Zit op een iPad, en de mobile versie van fok laat die niet zien? Ik drukte de plus knop en hij opende een nieuw deel, met correct volgnummer dus dacht dat ik het goed gedaan had? Wellicht een bugje?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:42 schreef motorbloempje het volgende:
Wil je voortaan de reeksenknop gebruiken Piet? Dan wordt hij gekoppeld, automatisch
Ik ga zo nog maar's een appeltje snoepen
Die is inderdaad superlekker.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:22 schreef Grunge. het volgende:
Mijn nieuwe vondst:
[ afbeelding ]!
(Oh, het is 'bananenmelk' trouwens.)
Ik haalde dat spul weleens op school in een tussenuur. 't is heerlijk, maar je wordt wel kots en kots misselijk als je er een heel pak van wegwerktquote:Op maandag 18 juli 2011 03:31 schreef Stokstaart het volgende:
Die is inderdaad superlekker.
Jammer dat ik altijd keihard van moet schijten
Why teh sad smiley?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Broccolisoep
Pak melk met pak cruesli
4 pannenkoekjes, 3 met stroop 1 met kristalsuiker
Lekker kibbelingquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:24 schreef FutureFairytale het volgende:
perzik en trosje druiven. Vanmiddag kibbeling
marsepeingebakquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:48 schreef Bienelientjee het volgende:
Marsepein taartje als ontbijt!Wat een suikerbom!
Vanavond gewoon simpel brood, morgen gaan we uit eten bij de Mexicaan!
heb ik ook, constant trek in allerlei zoete en vette dingen. Daarom maar gauw aan de druiven voor ik mijn snoepla leegroof!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Melkchocolade.![]()
Stomme hormonen ook altijd.
Klinkt héél erg vies.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Zuurkoolstamppot met rozijntjes, ananasstukjes en jus
Rookworst met appelmoes erbij
maar het is zo lekker! Maakt de zuurkool ietwat zoetig, minder zuurquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Klinkt héél erg vies.
Ik eet bosvruchtenyoghurt.![]()
Yoghurt eten ... dat klinkt zo vreemd. Maar goed.
Oeh dat is zeker lekker ja. Geniet ervan!quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:55 schreef Bienelientjee het volgende:
Heb nu al zó ongelovelijke trek in mijn avondeten! Uit eten bij een heerlijk Mexicaans restaurant!
quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:37 schreef rosita1 het volgende:
@rubje
kook je altijd zo uitgebreid voor jezelf?
good job!
Lunch jij altijd zo uitgebreid? Good job!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:12 schreef mascara-klodder het volgende:
4 kipnuggets met bbq-saus en een glaasje cola
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |