Dan snapt iedereen het wel denk ik.quote:
het waren de langste 7 minuten van mijn leven wel zo'n beetje...quote:
Dat zei ik toch al, mutsquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Gaan we dat dan overdoen op de volgende meet?
Het ging toch om een bed?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Soms niet eens naar boven. Dan maak ik me niet druk om die schoenen hoor.
Ik geloof jequote:Op woensdag 20 juli 2011 00:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het waren de langste 7 minuten van mijn leven wel zo'n beetje...
Want reanimeren is zwaar om te doen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het waren de langste 7 minuten van mijn leven wel zo'n beetje...
ik krijg ook altijd dorstquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Slaperig worden in de armen van iemand anders. En inderdaad iets drinken. Seks droogt uit.
Ik let niet op hè?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zei ik toch al, muts. Maar jij zegt dat je alleen eventueel heel misschien danst met een mooie vrouw
.
Dan gaan wij dat doen op de volgende meetquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik let niet op hè?
Met jou zou ik dat dan wel willen doen.
Oh wordt een leuke terugkomst.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, want ik weet ook niet precies wanneer hij terugkomt
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan gaan wij dat doen op de volgende meet.
Was zijn pomp kapot of zo?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:17 schreef Samzz het volgende:
Ik heb wel eens tv gekeken toen een vent op me zat te pompen, wat was dat saai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |