Haterquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:24 schreef mr-green het volgende:
Haha nu we het over snurken hebben.
Ik had een keer een meisje wat ik echt leuk vond, dus zij bleef slapen enz... Snurkte ze
Toen vond ik haar niet meer leuk
De ultieme teasequote:Op woensdag 20 juli 2011 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit nummer gaat ook precies over het NIET aanraken van iemand.
nope.. maar die hierna daar wordt jij wel blij vanquote:
Tenzij je op zwervers geilt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:24 schreef JJH het volgende:
Wie kan mij uitleggen hoe Alice Cooper geil kan zijn?
Ik schijn het ook goed te kunnenquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:24 schreef mr-green het volgende:
Ik had een keer een meisje wat ik echt leuk vond, dus zij bleef slapen enz... Snurkte ze
Ik vind het echt zo kut dat ik snurkquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind snurken ook een behoorlijke afknapper....
Alleen die titel al, what the fuck?quote:
Mijn ex zaagde hele bomen om in zijn slaap. Dat was echt, echt, echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo kut dat ik snurk. Als ik bij iemand slaap dan wil ik ook niet als eerst in slaap vallen
.
>>TRU!!!!quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:26 schreef Snuf. het volgende:
OMG Mr Green is precies 1 dag na mij geregistreerd
Hij komt niet langs?!quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nope.. maar die hierna daar wordt jij wel blij van
Ik heb eigenlijk nooit echt goed naar de lyrics geluisterd. Maar gewoon de hele feel van het nummer. Neh..quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word daar zó nat van heDie stem
Die tekst
.
nou je kan er vergif op innemen dat het niks wordtquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:24 schreef Carooltje79 het volgende:
Poison![]()
Ik moet echt geen muziek aanzetten tijdens de sex.. tot nu toe bijna alles zitten meezingen
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:24 schreef mr-green het volgende:
Ik snurk.. en als je pech hebt, hangt mijn mond 's ochtends open en heb je kans op kwijl. Ik ben echt zo sexy 's ochtendsquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:24 schreef mr-green het volgende:
Ik zie het al voor me.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik snurk.. en als je pech hebt, hangt mijn mond 's ochtends open en heb je kans op kwijl. Ik ben echt zo sexy 's ochtends
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik snurk.. en als je pech hebt, hangt mijn mond 's ochtends open en heb je kans op kwijl. Ik ben echt zo sexy 's ochtends
[..]
Jaa echt hequote:Op woensdag 20 juli 2011 00:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou je kan er vergif op innemen dat het niks wordt
[..]
Ik vind die gitaar heerlijkquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit echt goed naar de lyrics geluisterd. Maar gewoon de hele feel van het nummer. Neh..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |