Ik ook niet. Hij was al dood.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het gelukkig nog nooit hoeven gebruiken.
1,5 week ofzo?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]Waneer komt nathan terug van vakantie?
Mmmmm...quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt niet.
Ik pas alleen maar mijn ondertitel aan.
[..]
Maar ik heb eigenlijk alleen maar bevestiging gekregen dat homo's naar het Songfestival kijken.
En ik.
voor 05:30?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo wel slapen, de wekker gaat weer heeeeel vroeg
Ik ken ontzettend veel homo's die het songfestival helemaal niets vinden. De meerderheid in FOK!s eigen [HOMO]-topic.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt niet.
Ik pas alleen maar mijn ondertitel aan.
[..]
Maar ik heb eigenlijk alleen maar bevestiging gekregen dat homo's naar het Songfestival kijken.
En ik.
Nog geen vakantie?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo wel slapen, de wekker gaat weer heeeeel vroeg
ik stond 150 meter voor een afslag, de ambulance is 10,5 kilometer omgereden omdat ze weigerden 150 meter tegen het verkeer in te rijden.quote:
Ja weet dat het nergens opslaat alleen op de TV zijn het alleen maar homo's.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ken ontzettend veel homo's die het songfestival helemaal niets vinden. De meerderheid in FOK!s eigen [HOMO]-topic.
Gaan we dat dan overdoen op de volgende meet?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stiekem zijn het er drie.
En:
[..]
Meh.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:15 schreef mr-green het volgende:
Wat de vrouwen verkeerd doen?
Niet gehoorzamen aan de man
Dat is gewoon triest.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik stond 150 meter voor een afslag, de ambulance is 10,5 kilometer omgereden omdat ze weigerden 150 meter tegen het verkeer in te rijden.
Binnen, naar boven en *bam*quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Schoenen uit. Hoe zie ik dat voor je, dat iemand naakt is in bed maar zijn schoenen nog draagt
?
Dan snapt iedereen het wel denk ik.quote:
het waren de langste 7 minuten van mijn leven wel zo'n beetje...quote:
Dat zei ik toch al, mutsquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Gaan we dat dan overdoen op de volgende meet?
Het ging toch om een bed?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Soms niet eens naar boven. Dan maak ik me niet druk om die schoenen hoor.
Ik geloof jequote:Op woensdag 20 juli 2011 00:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het waren de langste 7 minuten van mijn leven wel zo'n beetje...
Want reanimeren is zwaar om te doen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het waren de langste 7 minuten van mijn leven wel zo'n beetje...
ik krijg ook altijd dorstquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Slaperig worden in de armen van iemand anders. En inderdaad iets drinken. Seks droogt uit.
Ik let niet op hè?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zei ik toch al, muts. Maar jij zegt dat je alleen eventueel heel misschien danst met een mooie vrouw
.
Dan gaan wij dat doen op de volgende meetquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik let niet op hè?
Met jou zou ik dat dan wel willen doen.
Oh wordt een leuke terugkomst.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, want ik weet ook niet precies wanneer hij terugkomt
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan gaan wij dat doen op de volgende meet.
Was zijn pomp kapot of zo?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:17 schreef Samzz het volgende:
Ik heb wel eens tv gekeken toen een vent op me zat te pompen, wat was dat saai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |