Het is gewoon een beetje een simpel figuur.quote:
Hou echt op met die nonsens hoor. Je weet zelf ook dat het nonsens is.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Johnny is dan ook een proleet. Beste vent, maar wel een proleet.
En waarom dan wel? Wat een onzin zeg, pfff.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is gewoon een beetje een simpel figuur.
Ja idd, ze hadden gewoon een hele aflevering aan Hoogerland moeten besteden..quote:Op zondag 17 juli 2011 23:14 schreef pennyfarthing het volgende:
Toch teveel mensen aan tafel, denk ik.
Dat scoort in NL. Gewone jongen gebleven bla blaquote:Op zondag 17 juli 2011 23:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is toch wat anders dan een proleet, dat is namelijk een veel denigrerender betiteling.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja idd, ze hadden gewoon een hele aflevering aan Hoogerland moeten besteden..
Het boeit me ook geen fuck hoe hij insuline inneemt, sorry hoor; oprotten.
Dat zijn alle sporters, anders hadden ze wel een écht vak geleerd.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Roy is ingenieurquote:Op zondag 17 juli 2011 23:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat zijn alle sporters, anders hadden ze wel een écht vak geleerd.
Rustig aan, Alberto. Zeg toch niet dat hij een klootzak isquote:Op zondag 17 juli 2011 23:15 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
En waarom dan wel? Wat een onzin zeg, pfff.
Ow jaquote:Op zondag 17 juli 2011 23:15 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Mart vindt zichzelf geen mens, wel God
Kan hij best gebruiken, als je zijn levensstijl en gewicht hebt komt het er zo wel aan.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:16 schreef golfer het volgende:
Cursus diabetes voor beginners namens Mart.
Ow ja....Johan de Kock ook. (oud-voetballer/international).quote:
Haha, nee sorry van mijn kant hoor. Maar ik heb gewoon niet de indruk dat hij minder slim zou zijn als andere renners.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rustig aan, Alberto. Zeg toch niet dat hij een klootzak is
Was even vergeten dat je niets onaardigs mag zeggen over onze nationale knuffelbeer Johnny.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is toch wat anders dan een proleet, dat is namelijk een veel denigrerender betiteling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |