Ik ben geen bange leeuwquote:Op maandag 18 juli 2011 03:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wel een bange leeuw. Is wel echt een bazenfilm trouwens.
Ik zeg welterusten!quote:
JAquote:
Zekers. En gewoon in kleurquote:Op maandag 18 juli 2011 03:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben geen bange leeuw. Wel een toffe film ja
. En best goede special effects voor die tijd
.
oh kut helemaal vergeten, zal het gelijk doenquote:Op maandag 18 juli 2011 03:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga dromenland ook opzoeken.
viro.. je top 3.. i'm waiting.....
Man in The Mirror gaarnequote:Op maandag 18 juli 2011 03:54 schreef MsMessy het volgende:
Vind het wel leuk dat ze er meer aandacht aan besteden in series als Torchwood en True Blood. Daar is niet iedereen automatisch hetero en dat maakt het allemaal net even interressanter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die gast is zo goed/leuk
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
ff zoekenquote:Op maandag 18 juli 2011 03:56 schreef Stokstaart het volgende:
Viro heb je State Of Shock? Die is masterlijk man
trustequote:Op maandag 18 juli 2011 03:56 schreef MsMessy het volgende:
Ik haak af, MJ is niet mijn soort muziek. Welterusten
Slaaplekkerquote:Op maandag 18 juli 2011 03:56 schreef MsMessy het volgende:
Ik haak af, MJ is niet mijn soort muziek. Welterusten
pics....quote:Op maandag 18 juli 2011 03:57 schreef gewoonfaye het volgende:
Hoi, nu vanuit bed. Rollebollend met mijn dekbed
Je moet toch wat als je niet met dat radiojochie kan rollebollen.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:57 schreef gewoonfaye het volgende:
Hoi, nu vanuit bed. Rollebollend met mijn dekbed
Precies, maar momenteel wil ik gewoon een knuffel horen dat alle goed komtquote:Op maandag 18 juli 2011 03:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je niet met dat radiojochie kan rollebollen.
* Viro knuffel geeft aan zusje en fluister in dr oor: "alles komt goed lieverd".quote:Op maandag 18 juli 2011 04:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Precies, maar momenteel wil ik gewoon een knuffel horen dat alle goed komt
komt in ordequote:Op maandag 18 juli 2011 04:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
trusten
viro, faye.. vergeet die top 3 niet
* heloef geeft een knuffel pakt wat Roosvicee en zegt: die Roodvicee spreekt wel voor zichzelf eigenlijkquote:Op maandag 18 juli 2011 04:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Precies, maar momenteel wil ik gewoon een knuffel horen dat alle goed komt
Weltrusten!quote:Op maandag 18 juli 2011 04:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
trusten
viro, faye.. vergeet die top 3 niet
quote:
Ja en ik ben nu klaar dus.quote:
Die kon echt niet.quote:
Ik zeg vaker dat ik fap dan dat ik daadwerkelijk fap.quote:
Jaah, dat zeg je nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Serieus? Ik dacht dat ik erg wasquote:Op maandag 18 juli 2011 04:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg vaker dat ik fap dan dat ik daadwerkelijk fap.![]()
Ik fap maar een keer per dag ofzo.
Ik zeg ook vaker fap dan dat ik fap.quote:Op maandag 18 juli 2011 04:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg vaker dat ik fap dan dat ik daadwerkelijk fap.![]()
Ik fap maar een keer per dag ofzo.
Ik rand mijn dekbed aan, feestquote:Op maandag 18 juli 2011 04:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga nu toch ook echt m'n kussens knuffelen
whehehe vervolgens in de slappe lach liggen en niet kunnen slapen. ik ken hetquote:Op maandag 18 juli 2011 04:13 schreef Myraela het volgende:
stukjes Hans Teeuwen kijken en skypen met een vriend. Geniaal om kwrt over 4 's nachts.
Ik ben erg?quote:
Ik heb mannen die kunnen bevestigen dat ik prima kan fappen.quote:Op maandag 18 juli 2011 04:15 schreef Viro het volgende:
[..]
als jij daadwerkelijk kan fappen word ik bang
Zoenen kan ze anders welquote:Op maandag 18 juli 2011 04:15 schreef Viro het volgende:
[..]
als jij daadwerkelijk kan fappen word ik bang
quote:Op maandag 18 juli 2011 04:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb mannen die kunnen bevestigen dat ik prima kan fappen.
Wil je dat nooit meer doen als ik er niet bij ben?quote:
Ja meestal wel.quote:
iets met leidingen doorspoelen. Zelfde als kakken en doortrekken, je gaat toch niet kakken en vervolgens niet doortrekken?quote:
Ik weet niet meer wie er wel bij waren. Behalve mr green.quote:Op maandag 18 juli 2011 04:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Wil je dat nooit meer doen als ik er niet bij ben?
C_A.. dacht ik. Het was ook zo grappig, dat gesprek ervoorquote:Op maandag 18 juli 2011 04:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie er wel bij waren. Behalve mr green.
Ik weet alleen nog.quote:Op maandag 18 juli 2011 04:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
C_A.. dacht ik. Het was ook zo grappig, dat gesprek ervoor
quote:Op maandag 18 juli 2011 04:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog.
"zijn we al dronken genoeg?"
"Ja, ik denk het wel"
Stilte..
"Nou kom dan"
"Ok"
"Ben je al dronken?"quote:Op maandag 18 juli 2011 04:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog.
"Ja, ik denk het wel"
Stilte..
"Nou kom dan"
"Ok"
Bwhehehe.quote:Op maandag 18 juli 2011 04:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
"Ben je al dronken?"
"Ja, jij?"
"Ja"
Echt, zo fout.
Vrouwen hebben altijd briljante gesprekken vooraf.quote:Op maandag 18 juli 2011 04:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog.
"Ja, ik denk het wel"
Stilte..
"Nou kom dan"
"Ok"
Jamaar die "nou, kom dan" dat was echt een hoogwaardig stukje tekst.quote:Op maandag 18 juli 2011 04:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehehe.Dat zijn wel de betere gesprekken.
Ik snap die hele link niet maar goed.quote:Op maandag 18 juli 2011 04:18 schreef Viro het volgende:
[..]
iets met leidingen doorspoelen. Zelfde als kakken en doortrekken, je gaat toch niet kakken en vervolgens niet doortrekken?
Ik fap meestal omdat ik niks beters te doen heb.quote:
Ik heb vaste dagenquote:Op maandag 18 juli 2011 04:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik fap meestal omdat ik niks beters te doen heb.
Dat zou je denken maar ik heb dit tempo al sinds mijn twaalfde.quote:Op maandag 18 juli 2011 04:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je elke dag kan fappentwee keer in de week is toch zat
Dat zou ik zo saai vinden.quote:
En dat ja.quote:
Oh nee, de ene is standaard en de ander wisselt, maar die dagen heb ik standaard zin. Onbewust.quote:
Jij kan fappen met twee handen?quote:Op maandag 18 juli 2011 04:31 schreef Viro het volgende:
Als serena is maak ik echt wel heel wat kilometers, voor de rest moet ik beslissen welke hand ik ga gebruiken
Ik snap dat hele gedoe met kilometers niet.quote:
Komt nog welquote:Op maandag 18 juli 2011 04:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap dat hele gedoe met kilometers niet.
Seks is beter.quote:Op maandag 18 juli 2011 04:34 schreef ValHallen het volgende:
Afwisseling is key als je fapt. Dan een dag niet en dan extralekker fappen de dag erna
Laatste jaren niks fatsoenlijks meer uitgebracht.quote:Op maandag 18 juli 2011 04:34 schreef Viro het volgende:
MJ, jammer dat hij veels te vroeg heen is gegaan
Ja ho mij eerst nieuwsgierig maken.quote:
Komt omdat ie ene rechtzaak na de andere aan zijn broek had hangenquote:Op maandag 18 juli 2011 04:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Laatste jaren niks fatsoenlijks meer uitgebracht.
Ja dit dat dus.quote:
Ik doelde op zijn laatste albums.quote:Op maandag 18 juli 2011 04:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Komt omdat ie ene rechtzaak na de andere aan zijn broek had hangen
Nee VH is baas.quote:Op maandag 18 juli 2011 04:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat jij ook maagd bent he
Aha.quote:Op maandag 18 juli 2011 04:37 schreef Viro het volgende:
[..]
m.a.w. als zij er is zijn we net een stel konijnen
Nee nee. Gelukkig niet. 5 jaar geleden voor het eerst.quote:Op maandag 18 juli 2011 04:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat jij ook maagd bent he
Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 18 juli 2011 04:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee nee. Gelukkig niet. 5 jaar geleden voor het eerst.
STUDIOalbumsquote:Op maandag 18 juli 2011 04:38 schreef Viro het volgende:
[..]
de laatste albums waren een compilatie van al zijn grootste hits enzo
Baas.quote:Op maandag 18 juli 2011 04:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
23. Was er trouwens wel redelijk vroeg bij qua zoenen. Was 12 toen ik ontgroend werd
Bring it.quote:Op maandag 18 juli 2011 04:40 schreef Viro het volgende:
[..]
dat is het woord dat ik zocht
u gaat door naar de volgende ronde
ik heb geen vakantieseks gehadquote:Op maandag 18 juli 2011 04:43 schreef ValHallen het volgende:
Wat ik dan nog nooit heb gedaan: Seks met een meisje dat ik leuk vond. Ik heb alleen maar vakantieseks gehad.
Ahjaquote:Op maandag 18 juli 2011 04:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
Je bent pas laat als je 25+ bent en nog geen van beiden hebt gedaan.
Ik vond mezelf ook enorm laat hoor, maar ik viel altijd op oudere gasten en op het middelbaar schoot dat niet op.quote:
Als je morgen neukt ben je een jaar eerder dan ik 14.gifquote:Op maandag 18 juli 2011 04:46 schreef heloef het volgende:
Ik denk dat dit het juiste moment is om het topic te verlaten.
had niet door dat ik black and white al gedraaid hadquote:Op maandag 18 juli 2011 04:46 schreef heloef het volgende:
Maar die kans is nihil 14.gifquote:Op maandag 18 juli 2011 04:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als je morgen neukt ben je een jaar eerder dan ik 14.gif
quote:Op maandag 18 juli 2011 04:46 schreef heloef het volgende:
Klopt ja, ik ging gewoon uit en toen kwam ik een jongen tegen. Een jaar om elkaar heen gedraaid. Ik weet nog steeds niet waarom.. ik denk dat het me gewoon logisch leekquote:Op maandag 18 juli 2011 04:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vond mezelf ook enorm laat hoor, maar ik viel altijd op oudere gasten en op het middelbaar schoot dat niet op.
Heb ik nooit echt leuk gevonden dat mens.quote:Op maandag 18 juli 2011 04:49 schreef Viro het volgende:
'Nicole Scherzinger en Lewis Hamilton verloofd'
nicole is niet meer beschikbaar
zij heeft een lekkere strakke achterwerkquote:Op maandag 18 juli 2011 04:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb ik nooit echt leuk gevonden dat mens.
Net als die Kardashian.quote:Op maandag 18 juli 2011 04:52 schreef Viro het volgende:
[..]
zij heeft een lekkere strakke achterwerk![]()
Ik vind Kate veel en veel leuker.quote:
kat van de buren telt nietquote:Op maandag 18 juli 2011 04:56 schreef heloef het volgende:
Ben ik nou echt negatief omdat ik denk dat ik morgen niet ontmaagd wordt?
Ja. Morgen kan het zomaar gebeuren. Pluk de dag.quote:Op maandag 18 juli 2011 04:56 schreef heloef het volgende:
Ben ik nou echt negatief omdat ik denk dat ik morgen niet ontmaagd wordt?
De buren hebben trouwens wel een kat, kreng loopt telkens door de tuin.quote:
Dat ja. Zelfvertrouwen, heb het.quote:Op maandag 18 juli 2011 04:52 schreef Viro het volgende:
[..]
met zo'n houding blijf je heel je leven maagd
oh my godquote:Op maandag 18 juli 2011 04:57 schreef heloef het volgende:
[..]
De buren hebben trouwens wel een kat, kreng loopt telkens door de tuin.
Alsnog de kans is nihil.quote:Op maandag 18 juli 2011 04:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja. Morgen kan het zomaar gebeuren. Pluk de dag.
Toen ik klein was, dacht ik altijd al dat mijn ware liefde ver weg woonde. Al mijn vriendjes zaten op 100 km +quote:Op maandag 18 juli 2011 04:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsnog de kans is nihil.
Ik ga morgen ga ik mijn sollicitatiebrief inleveren.
En als het weer normaal wordt ook weer even een rond hardlopen.
En ergens tussen in moet ik ook nog neuken met iemand die ik nog niet ken.
Ik hou er voorlopig maar over op, vrouwen, seks te ingewikkeld ik zie het allemaal wel weer.quote:
quote:
Je loopt hard, over straat. Plots zie je een heerlijke milf met een gepijnigd gezicht op straat liggen. Ze heeft haar enkel verstuikt. Gelukkig voor haar woont ze 2 straten verderop en jij bent zo galant om haar naar huis te helpen. Ze bied je geld aan maar jij keurige Hollander weigert dit. Het was immers je burgerplicht. Plotseling glijdt haar hand richting haar boezem, niet te snel, niet te langzaam. Het duurt even voor je het doorhebt maar ze staat zich uit te kleden. Je voelt je lid langzaam hard worden als ze een struikeltje naar je toe doet en in je oor fluistert: "Ik heb nog wat anders in de aanbieding..."quote:Op maandag 18 juli 2011 04:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsnog de kans is nihil.
Ik ga morgen ga ik mijn sollicitatiebrief inleveren.
En als het weer normaal wordt ook weer even een rondje hardlopen.
En ergens tussen in moet ik ook nog neuken met iemand die ik nog niet ken.
En het klopte nog ook.quote:Op maandag 18 juli 2011 05:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Toen ik klein was, dacht ik altijd al dat mijn ware liefde ver weg woonde. Al mijn vriendjes zaten op 100 km +
Jij schrijft ook scripts voor Kim Holland?quote:Op maandag 18 juli 2011 05:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je loopt hard, over straat. Plots zie je een heerlijke milf met een gepijnigd gezicht op straat liggen. Ze heeft haar enkel verstuikt. Gelukkig voor haar woont ze 2 straten verderop en jij bent zo galant om haar naar huis te helpen. Ze bied je geld aan maar jij keurige Hollander weigert dit. Het was immers je plicht. Plotseling glijdt haar hand richting haar boezen, niet te snel, niet te langzaam. Het duurt even voor je het doorhebt maar ze staat zich uit te kleden. Je voelt je lid langzaam hard worden als ze een struikeltje naar je toe doet en in je oor fluistert: "Ik heb nog wat anders in de aanbieding..."
quote:Op maandag 18 juli 2011 05:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je loopt hard, over straat. Plots zie je een heerlijke milf met een gepijnigd gezicht op straat liggen. Ze heeft haar enkel verstuikt. Gelukkig voor haar woont ze 2 straten verderop en jij bent zo galant om haar naar huis te helpen. Ze bied je geld aan maar jij keurige Hollander weigert dit. Het was immers je burgerplicht. Plotseling glijdt haar hand richting haar boezem, niet te snel, niet te langzaam. Het duurt even voor je het doorhebt maar ze staat zich uit te kleden. Je voelt je lid langzaam hard worden als ze een struikeltje naar je toe doet en in je oor fluistert: "Ik heb nog wat anders in de aanbieding..."
Dit dusquote:Op maandag 18 juli 2011 05:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij schrijft ook scripts voor Kim Holland?
Ik moet ergens de kost verdienen. Maar jij denkt dat elk potje neuken wordt voorafgegaan door een serenade en een liefdesverklaring?quote:Op maandag 18 juli 2011 05:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij schrijft ook scripts voor Kim Holland?
Ik hoop het. Ik ben klaar met daten en sletten, te veel moeite en 80% gevoelloosquote:
Nee.quote:Op maandag 18 juli 2011 05:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik moet ergens de kost verdienen. Maar jij denkt dat elk potje neuken wordt voorafgegaan door een serenade en een liefdesverklaring?
De beste seks is goedmaakseksquote:Op maandag 18 juli 2011 05:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik moet ergens de kost verdienen. Maar jij denkt dat elk potje neuken wordt voorafgegaan door een serenade en een liefdesverklaring?
De. 1e. Keer. Is. Altijd. En. Immer. Kut.quote:Op maandag 18 juli 2011 05:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik had toch ergens stiekem gehoopt dat de eerste keer was met lief meisje.![]()
En niet met een geile cougar die bezig is alle jonge jongens van Hoofddorp af te werken.
Mijn ex keek me amper aan. Tot zover de liefdequote:Op maandag 18 juli 2011 05:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik had toch ergens stiekem gehoopt dat de eerste keer was met lief meisje.![]()
En niet met een geile cougar die bezig is alle jonge jongens van Hoofddorp af te werken.
Maar alsjeblieft geen Milf ik ben al zo'n onzekere prutser het laatste wat ik nodig heb is iemand die er wel wat van kan.quote:Op maandag 18 juli 2011 05:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De. 1e. Keer. Is. Altijd. En. Immer. Kut.
Niet waar, mijn eerste keer was redelijk. Maar zonder liefdequote:Op maandag 18 juli 2011 05:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De. 1e. Keer. Is. Altijd. En. Immer. Kut.
Milfs zijn nooit te beroerd om je wat tips te geven. Die willen alleen een lul in zich voelen.quote:Op maandag 18 juli 2011 05:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar alsjeblieft geen Milf ik ben al zo'n onzekere prutser het laatste wat ik nodig heb is iemand die er wel wat van kan.
Had je ex al ervaring?quote:Op maandag 18 juli 2011 05:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niet waar, mijn eerste keer was redelijk. Maar zonder liefde
Naat had nog nooit een kusje of wat gegeven en ik was al ontmaagd. Maar ik was banger dan hij. Een beetje vertrouwen. Als je denkt dat je een prutser bent, dan gedraag je je ook zoquote:Op maandag 18 juli 2011 05:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar alsjeblieft geen Milf ik ben al zo'n onzekere prutser het laatste wat ik nodig heb is iemand die er wel wat van kan.
Was je verwachting dan niet zo hoog? Want ik heb serieus nog nooit gehoord dat een eerste keer redelijk was.quote:
Feest.quote:Op maandag 18 juli 2011 05:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Milfs zijn nooit te beroerd om je wat tips te geven. Die willen alleen een lul in zich voelen.
Na ja de eerste keer wordt toch vast kut en ik zie mij het nou niet echt meteen fantastisch doen.quote:Op maandag 18 juli 2011 05:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Naat had nog nooit een kusje of wat gegeven en ik was al ontmaagd. Maar ik was banger dan hij. Een beetje vertrouwen. Als je denkt dat je een prutser bent, dan gedraag je je ook zo
Hallon.quote:
Ik verwachte helemaal niks, maar ik wist van mijn nicht: hoe geiler, hoe natter, hoe makkelijker, hoe fijner. Nou, dat eerste was geen probleem. Hoppakee!quote:Op maandag 18 juli 2011 05:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Was je verwachting dan niet zo hoog? Want ik heb serieus nog nooit gehoord dat een eerste keer redelijk was.
Je ex had een kleintje.quote:Op maandag 18 juli 2011 05:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik verwachte helemaal niks, maar ik wist van mijn nicht: hoe geiler, hoe natter, hoe makkelijker, hoe fijner. Nou, dat eerste was geen probleem. Hoppakee!
Nee hoor, ik ben een nachtbraker.quote:Op maandag 18 juli 2011 05:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik kom jou regelmatig tegen in nachttopics. Toeval?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
Hij heeft vast als ons geen leven.quote:Op maandag 18 juli 2011 05:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik kom jou regelmatig tegen in nachttopics. Toeval?
Ik moet eerlijk bekennen ik heb 3FM aangezet om mijn ma het gevoel te geven dat ik pit.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 05:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]Dat moet dan wel een fokker zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juli 2011 05:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]Was ie echt groot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groter dan naat? Nu we toch bezig zijn.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
NEEE. TMI DUDE, TMIquote:Op maandag 18 juli 2011 05:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Was ie echt groot?
Heb alleen maar gba emulator.quote:Op maandag 18 juli 2011 05:20 schreef CyberJesus het volgende:
Weet je waar ik me toch een partijtje zin in heb joh.. fucking Zelda Ocarina of Time.
Geef de boy een emulator en leg me uit ik controller op me laptop aansluit.
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon benieuwd ja.quote:
We gaan hier niet over de piemel van naat beginnen, dat gaat me een brug te ver.quote:Op maandag 18 juli 2011 05:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Was ie echt groot?
Ow wat een gore, gebrekkige fout staat er in m'n postquote:
He jammer.quote:Op maandag 18 juli 2011 05:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
We gaan hier niet over de piemel van naat beginnen, dat gaat me een brug te ver.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Geeft niksquote:Op maandag 18 juli 2011 05:21 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ow wat een gore, gebrekkige fout staat er in m'n post
Ik ook niet. Thank God. Ik ben blij met mijn middelmaatquote:Op maandag 18 juli 2011 05:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd ja.![]()
Gelukkig zal ik geen nachtmerries op wekken qua grote bij de dames.
Ik heb ze niet ftw.quote:
Heb je zin in seks? kom seksen.. mijn piemel is echt groot.quote:
Trustenquote:Op maandag 18 juli 2011 05:23 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar ik ga slapen! Weltrusten lieve mensjes
Slaap lekker!quote:Op maandag 18 juli 2011 05:23 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar ik ga slapen! Weltrusten lieve mensjes
Nee dankje.quote:Op maandag 18 juli 2011 05:23 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Heb je zin in seks? kom seksen.. mijn piemel is echt groot.
Waarom denk ik nu over jouw piemel! Je dwingt me om daarover te denken. Ik wil niiiiiet.quote:Op maandag 18 juli 2011 05:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ook niet. Thank God. Ik ben blij met mijn middelmaat
Hoax. Aziaten hebben geen grote piemelquote:Op maandag 18 juli 2011 05:23 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Heb je zin in seks? kom seksen.. mijn piemel is echt groot.
Ik geef lekkeren seks horquote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 05:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu over jouw piemel! Je dwingt me om daarover te denken. Ik wil niiiiiet.
Heb je er ook van die blauwe aderen bijgedacht? En hoe hij zachtjes klopt als hij fier omhoog staat?quote:Op maandag 18 juli 2011 05:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu over jouw piemel! Je dwingt me om daarover te denken. Ik wil niiiiiet.
hij heb een stink pik manquote:
Moet je nog ontmaagd worden dan ?quote:Op maandag 18 juli 2011 05:27 schreef heloef het volgende:
Maar ff 1 ding ik wil dus echt koste wat kost niet ontmaagd worden door een Milf.
Hij is minderjarig. Hij mag dat.quote:Op maandag 18 juli 2011 05:29 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Moet je nog ontmaagd worden dan ?_!
quote:
quote:17, wel seksueel gefrustreerd
Ik ben de onhandige kneus van dit topic en dit forum natuurlijk ben ik maagd.quote:Op maandag 18 juli 2011 05:29 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Moet je nog ontmaagd worden dan ?_!
Ben je dik ?quote:Op maandag 18 juli 2011 05:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben de onhandige kneus van dit topic en dit forum natuurlijk ben ik maagd.
Ja redelijk.quote:
Het kan en moet stukken beter.quote:
Ik heb je 1 keer gezien en toen viel je me niet op als een vet varken. Hoogstens chubby maar daar is weinig mis mee.quote:Op maandag 18 juli 2011 05:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Het kan en moet stukken beter.
Ben gewoon nu een vet varken.
Ik zwem al jaren niet omdat ik me doodschaam voor mijn lichaam.quote:Op maandag 18 juli 2011 05:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb je 1 keer gezien en toen viel je me niet op als een vet varken. Hoogstens chubby maar daar is weinig mis mee.
Slaap lekker jongen!quote:
Hoe is je lichaam gebouwd dan? Volgens mij ben je al vrij breed van nature. Heb je een buikje?quote:Op maandag 18 juli 2011 05:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zwem al jaren niet omdat ik me doodschaam voor mijn lichaam.
Het moet echt beter daarom ren ik elke dag rond dat takke meer, ik heb er een hekel aan maar aan mijn eigen lichaam nog meer.
Man-boobs en een buikje.quote:Op maandag 18 juli 2011 05:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hoe is je lichaam gebouwd dan? Volgens mij ben je al vrij breed van nature. Heb je een buikje?
Ik twijfel nog. Ik denk dat ik vanmiddag een paar uur ga slapen want s'middags is er toch niks te doen.quote:Op maandag 18 juli 2011 06:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja hier ook, maar als ik rondloop valt het wel mee. Ga jij niet slapen?
Zoiets ga ik ook doen.quote:Op maandag 18 juli 2011 06:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Ik denk dat ik vanmiddag een paar uur ga slapen want s'middags is er toch niks te doen.
Ik heb gejankt enzo.. maar niet geslapen en nu gaat het weer een stuk beterquote:
Het was een emotionele nacht voor velenquote:Op maandag 18 juli 2011 06:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb gejankt enzo.. maar niet geslapen en nu gaat het weer een stuk beter
en ik moet nog van alles doen.. dus krijg het druk.. en moet slapen.. maar wil nog niet slapen
wutt.. een kat kwijt? hoe raak je een kat kwijt? naar buiten terwijl het niet mocht?quote:Op maandag 18 juli 2011 06:22 schreef Myraela het volgende:
Ik ben een kat kwijt, ik zit helemaal in de stress.
Tanktopsquote:Op maandag 18 juli 2011 05:51 schreef ValHallen het volgende:
Tip:
[ afbeelding ]
Tanktops kopen. Een soort van goed zittend en niet verwijfd corset. Helpt echt een stuk.
Zijn het normaal binnenkatten dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 06:22 schreef Myraela het volgende:
Ik ben een kat kwijt, ik zit helemaal in de stress.
Het was een hele goeie nacht voor mijquote:Op maandag 18 juli 2011 06:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het was een emotionele nacht voor velen
quote:Op maandag 18 juli 2011 06:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb gejankt enzo.. maar niet geslapen en nu gaat het weer een stuk beter
Ze helpen echtquote:Op maandag 18 juli 2011 06:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tanktops. Ik heb die dingen recentelijk ontdekt
.
Oeh een kusje van een homoquote:
Ah kijk. Prima. Nu een frisse start?quote:Op maandag 18 juli 2011 06:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Het was een hele goeie nacht voor mij
eindelijk de boel losgelaten zoals het moest en bladiebla.. mams is trots op meondanks dat ik haar wakker maakte
Neu.. wordt nog wel een paar huilbuien als het volgens schema loopt.. maar daarna gaat het weer goedquote:Op maandag 18 juli 2011 06:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ah kijk. Prima. Nu een frisse start?
Ja ik voel me ook prima met die dingen aanquote:Op maandag 18 juli 2011 06:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ze helpen echtEn ik voel me heerlijk wigger met zo'n ding aan. Nu nog een zakdoek op m'n hoofd
Je weet in ieder geval dat de huilbuien deel uitmaken van een groter geheel.quote:Op maandag 18 juli 2011 06:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Neu.. wordt nog wel een paar huilbuien als het volgens schema loopt.. maar daarna gaat het weer goedHet loopt nu iig op schema
Het deed het niet. Databaseproblemen.quote:
Jups.. alles gaat goedquote:Op maandag 18 juli 2011 06:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval dat de huilbuien deel uitmaken van een groter geheel.
oh ik was een guppynr aan het skippen dus gemist denk ikquote:Op maandag 18 juli 2011 06:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het deed het niet. Databaseproblemen.
Ze mogen wel naar buiten, alleen door de achterdeur, alleen deze kat staat normaal binnen een kwartier alweer voor de deur dat die naar binnen wilt. En nu is die al de hele nacht weg.quote:Op maandag 18 juli 2011 06:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wutt.. een kat kwijt? hoe raak je een kat kwijt? naar buiten terwijl het niet mocht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op maandag 18 juli 2011 06:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze mogen wel naar buiten, alleen door de achterdeur, alleen deze kat staat normaal binnen een kwartier alweer voor de deur dat die naar binnen wilt. En nu is die al de hele nacht weg.
ga ik straks doenquote:Op maandag 18 juli 2011 06:33 schreef Melting het volgende:
Zow.... ik ben er ook weer even.![]()
Dat jullie nog niet slapen zeg!
Ik heb het geprobeerd, het lukte niet en nu trek ik door tot vanavond in de hoop mijn ritme weer een beetje terug te krijgen. Dat overdag slapen en 's nachts wakker zijn is onhandigquote:Op maandag 18 juli 2011 06:33 schreef Melting het volgende:
Zow.... ik ben er ook weer even.![]()
Dat jullie nog niet slapen zeg!
aaaawquote:Op maandag 18 juli 2011 06:34 schreef robdriessen het volgende:
En ik ben net wakker en rij nu richting.... werk. Boehoe.
eens.. ik had mijn ritme weer redelijk te pakkenquote:Op maandag 18 juli 2011 06:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, het lukte niet en nu trek ik door tot vanavond in de hoop mijn ritme weer een beetje terug te krijgen. Dat overdag slapen en 's nachts wakker zijn is onhandig.
Waarom juist die datum?quote:Op maandag 18 juli 2011 06:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh en ik besloten dat ik 12 augustus mezelf ga bezatten en niet thuis ga zijn.. nu alleen nog bedenken waar ik dan heen ga
quote:Op maandag 18 juli 2011 06:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar zitten dus deze 39 nummers in gemixt.GruwelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kerel moet daar echt maanden op hebben geoefend.
zou ik trouwen.. maar nu ga ik dus dronken wordenquote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 06:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zou ik trouwen.. maar nu ga ik dus dronken worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |