Wil je dat nooit meer doen als ik er niet bij ben?quote:
Ja meestal wel.quote:
iets met leidingen doorspoelen. Zelfde als kakken en doortrekken, je gaat toch niet kakken en vervolgens niet doortrekken?quote:
Ik weet niet meer wie er wel bij waren. Behalve mr green.quote:Op maandag 18 juli 2011 04:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Wil je dat nooit meer doen als ik er niet bij ben?
C_A.. dacht ik. Het was ook zo grappig, dat gesprek ervoorquote:Op maandag 18 juli 2011 04:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie er wel bij waren. Behalve mr green.
Ik weet alleen nog.quote:Op maandag 18 juli 2011 04:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
C_A.. dacht ik. Het was ook zo grappig, dat gesprek ervoor
quote:Op maandag 18 juli 2011 04:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog.
"zijn we al dronken genoeg?"
"Ja, ik denk het wel"
Stilte..
"Nou kom dan"
"Ok"
"Ben je al dronken?"quote:Op maandag 18 juli 2011 04:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog.
"Ja, ik denk het wel"
Stilte..
"Nou kom dan"
"Ok"
Bwhehehe.quote:Op maandag 18 juli 2011 04:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
"Ben je al dronken?"
"Ja, jij?"
"Ja"
Echt, zo fout.
Vrouwen hebben altijd briljante gesprekken vooraf.quote:Op maandag 18 juli 2011 04:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog.
"Ja, ik denk het wel"
Stilte..
"Nou kom dan"
"Ok"
Jamaar die "nou, kom dan" dat was echt een hoogwaardig stukje tekst.quote:Op maandag 18 juli 2011 04:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehehe.Dat zijn wel de betere gesprekken.
Ik snap die hele link niet maar goed.quote:Op maandag 18 juli 2011 04:18 schreef Viro het volgende:
[..]
iets met leidingen doorspoelen. Zelfde als kakken en doortrekken, je gaat toch niet kakken en vervolgens niet doortrekken?
Ik fap meestal omdat ik niks beters te doen heb.quote:
Ik heb vaste dagenquote:Op maandag 18 juli 2011 04:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik fap meestal omdat ik niks beters te doen heb.
Dat zou je denken maar ik heb dit tempo al sinds mijn twaalfde.quote:Op maandag 18 juli 2011 04:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je elke dag kan fappentwee keer in de week is toch zat
Dat zou ik zo saai vinden.quote:
En dat ja.quote:
Oh nee, de ene is standaard en de ander wisselt, maar die dagen heb ik standaard zin. Onbewust.quote:
Jij kan fappen met twee handen?quote:Op maandag 18 juli 2011 04:31 schreef Viro het volgende:
Als serena is maak ik echt wel heel wat kilometers, voor de rest moet ik beslissen welke hand ik ga gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |