Klopt ja, ik ging gewoon uit en toen kwam ik een jongen tegen. Een jaar om elkaar heen gedraaid. Ik weet nog steeds niet waarom.. ik denk dat het me gewoon logisch leekquote:Op maandag 18 juli 2011 04:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vond mezelf ook enorm laat hoor, maar ik viel altijd op oudere gasten en op het middelbaar schoot dat niet op.
Heb ik nooit echt leuk gevonden dat mens.quote:Op maandag 18 juli 2011 04:49 schreef Viro het volgende:
'Nicole Scherzinger en Lewis Hamilton verloofd'
nicole is niet meer beschikbaar
zij heeft een lekkere strakke achterwerkquote:Op maandag 18 juli 2011 04:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb ik nooit echt leuk gevonden dat mens.
Net als die Kardashian.quote:Op maandag 18 juli 2011 04:52 schreef Viro het volgende:
[..]
zij heeft een lekkere strakke achterwerk![]()
Ik vind Kate veel en veel leuker.quote:
kat van de buren telt nietquote:Op maandag 18 juli 2011 04:56 schreef heloef het volgende:
Ben ik nou echt negatief omdat ik denk dat ik morgen niet ontmaagd wordt?
Ja. Morgen kan het zomaar gebeuren. Pluk de dag.quote:Op maandag 18 juli 2011 04:56 schreef heloef het volgende:
Ben ik nou echt negatief omdat ik denk dat ik morgen niet ontmaagd wordt?
De buren hebben trouwens wel een kat, kreng loopt telkens door de tuin.quote:
Dat ja. Zelfvertrouwen, heb het.quote:Op maandag 18 juli 2011 04:52 schreef Viro het volgende:
[..]
met zo'n houding blijf je heel je leven maagd
oh my godquote:Op maandag 18 juli 2011 04:57 schreef heloef het volgende:
[..]
De buren hebben trouwens wel een kat, kreng loopt telkens door de tuin.
Alsnog de kans is nihil.quote:Op maandag 18 juli 2011 04:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja. Morgen kan het zomaar gebeuren. Pluk de dag.
Toen ik klein was, dacht ik altijd al dat mijn ware liefde ver weg woonde. Al mijn vriendjes zaten op 100 km +quote:Op maandag 18 juli 2011 04:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsnog de kans is nihil.
Ik ga morgen ga ik mijn sollicitatiebrief inleveren.
En als het weer normaal wordt ook weer even een rond hardlopen.
En ergens tussen in moet ik ook nog neuken met iemand die ik nog niet ken.
Ik hou er voorlopig maar over op, vrouwen, seks te ingewikkeld ik zie het allemaal wel weer.quote:
quote:
Je loopt hard, over straat. Plots zie je een heerlijke milf met een gepijnigd gezicht op straat liggen. Ze heeft haar enkel verstuikt. Gelukkig voor haar woont ze 2 straten verderop en jij bent zo galant om haar naar huis te helpen. Ze bied je geld aan maar jij keurige Hollander weigert dit. Het was immers je burgerplicht. Plotseling glijdt haar hand richting haar boezem, niet te snel, niet te langzaam. Het duurt even voor je het doorhebt maar ze staat zich uit te kleden. Je voelt je lid langzaam hard worden als ze een struikeltje naar je toe doet en in je oor fluistert: "Ik heb nog wat anders in de aanbieding..."quote:Op maandag 18 juli 2011 04:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsnog de kans is nihil.
Ik ga morgen ga ik mijn sollicitatiebrief inleveren.
En als het weer normaal wordt ook weer even een rondje hardlopen.
En ergens tussen in moet ik ook nog neuken met iemand die ik nog niet ken.
En het klopte nog ook.quote:Op maandag 18 juli 2011 05:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Toen ik klein was, dacht ik altijd al dat mijn ware liefde ver weg woonde. Al mijn vriendjes zaten op 100 km +
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |