Wie nietquote:
over een jaar zelfs nog! maar ik ga me plek verdienen :pquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:15 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Wie niet![]()
Maar dit is pas je 2e topic, is eigenlijk nog wat te vroeg... wie zegt dat je hier over een maand nog post?
http://www.q-dance.nl/q/p(...)e=dominator_24072010quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:23 schreef Deceit het volgende:
[..]
over een jaar zelfs nog! maar ik ga me plek verdienen :p
Heeft iemand foto's van de raw hardstyle van Dominator 2010 stage trouwens?
Mag.....niet.......stottergrapjes..........maken.......quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:34 schreef -Menn0- het volgende:
Anders zit je gewoon even een half uur met de Prophet te praten in de sportschoolhaha mooie vent!
i-i-i-i-i-i-i-in e-e-e-een ha-ha-half u-u-u-u-u-u-u-uur nie-nie-nie-niet zo-zo-zo-zoveel d-d-d-d-denk i-i-i-ikquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:41 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Mag.....niet.......stottergrapjes..........maken.......
Hij was aan het wachten op z'n personal trainer. Beetje gepraat over z'n gezondheid en toen over feesten. "Of ik wel eens naar feesten ging" Dus ik zei ja elke maand wel 2, laatst Defqon nog. Hij vertellen dat hij op de main stond. Ik zei ja weet ik heb de laatste 10 minuten van je set gezien.... Ik stond in de blue.... Toen heel verhaal over het weer enzo dat hij het wel snapte dat ik niet buiten ging staan. Toen kwam zn trainer dus toen ben ik ook verder gaan trainen.quote:
Ik vind het nummer wel oke, zoals je al zegt, ergens zit dat oude NC-gevoel er bij mij ook wel in!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
Het heeft ergens wel een old-school NC feel (wat op zich altijd fijn is), maar ik word er niet heel warm van.
De 1e is binnenquote:
Da's de deadline he, daarvoor mag je hem ook al inleveren!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:16 schreef Deceit het volgende:
[..]
wacht s ffkes! tis nog geen vrijdag 23:59 yet!!!
Ik ga tegen die tijd wel even kijken of er iemand mee wil, die actie is wel lekker ja en ik gok dat er nog heel veel kaartjes op Markplaats zullen verschijnenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:39 schreef 16meter het volgende:
Nog mensen die naar Dance Valley gaan hier?
Ik en vriendin hebben op marktplaats een kaartje voor 50 euro gekocht. Voor 25 euro p.p. wil ik het wel een keer proberen. (mag met 2 personen op 1 ticket naar binnen) Ga dan meer voor de (hard)trance en Thera draait ook bij de Showtek stage.
Liefhebber is een groot woord, kan het wel waarderenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:41 schreef Mind.Illusion het volgende:
Zijn der hier nog wat trance liefhebbers?
x2quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:42 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Liefhebber is een groot woord, kan het wel waarderen
Hier ook. Dit setje is echt gevalletje zweef der maar lekker op losquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
x2
En meer classic trance dan de hedendaagse.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
x2, door het nostalgische gevoel dan, niet omdat het hedendaagse slecht is want zover zit ik er niet in.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
x2
En meer classic trance dan de hedendaagse.
er komt er ook nog wel eentje van mij aan denk ik zo maarquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:40 schreef Deeltjesversneller het volgende:
TT: dat had best een goed "hoofdnummer" (titel van album enz) van het album geweest.
Die E-Force en Stereotuners nummers vind ik niet veel aan...
[..]
De 1e is binnenMaar ik wil er meer mensen!
[..]
Da's de deadline he, daarvoor mag je hem ook al inleveren!
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:45 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Hier ook. Dit setje is echt gevalletje zweef der maar lekker op losLekkere TLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM?
shit, de tekenskills van Huig ben ik niet tegen opgewassenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:46 schreef de_huig het volgende:
[..]
er komt er ook nog wel eentje van mij aan denk ik zo maar![]()
Sander! Jij HELDquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik hoorde laatst voor het eerst in 10 jaar deze weer:
Bohhh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was wel zeker één van mijn favorieten in mijn trance-tijd (2000-2002 ofzo), ik was hem helemaal vergeten tot er laatst ergens in een setje een remix ervan voorbij kwam.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:05 schreef T-Force het volgende:
[..]
Sander! Jij HELD![]()
![]()
Nooit geweten hoe deze heette!
Jouw UIquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:57 schreef Sqoudson het volgende:
Ik wil ook in de op
haha..
Ik wist trouwens helemaal niet dat The Prophet zo stotterde![]()
hehe.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:45 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Hier ook. Dit setje is echt gevalletje zweef der maar lekker op losThnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu je het zegt, hoe kon ik ooit dat nummer vergetenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:05 schreef T-Force het volgende:
[..]
Sander! Jij HELD![]()
![]()
Nooit geweten hoe deze heette!
![]()
Uit nieuwsgierigheid door deze post heb ik 'm ook maar even aangeklikt.. en inderdaad een vette classic waar ik ook nooooit de naam van heb geweten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dat was wel zeker één van mijn favorieten in mijn trance-tijd (2000-2002 ofzo), ik was hem helemaal vergeten tot er laatst ergens in een setje een remix ervan voorbij kwam.
Toevallig is er zondag met de Fear.FM Hard stream launch nog een remix van gedraaid, maar ik moet zeggen dat ik het orgineel toch beter vindquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Dat was wel zeker één van mijn favorieten in mijn trance-tijd (2000-2002 ofzo), ik was hem helemaal vergeten tot er laatst ergens in een setje een remix ervan voorbij kwam.
x3quote:
Maargoed, hardstyle!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker nummer idd! Al was ik altijd meer van deze:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks verslaat het origineel idd! De remix die ik hoorde was van Cosmic Gate geloof ik.Trance is ook wel de ultieme zweefmuziek (al dan niet onder invloed van middeltjes) denk ik zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan 'm wel waarderen!quote:
Eenschquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:08 schreef 16meter het volgende:
Lekker trancy, maar mist tegelijkertijd wat body.
Zonde inderdaad, als ik naar de oude Sensation line-ups kijk wordt ik toch wel erg blijquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:15 schreef poiuytr het volgende:
Denk dat iedere vaste klant hier trance wel kan waarderen, zoals eerder al gezegd hebben de stijlen aardig wat gemeen. Meeste mensen kwamen in mijn leefdtijdscatogorie (88) eerst in aanraking met trance en daarna pas met hardstyle. Tegenwoordig komen "jongeren" vaak eerder in aanraking met house dan met bovengenoemde stijlen.
Normaal klaag ik niet zo snel over een lange break maar zoals dir vindt ik echt 3 x niks 2 minuten lang stil zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:19 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Eensch
Ander nieuw plaatje van Josh & Wesz:
Zou wel eens een hitje kunnen worden...
Ik vindt hem op het eerste gehoor best leuk klinken, al moet ik met de vocals gelijk wel denken aan:
Als er een tijdmachine (wat betreft muziek) bestond zou ik graag na deze tijd terug willen net zoals de happy hardcore tijdquote:[..]
Zonde inderdaad, als ik naar de oude Sensation line-ups kijk wordt ik toch wel erg blij![]()
House![]()
Die line-up van de eerste Sensation (2000)quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:19 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Zonde inderdaad, als ik naar de oude Sensation line-ups kijk wordt ik toch wel erg blij![]()
House![]()
Klopt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:15 schreef poiuytr het volgende:
Denk dat iedere vaste klant hier trance wel kan waarderen, zoals eerder al gezegd hebben de stijlen aardig wat gemeen. Meeste mensen kwamen in mijn leefdtijdscatogorie (88) eerst in aanraking met trance en daarna pas met hardstyle. Tegenwoordig komen "jongeren" vaak eerder in aanraking met house dan met bovengenoemde stijlen.
Ik heb hier nog wel ergens de House for kids 2 cd?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:15 schreef poiuytr het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij de intro dacht ik nee, maar bij de climax JAquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:33 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik kan m'n post niet editten ineens
Maar ik had natuurlijk de verkeerde link te pakken, bedoelde deze:
quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:19 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik vindt hem op het eerste gehoor best leuk klinken, al moet ik met de vocals gelijk wel denken aan:
Welke natuurlijk veel toffer is
voila, mijn inzending:quote:Op zondag 17 juli 2011 21:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik heb een nieuwe wedstrijd voor de Emporium cd, degene die deze het mooiste inkleurt krijgt hem.
[ afbeelding ]
deadline = vrijdag 23:59
Resptecquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:10 schreef de_huig het volgende:
[..]
voila, mijn inzending:
[ afbeelding ]
jaaaa nu je het zegt.. dat zwarte randje is meegekleurd ja..maarja, zo'n klein foutje houdt het menselijk hè..quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Je bent wel een stukje bij de e vergeten (schoonheidsfoutje zullen we maar zeggen).
Ondanks je faam als kleurplatenkleurder ben je toch lekker gewoon gebleven.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:28 schreef de_huig het volgende:
[..]
jaaaa nu je het zegt.. dat zwarte randje is meegekleurd ja..maarja, zo'n klein foutje houdt het menselijk hè..
Een echte jongen van de straat jwz.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:29 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ondanks je faam als kleurplatenkleurder ben je toch lekker gewoon gebleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |