Heb je hem gisteren "special thanks" horen zeggen?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:48 schreef Karina het volgende:
Teasertje, wat een modern woord uit de mond van Mart.
Nee, net gemist denk ikquote:Op zondag 17 juli 2011 22:48 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Heb je hem gisteren "special thanks" horen zeggen?
Senks lijkt me?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:48 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Heb je hem gisteren "special thanks" horen zeggen?
quote:Op zondag 17 juli 2011 22:44 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Kunnen we aub die naam buiten deze topicreeks houden?
Samen metquote:Op zondag 17 juli 2011 22:50 schreef Nober het volgende:
Cultheld? Dat was vorige week, nu is dat Ten Dam.
quote:
Goed zo.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Houd je mond ik ben aan het woord' zou Mart nu tegen je zeggen.
quote:Op zondag 17 juli 2011 22:52 schreef Marcoss het volgende:
Oei, dan komt Cavendish donderdag of anders vrijdag buiten tijd, vrees hoop ik
Jack Spijkerman 2.0quote:Op zondag 17 juli 2011 22:53 schreef Gramulanion het volgende:
Die omroeper daar is ook zo'n baas hè.
Duitsers ook, maar dan onbewust volgens mij.quote:
Echt he. Mart houdt van drama, je weet toch.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:55 schreef DeMessias het volgende:
wat een dramatiek; mensen die ooit gevallen zijn ... dat zijn slachtoffers
En nu? Alvast gaan balen?quote:Op zondag 17 juli 2011 22:56 schreef Pffrrt het volgende:
Nog 1 week en dan is dit Topic verleden tijd
hij zei net niet dat we een steunfonds moeten oprichten voor ze.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:56 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Echt he. Mart houdt van drama, je weet toch.
quote:
Nou ja....subtielquote:
Na 9 jaar eigenlijk wel, geen Avondetappe meer, gelukkig hebben we de foto's nogquote:En nu? Alvast gaan balen?
Idd, maar tsja, Mart is straks verleden tijd he..... bij de avondetappe dan toch.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:57 schreef DeMessias het volgende:
[..]
hij zei net niet dat we een steunfonds moeten oprichten voor ze.
Hé, ik kan niet vinden hoe hij heet, wie is die gast? Die je altijd hoort door de microfoon van Herbert en Maarten.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:53 schreef Gramulanion het volgende:
Die omroeper daar is ook zo'n baas hè.
Martijnquote:
We gaan het hopelijk zien in de Vuelta.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:58 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Da's geen topsprinter, maar een afwerker na een lange wat zwaardere etappe
http://en.wikipedia.org/wiki/Daniel_Mangeasquote:Op zondag 17 juli 2011 22:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hé, ik kan niet vinden hoe hij heet, wie is die gast? Die je altijd hoort door de microfoon van Herbert en Maarten.
Thanks.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Daniel_Mangeas
Is toch ook zo. Zo'n fantastisch treintje met twee topsprinters die je perfect lanceren.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:00 schreef pennyfarthing het volgende:
Bij de Belgen zei Cavendish net dat hij alleen de laatste 200 meter moet fietsen. De rest doet zijn ploeg, en daar is ie ook dankbaar voor.
Precies, dat bedoel ik.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:59 schreef Pffrrt het volgende:
[..]
Na 9 jaar eigenlijk wel, geen Avondetappe meer, gelukkig hebben we de foto's nog
En 'Vive le Vélo' Tour 2011 op den Belg.
Farrar kwam nog best dichtbij...quote:Op zondag 17 juli 2011 23:01 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Is toch ook zo. Zo'n fantastisch treintje met twee topsprinters die je perfect lanceren.
Dat bedoel ik, een beter programma, Tour 2011 een waardig opvolger als voorproefje op volgende jaar!quote:Bij de Belgen zei Cavendish net dat hij alleen de laatste 200 meter moet fietsen. De rest doet zijn ploeg, en daar is ie ook dankbaar voor.
Proletenkopquote:Op zondag 17 juli 2011 23:02 schreef Eenskijken het volgende:
Wat een heerlijk arrogant ventje is het toch
Ik hoor nu weer die fantastische stem op de achtergrond.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Daniel_Mangeas
Er moet alleen geen Belg winnen zoals gisteren dan is zo'n uitzending afschuwelijk.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:02 schreef Pffrrt het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, een beter programma, Tour 2011 een waardig opvolger als voorproefje op volgende jaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |