Slaat ook nergens op, puur SBS-een-paar-tranen-zijn-meegenomen journalistiek.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:24 schreef Karina het volgende:
Lijkt me echt vreselijk om dat te zien, als je het zelf bent
Moet je nu geen toestemming vragen aan Mart.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of die gekke Fransman. Dan is het wel een hele gekke tour. Mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen.
Uiteindelijk gaat hij hier zijn zakken goed mee vullenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:24 schreef Karina het volgende:
Lijkt me echt vreselijk om dat te zien, als je het zelf bent
Nee, denk ook niet dat hij weet wie de witte trui heeft.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:25 schreef DeMessias het volgende:
Zou Mart doorhebben dat Vanendert (die kent u niet) de bollentrui heeft?
Die tricheur?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:25 schreef DeMessias het volgende:
Gesink ja, dat is 'm!quote:Op zondag 17 juli 2011 23:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, denk ook niet dat hij weet wie de witte trui heeft.
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Waarom telkens ook benadrukken dat je een Zeeuw bent... alsof je wel was afgestapt als je uit Schubbekutteveen komt
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Waarom telkens ook benadrukken dat je een Zeeuw bent... alsof je wel was afgestapt als je uit Schubbekutteveen komt
Peter Winnen toch?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, denk ook niet dat hij weet wie de witte trui heeft.
NIEMAND kent Vanendert!quote:Op zondag 17 juli 2011 23:25 schreef DeMessias het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |