Naat komt aankloppen bij je na drie weken en je duikt er niet bovenop?quote:
Ik wil altijd lepeltje lepeltje liggen en dan moet hij m'n tieten vasthouden. En na een tijdje, dan moven, dan wil ik slapenquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, als ik echt ga slapen dan wil ik ook gewoon solo liggen, maar gewoon na afloop nog heel even knuffelen. Ben echt een wijf wat dat betreft
.
Klaar is klaar iddquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja dat wel.. maar niet te lang
ja heel even knuffelen, maar dan ieder een kant. Ik heb het altijd zo heet in bedquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, als ik echt ga slapen dan wil ik ook gewoon solo liggen, maar gewoon na afloop nog heel even knuffelen. Ben echt een wijf wat dat betreft
.
Man, ik knijp je pielemoosje fijn met mijn spieren down therequote:
Lepeltjelepeltjequote:Op woensdag 20 juli 2011 00:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil altijd lepeltje lepeltje liggen en dan moet hij m'n tieten vasthouden. En na een tijdje, dan moven, dan wil ik slapen.
Dat is best grappig btwquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Man, ik knijp je pielemoosje fijn met mijn spieren down there.
Zozo.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:18 schreef Carooltje79 het volgende:
Heb hem vriendelijk verzocht om mijn huis te verlaten![]()
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ware het een echte mosselquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heb ik ookquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:22 schreef mr-green het volgende:
ik heb best vaak gehad dat ik gewoon wakker ben gebleven als een meisje bleef slapen. Vaak lukt het mij gewoon niet om te slapen als er andere in bed liggen die daar niet vaak slapen
Aan de ene kant ja, aan de andere kant neequote:Op woensdag 20 juli 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Naat komt aankloppen bij je na drie weken en je duikt er niet bovenop?
Ik word langzaam bang voor jou.quote:
same maar dan met mannenquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:22 schreef mr-green het volgende:
ik heb best vaak gehad dat ik gewoon wakker ben gebleven als een meisje bleef slapen. Vaak lukt het mij gewoon niet om te slapen als er andere in bed liggen die daar niet vaak slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |