quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:29 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ondanks je faam als kleurplatenkleurder ben je toch lekker gewoon gebleven.
quote:
kut die is mooiquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:10 schreef de_huig het volgende:
[..]
voila, mijn inzending:
[ afbeelding ]
Is daar iets mis mee?quote:
Ik neem het wel mee in de beoordeling, ik streef voor perfectie. Ik geef je nog wel de kans het aan te passen zolang de deadline nog niet is verstreken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:28 schreef de_huig het volgende:
[..]
jaaaa nu je het zegt.. dat zwarte randje is meegekleurd ja..maarja, zo'n klein foutje houdt het menselijk hè..
Dit is echt mooi.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:10 schreef de_huig het volgende:
[..]
voila, mijn inzending:
[ afbeelding ]
hehequote:Op woensdag 20 juli 2011 15:18 schreef StM het volgende:
De kloon van Mike Wiering voor de pc was veel toffer!
[ afbeelding ]
vanzelfsprekend neem ik feedback van de voorzitter van de jury ter harte; zie hier de licht aangepaste versie. veel dank voor de mogelijkheid tot aanpassen, oh machtige en wijze juryvoorzitter.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:19 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik neem het wel mee in de beoordeling, ik streef voor perfectie. Ik geef je nog wel de kans het aan te passen zolang de deadline nog niet is verstreken.
quote:
Ik waardeer je doorzettingsvermogen, ik zie dat je echt je best doet en de opdracht serieus neemt. Ook dit neem ik mee in de beoordelingquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:22 schreef de_huig het volgende:
[..]
vanzelfsprekend neem ik feedback van de voorzitter van de jury ter harte; zie hier de licht aangepaste versie. veel dank voor de mogelijkheid tot aanpassen, oh machtige en wijze juryvoorzitter.
[ afbeelding ]
Ik vind hem ook een stuk beter dan wat ie de laatste tijd heeft gemaaktquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
Hij is vast gepost toen ik op vakantie was:
Ik vind die intro wel vetde climax is er eentje waar ik me niet aan stoor. Eindelijk weer iets van hem wat ik wel aan kan horen.
Vertel?quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:07 schreef T-Force het volgende:
Ik wacht nog steeds op een 5 uur lange set van hem!
Nou als je die set van 5uur van hem hebt, dan heb ik die heel graag in mijn PMquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Vertel?of is dat een droom van je?
quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:42 schreef Sqoudson het volgende:
[..]
Nou als je die set van 5uur van hem hebt, dan heb ik die heel graag in mijn PM
Misschien Danielle Mondello erbij.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:43 schreef 16meter het volgende:
Stephanie
TNT / Technoboy / Tuneboy
Tatanka
Zatox
Activator
The R3bels
Davide Sonar
Ben benieuwd welke namer er komen buiten dit rijtje. Loop er eerlijkgezegd nog niet echt warm voor.
liever niet...quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:30 schreef Hoolii het volgende:
Zou super vet zijn als ze een hardcore dj laten afsluiten. Lekker Italian hardcore door de HMH
ehm.. neequote:Op donderdag 21 juli 2011 00:30 schreef Hoolii het volgende:
[..]
Misschien Danielle Mondello erbij.
Zou super vet zijn als ze een hardcore dj laten afsluiten. Lekker Italian hardcore door de HMH
quote:
quote:
Dan wel DJ D bitte sehrquote:Op donderdag 21 juli 2011 07:36 schreef mstx het volgende:
[..]
[..]
Niks mis met een uurtje italian hardcore
Je bent wel erg narrow-minded hoorquote:Op donderdag 21 juli 2011 07:42 schreef T-Force het volgende:
Hardcore dat vind ik al helemaal euh....kut...tsjah....haterszzzzz laterszzzz
Goed bezig chef!quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:16 schreef Da_Ripper het volgende:
Bam! daar istie weer![]()
Ben een tijdje niet-actief geweest hiero wegens een paar mijlpalen; Ik heb m'n baan opgezegd ( en m'n aus verbrand), een nieuwe baan gevonden, de woning in Assen opgezegd, een woning in
-tje Breda gevonden, alle spullen overgebracht en vanacht voor het eerst daar geslapen .... NU begint mijn vakantie pas echt
![]()
Zekerheidjes: Qontinent & Decibel
Opties: genoeg ... maar vanwege de dure weken de laatste tijd, even afwachten.
XQ-Italy; behoort ook nog tot die opties, maar HMH & HS hèen ik verwacht met een toegankelijke Black-Box LU een hardere Rabo-LU
goed bezig ouwe! maak er wat van in het mooie zuidenquote:Op donderdag 21 juli 2011 08:16 schreef Da_Ripper het volgende:
Ben een tijdje niet-actief geweest hiero wegens een paar mijlpalen; Ik heb m'n baan opgezegd ( en m'n aus verbrand), een nieuwe baan gevonden, de woning in Assen opgezegd, een woning in
-tje Breda gevonden, alle spullen overgebracht en vanacht voor het eerst daar geslapen .... NU begint mijn vakantie pas echt
![]()
XQ-Italy; behoort ook nog tot die opties, maar HMH & HS hèen ik verwacht met een toegankelijke Black-Box LU een hardere Rabo-LU
Lulwhut?quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Waar op papier Q-Dance presents Fusion gruwelijk vet leek viel dit feestje nogal tegen
ik ben het wel met hem eens hoor..de verwachtingen waren vrij hoog, want fusion, maar ik vond het nou niet echt fantastisch ofzo. Beetje gemiddeldquote:
Dit!quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:24 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik ben het wel met hem eens hoor..de verwachtingen waren vrij hoog, want fusion, maar ik vond het nou niet echt fantastisch ofzo. Beetje gemiddeld
Dit!quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:31 schreef de_huig het volgende:
[..]
goed bezig ouwe! maak er wat van in het mooie zuiden
Welcome back chef, en congrats met je nieuwe baan / huisjequote:Op donderdag 21 juli 2011 08:16 schreef Da_Ripper het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:30 schreef Hoolii het volgende:
[..]
Goed bezig. Is er al een line up en timetable bekend voor de housewarming?quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:16 schreef Da_Ripper het volgende:
![]()
Zoooo goed bezig jij! Enneh welkom in Brabantquote:Op donderdag 21 juli 2011 08:16 schreef Da_Ripper het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:45 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Hier ook. Dit setje is echt gevalletje zweef der maar lekker op loslekker! die wil ik ook wel hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toevallig plaats net advertentiequote:Op donderdag 21 juli 2011 15:30 schreef NLS04 het volgende:
Nog mensen die toevallig 2 decibel kaarten over hebben/ kwijt moeten?
Die kerel mag ook wel mee hoor, of is het dan nog altijd geen optie?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:56 schreef robuust89 het volgende:
Een vriend van me gaat ook naar Decibel, en omdat het een toffe gozer is ga ik voornamelijk met hem de boel onveilig maken en de tent afbreken![]()
Uiteraard kom ik wel even hallo zeggen en een dansje wagen, maar ik kom niet naar de after
Oh, je leest wel PM!quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:11 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Die kerel mag ook wel mee hoor, of is het dan nog altijd geen optie?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:44 schreef -Menn0- het volgende:
Welk nr is dat met die Ice Cube sample vanaf 2:02? ("I started this gangster shit")
Of was het misschien een hardcore nummer waar ze het ook in gebruiken? Heb hem laatst nog geluisterd.....
Een TBA van Crypsis. Ik gok dat ie Gangsta Shit gaat hetenquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:44 schreef -Menn0- het volgende:
Welk nr is dat met die Ice Cube sample vanaf 2:02? ("I started this gangster shit")
Of was het misschien een hardcore nummer waar ze het ook in gebruiken? Heb hem laatst nog geluisterd.....
Aah! Daar heb ik hem dus gehoord!quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Een TBA van Crypsis. Ik gok dat ie Gangsta Shit gaat hetenTekst komt van Ice Cube - Hello, ik vind dat Crypsis die hiphopteksten altijd goed gebruikt
![]()
Hier is ie wat beter te horen.
Dan zul je wel iets van Theracords bedoelen. DJ Thera Vs Geck-O - Mindblowing Music of Geck-O Vs Thera - Trespassing misschien.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Die geluiden vanaf 3:40 hier:
ken ik ergens van. precies dezelfde sound, maar dan een ander nummer. Weet iemand welke ik bedoel? Was ook wel in zo'n industrialstijltje geloof ik.
Die's al vaker gebruikt, volgens mij mogen ze hem wel daar bij b2squote:
Heb de laatste weken veel gewerkt, bijna alleen maar 3fm geluisterd die alles herhalen waardoor ik nu zelfs kutnummers mee kan zingenquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:07 schreef T-Force het volgende:
Nu ik niet meer zoveel naar Hardstyle-feesten ga, vind ik de muziek opeens stukke leuker![]()
zooo.. zeker welquote:
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Die's al vaker gebruikt, volgens mij mogen ze hem wel daar bij b2s
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |