Jij schrijft ook scripts voor Kim Holland?quote:Op maandag 18 juli 2011 05:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je loopt hard, over straat. Plots zie je een heerlijke milf met een gepijnigd gezicht op straat liggen. Ze heeft haar enkel verstuikt. Gelukkig voor haar woont ze 2 straten verderop en jij bent zo galant om haar naar huis te helpen. Ze bied je geld aan maar jij keurige Hollander weigert dit. Het was immers je plicht. Plotseling glijdt haar hand richting haar boezen, niet te snel, niet te langzaam. Het duurt even voor je het doorhebt maar ze staat zich uit te kleden. Je voelt je lid langzaam hard worden als ze een struikeltje naar je toe doet en in je oor fluistert: "Ik heb nog wat anders in de aanbieding..."
quote:Op maandag 18 juli 2011 05:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je loopt hard, over straat. Plots zie je een heerlijke milf met een gepijnigd gezicht op straat liggen. Ze heeft haar enkel verstuikt. Gelukkig voor haar woont ze 2 straten verderop en jij bent zo galant om haar naar huis te helpen. Ze bied je geld aan maar jij keurige Hollander weigert dit. Het was immers je burgerplicht. Plotseling glijdt haar hand richting haar boezem, niet te snel, niet te langzaam. Het duurt even voor je het doorhebt maar ze staat zich uit te kleden. Je voelt je lid langzaam hard worden als ze een struikeltje naar je toe doet en in je oor fluistert: "Ik heb nog wat anders in de aanbieding..."
Dit dusquote:Op maandag 18 juli 2011 05:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij schrijft ook scripts voor Kim Holland?
Ik moet ergens de kost verdienen. Maar jij denkt dat elk potje neuken wordt voorafgegaan door een serenade en een liefdesverklaring?quote:Op maandag 18 juli 2011 05:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij schrijft ook scripts voor Kim Holland?
Ik hoop het. Ik ben klaar met daten en sletten, te veel moeite en 80% gevoelloosquote:
Nee.quote:Op maandag 18 juli 2011 05:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik moet ergens de kost verdienen. Maar jij denkt dat elk potje neuken wordt voorafgegaan door een serenade en een liefdesverklaring?
De beste seks is goedmaakseksquote:Op maandag 18 juli 2011 05:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik moet ergens de kost verdienen. Maar jij denkt dat elk potje neuken wordt voorafgegaan door een serenade en een liefdesverklaring?
De. 1e. Keer. Is. Altijd. En. Immer. Kut.quote:Op maandag 18 juli 2011 05:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik had toch ergens stiekem gehoopt dat de eerste keer was met lief meisje.![]()
En niet met een geile cougar die bezig is alle jonge jongens van Hoofddorp af te werken.
Mijn ex keek me amper aan. Tot zover de liefdequote:Op maandag 18 juli 2011 05:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik had toch ergens stiekem gehoopt dat de eerste keer was met lief meisje.![]()
En niet met een geile cougar die bezig is alle jonge jongens van Hoofddorp af te werken.
Maar alsjeblieft geen Milf ik ben al zo'n onzekere prutser het laatste wat ik nodig heb is iemand die er wel wat van kan.quote:Op maandag 18 juli 2011 05:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De. 1e. Keer. Is. Altijd. En. Immer. Kut.
Niet waar, mijn eerste keer was redelijk. Maar zonder liefdequote:Op maandag 18 juli 2011 05:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De. 1e. Keer. Is. Altijd. En. Immer. Kut.
Milfs zijn nooit te beroerd om je wat tips te geven. Die willen alleen een lul in zich voelen.quote:Op maandag 18 juli 2011 05:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar alsjeblieft geen Milf ik ben al zo'n onzekere prutser het laatste wat ik nodig heb is iemand die er wel wat van kan.
Had je ex al ervaring?quote:Op maandag 18 juli 2011 05:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niet waar, mijn eerste keer was redelijk. Maar zonder liefde
Naat had nog nooit een kusje of wat gegeven en ik was al ontmaagd. Maar ik was banger dan hij. Een beetje vertrouwen. Als je denkt dat je een prutser bent, dan gedraag je je ook zoquote:Op maandag 18 juli 2011 05:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar alsjeblieft geen Milf ik ben al zo'n onzekere prutser het laatste wat ik nodig heb is iemand die er wel wat van kan.
Was je verwachting dan niet zo hoog? Want ik heb serieus nog nooit gehoord dat een eerste keer redelijk was.quote:
Feest.quote:Op maandag 18 juli 2011 05:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Milfs zijn nooit te beroerd om je wat tips te geven. Die willen alleen een lul in zich voelen.
Na ja de eerste keer wordt toch vast kut en ik zie mij het nou niet echt meteen fantastisch doen.quote:Op maandag 18 juli 2011 05:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Naat had nog nooit een kusje of wat gegeven en ik was al ontmaagd. Maar ik was banger dan hij. Een beetje vertrouwen. Als je denkt dat je een prutser bent, dan gedraag je je ook zo
Hallon.quote:
Ik verwachte helemaal niks, maar ik wist van mijn nicht: hoe geiler, hoe natter, hoe makkelijker, hoe fijner. Nou, dat eerste was geen probleem. Hoppakee!quote:Op maandag 18 juli 2011 05:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Was je verwachting dan niet zo hoog? Want ik heb serieus nog nooit gehoord dat een eerste keer redelijk was.
Je ex had een kleintje.quote:Op maandag 18 juli 2011 05:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik verwachte helemaal niks, maar ik wist van mijn nicht: hoe geiler, hoe natter, hoe makkelijker, hoe fijner. Nou, dat eerste was geen probleem. Hoppakee!
Nee hoor, ik ben een nachtbraker.quote:Op maandag 18 juli 2011 05:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik kom jou regelmatig tegen in nachttopics. Toeval?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |