Waarom denk ik nu over jouw piemel! Je dwingt me om daarover te denken. Ik wil niiiiiet.quote:Op maandag 18 juli 2011 05:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ook niet. Thank God. Ik ben blij met mijn middelmaat
Hoax. Aziaten hebben geen grote piemelquote:Op maandag 18 juli 2011 05:23 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Heb je zin in seks? kom seksen.. mijn piemel is echt groot.
Ik geef lekkeren seks horquote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 05:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu over jouw piemel! Je dwingt me om daarover te denken. Ik wil niiiiiet.
Heb je er ook van die blauwe aderen bijgedacht? En hoe hij zachtjes klopt als hij fier omhoog staat?quote:Op maandag 18 juli 2011 05:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Waarom denk ik nu over jouw piemel! Je dwingt me om daarover te denken. Ik wil niiiiiet.
hij heb een stink pik manquote:
Moet je nog ontmaagd worden dan ?quote:Op maandag 18 juli 2011 05:27 schreef heloef het volgende:
Maar ff 1 ding ik wil dus echt koste wat kost niet ontmaagd worden door een Milf.
Hij is minderjarig. Hij mag dat.quote:Op maandag 18 juli 2011 05:29 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Moet je nog ontmaagd worden dan ?_!
quote:
quote:17, wel seksueel gefrustreerd
Ik ben de onhandige kneus van dit topic en dit forum natuurlijk ben ik maagd.quote:Op maandag 18 juli 2011 05:29 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Moet je nog ontmaagd worden dan ?_!
Ben je dik ?quote:Op maandag 18 juli 2011 05:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben de onhandige kneus van dit topic en dit forum natuurlijk ben ik maagd.
Ja redelijk.quote:
Het kan en moet stukken beter.quote:
Ik heb je 1 keer gezien en toen viel je me niet op als een vet varken. Hoogstens chubby maar daar is weinig mis mee.quote:Op maandag 18 juli 2011 05:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Het kan en moet stukken beter.
Ben gewoon nu een vet varken.
Ik zwem al jaren niet omdat ik me doodschaam voor mijn lichaam.quote:Op maandag 18 juli 2011 05:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb je 1 keer gezien en toen viel je me niet op als een vet varken. Hoogstens chubby maar daar is weinig mis mee.
Slaap lekker jongen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |