ja nu het nog kan voordat ik echt dik benquote:Op donderdag 21 juli 2011 04:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Lunch jij altijd zo uitgebreid? Good job!
van een lunch van 4 nuggets wordt niemand dik, wel hongerig... Ik eet nu beschuitjes kaas, een cracker, chocoladekoekje en thee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 05:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ja nu het nog kan voordat ik echt dik ben
Daar krijg ik nou honger van! Dat maakte m'n oma ook altijd voor me. Exclusief soep, salade en het bier (te jongquote:
doe es niet zo triestquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:44 schreef rubje het volgende:
Review Restaurant RoopRam Rotterdam 2011: Een schande op roti gebied!
Die sitequote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:16 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond uit eten bij http://www.obba.nu/
Feliquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die site
maar de kaart ziet er goed uit!Mezze!!!
Wij gaan vanavond eten bij www.artisanrestaurant.com om te vieren dat we een jaar getrouwd zijn!![]()
je moet mijn vrouw bedanken die hiervoor alle credits krijgt en ervan houdt om in de keuken te staan. Gezien haar werk doordeweeks en verschillende werktijden die wij hebben bereidt zij meestal alles al vantevoren en hoef ik het maar uit de ijskast/oven te halen en op te scheppen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:37 schreef rosita1 het volgende:
@rubje
kook je altijd zo uitgebreid voor jezelf?
good job!
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:49 schreef t-amara het volgende:
Zo lunchen, net een grapefruit met honing gegeten!
Ook een kopje thee gedronken, kijk eens wat ik voor een leuk theezakje
[ afbeelding ]
dat wordt noodles met een moot zalmquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:24 schreef FutureFairytale het volgende:
broodje kaassouffle mayo en paar patatjes. Vnv boontjes.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:39 schreef HAL9000S het volgende:
Bihun Goreng met sambal goreng ikan en sambal goreng tempeh + telor
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@ jimjim; baws boven baws.....
Is er iets mis met Indisch eten?quote:
Nee, maar ik lust het absoluut niet.quote:
brookie is combi van brownie en cookie? ziet er wel lekker uit!!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:56 schreef Roze_Marijn het volgende:
Ballekes in Luikse Saus met frietjes en nu 'n stukske 'Brookie'.
[ afbeelding ]
zo, dat ziet er lekker uitquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:56 schreef Roze_Marijn het volgende:
Ballekes in Luikse Saus met frietjes en nu 'n stukske 'Brookie'.
[ afbeelding ]
nou dat werden 4 plakjes komkommerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
straks misschien nog iets lekkers... koekje, chocolaatje of chippie, weet niet
Het was goed dus?quote:
Epic fail ditquote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:42 schreef PdeHoog het volgende:
Vispakketje uit de oven met forel, venkel, wortel en wat witte wijn en daarbij gekookte aardappeltjes
quote:Op zondag 24 juli 2011 18:13 schreef Curiosity het volgende:
Marokkaanse gehaktballetjes uit de tajine met couscous.
Was heel erg lekkerquote:Op zondag 24 juli 2011 15:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
Vanavond maak ik gevulde Butternut squash met rijst.
Toch maar weer van het vegetarische afgestapt?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Zo bloemkool ovenschotel met een saucijsje
daar ging ik de 2de week al mee de mist inquote:Op maandag 25 juli 2011 12:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Toch maar weer van het vegetarische afgestapt?
Vanavond eten we aardappeltjes met knoflook en zeezout uit de oven met sperzieboontjes van eigen land en een filetlapje
Nou ja, je hebt het geprobeerd en dat je er nu bewuster mee bezig bent, is toch al heel wat?quote:Op maandag 25 juli 2011 12:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
daar ging ik de 2de week al mee de mist inben me nu wel wat bewuster mee bezig
saucijs is iig biologisch
oh wat lekker!quote:Op maandag 25 juli 2011 13:08 schreef roos85 het volgende:
Nu een verse jus, en er zitten ham-kaas croissantjes in de oven
Alleen dat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |