Wie nietquote:
over een jaar zelfs nog! maar ik ga me plek verdienen :pquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:15 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Wie niet![]()
Maar dit is pas je 2e topic, is eigenlijk nog wat te vroeg... wie zegt dat je hier over een maand nog post?
http://www.q-dance.nl/q/p(...)e=dominator_24072010quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:23 schreef Deceit het volgende:
[..]
over een jaar zelfs nog! maar ik ga me plek verdienen :p
Heeft iemand foto's van de raw hardstyle van Dominator 2010 stage trouwens?
Mag.....niet.......stottergrapjes..........maken.......quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:34 schreef -Menn0- het volgende:
Anders zit je gewoon even een half uur met de Prophet te praten in de sportschoolhaha mooie vent!
i-i-i-i-i-i-i-in e-e-e-een ha-ha-half u-u-u-u-u-u-u-uur nie-nie-nie-niet zo-zo-zo-zoveel d-d-d-d-denk i-i-i-ikquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:41 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Mag.....niet.......stottergrapjes..........maken.......
Hij was aan het wachten op z'n personal trainer. Beetje gepraat over z'n gezondheid en toen over feesten. "Of ik wel eens naar feesten ging" Dus ik zei ja elke maand wel 2, laatst Defqon nog. Hij vertellen dat hij op de main stond. Ik zei ja weet ik heb de laatste 10 minuten van je set gezien.... Ik stond in de blue.... Toen heel verhaal over het weer enzo dat hij het wel snapte dat ik niet buiten ging staan. Toen kwam zn trainer dus toen ben ik ook verder gaan trainen.quote:
Ik vind het nummer wel oke, zoals je al zegt, ergens zit dat oude NC-gevoel er bij mij ook wel in!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
Het heeft ergens wel een old-school NC feel (wat op zich altijd fijn is), maar ik word er niet heel warm van.
De 1e is binnenquote:
Da's de deadline he, daarvoor mag je hem ook al inleveren!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:16 schreef Deceit het volgende:
[..]
wacht s ffkes! tis nog geen vrijdag 23:59 yet!!!
Ik ga tegen die tijd wel even kijken of er iemand mee wil, die actie is wel lekker ja en ik gok dat er nog heel veel kaartjes op Markplaats zullen verschijnenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:39 schreef 16meter het volgende:
Nog mensen die naar Dance Valley gaan hier?
Ik en vriendin hebben op marktplaats een kaartje voor 50 euro gekocht. Voor 25 euro p.p. wil ik het wel een keer proberen. (mag met 2 personen op 1 ticket naar binnen) Ga dan meer voor de (hard)trance en Thera draait ook bij de Showtek stage.
Liefhebber is een groot woord, kan het wel waarderenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:41 schreef Mind.Illusion het volgende:
Zijn der hier nog wat trance liefhebbers?
x2quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:42 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Liefhebber is een groot woord, kan het wel waarderen
Hier ook. Dit setje is echt gevalletje zweef der maar lekker op losquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
x2
En meer classic trance dan de hedendaagse.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
x2, door het nostalgische gevoel dan, niet omdat het hedendaagse slecht is want zover zit ik er niet in.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
x2
En meer classic trance dan de hedendaagse.
er komt er ook nog wel eentje van mij aan denk ik zo maarquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:40 schreef Deeltjesversneller het volgende:
TT: dat had best een goed "hoofdnummer" (titel van album enz) van het album geweest.
Die E-Force en Stereotuners nummers vind ik niet veel aan...
[..]
De 1e is binnenMaar ik wil er meer mensen!
[..]
Da's de deadline he, daarvoor mag je hem ook al inleveren!
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:45 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Hier ook. Dit setje is echt gevalletje zweef der maar lekker op losLekkere TLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM?
shit, de tekenskills van Huig ben ik niet tegen opgewassenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:46 schreef de_huig het volgende:
[..]
er komt er ook nog wel eentje van mij aan denk ik zo maar![]()
Sander! Jij HELDquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik hoorde laatst voor het eerst in 10 jaar deze weer:
Bohhh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was wel zeker één van mijn favorieten in mijn trance-tijd (2000-2002 ofzo), ik was hem helemaal vergeten tot er laatst ergens in een setje een remix ervan voorbij kwam.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:05 schreef T-Force het volgende:
[..]
Sander! Jij HELD![]()
![]()
Nooit geweten hoe deze heette!
Jouw UIquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:57 schreef Sqoudson het volgende:
Ik wil ook in de op
haha..
Ik wist trouwens helemaal niet dat The Prophet zo stotterde![]()
hehe.
[..]
Hier ook. Dit setje is echt gevalletje zweef der maar lekker op losThnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu je het zegt, hoe kon ik ooit dat nummer vergetenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:05 schreef T-Force het volgende:
[..]
Sander! Jij HELD![]()
![]()
Nooit geweten hoe deze heette!
![]()
Uit nieuwsgierigheid door deze post heb ik 'm ook maar even aangeklikt.. en inderdaad een vette classic waar ik ook nooooit de naam van heb geweten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dat was wel zeker één van mijn favorieten in mijn trance-tijd (2000-2002 ofzo), ik was hem helemaal vergeten tot er laatst ergens in een setje een remix ervan voorbij kwam.
Toevallig is er zondag met de Fear.FM Hard stream launch nog een remix van gedraaid, maar ik moet zeggen dat ik het orgineel toch beter vindquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dat was wel zeker één van mijn favorieten in mijn trance-tijd (2000-2002 ofzo), ik was hem helemaal vergeten tot er laatst ergens in een setje een remix ervan voorbij kwam.
x3quote:
Maargoed, hardstyle!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker nummer idd! Al was ik altijd meer van deze:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks verslaat het origineel idd! De remix die ik hoorde was van Cosmic Gate geloof ik.Trance is ook wel de ultieme zweefmuziek (al dan niet onder invloed van middeltjes) denk ik zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan 'm wel waarderen!quote:
Eenschquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:08 schreef 16meter het volgende:
Lekker trancy, maar mist tegelijkertijd wat body.
Zonde inderdaad, als ik naar de oude Sensation line-ups kijk wordt ik toch wel erg blijquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:15 schreef poiuytr het volgende:
Denk dat iedere vaste klant hier trance wel kan waarderen, zoals eerder al gezegd hebben de stijlen aardig wat gemeen. Meeste mensen kwamen in mijn leefdtijdscatogorie (88) eerst in aanraking met trance en daarna pas met hardstyle. Tegenwoordig komen "jongeren" vaak eerder in aanraking met house dan met bovengenoemde stijlen.
Normaal klaag ik niet zo snel over een lange break maar zoals dir vindt ik echt 3 x niks 2 minuten lang stil zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:19 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Eensch
Ander nieuw plaatje van Josh & Wesz:
Zou wel eens een hitje kunnen worden...
Ik vindt hem op het eerste gehoor best leuk klinken, al moet ik met de vocals gelijk wel denken aan:
Als er een tijdmachine (wat betreft muziek) bestond zou ik graag na deze tijd terug willen net zoals de happy hardcore tijdquote:[..]
Zonde inderdaad, als ik naar de oude Sensation line-ups kijk wordt ik toch wel erg blij![]()
House![]()
Die line-up van de eerste Sensation (2000)quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:19 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Zonde inderdaad, als ik naar de oude Sensation line-ups kijk wordt ik toch wel erg blij![]()
House![]()
Klopt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:15 schreef poiuytr het volgende:
Denk dat iedere vaste klant hier trance wel kan waarderen, zoals eerder al gezegd hebben de stijlen aardig wat gemeen. Meeste mensen kwamen in mijn leefdtijdscatogorie (88) eerst in aanraking met trance en daarna pas met hardstyle. Tegenwoordig komen "jongeren" vaak eerder in aanraking met house dan met bovengenoemde stijlen.
Ik heb hier nog wel ergens de House for kids 2 cd?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:15 schreef poiuytr het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij de intro dacht ik nee, maar bij de climax JAquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:33 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik kan m'n post niet editten ineens
Maar ik had natuurlijk de verkeerde link te pakken, bedoelde deze:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:19 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik vindt hem op het eerste gehoor best leuk klinken, al moet ik met de vocals gelijk wel denken aan:
Welke natuurlijk veel toffer is
voila, mijn inzending:quote:Op zondag 17 juli 2011 21:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik heb een nieuwe wedstrijd voor de Emporium cd, degene die deze het mooiste inkleurt krijgt hem.
[ afbeelding ]
deadline = vrijdag 23:59
Resptecquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:10 schreef de_huig het volgende:
[..]
voila, mijn inzending:
[ afbeelding ]
jaaaa nu je het zegt.. dat zwarte randje is meegekleurd ja..maarja, zo'n klein foutje houdt het menselijk hè..quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Je bent wel een stukje bij de e vergeten (schoonheidsfoutje zullen we maar zeggen).
Ondanks je faam als kleurplatenkleurder ben je toch lekker gewoon gebleven.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:28 schreef de_huig het volgende:
[..]
jaaaa nu je het zegt.. dat zwarte randje is meegekleurd ja..maarja, zo'n klein foutje houdt het menselijk hè..
Een echte jongen van de straat jwz.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:29 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ondanks je faam als kleurplatenkleurder ben je toch lekker gewoon gebleven.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:29 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ondanks je faam als kleurplatenkleurder ben je toch lekker gewoon gebleven.
quote:
kut die is mooiquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:10 schreef de_huig het volgende:
[..]
voila, mijn inzending:
[ afbeelding ]
Is daar iets mis mee?quote:
Ik neem het wel mee in de beoordeling, ik streef voor perfectie. Ik geef je nog wel de kans het aan te passen zolang de deadline nog niet is verstreken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:28 schreef de_huig het volgende:
[..]
jaaaa nu je het zegt.. dat zwarte randje is meegekleurd ja..maarja, zo'n klein foutje houdt het menselijk hè..
Dit is echt mooi.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:10 schreef de_huig het volgende:
[..]
voila, mijn inzending:
[ afbeelding ]
hehequote:Op woensdag 20 juli 2011 15:18 schreef StM het volgende:
De kloon van Mike Wiering voor de pc was veel toffer!
[ afbeelding ]
vanzelfsprekend neem ik feedback van de voorzitter van de jury ter harte; zie hier de licht aangepaste versie. veel dank voor de mogelijkheid tot aanpassen, oh machtige en wijze juryvoorzitter.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:19 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik neem het wel mee in de beoordeling, ik streef voor perfectie. Ik geef je nog wel de kans het aan te passen zolang de deadline nog niet is verstreken.
quote:
Ik waardeer je doorzettingsvermogen, ik zie dat je echt je best doet en de opdracht serieus neemt. Ook dit neem ik mee in de beoordelingquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:22 schreef de_huig het volgende:
[..]
vanzelfsprekend neem ik feedback van de voorzitter van de jury ter harte; zie hier de licht aangepaste versie. veel dank voor de mogelijkheid tot aanpassen, oh machtige en wijze juryvoorzitter.
[ afbeelding ]
Ik vind hem ook een stuk beter dan wat ie de laatste tijd heeft gemaaktquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
Hij is vast gepost toen ik op vakantie was:
Ik vind die intro wel vetde climax is er eentje waar ik me niet aan stoor. Eindelijk weer iets van hem wat ik wel aan kan horen.
Vertel?quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:07 schreef T-Force het volgende:
Ik wacht nog steeds op een 5 uur lange set van hem!
Nou als je die set van 5uur van hem hebt, dan heb ik die heel graag in mijn PMquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Vertel?of is dat een droom van je?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:42 schreef Sqoudson het volgende:
[..]
Nou als je die set van 5uur van hem hebt, dan heb ik die heel graag in mijn PM
Misschien Danielle Mondello erbij.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:43 schreef 16meter het volgende:
Stephanie
TNT / Technoboy / Tuneboy
Tatanka
Zatox
Activator
The R3bels
Davide Sonar
Ben benieuwd welke namer er komen buiten dit rijtje. Loop er eerlijkgezegd nog niet echt warm voor.
liever niet...quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:30 schreef Hoolii het volgende:
Zou super vet zijn als ze een hardcore dj laten afsluiten. Lekker Italian hardcore door de HMH
ehm.. neequote:Op donderdag 21 juli 2011 00:30 schreef Hoolii het volgende:
[..]
Misschien Danielle Mondello erbij.
Zou super vet zijn als ze een hardcore dj laten afsluiten. Lekker Italian hardcore door de HMH
quote:
quote:
Dan wel DJ D bitte sehrquote:Op donderdag 21 juli 2011 07:36 schreef mstx het volgende:
[..]
[..]
Niks mis met een uurtje italian hardcore
Je bent wel erg narrow-minded hoorquote:Op donderdag 21 juli 2011 07:42 schreef T-Force het volgende:
Hardcore dat vind ik al helemaal euh....kut...tsjah....haterszzzzz laterszzzz
Goed bezig chef!quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:16 schreef Da_Ripper het volgende:
Bam! daar istie weer![]()
Ben een tijdje niet-actief geweest hiero wegens een paar mijlpalen; Ik heb m'n baan opgezegd ( en m'n aus verbrand), een nieuwe baan gevonden, de woning in Assen opgezegd, een woning in
-tje Breda gevonden, alle spullen overgebracht en vanacht voor het eerst daar geslapen .... NU begint mijn vakantie pas echt
![]()
Zekerheidjes: Qontinent & Decibel
Opties: genoeg ... maar vanwege de dure weken de laatste tijd, even afwachten.
XQ-Italy; behoort ook nog tot die opties, maar HMH & HS hèen ik verwacht met een toegankelijke Black-Box LU een hardere Rabo-LU
goed bezig ouwe! maak er wat van in het mooie zuidenquote:Op donderdag 21 juli 2011 08:16 schreef Da_Ripper het volgende:
Ben een tijdje niet-actief geweest hiero wegens een paar mijlpalen; Ik heb m'n baan opgezegd ( en m'n aus verbrand), een nieuwe baan gevonden, de woning in Assen opgezegd, een woning in
-tje Breda gevonden, alle spullen overgebracht en vanacht voor het eerst daar geslapen .... NU begint mijn vakantie pas echt
![]()
XQ-Italy; behoort ook nog tot die opties, maar HMH & HS hèen ik verwacht met een toegankelijke Black-Box LU een hardere Rabo-LU
Lulwhut?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Waar op papier Q-Dance presents Fusion gruwelijk vet leek viel dit feestje nogal tegen
ik ben het wel met hem eens hoor..de verwachtingen waren vrij hoog, want fusion, maar ik vond het nou niet echt fantastisch ofzo. Beetje gemiddeldquote:
Dit!quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:24 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik ben het wel met hem eens hoor..de verwachtingen waren vrij hoog, want fusion, maar ik vond het nou niet echt fantastisch ofzo. Beetje gemiddeld
Dit!quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:31 schreef de_huig het volgende:
[..]
goed bezig ouwe! maak er wat van in het mooie zuiden
Welcome back chef, en congrats met je nieuwe baan / huisjequote:Op donderdag 21 juli 2011 08:16 schreef Da_Ripper het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:30 schreef Hoolii het volgende:
[..]
Goed bezig. Is er al een line up en timetable bekend voor de housewarming?quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:16 schreef Da_Ripper het volgende:
![]()
Zoooo goed bezig jij! Enneh welkom in Brabantquote:Op donderdag 21 juli 2011 08:16 schreef Da_Ripper het volgende:
![]()
[..]
Hier ook. Dit setje is echt gevalletje zweef der maar lekker op loslekker! die wil ik ook wel hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toevallig plaats net advertentiequote:Op donderdag 21 juli 2011 15:30 schreef NLS04 het volgende:
Nog mensen die toevallig 2 decibel kaarten over hebben/ kwijt moeten?
Die kerel mag ook wel mee hoor, of is het dan nog altijd geen optie?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:56 schreef robuust89 het volgende:
Een vriend van me gaat ook naar Decibel, en omdat het een toffe gozer is ga ik voornamelijk met hem de boel onveilig maken en de tent afbreken![]()
Uiteraard kom ik wel even hallo zeggen en een dansje wagen, maar ik kom niet naar de after
Oh, je leest wel PM!quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:11 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Die kerel mag ook wel mee hoor, of is het dan nog altijd geen optie?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:44 schreef -Menn0- het volgende:
Welk nr is dat met die Ice Cube sample vanaf 2:02? ("I started this gangster shit")
Of was het misschien een hardcore nummer waar ze het ook in gebruiken? Heb hem laatst nog geluisterd.....
Een TBA van Crypsis. Ik gok dat ie Gangsta Shit gaat hetenquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:44 schreef -Menn0- het volgende:
Welk nr is dat met die Ice Cube sample vanaf 2:02? ("I started this gangster shit")
Of was het misschien een hardcore nummer waar ze het ook in gebruiken? Heb hem laatst nog geluisterd.....
Aah! Daar heb ik hem dus gehoord!quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Een TBA van Crypsis. Ik gok dat ie Gangsta Shit gaat hetenTekst komt van Ice Cube - Hello, ik vind dat Crypsis die hiphopteksten altijd goed gebruikt
![]()
Hier is ie wat beter te horen.
Dan zul je wel iets van Theracords bedoelen. DJ Thera Vs Geck-O - Mindblowing Music of Geck-O Vs Thera - Trespassing misschien.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Die geluiden vanaf 3:40 hier:
ken ik ergens van. precies dezelfde sound, maar dan een ander nummer. Weet iemand welke ik bedoel? Was ook wel in zo'n industrialstijltje geloof ik.
Die's al vaker gebruikt, volgens mij mogen ze hem wel daar bij b2squote:
Heb de laatste weken veel gewerkt, bijna alleen maar 3fm geluisterd die alles herhalen waardoor ik nu zelfs kutnummers mee kan zingenquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:07 schreef T-Force het volgende:
Nu ik niet meer zoveel naar Hardstyle-feesten ga, vind ik de muziek opeens stukke leuker![]()
zooo.. zeker welquote:
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Die's al vaker gebruikt, volgens mij mogen ze hem wel daar bij b2s
quote:
Ja...quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:25 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Jongens even een vraag, kom je feesten makkelijk binnen als je nog geen 18 bent?
gr
Zeker niet slecht.. en hij schudt het zo uit z'n mouw.quote:
PM gestuurd...quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:12 schreef Krulliewullie het volgende:
Oproep aan:
Robuust89
ReMcOrE
Koepert
em-dee-em-aa (+ Haakon-look-a-like)
Da_Ripper (+ Chantal)
El_Dani
T_Killer
EDIT: 16meter (+Rita)
En eenieder die zich nog wil aanmelden voor de Decibel Afterparty:
Ik wil graag de logistiek bespreken want iedereen moet natuurlijk wel van Decibel naar mijn feestschuur zien te komenWandelen duurt twee uur en lijkt me geen optie met jullie zere voetjes. Hebben er mensen auto's, fietsen, bussen en/of tractors waarmee ze naar mij toe kunnen komen of moet ik vrijwilligers inzetten om jullie op te halen?
PM me maar eventjes trouwens met het antwoord, heb het alleen publiekelijk gezet voor degenen die zich nog niet hadden aangemeld![]()
Ga je niet meer naar Decibel?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
PM gestuurd...
Helaas zal ik er niet bij zijn
quote:
Jawel ga nog steeds naar Decibelquote:
Neequote:Op donderdag 21 juli 2011 23:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ook nog mensen die voor de hardstyle naar Dominator gaan?
Ook goedquote:
Haha, hier heeft voorbereidend werk in gezeten hoor, hoor je aan de afstelling van wat hij speelt ten opzichte van de pauzes en de tussenkicksquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
Zeker niet slecht.. en hij schudt het zo uit z'n mouw.
voor de early hardcore en raw hardstyle stage jaquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ook nog mensen die voor de hardstyle naar Dominator gaan?
X2quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:26 schreef T-Force het volgende:
Ja he! Maar zo werkt dat niet, allemaal terugkrabbelen
dat snap ikquote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:42 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Haha, hier heeft voorbereidend werk in gezeten hoor, hoor je aan de afstelling van wat hij speelt ten opzichte van de pauzes en de tussenkicks
Ja, en als je geweigerd wordt loop je even terug en probeer je het bij een andere uitsmijter.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:25 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Jongens even een vraag, kom je feesten makkelijk binnen als je nog geen 18 bent?
gr
Wel 2quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:29 schreef Deceit het volgende:
toevallig iemand nog 1 kaartje decibel over?
Dankje,quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:29 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ja...
Alleen op Defqon vorig jaar hielden ze ineens grote ID controle, verder loopt er op alle feesten genoeg 18- volk rond.
gr
Ik sta de hele dag bij de Industrial, alleen tijdens Negative A en Ophidian nietquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:31 schreef Deceit het volgende:
[..]
voor de early hardcore en raw hardstyle stage ja![]()
maar zal ook op de main te vinden zijn, vrienden die daar voor gaan namelijk
Dat vind ik wel heel matig, ineens haakt iedereen af van de mega-fok-afterpartyquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:09 schreef T_Killer het volgende:
Ik krabbel ook terug claudia. Ga niet eens naar Decibel want ik ben dan op vakantie.
ik moet helaas ook afhakenquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:12 schreef Krulliewullie het volgende:
Oproep aan:
ReMcOrE
En eenieder die zich nog wil aanmelden voor de Decibel Afterparty:
Ik wil graag de logistiek bespreken want iedereen moet natuurlijk wel van Decibel naar mijn feestschuur zien te komenWandelen duurt twee uur en lijkt me geen optie met jullie zere voetjes. Hebben er mensen auto's, fietsen, bussen en/of tractors waarmee ze naar mij toe kunnen komen of moet ik vrijwilligers inzetten om jullie op te halen?
PM me maar eventjes trouwens met het antwoord, heb het alleen publiekelijk gezet voor degenen die zich nog niet hadden aangemeld![]()
waarom niet?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel matig, ineens haakt iedereen af van de mega-fok-afterparty
Ik wil best komen, maar ik denk niet dat ik naar dB ga.
Opgelet! nog slechts 4 uur om de kleurplaat in te leveren bij meneer d.versneller.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik heb een nieuwe wedstrijd voor de Emporium cd, degene die deze het mooiste inkleurt krijgt hem.
[ afbeelding ]
deadline = vrijdag 23:59
Die prijs jongequote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:48 schreef 16meter het volgende:
[..]
waarom niet?
wordt siewosie wel chill feest
Dankuwel meneer Deeltjesversnellerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Opgelet! nog slechts 4 uur om de kleurplaat in te leveren bij meneer d.versneller.
Hier wat kleuren voor je Robuust! kan je weer verder.
[ afbeelding ]
2 is niet genoeg
[..]
Die prijs jongeen er is toch niet echt iemand die mee wil. Misschien als ik weer last minute een goede deal kan maken zoals met Defqon.
Ik wacht wel op qbase
Centraal?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:14 schreef Deceit het volgende:
Ik wil een bus huren naar Qbase vanuit denbosch, iemand idee welk adresje ik het beste kan doen?
Same herequote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Die prijs jongeen er is toch niet echt iemand die mee wil.
hehe ja t staat er best krom op.. ik bedoel welke site/service etc. ik voor een partybus kan zoekenquote:
Wij hebben de beatbus!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:14 schreef Deceit het volgende:
Ik wil een bus huren naar Qbase vanuit denbosch, iemand idee welk adresje ik het beste kan doen?
ja maar daar kan ik niet mee heen dus heb je tips voor me om zelf iets te regelen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:01 schreef haakon het volgende:
[..]
Wij hebben de beatbus!
Dat wordt ook weer maximaal feest heen en terug.. En m'n ouders zijn de dag na Q-Base voor 2 weken weg... Vul maar in
Helaas, het zou oneerlijk zijn voor de andere deelnemers als ik het verleng. Maar als je hem maandag alsnog inscant geef ik je 1 bonuspunt bij de volgende prijsvraagquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:34 schreef Deceit het volgende:
oh en wist je dat die kuttekening daadwerkelijk heb ingekleurd met kleurpotlood en het vergeten ben te scannen @ work?
Ben je blond en heb je dikke tetten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:06 schreef StM het volgende:
Zoiets wat voor je?fap fap fapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Hij heeft hem gewoon echt ingekleurdquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:28 schreef Deceit het volgende:
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-EHHDUFAYT636.pdf
haha ja, ik had geen zalmkleurige kleurpotloodquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:42 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Hij heeft hem gewoon echt ingekleurdWe have a winner
Het is wel opeens een negerin nu
Jepquote:
En daarna schijnt die Sam dat dus in werk gezet te hebben...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:54 schreef 16meter het volgende:
Staat niet echt in waarom ze uit elkaar zijn. Alleen dat die Sam liever alleen werkt, weg wil bij Scantraxx en dat het daar een stel kontenlikkers zijn.
Je weet dat er ook een edit knop is?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:10 schreef Deceit het volgende:
http://partyflock.nl/party/203791:Your_Ultimate_Time_Out.html
of is dit echt voor kids?
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:10 schreef Deceit het volgende:
M'n nichtjes van 15 gaan daarheen, dus als dat je doelgroep is kan het wel hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:10 schreef Deceit het volgende:
pics van je nichtjes?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:32 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
M'n nichtjes van 15 gaan daarheen, dus als dat je doelgroep is kan het wel hoorIk ben er ook sinds m'n 18e niet meer geweest.
quote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]Zeker weten familie ja, de gelijkenis is ongeëvenaard!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
Check je mailquote:
Mooi kleurenpatroon in de titel. Goed dat je aan de achtergrond hebt gedacht. Realistisch gekleurd. Jammer dat je het simpel met de bucket tool hebt gedaan, had wel wat meer moeite mogen doen hoorquote:
Mooie gradients. Goed dat het ook in lagen is gedaan, zelfs de binnenkant van de mouw. Je hebt zelfs initiatief getoond door er een rand omheen te maken. Ik zie dat je er echt je best voor hebt gedaan. Je hebt wel het voordeel dat je wat ouder bent dan de gemiddelde deelnemer.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:22 schreef de_huig het volgende:
[..]
vanzelfsprekend neem ik feedback van de voorzitter van de jury ter harte; zie hier de licht aangepaste versie. veel dank voor de mogelijkheid tot aanpassen, oh machtige en wijze juryvoorzitter.
[ afbeelding ]
Ondanks dat we in het digitale tijdperk zitten heb je toch je handen uit de mouwen gestoken om het met de hand in te kleuren, pluspunten. Binnen de lijntjes gebleven, bravo. Extra dimensie gegeven door in het midden donkerdere kleuren te gebruiken, goed. Helaas nog wel veel wit, dat hoort niet bij een ekte tekening.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:28 schreef Deceit het volgende:
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-EHHDUFAYT636.pdf
Idioot lange break welquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Moet zeggen vind 'm zeker aangenaam. Zeker in de tijd dat iedereen de rauwe hardstyle kant op lijkt te gaan
De eerste paar noten lijken bekende melodie van een andere track komt ff niet op de naam.(2:43)
Sam is die kale en Orbit1 in het chatlogquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:07 schreef Baronpilsener het volgende:
Van Bioweapon he, wie is nou Sam, en wie Corey?
Shit ik weet welke je bedoelt en hoe die gaat maar kom niet op de naam, Digital Age schoot me als eerste te binnenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Moet zeggen vind 'm zeker aangenaam. Zeker in de tijd dat iedereen de rauwe hardstyle kant op lijkt te gaan
De eerste paar noten lijken bekende melodie van een andere track komt ff niet op de naam.(2:43)
Sam = kaal, Corey = emoquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:07 schreef Baronpilsener het volgende:
Van Bioweapon he, wie is nou Sam, en wie Corey?
ein-de-lijk...!! na jaren van kleuren kleuren en nog eens kleuren en na jaren van deceptie na deceptie is het dan eindelijk gelukt, victorie! mijn gevoel is niet in woorden uit te drukken, dus ik hou het kort: leden van de jury, dank voor deze stemming en voor de erkenning van de kwaliteit van mijn werk! overige deelnemers, jullie werk was eveneens van hoge kwaliteit, wees trots op jezelf en geef vooral niet op! en als laatste wil ik de overheid bedanken voor het toekennen van mijn persoonsgebonden budget, beter bekend als 'mijn rugzakje', waar ik mijn kleurpotloden van heb kunnen betalen om te kunnen oefenen met kleuren. duizendmaal dank allemaal.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Mooi kleurenpatroon in de titel. Goed dat je aan de achtergrond hebt gedacht. Realistisch gekleurd. Jammer dat je het simpel met de bucket tool hebt gedaan, had wel wat meer moeite mogen doen hoorWel goed dat je hem als eerste had ingeleverd, ik hou niet van getreuzel.
Cijfer: 7.0
[..]
Mooie gradients. Goed dat het ook in lagen is gedaan, zelfs de binnenkant van de mouw. Je hebt zelfs initiatief getoond door er een rand omheen te maken. Ik zie dat je er echt je best voor hebt gedaan. Je hebt wel het voordeel dat je wat ouder bent dan de gemiddelde deelnemer.
Cijfer: 9.1
[..]
Ondanks dat we in het digitale tijdperk zitten heb je toch je handen uit de mouwen gestoken om het met de hand in te kleuren, pluspunten. Binnen de lijntjes gebleven, bravo. Extra dimensie gegeven door in het midden donkerdere kleuren te gebruiken, goed. Helaas nog wel veel wit, dat hoort niet bij een ekte tekening.
Cijfer: 9.0
eQual, de_huig en Deiceit, alle 3 bedankt voor de moeite maar er kan er maar 1 de winnaar zijn zei Henny Huisman altijd. En dat is........ de_huig!De Emporium cd komt zo spoedig mogelijk (wanneer ik zin heb dus) je kant op. De overige deelnemers krijgen een lolly.
Gefeliciteerd, PM jullie gegevens maar
Ik ga vanavond toch even kijken steefquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:10 schreef Deceit het volgende:
Ja en dat snap ik dus niet. Hoe zit het dan met die Corey. Die is weg en volgens mij hebben ze ook redelijk bonje. Lees dit ook maar eens van die Corey:quote:Sam is die kale en Orbit1 in het chatlog
Heeft hij dan ook die Chatlog de wereld ingebracht? Eigenlijk zorgt deze publicatie alleen maar voor meer vragen..twitter:Inversedj twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 00:11:23@djheadhunterz @villaineyez I believe in honesty and justice, which hasn't seen the light of day here. Remember who has lost out here. reageer retweet
laat me weten via whatsapp hoe t is of was!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:05 schreef Sqoudson het volgende:
[..]
Ik ga vanavond toch even kijken steef
Nikkita heeft de chatlogs online gezet. Naar wat ik ervan begrijp zat het zo:quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:16 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ja en dat snap ik dus niet. Hoe zit het dan met die Corey. Die is weg en volgens mij hebben ze ook redelijk bonje. Lees dit ook maar eens van die Corey:Heeft hij dan ook die Chatlog de wereld ingebracht? Eigenlijk zorgt deze publicatie alleen maar voor meer vragen..twitter:Inversedj twitterde op zaterdag 23-07-2011 om 00:11:23@djheadhunterz @villaineyez I believe in honesty and justice, which hasn't seen the light of day here. Remember who has lost out here. reageer retweet
Inderdaad. Vooral deze passage:quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:16 schreef NLS04 het volgende:
Bioweapon(lees Sam) is voor mij in ieder geval afgeschreven met zijn I hate hardstyle. Je krijgt de kans om je droom te verwezenlijken en dan vertoon je zulk gedrag?![]()
quote:[11/02/2011 9:08:03 AM] orbit1.dj: zany was showing my some stuff
[11/02/2011 9:08:09 AM] orbit1.dj: from this artist called 'mean machine'
[11/02/2011 9:08:16 AM] orbit1.dj: most horrible music I have heard in a long time
[11/02/2011 9:08:21 AM] orbit1.dj: the yoko ono of hard-dance
yoko-ono of hard dancequote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
Inderdaad. Vooral deze passage:
[..]!!!!!
hier voor 'm
Ken die Japanner niet, maar hier geef ik hem wel gelijk inquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
Inderdaad. Vooral deze passage:
[..]!!!!!
hier voor 'm
in slaap vallen bij mart smeets, hoezo?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:14 schreef Mind.Illusion het volgende:
Wat zijn de plannen van iedereen hier vanavond?
Just asking!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:16 schreef de_huig het volgende:
[..]
in slaap vallen bij mart smeets, hoezo?
0.1 punt! Aja wel verdiende winnaarquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Mooi kleurenpatroon in de titel. Goed dat je aan de achtergrond hebt gedacht. Realistisch gekleurd. Jammer dat je het simpel met de bucket tool hebt gedaan, had wel wat meer moeite mogen doen hoorWel goed dat je hem als eerste had ingeleverd, ik hou niet van getreuzel.
Cijfer: 7.0
[..]
Mooie gradients. Goed dat het ook in lagen is gedaan, zelfs de binnenkant van de mouw. Je hebt zelfs initiatief getoond door er een rand omheen te maken. Ik zie dat je er echt je best voor hebt gedaan. Je hebt wel het voordeel dat je wat ouder bent dan de gemiddelde deelnemer.
Cijfer: 9.1
[..]
Ondanks dat we in het digitale tijdperk zitten heb je toch je handen uit de mouwen gestoken om het met de hand in te kleuren, pluspunten. Binnen de lijntjes gebleven, bravo. Extra dimensie gegeven door in het midden donkerdere kleuren te gebruiken, goed. Helaas nog wel veel wit, dat hoort niet bij een ekte tekening.
Cijfer: 9.0
eQual, de_huig en Deiceit, alle 3 bedankt voor de moeite maar er kan er maar 1 de winnaar zijn zei Henny Huisman altijd. En dat is........ de_huig!De Emporium cd komt zo spoedig mogelijk (wanneer ik zin heb dus) je kant op. De overige deelnemers krijgen een lolly.
Gefeliciteerd, PM jullie gegevens maar
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:20 schreef 16meter het volgende:
Plaat van de dag:
"als een orgasme... maar dan beter", aldus een YouTuber.
SPOILER: Catatonic Overload (Co2) @ 2Dangerous (Fear FM) 21-07-11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr gr
Als er veel FOK!kers zijn kom ik zeker ff langs!quote:Op zondag 24 juli 2011 09:19 schreef Sethje het volgende:
Nou hardstylers ik ben weer terug van een aantal heerlijke dagen op alpe dhuez / bocht 7. Gaan er mensen nog raw-hardstylen op dominator?
Presentquote:Op zondag 24 juli 2011 13:14 schreef StM het volgende:
Volgens mij gaat er een leuk aantal naar Hard Classics on the beach op dezelfde dag.
quote:Op zondag 24 juli 2011 15:50 schreef Sqoudson het volgende:
Ik kan nog steeds de keuze maken, heb voor beide nog geen kaartje
Hoorde wel van T-Force dat t/m 2004 aan bod komt en de jaren later niet gewaardeerd gaan worden. Maar al met al, als de zon schijnt wordt het gezelluhg!quote:Op zondag 24 juli 2011 19:54 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Als je de keus hebt, zou ik voor het early hardstyle feesie gaan
Naja imo zijn de jaren na 2004 ook niet echt early meer. Luna die afgelopen editie afsloot draaide wel wat tracks uit die tijdquote:Op zondag 24 juli 2011 20:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hoorde wel van T-Force dat t/m 2004 aan bod komt en de jaren later niet gewaardeerd gaan worden. Maar al met al, als de zon schijnt wordt het gezelluhg!
Alleen Phenomenon (Showtek Remix) toch?quote:Op zondag 24 juli 2011 20:06 schreef Mind.Illusion het volgende:
Naja imo zijn de jaren na 2004 ook niet echt early meer. Luna die afgelopen editie afsloot draaide wel wat tracks uit die tijd
Toch ook Mindspace? Of laat m'n geheugen me nu ernstig in de steek... :xquote:Op zondag 24 juli 2011 20:13 schreef T-Force het volgende:
[..]
Alleen Phenomenon (Showtek Remix) toch?
Jij gaat er dan voor zorgen dat onze helden, onze grote vrienden, en onze zwaar gewaardeerde dj's van Showtek langs komen voor wederom een helden set zoals ze die zo vaak afleveren?quote:Op zondag 24 juli 2011 20:21 schreef Krulliewullie het volgende:
Beste Fok!-ers, ik heb leuk nieuws!
Als er genoeg aanmeldingen komen voor de afterparty van Decibel bij mij thuis, zal ik zorgen voor aangenaam muzikaal entertainment!
Rinus? Dan meld ik me ook aanquote:Op zondag 24 juli 2011 20:21 schreef Krulliewullie het volgende:
Beste Fok!-ers, ik heb leuk nieuws!
Als er genoeg aanmeldingen komen voor de afterparty van Decibel bij mij thuis, zal ik zorgen voor aangenaam muzikaal entertainment!
Met Romanaquote:Op zondag 24 juli 2011 20:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik zie hem al op z'n scooter aankomen rijden
Ik wil niet veel zeggen he, maar Claudia heeft Sjoerd van Showtek laatst nog gesproken, wat een baas!quote:Op zondag 24 juli 2011 20:23 schreef RiKe het volgende:
Jij gaat er dan voor zorgen dat onze helden, onze grote vrienden, en onze zwaar gewaardeerde dj's van Showtek langs komen voor wederom een helden set zoals ze die zo vaak afleveren?
x2quote:
Hoe gaan we dat noemen dan? mid hardstyle, hardstyle 2.0, hardstyle-toen-het-nog-goed-was? Met een naam kan er beter een feest aan gekoppeld worden snap je.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:16 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Mag van mij wel tot een jaartje 2006/2007 doorgaan...
Al is dat natuurlijk geen ekte early, we zullen het zien
quote:Op zondag 24 juli 2011 20:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
x2
Ik was al fan van hem voor iedereen dat was
Pff.. ik heb nog met m geknikkerd.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
x2
pff...hij is mijn nageboortequote:Op zondag 24 juli 2011 20:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
x2
Maar ja het heet Hard CLASSICS wij vinden allebei toch Speedwave - Mescal toch echt een klassieker. Toch is deze in...2004 (als ik het goed heb) uitgebracht....quote:Op zondag 24 juli 2011 20:06 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Naja imo zijn de jaren na 2004 ook niet echt early meer. Luna die afgelopen editie afsloot draaide wel wat tracks uit die tijd
The Golden years!quote:Op zondag 24 juli 2011 20:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Hoe gaan we dat noemen dan? mid hardstyle, hardstyle 2.0, hardstyle-toen-het-nog-goed-was? Met een naam kan er beter een feest aan gekoppeld worden snap je.
Mescal is in 2005 gereleased!quote:Op maandag 25 juli 2011 08:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Maar ja het heet Hard CLASSICS wij vinden allebei toch Speedwave - Mescal toch echt een klassieker. Toch is deze in...2004 (als ik het goed heb) uitgebracht....
ook 2005 en 2006 heeft genoeg klassiekers. Als je feest Hard Classics heeft hoop ik toch dat de latere jaren ook meegepakt worden. Hoe verder we gaan in tijd hoe meer 'early jaren' ontstaan
Vind ik een hele goede benaming voor 2004-2008quote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 14:00 schreef T-Force het volgende:
[..]
Vind ik een hele goede benaming voor 2004-2008
Doe je goedquote:Op maandag 25 juli 2011 17:17 schreef RiKe het volgende:
Yes ik heb weer werk!
Was even schrikken toen ik afgelopen woensdag te horen kreeg dat het bedrijf ging krimpen en ik er uit ging..
Totaal 2 dagen werkloos geweest, best netjes dacht ik zo
Nice kerelquote:Op maandag 25 juli 2011 17:17 schreef RiKe het volgende:
Yes ik heb weer werk!
Was even schrikken toen ik afgelopen woensdag te horen kreeg dat het bedrijf ging krimpen en ik er uit ging..
Totaal 2 dagen werkloos geweest, best netjes dacht ik zo
Koning Haakonquote:Op maandag 25 juli 2011 18:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Om toch nog even off-topic te gaan ... kwam deze straat laatst tegen![]()
[ afbeelding ]
Gelijk het bordje maar even meegenomen?quote:Op maandag 25 juli 2011 18:51 schreef Da_Ripper het volgende:
[ afbeelding ]
Whehequote:Op maandag 25 juli 2011 18:51 schreef Da_Ripper het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 juli 2011 18:51 schreef Da_Ripper het volgende:
[ afbeelding ]
Dankje jongens, dit doet me goedquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:10 schreef de_huig het volgende:
Deeltjesversneller, hij is binnen hoor! je bent een held en mijn dank is groot
Standaard "nustyle" trackje, doet me de laatste tijd niet veel meer eerlijk gezegd... misschien dat het live anders klinktquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:04 schreef haakon het volgende:
Moat is lekker op dreef!
en staat nu op #1 op lsdb.nl!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |