abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99761006
Restaurant RoopRam Rotterdam, volgens sommigen de beste plaats om
een Surinaamse roti te bestellen en op te eten. Daar er de afgelopen 20 jaar
in Rotterdam allerlei Surinaams/Hindoestaanse restaurantjes/eetzaakjes zijn
opgedoken die ook roti's serveren leek mij de benaming de beste van
Rotterdam
schromelijk overdreven aangezien de beste een relatief
begrip is, en als dit echt zo was Ik er ongetwijfeld wel van gehoord zou hebben. :{

RoopRam heeft 2 filialen in Nederland,1 in India en een aantal in Suriname en
dankt zijn bekendheid vooral van de bekende mond tot mond reclame binnen
de Surinaamse/Hindoestaanse gemeenschap. Dit zelfde geldt ook voor de
bekendheid van dat andere roti-restaurant dat ook zo geweldig moest zijn.
Naam? Roti-land. :{

RoopRam is gelegen aan het Mathenesserplein 89, net voor je de over de
brug rijdt,aan de rechterkant als je van de Kruiskade (centrum-Rotterdam)
aankomt rijden. Van buitengezien kunt je RoopRam al niet missen vanwege
de grote neonborden die de naam van het restaurant aangeven.

Binnengetreden doet het allemaal erg kaal en eenvoudig aan. Een toonbank
met de kassa,stoelen en tafels,televisie aan de wand,grote bollen lampen en
spots voor de verlichting en tot slot aan weerszijden van de muren wasbakken
waar men na afloop van de roti maaltijd gelijk de handen kan wassen zonder
eerst naar de beneden gelegen wc's te hoeven lopen. :s)

De roti's en alles wat erbij wordt in aluminium bakken achter de toonbank in
kokend water warm gehouden en daarboven tegen de muur zie je foto's van de
verschillende roti gerechten die men op als menu voert.

Bij dit bezoek werd gelijk gekozen voor het beste van het beste, te weten de
roti- mix dat uit kip,eend en lamsvlees bestaat. Uiteraard aangevuld met de
welbekende pannekoek.alias de roti-plaat. :)

Een eerste aanblik op het bord met de roti-mix was er een van wat een
soppig geheel en het lijkt allemaal eender.
Wat verder opviel bij de eerste
hap was de typische Hindoestaanse(gekruide) manier van bereiding die de hele
roti overheerste en eigenlijk elke individuele smaak van de kip,eend en lamsvlees
wegnam. Vooral de aanwezige jus was een ware vijver van gekruidheid die misschien
voor Hindoestanen,Pakistanen en Indiërs vrij normaal is,maar voor 'Nederlandse'
begrippen gewoonweg teveel,te overheersend en eigenlijk ook niet lekker was. :N

Tel daarbij op de manier hoe men het eten achter de toonbank warm houdt,(kokend
water) en je begrijpt dat het vlees helemaal doorkookt en smaakloos was geworden
en de aanwezige kousenband i.p.v. lekker knapperig,als slap en waterig aanvoelde.
Ook het verschil tussen de kippenpoten,lamsvlees en eend was niet of nauwelijks te
zien en je miste bij deze roti de aardappelen! }:|

Samengevat:

RoopRamp maakt zijn naam als de beste op roti gebied van Rotterdam
helemaal niet waar en is eerder een aanfluiting op roti gebied,net zo als
Roti-land die ooit (15 jaar geleden!) wel uitstekende roti's produceerden en toen
als erg goed kon worden bestempelt. De roti maaltijden zijn een allegaartje van
alles en nog wat en gezien de manier van bereiding eerder toegespitst op veelal
mensen uit de eigen cultuur terwijl andere Surinaamse restaurantjes/eethuizen
die ook roti's serveren een breder publiek aanspreken zonder aan kwaliteit in te
boeten.

RoopRamp een schande en aanfluiting op roti gebied!
:Y :r

4
/ 10

[ Bericht 1% gewijzigd door rubje op 22-07-2011 13:04:20 ]
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_99761268
Lijkt wel soep man wat er onder op je bord ligt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  donderdag 21 juli 2011 @ 18:50:01 #3
75659 Kwezel
Masturbation is a crime.
pi_99761320
Sranang Surinaams Afhaalcentrum

Nieuwe Binnenweg 211

Daar dus.
Labia: vrouwelijke variant van een labrador gekruisd met een cavia.
pi_99761346
quote:
4s.gif Op donderdag 21 juli 2011 18:40 schreef rubje het volgende:

Vooral de aanwezige jus was een ware vijver van gekruidheid
die misschien voor Hindoestanen,Pakistanen en Indiërs vrij normaal is,maar voor
‘Nederlandse’ begrippen gewoonweg teveel, te overheersend en eigenlijk ook niet lekker.

4
/ 10
Hier stopte ik met lezen.
Serieus, je beoordeeld een buitenlands gerecht naar Nederlandse begrippen?
Volgens mij moet je dan juist blij zijn dat er iets niet een keer "op z'n Hollands" wordt gemaakt maar gewoon volgens traditioneel recept blijft.
  donderdag 21 juli 2011 @ 18:54:02 #5
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_99761417
Lijkt eerder een bord royaal gevulde kerrie soep dan roti.

Was van plan deze tent eerdaags eens met een bezoekje te vereren, maar we halen het morgen wel lekker bij de indo toko om de hoek :')
Op elke fokker past een bril.
  donderdag 21 juli 2011 @ 18:54:12 #6
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_99761425
Hmmmmz... Ik herken er de Amsterdamse Roopram absoluut niet in! Sowieso is de roti niet zo waterig, en is de kouseband lekker vers en knapperig. Uiteraard geserveerd met aardappel. Bizar dat er kennelijk zo'n verschil is!

Overigens: zijn er geen drie Roopram's in Nederland? Twee in Rotterdam, 1 in Amsterdam?
pi_99761543
Je moet ook niet met zo'n Europees-culinaire visie naar iets als roti gaan kijken. Dit is hoe roti hoort te zijn. En de RoopRam filialen zijn zowel in Amsterdam als Paramaribo stervensdruk met vrijwel altijd rijen tot buiten :Y.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 18:50 schreef lighted het volgende:

[..]

Ah grappig, ik zie deze post nu pas. Dat bedoel ik dus :).
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 18:54 schreef Catch_me het volgende:
Was van plan deze tent eerdaags eens met een bezoekje te vereren, maar we halen het morgen wel lekker bij de indo toko om de hoek :')
TS jaagt zelfs potentiële klanten weg met zijn wan-recensie :').

[ Bericht 39% gewijzigd door dWc_RuffRyder op 21-07-2011 19:05:20 ]
pi_99762178
Ik wordt bijna fan van TS!

[ Bericht 4% gewijzigd door SingleCoil op 21-07-2011 19:51:19 ]
Mu!
  donderdag 21 juli 2011 @ 19:27:46 #9
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_99762758
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 19:14 schreef SingleCoil het volgende:
Ik wordt bij fan van TS!
:')
pi_99765005
quote:
quote:
nog 1 correctie, je bent er bijna.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 02:25:33 #11
334993 AMAR420
waar is amar?
pi_99781738
te pittig voor je zeker
zzzzz
pi_99783506
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 20:22 schreef lighted het volgende:

[..]

[..]

nog 1 correctie, je bent er bijna.
Mijn God! Hebt ik dat gepost?:)

quote:
Ik wor bijna fan van TS
Mu!
pi_99790615
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 18:50 schreef lighted het volgende:

Volgens mij moet je dan juist blij zijn dat er iets niet een keer "op z'n Hollands" wordt gemaakt maar gewoon volgens traditioneel recept blijft.
Als je nou eens begint met goed te lezen en je eigen reactie dan nog eens doorneemt dan zie
je dat je nogal dom reageert. :Y

Het 'nederlandse'staat tussen aanhalingstekens wat dus in deze inhoudt dat ik niet uitga van
die typische Hollandse 'spruiten'gedachtengang (of voor mij part de zondag chinees smaak)
en terdege vanuit een multiculturele (want dat is de Nl samenleving nu grotendeels!) smaak.
En volgens is mij is gemiddeld genomen de multiculturele smaak in NL zeker niet die
overdreven Hindoestaanse/Pakistaanse 'curry' lucht zoals ik dat omschreef in de review. :{
Hoe verklaar je anders dat andere Surinaamse eethuizen/restaurantjes die ook Hindoestanen
in dienst hebben ook roti's serveren,maar die er wel heel anders uitzien dan deze bagger die
je krijgt voorgeschoteld? ( en zij passen niks aan de smaak van de autochtone nederlander die
normaal de zondagchinees is gewend als je met het argument wilt komen dat dat allemaal aangepast is.) :O

quote:
14s.gif Op donderdag 21 juli 2011 18:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Je moet ook niet met zo'n Europees-culinaire visie naar iets als roti gaan kijken.
Dit is hoe roti hoort te zijn. En de RoopRam filialen zijn zowel in Amsterdam als
Paramaribo stervensdruk met vrijwel altijd rijen tot buiten :Y.
Je lult net zo slap uit je nek als die joker hierboven. }:|
Roti hoort zo helemaal niet te zijn (Google maar eens lekker rond!) maar ik krijg
het gevoel dat jij zo een 'paki'/hindoe afkomst hebt en dus lekker vanuit je eigen
straatje lult om je gelijk aan te tonen dat geen gelijk is. En stervens druk? Kijk
eens goed naar die foto's,was rond lunchtijd en dat is dat over het algemeen de
drukste tijd van de dag dat mensen eten gaan halen. Zie jij rijen voor de deur? :O
Of kom jij nu met de smoes dat ik toevallig de verkeerde dag had genomen om
langs te gaan. :W

quote:
TS jaagt zelfs potentiële klanten weg met zijn wan-recensie :').
ts waarschuwt potentiële klanten voor troep die men krijgt voorgeschoteld en
de hype verhalen van de vrienden van paki's/hindoe's. })
Ik bewijs ze dus een dienst! :W

[ Bericht 4% gewijzigd door rubje op 23-07-2011 12:12:57 ]
  vrijdag 22 juli 2011 @ 12:59:57 #14
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_99790712
Overigens zijn die wastafels wel geniaal.

Als ik deze shit thuis eet moet ik altijd apart naar de keuken om m'n handen/mond tussen te wassen :P
pi_99790774
Dat vond ik als enige wel ontzettend handig en vandaar dus ook mijn cijfer 4 ipv een lager cijfer want los van het eten beoordeel je ook de ligging en hoe alles er verder uitziet als eethuis/restaurantje. Het was er ook schoon en dat telt natuurlijk ook. :s)
pi_99791644
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 12:56 schreef rubje het volgende:
Je lult net zo slap uit je nek als die joker hierboven. }:|
Roti hoort zo helemaal niet te zijn (Google maar eens lekker rond!)
Ga jij mij vertellen hoe roti's moeten zijn? :') Mijn ouders zijn allebei Surinaams en ik eet 2x per maand roti ongeveer. En hoe kan je in hemelsnaam een buitenlands gerecht beoordelen aan de hand van een 'multicultureel-Nederlandse' criteria? Dat moet je inderdaad doen bij zaken als de Chinees of een kebabzaak, die aangepast zijn aan de Nederlandse smaak, maar niet bij dit soort traditionele gerechten 8)7.

quote:
maar ik krijg het gevoel dat jij zo een 'paki'/hindoe afkomst hebt en dus lekker vanuit je eigen
straatje lult om je gelijk aan te tonen dat geen gelijk is.
Gelukkig niet :'). Jouw 'multicultureel-Nederlandse' smaakbeleving is gewoon inferieur. Netals dat ik niks te zeggen heb in een Italiaanse keuken en een Spanjaard niks te zeggen heeft in een Griekse.

quote:
En stervens druk? Kijk eens goed naar die foto's,was rond lunchtijd en dat is dat over het algemeen de drukste tijd van de dag dat mensen eten gaan halen. Zie jij rijen voor de deur? :O
Of kom jij nu met de smoes dat ik toevallig de verkeerde dag had genomen om
langs te gaan. :W
Als je nou even rustig leest voordat je raaskalt, ik had het over de filialen in Amsterdam en Paramaribo.

quote:
ts waarschuwt potentiële klanten voor troep die men krijgt voorgeschoteld en
de hype verhalen van de vrienden van paki's/hindoe's. })
Ik bewijs ze dus een dienst! :W
Dat jíj het niet lekker vindt betekent niet dat je anderen hiervoor moet 'waarschuwen', zoals ik al zei zijn er zat mensen die het wél kunnen waarderen, te zien aan de drukte en de algehele bekendheid.

[ Bericht 6% gewijzigd door dWc_RuffRyder op 22-07-2011 13:32:50 ]
pi_99792508
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 12:56 schreef rubje het volgende:

[..]

Als je nou eens begint met goed te lezen en je eigen reactie dan nog eens doorneemt dan zie
je dat je nogal dom reageert. :Y

Het 'nederlandse'staat tussen aanhalingstekens wat dus in deze inhoudt dat ik niet uitga van
die typische Hollandse 'spruiten'gedachtengang (of voor mij part de zondag chinees smaak)
en terdege vanuit een multiculturele (want dat is de Nl samenleving nu grotendeels!) smaak.
En volgens is mij is gemiddeld genomen de multiculturele smaak in NL zeker niet die
overdreven Hindoestaanse/Pakistaanse 'curry' lucht zoals ik dat omschreef in de review. :{
Hoe verklaar je anders dat andere Surinaamse eethuizen/restaurantjes die ook Hindoestanen
in dienst hebben ook roti's serveren,maar die er wel heel anders uitzien dan deze bagger die
je krijgt voorgeschoteld? ( en passen niks aan de smaak van de autochtone nederlander die
normaal de zondagchinees is gewend.) :O

[..]
Ik ben degene die dom lult? Kijk eens dit topic door en kijk hoeveel mensen tegen je in gaan. Wellicht hebben zij toch een punt.
Maar goed, dom lullen, prima.
Waarom is elke gehaktbal anders? Precies.
Over smaak valt zeker te twisten, maar op basis van jou review komt het over alsof jou smaak de juiste smaak is en expert bent in hoe een roti behoort te zijn.
Het lijkt net of je iets tegen deze zaak hebt, aangezien je het ook nodig vindt om elk een beetje gerelateerd topic met je review te spuien.
pi_99792911
TS heeft ergens een review geplaatst en heeft nu onder zijn naambordje "Culinair Recensent" staan...
Mu!
pi_99796960
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 13:47 schreef lighted het volgende:

Ik ben degene die dom lult? Kijk eens dit topic door en kijk hoeveel mensen tegen je in
gaan. Wellicht hebben zij toch een punt.Maar goed, dom lullen, prima.
Ik zie alleen bepaalde types die erg verdacht reageren en eigenlijk zichzelf verraden kwa
afkomst met als voornaamste reden dat schijnbaar iemand van niet Hindoestaanse/
Pakistaanse/Indiase afkomst het lef heeft om een zichzelf als beste bestempeld
Hindoestaanse eettoko te bekritiseren omdat dat alleen voorbehouden is
aan mensen met diezelfde achtergrond. Nee, dat is lekker evenwichtig. :W

quote:
Over smaak valt zeker te twisten, maar op basis van jou review komt het over alsof jou
smaak de juiste smaak is en expert bent in hoe een roti behoort te zijn.
Laat ik toevallig daar ook redelijk in thuis zijn en niet zomaar iemand of iets ga afkraken
als ik niet zeker weet dat het terecht is. Maar het lijkt dat sommigen liever de leugen in
stand houden(zoals in def) die hun zelf zo welgevallig is, ipv dat ze gewoon er wat aan doen.
:{
quote:
Het lijkt net of je iets tegen deze zaak hebt, aangezien je het ook nodig vindt om elk
een beetje gerelateerd topic met je review te spuien.
Ja,daar was het mij zeker om te doen. Lekker makkelijk een zaak afkraken en bewust
zwart maken omdat dat lekker goedkoop en makkelijk is. :O Get real waldo! |:(

quote:
4s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 13:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

Ga jij mij vertellen hoe roti's moeten zijn? :') Mijn ouders zijn allebei Surinaams en ik eet 2x per maand roti ongeveer. En hoe kan je in hemelsnaam een buitenlands gerecht beoordelen aan de hand van een 'multicultureel-Nederlandse' criteria? Dat moet je inderdaad doen bij zaken als de Chinees of een kebabzaak, die aangepast zijn aan de Nederlandse smaak, maar niet bij dit soort traditionele gerechten 8)7.
Kletsverhaal en je onderschrijftw wat ik al eerder zei: Jij redeneert niet vanuit een 'neutrale' beleving maar vanuit je eigen straatje die bekrompen is :Y te weten puur en alleen gericht op de Surinamers van Hindoestaanse of Pakistaanse oid afkomst! En dat zeg ik, is geen maatstaf als je in Nl bent waar er veel meer Surinamers zijn met een niet Hindoestaanse/Pakistaanse etc afkomst en dus kijk je wat gemiddeld genomen wel de smaak ervan is. IIg heeft dat helemaal niks van doen dat al mensen van autochtone afkomst zijn alleen de zondagchinees als smaak kennen. :6

quote:
Gelukkig niet :'). Jouw 'multicultureel-Nederlandse' smaakbeleving is gewoon inferieur. Netals dat ik niks te zeggen heb in een Italiaanse keuken en een Spanjaard niks te zeggen heeft in een Griekse.
lees maar eens goed wat hierboven staat en ga bij jezelf te rade. :W

quote:
Dat jíj het niet lekker vindt betekent niet dat je anderen hiervoor moet 'waarschuwen', zoals ik al zei zijn er zat mensen die het wél kunnen waarderen, te zien aan de drukte en de algehele bekendheid.
Nl is niet alleen Surinamers van Hindoestaanse of Pakistaanse afkomst,en daarom is deze review in het geheel genomen terecht en onpartijdig geschreven want als ik jou moet geloven had zo een review van zo een eettoko alleen maar beoordeelt kunnen worden als die persoon geboren en getogen was in Suriname en van Hindoestaanse of Pakistaanse afkomst was. :6

Hoe bekrompen en 'racistisch'(alleen eigen mensen mogen en kunnen dus dit soort toko's beoordelen! zeggen jullie dus! |:( :r ) kun je dan zijn anno 2011! :W

[ Bericht 0% gewijzigd door rubje op 23-07-2011 12:15:27 ]
  vrijdag 22 juli 2011 @ 16:43:19 #20
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_99801553
Ah daar is de racisme-kaart, eindelijk :')
pi_99803796
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:18 schreef rubje het volgende:

[..]

Ik zie alleen bepaalde types die erg verdacht reageren en eigenlijk zichzelf verraden kwa
afkomst en reden dat schijnbaar iemand van niet Hindoestaanse/Pakistaanse/Indiase
afkomst het lef heeft om een zichzelf als beste bestempelde Hindoestaanse eettoko
te bekritiseren omdat dat alleen voorbehouden is aan mensen met diezelfde achtergrond.
Nee, dat is lekker evenwichtig. :W

[..]

Laat ik toevallig daar ook redelijk in thuis zijn en niet zomaar iemand of iets ga afkraken
als ik niet zeker weet dat het terecht is. Maar het lijkt dat sommigen liever de leugen in
stand houden(zoals in def) die hun zelf zo welgevallig is, ipv dat ze gewoon er wat aan doen.
:{

[..]

Ja,daar was het mij zeker om te doen. Lekker makkelijk een zaak afkraken en bewust
zwart maken omdat dat lekker goedkoop en makkelijk is. :O Get real waldo! |:(

[..]

Kletsverhaal en je onderschrijftw wat ik al eerder zei: Jij redeneert niet vanuit een 'neutrale' beleving maar vanuit je eigen straatje die bekrompen is :Y te weten puur en alleen gericht op de Surinamers van Hindoestaanse of Pakistaanse oid afkomst! En dat zeg ik, is geen maatstaf als je in Nl bent waar er veel meer Surinamers zijn met een niet Hindoestaanse/Pakistaanse etc afkomst en dus kijk je wat gemiddeld genomen wel de smaak ervan is. IIg heeft dat helemaal niks van doen dat al mensen van autochtone afkomst zijn alleen de zondagchinees als smaak kennen. :6

[..]

lees maar eens goed wat hierboven staat en ga bij jezelf te rade. :W

[..]

Nl is niet alleen Surinamers van Hindoestaanse of Pakistaanse afkomst,en daarom is deze review in het geheel genomen terecht en onpartijdig geschreven want als ik jou moet geloven had zo een review van zo een eettoko alleen maar beoordeelt kunnen worden als die persoon geboren en getogen was in Suriname en van Hindoestaanse of Pakistaanse afkomst was. :6

Hoe bekrompen en 'racistisch'(alleen eigen mensen mogen en kunnen dus dit soort toko's beoordelen! zeggen jullie dus! |:( :r ) kun je dan zijn anno 2011! :W
Haha echt serieus, wat een held ben jij (op internet?).
Waar de fuck baseer jij op dat je culinair onderlegd bent?
Daarnaast ben ik 100% Hollands (en kok..) dus wie is er de "waldo" :S.

Uit je koffie review blijkt nou ook niet echt dat je culinair onderlegd ben. Tenminste, ik ben nog nooit een kok tegengekomen die van een slap bakkie houdt :).
pi_99808945
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 15:18 schreef rubje het volgende:
Kletsverhaal en je onderschrijftw wat ik al eerder zei: Jij redeneert niet vanuit een 'neutrale' beleving maar vanuit je eigen straatje die bekrompen is :Y te weten puur en alleen gericht op de Surinamers van Hindoestaanse of Pakistaanse oid afkomst!
Mijn ouders zijn Surinaams, maar niet van Hindoe/Pakistaanse afkomst. Wel Creool/Javaans/Chinees.

quote:
En dat zeg ik, is geen maatstaf als je in Nl bent waar er veel meer Surinamers zijn met een niet Hindoestaanse/Pakistaanse etc afkomst en dus kijk je wat gemiddeld genomen wel de smaak ervan is.
De gemiddelde smaak van deze 'doelgroep' kan je vinden bij de Surinaams/Javaans/Chinese eet- en/of afhaaltentjes. De roti van RoopRam tegenover de roti van deze tentjes is meestal gewoon beter (want specialisatie). Dat weet ik uit ervaring, van mezelf en vanuit mijn directe omgeving. Niet representatief, maar het is gewoon een feit dat RoopRam bekend staat om goede (betere) roti's.

quote:
IIg heeft dat helemaal niks van doen dat al mensen van autochtone afkomst zijn alleen de zondagchinees als smaak kennen. :6
Jij zegt:

quote:
overdreven Hindoestaanse/Pakistaanse 'curry' lucht zoals ik dat omschreef in de review.
De multiculturele smaak in Nederland ís onder andere de zondachinees. Dat is op de smaak van Nederlanders afgestemd. Sterker nog, 3/4e van het menu vind je niet in China zelf! Met dat referentiekader moet je geen traditioneel gerecht als roti beoordelen. Is dat tegen dovemansoren gezegd ofzo, damn gast? :?

quote:

Jij bent echt raar. Tuurlijk kan en vooral mag iemand van een andere afkomst zo'n tent beoordelen, het slaat alleen nergens op om beoordelingscriteria te hanteren die bij jouw eigen smaak passen, terwijl zo'n traditionele roti bijna is zoals die hoort te zijn. Dat is alsof ik bij een Griek binnenstap en daarna een recensie schrijf over dat de tzatziki waterig was en de kruiden overheersten, terwijl hij dat volgens traditioneel recept heeft klaargemaakt ):O.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 23:28:38 #23
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_99821497
Beetje als klagen over een visrestaurant omdat de meeste hollanders niet van vis houden.
Ik kan helemaal niks met je review, Rubje.
Misschien dat ik van de week zelfs een langs ga bij Roopram. Ben ondertussen wel benieuwd.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 23:30:14 #24
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_99821578
Hoeveel ben je eigenlijk voor een standaard roti kwijt daar?
pi_99829515
TT gewijzigd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')