Ze helpen echtquote:Op maandag 18 juli 2011 06:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tanktops. Ik heb die dingen recentelijk ontdekt
.
Oeh een kusje van een homoquote:
Ah kijk. Prima. Nu een frisse start?quote:Op maandag 18 juli 2011 06:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Het was een hele goeie nacht voor mij
eindelijk de boel losgelaten zoals het moest en bladiebla.. mams is trots op meondanks dat ik haar wakker maakte
Neu.. wordt nog wel een paar huilbuien als het volgens schema loopt.. maar daarna gaat het weer goedquote:Op maandag 18 juli 2011 06:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ah kijk. Prima. Nu een frisse start?
Ja ik voel me ook prima met die dingen aanquote:Op maandag 18 juli 2011 06:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ze helpen echtEn ik voel me heerlijk wigger met zo'n ding aan. Nu nog een zakdoek op m'n hoofd
Je weet in ieder geval dat de huilbuien deel uitmaken van een groter geheel.quote:Op maandag 18 juli 2011 06:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Neu.. wordt nog wel een paar huilbuien als het volgens schema loopt.. maar daarna gaat het weer goedHet loopt nu iig op schema
Het deed het niet. Databaseproblemen.quote:
Jups.. alles gaat goedquote:Op maandag 18 juli 2011 06:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval dat de huilbuien deel uitmaken van een groter geheel.
oh ik was een guppynr aan het skippen dus gemist denk ikquote:Op maandag 18 juli 2011 06:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het deed het niet. Databaseproblemen.
Ze mogen wel naar buiten, alleen door de achterdeur, alleen deze kat staat normaal binnen een kwartier alweer voor de deur dat die naar binnen wilt. En nu is die al de hele nacht weg.quote:Op maandag 18 juli 2011 06:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wutt.. een kat kwijt? hoe raak je een kat kwijt? naar buiten terwijl het niet mocht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op maandag 18 juli 2011 06:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze mogen wel naar buiten, alleen door de achterdeur, alleen deze kat staat normaal binnen een kwartier alweer voor de deur dat die naar binnen wilt. En nu is die al de hele nacht weg.
ga ik straks doenquote:Op maandag 18 juli 2011 06:33 schreef Melting het volgende:
Zow.... ik ben er ook weer even.![]()
Dat jullie nog niet slapen zeg!
Ik heb het geprobeerd, het lukte niet en nu trek ik door tot vanavond in de hoop mijn ritme weer een beetje terug te krijgen. Dat overdag slapen en 's nachts wakker zijn is onhandigquote:Op maandag 18 juli 2011 06:33 schreef Melting het volgende:
Zow.... ik ben er ook weer even.![]()
Dat jullie nog niet slapen zeg!
aaaawquote:Op maandag 18 juli 2011 06:34 schreef robdriessen het volgende:
En ik ben net wakker en rij nu richting.... werk. Boehoe.
eens.. ik had mijn ritme weer redelijk te pakkenquote:Op maandag 18 juli 2011 06:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, het lukte niet en nu trek ik door tot vanavond in de hoop mijn ritme weer een beetje terug te krijgen. Dat overdag slapen en 's nachts wakker zijn is onhandig.
Waarom juist die datum?quote:Op maandag 18 juli 2011 06:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh en ik besloten dat ik 12 augustus mezelf ga bezatten en niet thuis ga zijn.. nu alleen nog bedenken waar ik dan heen ga
quote:Op maandag 18 juli 2011 06:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar zitten dus deze 39 nummers in gemixt.GruwelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kerel moet daar echt maanden op hebben geoefend.
zou ik trouwen.. maar nu ga ik dus dronken wordenquote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 06:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zou ik trouwen.. maar nu ga ik dus dronken worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |