ik deed eerder eik ook niet zoveel vlees eten hoor. Deze week zijn van 1 of ander merk de vleesvervangers in de aanbieding. Serieus, dat ziet er allesbehalve lekker uit. Zelfs mijn dochter zei: doe jij maar niet kopen mammie, wij naar slager gaanquote:Op maandag 25 juli 2011 12:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt het geprobeerd en dat je er nu bewuster mee bezig bent, is toch al heel wat?
Met extra's als een kaassouflé en gore sausjes uiteraard, maar dat wist ik pas zeker toen ik bestelde.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Alleen dat?
Wij hebben gehad: tagliatelle met kaas en room, bloemkool, wortelen, gegrilde kalkoenfilet met ui en champignon
En toast erbij met taleggioquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:59 schreef Selestha het volgende:
Grote salade van snijboontjes, bietjes, geitenkaas en pijnboompitjes voor lunch
van harte gefeliciteerd! alvast smakelijk eten vnv!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:48 schreef Iemand91 het volgende:
Lekkere bolletjes en vanavond Chinees want jarig.
Gefeliciteerd inderdaad! Geen verjaardagspizzaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:48 schreef Iemand91 het volgende:
Lekkere bolletjes en vanavond Chinees want jarig.
hehe, zou wel moeten hè?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:48 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Gefeliciteerd inderdaad! Geen verjaardagspizza?
Hier eten we vanavond kip met aardappelpuree, broccoli, waarbij de kip wordt gaargestoofd in een saus van appelsap, appeltjes, spekjes en creme fraiche.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik deed eerder eik ook niet zoveel vlees eten hoor. Deze week zijn van 1 of ander merk de vleesvervangers in de aanbieding. Serieus, dat ziet er allesbehalve lekker uit. Zelfs mijn dochter zei: doe jij maar niet kopen mammie, wij naar slager gaan
klinkt super lekker!quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:48 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik ga een poging doen tot dit:
http://www.bbc.co.uk/food/recipes/baked_pappardelle_with_21046
Baked pappardelle with pancetta and porcini
Hms, volgende keer wat beter kijken bij de AH XL hier dan. Dan MOETEN ze het wel hebben!quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:34 schreef MaximusTG het volgende:
Gedroogde porcini hebben ze bij onze plaatselijke AH wel hoor (=Enschede)! Klein zakje, bij de pasta/tomatensaus/indiasche curry dingen. Doe het altijd in de saus voor de lasagne. Voegt inderdaad een sterke smaak toe!
Ga ik van het weekend proberenquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik eet Indiase kerrieschotel met kip en krieltjes!![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:03 schreef hemarookworst het volgende:
een hema rookworst met een broodje
Was lekker, een aanrader!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |