Hoe is je lichaam gebouwd dan? Volgens mij ben je al vrij breed van nature. Heb je een buikje?quote:Op maandag 18 juli 2011 05:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zwem al jaren niet omdat ik me doodschaam voor mijn lichaam.
Het moet echt beter daarom ren ik elke dag rond dat takke meer, ik heb er een hekel aan maar aan mijn eigen lichaam nog meer.
Man-boobs en een buikje.quote:Op maandag 18 juli 2011 05:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hoe is je lichaam gebouwd dan? Volgens mij ben je al vrij breed van nature. Heb je een buikje?
Ik twijfel nog. Ik denk dat ik vanmiddag een paar uur ga slapen want s'middags is er toch niks te doen.quote:Op maandag 18 juli 2011 06:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja hier ook, maar als ik rondloop valt het wel mee. Ga jij niet slapen?
Zoiets ga ik ook doen.quote:Op maandag 18 juli 2011 06:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Ik denk dat ik vanmiddag een paar uur ga slapen want s'middags is er toch niks te doen.
Ik heb gejankt enzo.. maar niet geslapen en nu gaat het weer een stuk beterquote:
Het was een emotionele nacht voor velenquote:Op maandag 18 juli 2011 06:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb gejankt enzo.. maar niet geslapen en nu gaat het weer een stuk beter
en ik moet nog van alles doen.. dus krijg het druk.. en moet slapen.. maar wil nog niet slapen
wutt.. een kat kwijt? hoe raak je een kat kwijt? naar buiten terwijl het niet mocht?quote:Op maandag 18 juli 2011 06:22 schreef Myraela het volgende:
Ik ben een kat kwijt, ik zit helemaal in de stress.
Tanktopsquote:Op maandag 18 juli 2011 05:51 schreef ValHallen het volgende:
Tip:
[ afbeelding ]
Tanktops kopen. Een soort van goed zittend en niet verwijfd corset. Helpt echt een stuk.
Zijn het normaal binnenkatten dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 06:22 schreef Myraela het volgende:
Ik ben een kat kwijt, ik zit helemaal in de stress.
Het was een hele goeie nacht voor mijquote:Op maandag 18 juli 2011 06:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het was een emotionele nacht voor velen
quote:Op maandag 18 juli 2011 06:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb gejankt enzo.. maar niet geslapen en nu gaat het weer een stuk beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |