Heb je hem gisteren "special thanks" horen zeggen?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:48 schreef Karina het volgende:
Teasertje, wat een modern woord uit de mond van Mart.
Nee, net gemist denk ikquote:Op zondag 17 juli 2011 22:48 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Heb je hem gisteren "special thanks" horen zeggen?
Senks lijkt me?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:48 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Heb je hem gisteren "special thanks" horen zeggen?
quote:Op zondag 17 juli 2011 22:44 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Kunnen we aub die naam buiten deze topicreeks houden?
Samen metquote:Op zondag 17 juli 2011 22:50 schreef Nober het volgende:
Cultheld? Dat was vorige week, nu is dat Ten Dam.
quote:
Goed zo.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Houd je mond ik ben aan het woord' zou Mart nu tegen je zeggen.
quote:Op zondag 17 juli 2011 22:52 schreef Marcoss het volgende:
Oei, dan komt Cavendish donderdag of anders vrijdag buiten tijd, vrees hoop ik
Jack Spijkerman 2.0quote:Op zondag 17 juli 2011 22:53 schreef Gramulanion het volgende:
Die omroeper daar is ook zo'n baas hè.
Duitsers ook, maar dan onbewust volgens mij.quote:
Echt he. Mart houdt van drama, je weet toch.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:55 schreef DeMessias het volgende:
wat een dramatiek; mensen die ooit gevallen zijn ... dat zijn slachtoffers
En nu? Alvast gaan balen?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:56 schreef Pffrrt het volgende:
Nog 1 week en dan is dit Topic verleden tijd
hij zei net niet dat we een steunfonds moeten oprichten voor ze.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:56 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Echt he. Mart houdt van drama, je weet toch.
quote:
Nou ja....subtielquote:
Na 9 jaar eigenlijk wel, geen Avondetappe meer, gelukkig hebben we de foto's nogquote:En nu? Alvast gaan balen?
Idd, maar tsja, Mart is straks verleden tijd he..... bij de avondetappe dan toch.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:57 schreef DeMessias het volgende:
[..]
hij zei net niet dat we een steunfonds moeten oprichten voor ze.
Hé, ik kan niet vinden hoe hij heet, wie is die gast? Die je altijd hoort door de microfoon van Herbert en Maarten.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:53 schreef Gramulanion het volgende:
Die omroeper daar is ook zo'n baas hè.
Martijnquote:
We gaan het hopelijk zien in de Vuelta.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:58 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Da's geen topsprinter, maar een afwerker na een lange wat zwaardere etappe
http://en.wikipedia.org/wiki/Daniel_Mangeasquote:Op zondag 17 juli 2011 22:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hé, ik kan niet vinden hoe hij heet, wie is die gast? Die je altijd hoort door de microfoon van Herbert en Maarten.
Thanks.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Daniel_Mangeas
Is toch ook zo. Zo'n fantastisch treintje met twee topsprinters die je perfect lanceren.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:00 schreef pennyfarthing het volgende:
Bij de Belgen zei Cavendish net dat hij alleen de laatste 200 meter moet fietsen. De rest doet zijn ploeg, en daar is ie ook dankbaar voor.
Precies, dat bedoel ik.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:59 schreef Pffrrt het volgende:
[..]
Na 9 jaar eigenlijk wel, geen Avondetappe meer, gelukkig hebben we de foto's nog
En 'Vive le Vélo' Tour 2011 op den Belg.
Farrar kwam nog best dichtbij...quote:Op zondag 17 juli 2011 23:01 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Is toch ook zo. Zo'n fantastisch treintje met twee topsprinters die je perfect lanceren.
Dat bedoel ik, een beter programma, Tour 2011 een waardig opvolger als voorproefje op volgende jaar!quote:Bij de Belgen zei Cavendish net dat hij alleen de laatste 200 meter moet fietsen. De rest doet zijn ploeg, en daar is ie ook dankbaar voor.
Proletenkopquote:Op zondag 17 juli 2011 23:02 schreef Eenskijken het volgende:
Wat een heerlijk arrogant ventje is het toch
Ik hoor nu weer die fantastische stem op de achtergrond.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Daniel_Mangeas
Er moet alleen geen Belg winnen zoals gisteren dan is zo'n uitzending afschuwelijk.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:02 schreef Pffrrt het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, een beter programma, Tour 2011 een waardig opvolger als voorproefje op volgende jaar!
Van die zelfbevlekking ga ik ook van over mijn nekquote:Op zondag 17 juli 2011 23:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Er moet alleen geen Belg winnen zoals gisteren dan is zo'n uitzending afschuwelijk.
Die snap ik even nietquote:Op zondag 17 juli 2011 23:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Schijnt dat zij 'de rest' zijn van Ernst en Bobbie.
Lol....hij behoort idd tot het meubilair in de Tour.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik hoor nu weer die fantastische stem op de achtergrond.
In De Avondetappe werd die Belg mooi weggemoffeldquote:Op zondag 17 juli 2011 23:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Er moet alleen geen Belg winnen zoals gisteren dan is zo'n uitzending afschuwelijk.
En terechtquote:Op zondag 17 juli 2011 23:04 schreef DeMessias het volgende:
[..]
In De Avondetappe werd die Belg mooi weggemoffeld
He commentates on 200 events a year, but tries to never speak for the rest of the day after races, to preserve his voice.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol....hij behoort idd tot het meubilair in de Tour.
1e wat je herkent als je een keer een finish van een etappe bezoektquote:Op zondag 17 juli 2011 23:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol....hij behoort idd tot het meubilair in de Tour.
Daarvoor kom ik m'n bed niet uit, denkt Mart.quote:
Daarvoor heb ik maar 10 overprijsde hemdjesquote:Op zondag 17 juli 2011 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarvoor kom ik m'n bed niet uit, denk Mart.
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:06 schreef Karina het volgende:
De piemel in het publiek laten zien mag niet
Zoiets kan alleen Mart zeggen.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:06 schreef Karina het volgende:
De piemel in het publiek laten zien mag niet
Moet je wel delen met de rest van de ploeg....zoveel is het dus niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarvoor kom ik m'n bed niet uit, denkt Mart.
Soms ook nog een deel met verzorgers e.d. toch?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moet je wel delen met de rest van de ploeg....zoveel is het dus niet.
Dit was dan weer wel aardig van Mart. Hoogerland moeten ze daar niet over vragen.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:07 schreef golfer het volgende:
Verder geen plasverhalen meer. Dat mag niet van Mart.
stel je niet aan joh, ziet er best wel goed uit, als je ziet wat voor doodsklap hij heeft gemaakt. Het is ook netjes gehecht.quote:
Is toch logisch?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:07 schreef DeMessias het volgende:
Commentaar geven op Tour 2011 omdat ze Belgen ophemelen, ik zie hier enkel Terpstra, Hoogerland en Ten Dam
Klopt. Die krijgen samen een deel wat 1 renner ook krijgt, dus met een complete ploeg, deel je door 10, is dus 200 Euro p.p.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Soms ook nog een deel met verzorgers e.d. toch?
Hier hebben we tenminste nog een beetje relativeringsvermogenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:07 schreef DeMessias het volgende:
Commentaar geven op Tour 2011 omdat ze Belgen ophemelen, ik zie hier enkel Terpstra, Hoogerland en Ten Dam
Chauvinisme is toegestaan in de wereld van de sport.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:07 schreef DeMessias het volgende:
Chauvinisme mag welquote:Op zondag 17 juli 2011 23:07 schreef DeMessias het volgende:
ik hoor die muziek nu al in mijn hoofdquote:Op zondag 17 juli 2011 23:08 schreef golfer het volgende:
Het spook van de opera leeft nog en hij heet Ten Dam.
Daar zeg je wat inderdaad.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:08 schreef Nober het volgende:
[..]
En Johnny dan? Die lag er ook fraai bij in de blote kont.
Vrouwen...quote:Op zondag 17 juli 2011 23:08 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
stel je niet aan joh, ziet er best wel goed uit, als je ziet wat voor doodsklap hij heeft gemaakt. Het is ook netjes gehecht.
En Neerlands trots Thor Hushovd, maar ze hadden het gisteren bij Tour 2011 niet over dat de kopmannen niet aanvielen, aangezien dát de reden was dat Vanendert won.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:07 schreef DeMessias het volgende:
Is ook NL-verheerlijking, maar ik kijk altijd Tour 2011 en heb je een beter overzicht.quote:Commentaar geven op Tour 2011 omdat ze Belgen ophemelen, ik zie hier enkel Terpstra, Hoogerland en Ten Dam
Karl Vannieuwkerke zei dat laatste zelfs letterlijk; misschien was je toen al afgehaakt.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:09 schreef Nober het volgende:
[..]
En Neerlands trots Thor Hushovd, maar ze hadden het gisteren bij Tour 2011 niet over dat de kopmannen niet aanvielen, aangezien dát de reden was dat Vanendert won.
Dat blijkt wel idd. Maar ja, opeens zoveel aan je hoofd en dan nog in deze uitzending. Ik begrijp dat goed.quote:
Frans is een baas.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:12 schreef Eenskijken het volgende:
wat een pvda'erff flink die gasten ophemelen. Stiekem denkt ie natuurlijk 'stumperds, ik zit lekker in mijn luie stoel en verdien 10x zoveel en mag ook nog de regels in NL bepalen'.
Johnny is dan ook een proleet. Beste vent, maar wel een proleet.quote:
Karlquote:Op zondag 17 juli 2011 23:12 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Karl Vannieuwkerke zei dat laatste zelfs letterlijk; misschien was je toen al afgehaakt.
Sinds van Hummel een hype werd, gaat het fout in de tour journalistiek.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:10 schreef Felagund het volgende:
Ik geef PiereBetfair bijna gelijk, het enige waarmee de Nederlandse wielrenners het nieuws halen zijn vreemde vallen.
Want?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Johnny is dan ook een proleet. Beste vent, maar wel een proleet.
Alleen Mart toch?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:14 schreef pennyfarthing het volgende:
Toch teveel mensen aan tafel, denk ik.
Daar heb je een puntquote:Op zondag 17 juli 2011 23:14 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Sinds van Hummel een hype werd, gaat het fout in de tour journalistiek.
Fransje mag weinig bepalen hoor momenteelquote:Op zondag 17 juli 2011 23:12 schreef Eenskijken het volgende:
wat een pvda'erff flink die gasten ophemelen. Stiekem denkt ie natuurlijk 'stumperds, ik zit lekker in mijn luie stoel en verdien 10x zoveel en mag ook nog de regels in NL bepalen'.
Het is gewoon een beetje een simpel figuur.quote:
Hou echt op met die nonsens hoor. Je weet zelf ook dat het nonsens is.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Johnny is dan ook een proleet. Beste vent, maar wel een proleet.
En waarom dan wel? Wat een onzin zeg, pfff.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is gewoon een beetje een simpel figuur.
Ja idd, ze hadden gewoon een hele aflevering aan Hoogerland moeten besteden..quote:Op zondag 17 juli 2011 23:14 schreef pennyfarthing het volgende:
Toch teveel mensen aan tafel, denk ik.
Dat scoort in NL. Gewone jongen gebleven bla blaquote:Op zondag 17 juli 2011 23:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is toch wat anders dan een proleet, dat is namelijk een veel denigrerender betiteling.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja idd, ze hadden gewoon een hele aflevering aan Hoogerland moeten besteden..
Het boeit me ook geen fuck hoe hij insuline inneemt, sorry hoor; oprotten.
Dat zijn alle sporters, anders hadden ze wel een écht vak geleerd.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Roy is ingenieurquote:Op zondag 17 juli 2011 23:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat zijn alle sporters, anders hadden ze wel een écht vak geleerd.
Rustig aan, Alberto. Zeg toch niet dat hij een klootzak isquote:Op zondag 17 juli 2011 23:15 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
En waarom dan wel? Wat een onzin zeg, pfff.
Ow jaquote:Op zondag 17 juli 2011 23:15 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Mart vindt zichzelf geen mens, wel God
Kan hij best gebruiken, als je zijn levensstijl en gewicht hebt komt het er zo wel aan.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:16 schreef golfer het volgende:
Cursus diabetes voor beginners namens Mart.
Ow ja....Johan de Kock ook. (oud-voetballer/international).quote:
Haha, nee sorry van mijn kant hoor. Maar ik heb gewoon niet de indruk dat hij minder slim zou zijn als andere renners.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rustig aan, Alberto. Zeg toch niet dat hij een klootzak is
Was even vergeten dat je niets onaardigs mag zeggen over onze nationale knuffelbeer Johnny.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is toch wat anders dan een proleet, dat is namelijk een veel denigrerender betiteling.
Preciesquote:Op zondag 17 juli 2011 23:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Was even vergeten dat je niets onaardigs mag zeggen over onze nationale knuffelbeer Johnny.
Idd. Mart, laat godverdomme nou toch eens iemand uitpraten. Dernet lukte het aardig, nu begint dat gezeik weer van hem. Bah.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:17 schreef Karina het volgende:
Mart praat wel tegen hem alsof het een kind is.
Die ex Rabo Spanjaard een filosoofquote:
Oh nee, dat niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:17 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Haha, nee sorry van mijn kant hoor. Maar ik heb gewoon niet de indruk dat hij minder slim zou zijn als andere renners.
Sjenee moet nog aardig wat biefstukje vreten om het postuur van Mart te benaderen...quote:Op zondag 17 juli 2011 23:17 schreef Marcoss het volgende:
Genee was gisteren qua eten wel goed bezig om de opvolger van Smeets te worden
Quinziato is (bijna) advocaat dacht ik.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:18 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Die ex Rabo Spanjaard een filosoof
[Dijkstra modus] Lieuwe Westra een stratenmaker [/Dijkstra modus]
Jammer dat Horillo (gedwongen) gestopt is.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:18 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Die ex Rabo Spanjaard een filosoof
[Dijkstra modus] Lieuwe Westra een stratenmaker [/Dijkstra modus]
Door die val van 70m?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jammer dat Horillo (gedwongen) gestopt is.
Jeremy Roy is ingenieur, wisten jullie dat alquote:Op zondag 17 juli 2011 23:19 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Quinziato is (bijna) advocaat dacht ik.
Ja, dat heeft hij zelf niet gewild lijkt me.quote:
De moeder van Voeckler is ooit bevallen van een zoonquote:Op zondag 17 juli 2011 23:19 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Jeremy Roy is ingenieur, wisten jullie dat al
Cadel Evans wint de Tour 2011, wist je dat al??quote:Op zondag 17 juli 2011 23:19 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Jeps.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:19 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ik heb hem eerder deze week een aandachtshoer genoemd dus je gaat je gang maar.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Was even vergeten dat je niets onaardigs mag zeggen over onze nationale knuffelbeer Johnny.
Diekstra zegt wel vaker wat...quote:Op zondag 17 juli 2011 23:20 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jeps.Was al gezegd door Ducrot of Dijkstra.
Dat is wel jammer inderdaad.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De moeder van Voeckler is ooit bevallen van een zoon
Dat geldt voor iedereenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:20 schreef TUFKAL het volgende:
Waarom zit Johnny er?Alleen maar om Mart's ego te strelen? " kijk eens wie ik in de uitzending heb, landgenoten!"
neuhquote:Op zondag 17 juli 2011 23:19 schreef Panthera. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Cadel Evans Thomas Voeckler wint de Tour 2011, wist je dat al??
Of die gekke Fransman. Dan is het wel een hele gekke tour. Mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Cadel Evans wint de Tour 2011, wist je dat al??
Tsja, ik vraag het me ook af. Ik had Hoogerland veel meer aan het woord willen horen.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:20 schreef TUFKAL het volgende:
Waarom zit Johnny er?Alleen maar om Mart's ego te strelen? " kijk eens wie ik in de uitzending heb, landgenoten!"
En nu zult u vragen, wie is die gekke Fransman?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of die gekke Fransman. Dan is het wel een hele gekke tour. Mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen.
Die kennen we niet...quote:Op zondag 17 juli 2011 23:22 schreef timm_95 het volgende:
[..]
En nu zult u vragen, wie is die gekke Fransman?
Volgens mij heeft Mart het altijd over die dekselse Fransman.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:22 schreef timm_95 het volgende:
[..]
En nu zult u vragen, wie is die gekke Fransman?
Cendie Kazaaaaaaar.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Mart het altijd over die dekselse Fransman.
Slaat ook nergens op, puur SBS-een-paar-tranen-zijn-meegenomen journalistiek.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:24 schreef Karina het volgende:
Lijkt me echt vreselijk om dat te zien, als je het zelf bent
Moet je nu geen toestemming vragen aan Mart.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of die gekke Fransman. Dan is het wel een hele gekke tour. Mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen.
Uiteindelijk gaat hij hier zijn zakken goed mee vullenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:24 schreef Karina het volgende:
Lijkt me echt vreselijk om dat te zien, als je het zelf bent
Nee, denk ook niet dat hij weet wie de witte trui heeft.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:25 schreef DeMessias het volgende:
Zou Mart doorhebben dat Vanendert (die kent u niet) de bollentrui heeft?
Die tricheur?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:25 schreef DeMessias het volgende:
Gesink ja, dat is 'm!quote:Op zondag 17 juli 2011 23:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, denk ook niet dat hij weet wie de witte trui heeft.
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Waarom telkens ook benadrukken dat je een Zeeuw bent... alsof je wel was afgestapt als je uit Schubbekutteveen komt
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Waarom telkens ook benadrukken dat je een Zeeuw bent... alsof je wel was afgestapt als je uit Schubbekutteveen komt
Peter Winnen toch?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, denk ook niet dat hij weet wie de witte trui heeft.
NIEMAND kent Vanendert!quote:Op zondag 17 juli 2011 23:25 schreef DeMessias het volgende:
De Tour draait niet om renners, maar om Mart.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:25 schreef DeMessias het volgende:
Dat zijn Zeeuwenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:25 schreef TheVulture het volgende:
"Ja ik ben een Schubbekutter he, dus ik dach, laat maar zitten vandaag"quote:Op zondag 17 juli 2011 23:25 schreef TheVulture het volgende:
En dat op zondag....quote:Op zondag 17 juli 2011 23:26 schreef Pffrrt het volgende:
Als Zeeuw uit een zwaar gereformeerd dorp, mag hij dan wel in het programma zitten.
God kijkt mee, of is dat Mart, dan mag het.
Hij mag ook niet fietsen op zondag... dat heeft god hem vorige week proberen duidelijk te makenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:26 schreef Pffrrt het volgende:
Als Zeeuw uit een zwaar gereformeerd dorp, mag hij dan wel in het programma zitten.
Hij is zelf niet gereformeerd dus dan mag dat gewoon hoorquote:Op zondag 17 juli 2011 23:26 schreef Pffrrt het volgende:
Gebruik jij nou mijn God? Houd maar even je mond zelf in die grot zingen ze door jou!quote:Op zondag 17 juli 2011 23:26 schreef Pffrrt het volgende:
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij mag ook niet fietsen op zondag... dat heeft god hem vorige week proberen duidelijk te maken
En om Lance natuurlijk, aldus Martquote:Op zondag 17 juli 2011 23:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Tour draait niet om renners, maar om Mart.
[..]
Hij mag ook niet fietsen op zondag... dat heeft god hem vorige week proberen duidelijk te maken
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:27 schreef Cara het volgende:
[..]
"Ja ik ben een Schubbekutter he, dus ik dach, laat maar zitten vandaag"
[..]
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:28 schreef Karina het volgende:
Wat ga je er mee doenMart wil er zeker eentje.
Alleen als Mart hem kent mag het...quote:Op zondag 17 juli 2011 23:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Nou ik wel, heb gisteren Tour 2011 gekeken.
Dankzij die val op zondag pakt hij straks een paar K meer in de criteriumsquote:Op zondag 17 juli 2011 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vandaar dat ie zo Gereformeerd kijkt.quote:Hij mag ook niet fietsen op zondag... dat heeft god hem vorige week proberen duidelijk te maken
Beste post vandaag en in héél de Tour.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:28 schreef alors het volgende:
Ik snap echt niet dat mensen Mart zo verheerlijkenwat een eikel zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |