgende:
Poison![]()
Ik moet echt geen muziek aanzetten tijdens de sex.. tot nu toe bijna alles zitten meezingen
Dat sowieso.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:29 schreef heloef het volgende:
Prive seksfilms van Fokkers die hoef ik niet te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |