Van die zelfbevlekking ga ik ook van over mijn nekquote:Op zondag 17 juli 2011 23:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Er moet alleen geen Belg winnen zoals gisteren dan is zo'n uitzending afschuwelijk.
Die snap ik even nietquote:Op zondag 17 juli 2011 23:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Schijnt dat zij 'de rest' zijn van Ernst en Bobbie.
Lol....hij behoort idd tot het meubilair in de Tour.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik hoor nu weer die fantastische stem op de achtergrond.
In De Avondetappe werd die Belg mooi weggemoffeldquote:Op zondag 17 juli 2011 23:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Er moet alleen geen Belg winnen zoals gisteren dan is zo'n uitzending afschuwelijk.
En terechtquote:Op zondag 17 juli 2011 23:04 schreef DeMessias het volgende:
[..]
In De Avondetappe werd die Belg mooi weggemoffeld
He commentates on 200 events a year, but tries to never speak for the rest of the day after races, to preserve his voice.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol....hij behoort idd tot het meubilair in de Tour.
1e wat je herkent als je een keer een finish van een etappe bezoektquote:Op zondag 17 juli 2011 23:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol....hij behoort idd tot het meubilair in de Tour.
Daarvoor kom ik m'n bed niet uit, denkt Mart.quote:
Daarvoor heb ik maar 10 overprijsde hemdjesquote:Op zondag 17 juli 2011 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarvoor kom ik m'n bed niet uit, denk Mart.
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:06 schreef Karina het volgende:
De piemel in het publiek laten zien mag niet
Zoiets kan alleen Mart zeggen.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:06 schreef Karina het volgende:
De piemel in het publiek laten zien mag niet
Moet je wel delen met de rest van de ploeg....zoveel is het dus niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarvoor kom ik m'n bed niet uit, denkt Mart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |