Farrar kwam nog best dichtbij...quote:Op zondag 17 juli 2011 23:01 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Is toch ook zo. Zo'n fantastisch treintje met twee topsprinters die je perfect lanceren.
Dat bedoel ik, een beter programma, Tour 2011 een waardig opvolger als voorproefje op volgende jaar!quote:Bij de Belgen zei Cavendish net dat hij alleen de laatste 200 meter moet fietsen. De rest doet zijn ploeg, en daar is ie ook dankbaar voor.
Proletenkopquote:Op zondag 17 juli 2011 23:02 schreef Eenskijken het volgende:
Wat een heerlijk arrogant ventje is het toch
Ik hoor nu weer die fantastische stem op de achtergrond.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Daniel_Mangeas
Er moet alleen geen Belg winnen zoals gisteren dan is zo'n uitzending afschuwelijk.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:02 schreef Pffrrt het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, een beter programma, Tour 2011 een waardig opvolger als voorproefje op volgende jaar!
Van die zelfbevlekking ga ik ook van over mijn nekquote:Op zondag 17 juli 2011 23:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Er moet alleen geen Belg winnen zoals gisteren dan is zo'n uitzending afschuwelijk.
Die snap ik even nietquote:Op zondag 17 juli 2011 23:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Schijnt dat zij 'de rest' zijn van Ernst en Bobbie.
Lol....hij behoort idd tot het meubilair in de Tour.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik hoor nu weer die fantastische stem op de achtergrond.
In De Avondetappe werd die Belg mooi weggemoffeldquote:Op zondag 17 juli 2011 23:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Er moet alleen geen Belg winnen zoals gisteren dan is zo'n uitzending afschuwelijk.
En terechtquote:Op zondag 17 juli 2011 23:04 schreef DeMessias het volgende:
[..]
In De Avondetappe werd die Belg mooi weggemoffeld
He commentates on 200 events a year, but tries to never speak for the rest of the day after races, to preserve his voice.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol....hij behoort idd tot het meubilair in de Tour.
1e wat je herkent als je een keer een finish van een etappe bezoektquote:Op zondag 17 juli 2011 23:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol....hij behoort idd tot het meubilair in de Tour.
Daarvoor kom ik m'n bed niet uit, denkt Mart.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |