Zit op een iPad, en de mobile versie van fok laat die niet zien? Ik drukte de plus knop en hij opende een nieuw deel, met correct volgnummer dus dacht dat ik het goed gedaan had? Wellicht een bugje?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:42 schreef motorbloempje het volgende:
Wil je voortaan de reeksenknop gebruiken Piet? Dan wordt hij gekoppeld, automatisch
Ik ga zo nog maar's een appeltje snoepen
Die is inderdaad superlekker.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:22 schreef Grunge. het volgende:
Mijn nieuwe vondst:
[ afbeelding ]!
(Oh, het is 'bananenmelk' trouwens.)
Ik haalde dat spul weleens op school in een tussenuur. 't is heerlijk, maar je wordt wel kots en kots misselijk als je er een heel pak van wegwerktquote:Op maandag 18 juli 2011 03:31 schreef Stokstaart het volgende:
Die is inderdaad superlekker.
Jammer dat ik altijd keihard van moet schijten
Why teh sad smiley?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Broccolisoep
Pak melk met pak cruesli
4 pannenkoekjes, 3 met stroop 1 met kristalsuiker
Lekker kibbelingquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:24 schreef FutureFairytale het volgende:
perzik en trosje druiven. Vanmiddag kibbeling
marsepeingebakquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:48 schreef Bienelientjee het volgende:
Marsepein taartje als ontbijt!Wat een suikerbom!
Vanavond gewoon simpel brood, morgen gaan we uit eten bij de Mexicaan!
heb ik ook, constant trek in allerlei zoete en vette dingen. Daarom maar gauw aan de druiven voor ik mijn snoepla leegroof!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Melkchocolade.![]()
Stomme hormonen ook altijd.
Klinkt héél erg vies.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Zuurkoolstamppot met rozijntjes, ananasstukjes en jus
Rookworst met appelmoes erbij
maar het is zo lekker! Maakt de zuurkool ietwat zoetig, minder zuurquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Klinkt héél erg vies.
Ik eet bosvruchtenyoghurt.![]()
Yoghurt eten ... dat klinkt zo vreemd. Maar goed.
Oeh dat is zeker lekker ja. Geniet ervan!quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:55 schreef Bienelientjee het volgende:
Heb nu al zó ongelovelijke trek in mijn avondeten! Uit eten bij een heerlijk Mexicaans restaurant!
quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:37 schreef rosita1 het volgende:
@rubje
kook je altijd zo uitgebreid voor jezelf?
good job!
Lunch jij altijd zo uitgebreid? Good job!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:12 schreef mascara-klodder het volgende:
4 kipnuggets met bbq-saus en een glaasje cola
ja nu het nog kan voordat ik echt dik benquote:Op donderdag 21 juli 2011 04:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Lunch jij altijd zo uitgebreid? Good job!
van een lunch van 4 nuggets wordt niemand dik, wel hongerig... Ik eet nu beschuitjes kaas, een cracker, chocoladekoekje en thee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 05:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ja nu het nog kan voordat ik echt dik ben
Daar krijg ik nou honger van! Dat maakte m'n oma ook altijd voor me. Exclusief soep, salade en het bier (te jongquote:
doe es niet zo triestquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:44 schreef rubje het volgende:
Review Restaurant RoopRam Rotterdam 2011: Een schande op roti gebied!
Die sitequote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:16 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond uit eten bij http://www.obba.nu/
Feliquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die site
maar de kaart ziet er goed uit!Mezze!!!
Wij gaan vanavond eten bij www.artisanrestaurant.com om te vieren dat we een jaar getrouwd zijn!![]()
je moet mijn vrouw bedanken die hiervoor alle credits krijgt en ervan houdt om in de keuken te staan. Gezien haar werk doordeweeks en verschillende werktijden die wij hebben bereidt zij meestal alles al vantevoren en hoef ik het maar uit de ijskast/oven te halen en op te scheppen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:37 schreef rosita1 het volgende:
@rubje
kook je altijd zo uitgebreid voor jezelf?
good job!
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:49 schreef t-amara het volgende:
Zo lunchen, net een grapefruit met honing gegeten!
Ook een kopje thee gedronken, kijk eens wat ik voor een leuk theezakje
[ afbeelding ]
dat wordt noodles met een moot zalmquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:24 schreef FutureFairytale het volgende:
broodje kaassouffle mayo en paar patatjes. Vnv boontjes.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:39 schreef HAL9000S het volgende:
Bihun Goreng met sambal goreng ikan en sambal goreng tempeh + telor
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@ jimjim; baws boven baws.....
Is er iets mis met Indisch eten?quote:
Nee, maar ik lust het absoluut niet.quote:
brookie is combi van brownie en cookie? ziet er wel lekker uit!!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:56 schreef Roze_Marijn het volgende:
Ballekes in Luikse Saus met frietjes en nu 'n stukske 'Brookie'.
[ afbeelding ]
zo, dat ziet er lekker uitquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:56 schreef Roze_Marijn het volgende:
Ballekes in Luikse Saus met frietjes en nu 'n stukske 'Brookie'.
[ afbeelding ]
nou dat werden 4 plakjes komkommerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
straks misschien nog iets lekkers... koekje, chocolaatje of chippie, weet niet
Het was goed dus?quote:
Epic fail ditquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:42 schreef PdeHoog het volgende:
Vispakketje uit de oven met forel, venkel, wortel en wat witte wijn en daarbij gekookte aardappeltjes
quote:Op zondag 24 juli 2011 18:13 schreef Curiosity het volgende:
Marokkaanse gehaktballetjes uit de tajine met couscous.
Was heel erg lekkerquote:Op zondag 24 juli 2011 15:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
Vanavond maak ik gevulde Butternut squash met rijst.
Toch maar weer van het vegetarische afgestapt?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Zo bloemkool ovenschotel met een saucijsje
daar ging ik de 2de week al mee de mist inquote:Op maandag 25 juli 2011 12:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Toch maar weer van het vegetarische afgestapt?
Vanavond eten we aardappeltjes met knoflook en zeezout uit de oven met sperzieboontjes van eigen land en een filetlapje
Nou ja, je hebt het geprobeerd en dat je er nu bewuster mee bezig bent, is toch al heel wat?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
daar ging ik de 2de week al mee de mist inben me nu wel wat bewuster mee bezig
saucijs is iig biologisch
oh wat lekker!quote:Op maandag 25 juli 2011 13:08 schreef roos85 het volgende:
Nu een verse jus, en er zitten ham-kaas croissantjes in de oven
Alleen dat?quote:
ik deed eerder eik ook niet zoveel vlees eten hoor. Deze week zijn van 1 of ander merk de vleesvervangers in de aanbieding. Serieus, dat ziet er allesbehalve lekker uit. Zelfs mijn dochter zei: doe jij maar niet kopen mammie, wij naar slager gaanquote:Op maandag 25 juli 2011 12:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt het geprobeerd en dat je er nu bewuster mee bezig bent, is toch al heel wat?
Met extra's als een kaassouflé en gore sausjes uiteraard, maar dat wist ik pas zeker toen ik bestelde.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Alleen dat?
Wij hebben gehad: tagliatelle met kaas en room, bloemkool, wortelen, gegrilde kalkoenfilet met ui en champignon
En toast erbij met taleggioquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:59 schreef Selestha het volgende:
Grote salade van snijboontjes, bietjes, geitenkaas en pijnboompitjes voor lunch
van harte gefeliciteerd! alvast smakelijk eten vnv!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:48 schreef Iemand91 het volgende:
Lekkere bolletjes en vanavond Chinees want jarig.
Gefeliciteerd inderdaad! Geen verjaardagspizzaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:48 schreef Iemand91 het volgende:
Lekkere bolletjes en vanavond Chinees want jarig.
hehe, zou wel moeten hè?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:48 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Gefeliciteerd inderdaad! Geen verjaardagspizza?
Hier eten we vanavond kip met aardappelpuree, broccoli, waarbij de kip wordt gaargestoofd in een saus van appelsap, appeltjes, spekjes en creme fraiche.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik deed eerder eik ook niet zoveel vlees eten hoor. Deze week zijn van 1 of ander merk de vleesvervangers in de aanbieding. Serieus, dat ziet er allesbehalve lekker uit. Zelfs mijn dochter zei: doe jij maar niet kopen mammie, wij naar slager gaan
klinkt super lekker!quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:48 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik ga een poging doen tot dit:
http://www.bbc.co.uk/food/recipes/baked_pappardelle_with_21046
Baked pappardelle with pancetta and porcini
Hms, volgende keer wat beter kijken bij de AH XL hier dan. Dan MOETEN ze het wel hebben!quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:34 schreef MaximusTG het volgende:
Gedroogde porcini hebben ze bij onze plaatselijke AH wel hoor (=Enschede)! Klein zakje, bij de pasta/tomatensaus/indiasche curry dingen. Doe het altijd in de saus voor de lasagne. Voegt inderdaad een sterke smaak toe!
Ga ik van het weekend proberenquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik eet Indiase kerrieschotel met kip en krieltjes!![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:03 schreef hemarookworst het volgende:
een hema rookworst met een broodje
Was lekker, een aanrader!quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:33 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Pasta met tomatenblokjes, groene paprika, rode ui, kastanjechampignons en wat rode pesto met koolvis met een kaaskorstje (mature cheddar)
Resultaten posten hè! Maak het zelf ook af en toe en dat is me toch lekker.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:59 schreef Mama_Mia het volgende:
Vanavond zelf babi pangang maken en sajoer boontjes
En als toetje vers en zelfgemaakt chocolade-ijsals het lukt
Recept is ook goed, en hoe het smaakte.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:16 schreef Mama_Mia het volgende:
Die van mij lijkt totaal niet op die van de chinees maar is wel lekker![]()
Ik heb geen cameraik krijg een nieuwe dus mijn broer heeft maar vast de oude gejat
Nou het is altijd lekkerquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:17 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Recept is ook goed, en hoe het smaakte.
Ijsmengsel heb ik een uur in de koelkast gehad na het afgekoeld was. Als ik het zo in de vriezer zou zetten zou het dan nog verder bevriezen?quote:
wat is tamari?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:09 schreef borisz het volgende:
*Burp*
Kabeljauwwangen met champignons met een uitje, zout/peper in de tamari eroverheen. Daarbij nog wat gemixte groente en een salade
.
dat werd een klein kommetje tomatencremesoep en een broodje met kruidenboter. Daarna ergens thee gedronken met bio appeltaart met spijs en hazelnootjesquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:27 schreef FutureFairytale het volgende:
zo ergens lunchen met een vriendin, heb trek
Eenvoudig, maar lekker en vullend.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:26 schreef Sylvana het volgende:
shoarma, zelfgemaakte patat en ijsbergsla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |