quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:27 schreef ilion het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb het zelfde probleem. Ik zie mijn adsence advertentie's ook niet meer in Google Chrome.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:19 schreef dirkjo het volgende:
Had ik laatst ook last van, bleek het de firewall te zijn die de ads blokte
Als andere ook Chrome gebruiken icm met die of een losse virusscanner die je ads blokkeren ga je dus minder verdienen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:16 schreef dr.dunno het volgende:
waarom wil je je eigen advertenties zien? als anderen 'm maar zien zou ik zeggen.
Dat heb ik nog nooit gehad, ik vind ads echt nutteloos en heb nog nooit iets gezien wat mij interesseertquote:Op zondag 17 juli 2011 13:07 schreef DuracellPower het volgende:
Ik had al bijna op een advertentie geklikt, puur omdat ik meer wou lezen
http://wordpress.org/extend/plugins/advertising-manager/quote:Op zondag 17 juli 2011 14:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Welke widget/plugin gebruiken jullie voor AdSense op Wordpress-sites?
Dat overkomt mij eigenlijk nog best vaakquote:Op zondag 17 juli 2011 13:07 schreef DuracellPower het volgende:
Ik had al bijna op een advertentie geklikt, puur omdat ik meer wou lezen
quote:Op zondag 17 juli 2011 14:47 schreef DuracellPower het volgende:
@ Intrepidlvity: Ik gebruik sinds vandaag: AdSense Now!
Bedanktquote:Op zondag 17 juli 2011 16:49 schreef JortK het volgende:
[..]
http://wordpress.org/extend/plugins/advertising-manager/
Ik ben net op jou site geweest..Goed idee, kan je geen google map achtig ding maken waar de wegen waar je 130 mag op staan aangegeven in het rood ofzo?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:58 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Dat overkomt mij eigenlijk nog best vaak
Sinds ik adsense gebruik kijk ik op andere site's ook vaker naar de ads. Gebruik ook nooit meer m'n adblocker, tenzij iemand de ads TE irritant plaatst
Ik weet niet of er een mogelijkheid is om in meerdere wegen te kleuren. Ben op dit moment bezig met een (zelf-onderhoudende) website. Als deze af is kan ik daar wel eens naar gaan kijken jaquote:Op maandag 18 juli 2011 00:37 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Ik ben net op jou site geweest..Goed idee, kan je geen google map achtig ding maken waar de wegen waar je 130 mag op staan aangegeven in het rood ofzo?
Bedankt door dit lijstje ben ik toch overstag met recoverysoftware punt nlquote:Op maandag 18 juli 2011 19:25 schreef PiRANiA het volgende:
Duurste woorden:
1. Insurance
2. Loans
3. Mortgage
4. Attorney
5. Credit
6. Lawyer
7. Donate
8. Degree
9. Hosting
10. Claim
11. Conference Call
12. Trading
13. Software
14. Recovery
15. Transfer
16. Gas/Electricity
17. Classes
18. Rehab
19. Treatment
20. Cord Blood
Via
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:28 schreef Razor21 het volgende:
Echt wat een megafaal! Wacht nog op bericht terug.......
En het meest falende is dat ik de email naar nog meer bedrijven heb verstuurd waaronder datarecovery.nl zelf ()
Ik hoop het zo.......dat het alsnog doorgaat
Wat is dat toch met het woord Degree?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:25 schreef PiRANiA het volgende:
Duurste woorden:
1. Insurance
2. Loans
3. Mortgage
4. Attorney
5. Credit
6. Lawyer
7. Donate
8. Degree
9. Hosting
10. Claim
11. Conference Call
12. Trading
13. Software
14. Recovery
15. Transfer
16. Gas/Electricity
17. Classes
18. Rehab
19. Treatment
20. Cord Blood
Via
Afstuderen toch ?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:59 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Wat is dat toch met het woord Degree?
Als ik in Adwords kijk zie ik sommige met een CPC van 19 euro damn zeg.
Oh ok ...dach zelf graden....zie nu ook een CPC van 58 euro.quote:
Zo dacht iemand laatst bij mij ook de hoofdprijs te kunnen vragen voor een domeinnaam, terwijl ik 'm wel interessant vond "voor erbij".quote:
Dit vind ik persoonlijk een erg onprofessionele manier van communiceren en iets proberen te verkopen. Die mensen schatten zelf in of het voor hun nut heeft en teksten met de insteek ach dat heb je er zo uit, jullie hebben geld zat zou ik niet op prijs stellen.quote:Om jullie tegemoet te komen doe ik 1000 euro van mijn vraagprijs af.
Dus 1500 euro.
Zodra jullie 1 a 2 softwarepakketten verkopen is het al terug verdiend.
Ik wacht jullie tegenbod af.
¤1.99 was een actieprijs, volgens mij was dat vrij duidelijk aangegeven. Vóór de actie was het ¤4.99 (eerste jaar).quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:35 schreef benx het volgende:
Darm, transip van 1,99 naar 4,99 gegaan met .nl domein ?
Bij Hostnet is het ook nog maar 2 euro een NL naam.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:46 schreef Geo3kant het volgende:
Was een aanbieding ja, en die was zelfs al verlengt .. 4,99 is de normale prijs bij transip voor het eerste jaar. Wil je goedkoop moet je naar Versio, hebben nu ook een actie en zijn over het algemeen goedkoop..
4,99 is ook niks
Om die reden zit ik ook bij transip voor al mijn domeinenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:00 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Bij Hostnet is het ook nog maar 2 euro een NL naam.
Maar dan zit je naam weer bij Hostnet.
Ik ben tegenwoordig alles bij Transip aan het reggen (beter / overzichterlijker).
Bedankt voor de tips!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:22 schreef Geo3kant het volgende:
Degree kan zowel graden (maar dan is het eerder degrees) dus het zal te maken hebben met opleidingen/diploma's e.d. zeker gezien de hoogte van de CPC.
[..]
Dit vind ik persoonlijk een erg onprofessionele manier van communiceren en iets proberen te verkopen. Die mensen schatten zelf in of het voor hun nut heeft en teksten met de insteek ach dat heb je er zo uit, jullie hebben geld zat zou ik niet op prijs stellen.
Ook gooi je binnen 1 (2?) mailtjes er al 1000euro af, als ik dat bedrijf was en ik zou hem willen.. beetje moeilijk doen en jij verkoopt hem voor 250/500 euro, misschien niet zo snel ingeven.. als jij denkt dat het domein flink geld waard is houdt dan wat langer stand?
Daarnaast moet je niet vergeten dat veel bedrijven hun producten aanbieden via hun bedrijfsnaam, om hun eigen naam beter te 'branden'.. Vergeet ook niet dat veel bedrijven hun product pagina's flink laten optimaliseren zodat zij hoog kunnen ranken op de juiste keywords zonder een los domein daarvoor aan te schaffen.
Je gooit inderdaad wel heel snel je bedrag omlaag, zonder dat zij er überhaupt enige aanleiding toe geven. Dat kun je eigenlijk pas doen als ze reële interesse tonen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:02 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips!
Was zelf een beetje geirriteerd vandaar die haastige mails.
Baalde echt even omdat er 1500 euro op de grond lag, en toen ik het wilde pakken trok iemand aan een touwtje (zo'n gevoel had ik).
Bedankt voor de link.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:28 schreef Razor21 het volgende:
Ga deze eens proberen ipv Sedo.
Leuke sales staan hier :
http://www.moniker.com/do(...)/recordofsuccess.jsp
http://www.domaining.com/topsales/
Gaat hem niet worden moet eerst al mijn domein overzetten naar Moniker.
Handige site : http://directnavigation.c(...)seem-to-be-real-hot/
Ze geven aan wat nu hot is en wat je moet kopen. Damn die bedragen.
Dat heet dan ook familiale verzekering in het Nederlandsquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:34 schreef benx het volgende:
[..]
Bedankt voor de link.
Ik zie dat familyinsurance.com verkocht is voor 57.000 en dat carinsurance.net een bod van 100.000 heeft.
familieverzekering.net is nog beschikbaar alsdus transip
Houd er met dit soort vergelijkingen wel rekening mee dat er ietsjes meer engelstalige mensen dan nederlandstalige mensen op deze aardbol rondlopen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:34 schreef benx het volgende:
[..]
Bedankt voor de link.
Ik zie dat familyinsurance.com verkocht is voor 57.000 en dat carinsurance.net een bod van 100.000 heeft.
familieverzekering.net is nog beschikbaar alsdus transip
Jep, maar niet al in die landen is de voertaal engelsquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:56 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Houd er met dit soort vergelijkingen wel rekening mee dat er ietsjes meer engelstalige mensen dan nederlandstalige mensen op deze aardbol rondlopen.
Mijn berichten/posts worden ook zo goed als real time overgenomen door Google, hoe?quote:Op donderdag 21 juli 2011 07:16 schreef lezzer het volgende:
Ik vroeg me af, zien jullie ook wel eens schommelingen?
Ik heb met dezelfde aantallen paginavertoningen toch best wel pieken en dalen in klikgedrag. Nou denk ik aan dat dat ligt aan het soort advertenties dat getoond wordt. Is dat te sturen?
Ik ben een beetje een adsense newbie, maar ik heb wel een heel goed bezochte site.
Oh, en hoe krijg je je artikelen zo snel in Googleresultaten? Ik zie mensen posten dat ze snel een actueel bericht maken en daar dan veel bezoekers op krijgen. Submit je het dan ergens dat je veel bezoekers krijgt? Fok doet het bijna realtime zie ik wel eens, en dan vraag ik me af hoe dat werkt.
Ja. Jij vraagt de advertenties op via Google, Google ziet een onbekend URL als referrer en gaat deze direct spideren.quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:31 schreef lezzer het volgende:
Dus, omdat je die advertenties hebt staan komt het ook in Google?
ja, dat niemand het wil hebben.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:36 schreef Floxcie het volgende:
Hebben mensen hier ervaring met het direct verkopen van CPM of CPC advertenties?
Wat vroeg je dan qua bedragen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:50 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Echt niet? Ik heb met een relatief kleine website toch geïnteresseerden gehad.
Wat een faal is dat dan ook dat hij hem met een koppelteken registreert. Zet hem voor de gein eens op sitedeals.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:41 schreef siekman het volgende:
Ik ben daar ook eens mee bezig geweest , met alleen nl domeinen .
Was niet echt succesvol maar zoals ik hier nu lees begin ik er wel weer zin in te krijgen
nu for sale : snoepparadijs.nl
1 reactie gehad van iemand van snoep-paradijs.nl wilde 5 tientjes geven . Dit heb ik vriendelijk geweigerd .
ga ik eens even doen . Begin er stiekum zin in te krijgen .quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:43 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Wat een faal is dat dan ook dat hij hem met een koppelteken registreert. Zet hem voor de gein eens op sitedeals.
'isdn.nl is actief'quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:47 schreef Razor21 het volgende:
Heb een geniale oldschool domein in mijn hoofd uit de jaren 90! In totaal 4 karakters alleen erg kansloos je kunt er niets meer mee. Is alleen voor de diehard fans......het heeft met modems te maken
quote:
Van de bezoekers moet ik het niet hebben:quote:
Zo heb ik een paar weken terug hosting-art.nl gekocht. Die gasten van dat bedrijf hebben hem laten verlopenquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:27 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Van de bezoekers moet ik het niet hebben:
[ afbeelding ]
Dit is echt zo'n domein die ik verkoop aan een nerd of iets
Klopt :quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:33 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zo heb ik een paar weken terug hosting-art.nl gekocht. Die gasten van dat bedrijf hebben hem laten verlopen. Er zat een webhoster achter die redelijk veel in het nieuws geweest is.
Geen idee alleen wie het zou willen hebbenquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:39 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Klopt :
http://www.webhostingtalk(...)ngart-spam-mail.html
http://www.sitedeals.nl/h(...)ing-hosting-art.html
Hehe, ik heb ook gewoon een aantal 4-karakter .nl domeinen aangekocht laatste weken. Waarvan 1 nog met een betekenis ookquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
4 karakters? Controleer maar eens goed dan, denk niet dat ie nog vrij is en anders zou ik hem maar meteen registreren want dan heb je geluk. Of is het geen .nl / .com?
Hoezo vreemd?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:25 schreef Razor21 het volgende:
Wat is dat trouwens toch met die LL domeinnamen?? De meeste vreemde zie ik voorbij komen op Sitedeals.
LL als in 'lowlands' ?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:25 schreef Razor21 het volgende:
Wat is dat trouwens toch met die LL domeinnamen?? De meeste vreemde zie ik voorbij komen op Sitedeals.
Flippa.comquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:45 schreef Razor21 het volgende:
Zijn er naast (domeinhandel) zoals Sedo / Sitedeals / Afternic ook andere (duidelijkere websites) om te veilen / verkopen? Sedo schiet totaal niet op Sitedeals gaat nog wel, en Afternic zie Sedo.
Dank je zal eens kijken.quote:
Ik denk niet dat Google artikelen vertaald, dus denk dat ze het niet opmerken (je content is in principe dan ook geen duplicate).quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:38 schreef benx het volgende:
misschien niet zo netjes maar weet iemand of het vertalen van een artikel van het Nederlands naar het Engels als unieke content word gezien of is Google zo slim om het op te merken?
Zou hem op sitedeals knallen.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:21 schreef Masterboy het volgende:
Ik heb een leuke domeinnaam gekocht (grappigefilms.nl)
Ik zit te denken om hem te gaan verkopen op Sitedeals of op Sedo.
Wat stond er dan??quote:
Een vraag over het aanpassen van een wordpress template, ik wou hem beantwoorden en toen was ie wegquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:17 schreef Siegfried het volgende:
Hoe doen .me domeinen het in Nederland, qua domeinhandel?
Ik heb er een vijftal op het oog. Maar heb er nogal mijn twijfels over..
Hoe vaak typ je zelf .me achter een domein? Ik denk dat dat al een indicatie zou zijn voor de populariteit.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:15 schreef Siegfried het volgende:
Niemand van jullie ervaring met .me domeinen?
[..]
Da's waar.. Maar het gaat ook leuke combi's die je kunt maken. Hoevaak type je een .fm domein? Toch weten de meesten dat het last.fm en nederland.fm is. Desalniettemin een goed punt..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hoe vaak typ je zelf .me achter een domein? Ik denk dat dat al een indicatie zou zijn voor de populariteit.
Hier trouwens meer info over de .me domeinnamen :quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:23 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Da's waar.. Maar het gaat ook leuke combi's die je kunt maken. Hoevaak type je een .fm domein? Toch weten de meesten dat het last.fm en nederland.fm is. Desalniettemin een goed punt..
Ik gooi ze altijd eerst op Sitedeals (Nederlandse doelgroep. En daarna ook op Sedo (deze is wat lastiger) hier heb ik nog nooit iets verkocht.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:57 schreef Woerd26 het volgende:
Hallo,
Ik ben nieuw in de domeinhandel maar misschien kan iemand me kort vertellen hoe het in zijn werk gaat?
Ik heb het domein episodesforfree.info in bezit. Ik denk dat dat best een mooie naam is voor een filmsite oid, maakt niet uit wat de koper ermee wil.
Waar zet ik deze dan te koop en hoe gaat de overdracht?
Thanks in Advance.
Thanks! Ik zal ernaar kijken. Hoe klinkt episodesforfree.info bij jou? Kan je een beetje inschatten wat ik moet vragen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:00 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik gooi ze altijd eerst op Sitedeals (Nederlandse doelgroep. En daarna ook op Sedo (deze is wat lastiger) hier heb ik nog nooit iets verkocht.
Via Sitedeals verdien jezelf de volle 100 procent (en zet er altijd bij eventuele kosten verhuizing zijn voor nieuwe houder). Bij Sedo pakken ze meestal 10 a 15 procent van het bedrag.
En wat ook helpt is zelf bedrijven uit een bepaalde branche mailen om te vragen of ze je domein willen overnemen.
Gewoon vragen wat jij denkt dat het waard kan zijn. Op Sitedeals zie ik weleens namen voor 5 euro voorbij komen waarvan ik denk had je veel meer voor kunnen vragen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:02 schreef Woerd26 het volgende:
[..]
Thanks! Ik zal ernaar kijken. Hoe klinkt episodesforfree.info bij jou? Kan je een beetje inschatten wat ik moet vragen?
Bij die voorbeelden is .me ook niet echt nuttig. Bij thats.me, insure.me of hire.me welquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:58 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hier trouwens meer info over de .me domeinnamen :
http://en.wikipedia.org/wiki/.me
Ik zou het niet zo snel doen die dingen kosten volgens mij 15 euro per stuk en ben je straks 75 euro kwijt. En dan? Ga je er wat mee doen om geld mee te verdienen of wil je ze door verkopen?
Op Sedo zijn ze ook niet zo populair staan er maar een paar te kopen (ze bieden er trouwens wel op):
[ afbeelding ]
Betaling is bij mij is de status: Payment in progress.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:47 schreef mimbosa het volgende:
Iemand die al een overzichtje van juni heeft? Dus 'betaling in behandeling' ? (en dan bedoel ik natuurlijk adsense)
Ben jou website zojuist nog tegengekomen opzoek naar wordpress themesquote:
Tip zet hem op Sitedeals en vraag minimaal 100 euro.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:21 schreef Masterboy het volgende:
Ik heb een leuke domeinnaam gekocht (grappigefilms.nl)
Ik zit te denken om hem te gaan verkopen op Sitedeals of op Sedo.
Toch wel gelijk op een ad geklikt hequote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:57 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Ben jou website zojuist nog tegengekomen opzoek naar wordpress themes.
Ben eigenlijk wel eens benieuwd wat mijn websites waard zouden zijn, iemand nog tips waar je dat het beste kunt checken?
Je leert het echt nooit hequote:Op woensdag 27 juli 2011 11:04 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Tip zet hem op Sitedeals en vraag minimaal 100 euro.
Ik was in de veronderstelling dat ik de variant had : grappigefilmpjes.nl , maar ik heb grappigeflimpjes.nl (typo)
Dag 100 euro :
[ afbeelding ]
Dacht al waarom twijfelt die gozer :-)
Echt tijd dat ik naar de opticiën moet voor een nieuwe controle (alweer een tijd geleden). Merk het steeds vaker de laatste tijd dat ik vaak typo's (echt slechte maak).quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Toch wel gelijk op een ad geklikt he
[..]
Je leert het echt nooit he
Misschien kun je beter ritalin vragen zodat je je beter kan concentreren in plaats van je dood staren op wat euro'squote:Op woensdag 27 juli 2011 11:08 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Echt tijd dat ik naar de opticiën moet voor een nieuwe controle (alweer een tijd geleden). Merk het steeds vaker de laatste tijd dat ik vaak typo's (echt slechte maak).
![]()
Heb jij een verstandelijke beperking?quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:04 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat ik de variant had : grappigefilmpjes.nl , maar ik heb grappigeflimpjes.nl (typo)
Dag 100 euro :
[ afbeelding ]
Net via de mail de huidige houder een email verstuurd dat ik 25 euro bied op hun naam. (doen ze toch niet).
LOL nee gelukkig niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Heb jij een verstandelijke beperking?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Heb jij een verstandelijke beperking?
Iets unieks (en dat is het moeilijke) alles is er eigenlijk al.quote:
Wat heb je geboden?quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:28 schreef Razor21 het volgende:
LOL die van grappige filmpjes vraag het volgende :
Grapjas!
Vanaf ¤ 2.500 exclusief 19% BTW wil ik er wel eens over nadenken.
40 euroquote:
Dat was wel te verwachten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:28 schreef Razor21 het volgende:
LOL die van grappige filmpjes vraag het volgende :
Grapjas!
Vanaf ¤ 2.500 exclusief 19% BTW wil ik er wel eens over nadenken.
Kun je wel makkelijk geld mee verdienenquote:
1 2 3 | Auteur: Betreffende site Artikeltitel + eerste regels artikel. Lees meer: Link naar site. |
Leuke fail alweerquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:04 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dag 100 euro :
[ afbeelding ]
Net via de mail de huidige houder een email verstuurd dat ik 25 euro bied op hun naam. (doen ze toch niet).
Klopt kan wel 1 a 2 dagen duren. En anders via TBforum.nlquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:18 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Leuke fail alweermaar ik heb gisteren wat mailtjes gestuurd naar andere soortgelijke sites en heb nog geen reactie gehad.Ik denk dat ik hem maar op Sitedeals zet en dan zie ik wel wat ik ervoor kan krijgen.
Edit:
Je account is geactiveerd, maar je staat momenteel in de wachtrij om tot het forum te worden toegelaten.
Wachtrij
Reken op 30 a 31 juli.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:54 schreef mimbosa het volgende:
Mijn betaling is nu ook in behandeling! Hoe lang duurt het dan normaal gesproken voordat het daadwerkelijk op je rekening staat?
Klopt denk dat hij hem gewoon mag inleveren ivm merkrecht.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:49 schreef Lastpost het volgende:
Je hebt geen reet aan dergelijke domeinnamen, die ben je kwijt zodra ze hem willen/nodig hebben.
Teveel (vraag mij alleen af waarom miljonairblog zonder de S nergens terug te vinden is) staat toch echt op mijn naam.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:22 schreef dirkjo het volgende:
Hmm, ga morgen op vakantie voor 2 weken. Zal waarschijnlijk niet goed doen voor een van m'n site's waar ik zelf elke keer dingen op moet zetten![]()
En razor, hoeveel domeintjes bezit jij trouwens ondertussen al?
Kijk eens in je panel bij Antagonist.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:36 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Teveel (vraag mij alleen af waarom miljonairblog zonder de S nergens terug te vinden is) staat toch echt op mijn naam.
miljonairsblog staat er gewoon tussen hoorquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:36 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Teveel (vraag mij alleen af waarom miljonairblog zonder de S nergens terug te vinden is) staat toch echt op mijn naam.
Tip mocht iemand een gratis NL naam willen en is nog geen lid van transip ga dan hierheen : https://www.transip.nl/gratis-nl/ (nog 1 dag).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonder de S bedoel ik.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:18 schreef JortK het volgende:
[..]
miljonairsblog staat er gewoon tussen hoor
interessant die actie van TransIP!quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:36 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Tip mocht iemand een gratis NL naam willen en is nog geen lid van transip ga dan hierheen : https://www.transip.nl/gratis-nl/ (nog 1 dag).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoop dat het gaat lukken voor je:quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:21 schreef Masterboy het volgende:
Goede actie van TransIP, heb net weer een domein gekocht (vrijeuniversiteiten.nl)
Die wil ik ook dus gaan verkopen
Hoe zit dat dan als je een naam van een bekend persoon in de media geregistreerd heb? Bestaat er dan ook zoiets van merkrecht?quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:52 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Klopt denk dat hij hem gewoon mag inleveren ivm merkrecht.
Flink lijstjequote:Op woensdag 27 juli 2011 16:36 schreef Razor21 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.websitewaarde.com/www.fok.nlquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:53 schreef JoshuaL het volgende:
Weet iemand waar je je site op waarde kunt laten checken? Ben wel eens benieuwd naar wat mijn sites waard zijn.
Het is altijd een beetje wat de gek ervoor geeft natuurlijk. Vraag en aanbod.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:53 schreef JoshuaL het volgende:
Weet iemand waar je je site op waarde kunt laten checken? Ben wel eens benieuwd naar wat mijn sites waard zijn.
Thanks!quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:05 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Het is altijd een beetje wat de gek ervoor geeft natuurlijk. Vraag en aanbod.
En bij een hele website over het algemeen minimaal een paar keer de jaaromzet.
Ligt eraan of de naam staat geregistreerd als merknaam. Kan je hier zien: http://register.boip.int/bmbonline/intro/select.do?language=nlquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:27 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan als je een naam van een bekend persoon in de media geregistreerd heb? Bestaat er dan ook zoiets van merkrecht?
(Razor21 weet welke, maar wil de naam even niet op fok! posten)
Waarom zet je geen affiliate webshop op op partydiscounter?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:36 schreef Razor21 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe bekijk jij de waarde?quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:25 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hoop dat het gaat lukken voor je:
[ afbeelding ]
Probleem is dat ik bij het merendeel van mijn domeinnamen geen hosting heb.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarom zet je geen affiliate webshop op op partydiscounter?
Is 1 keer opzetten, affiliates inladen en meer niet.
Je hebt geen hosting bij je domeinen? Neem eens een echte hosting partij dan man!quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:03 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Probleem is dat ik bij het merendeel van mijn domeinnamen geen hosting heb.
Maar kan ik ook affiliates inladen dmv andere name servers?
En wat ik mij eigenlijk afvraag : ik heb dus geen hosting bij partydiscounter bestaat er dan wel een mogelijkheid om keyword mee te geven aan deze naam? Zodat ik wel vindbaar ben mocht ik een affiliates starten?
Waarom neem je geen resellerpakket bij een goede hoster dan? Dan kun je gewoon elk domeintje zelf snel aan een pakket hangen. Easy as pie.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:03 schreef Razor21 het volgende:
[..]
En wat ik mij eigenlijk afvraag : ik heb dus geen hosting bij partydiscounter bestaat er dan wel een mogelijkheid om keyword mee te geven aan deze naam? Zodat ik wel vindbaar ben mocht ik een affiliates starten?
Op de meeste shared pakketten kan je toch meer dan 1 domein koppelen? Ik ben zojuist overgestapt naar een VPS. Top! Alleen veel werk om alles te verhuizen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:03 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja, maar dan hangt alles aan 1 pakket, en dus 1 site. Dan kun je beter reseller, of inderdaad vps (maar dat lijkt em voor Razor wat overkill) nemen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:35 schreef ToshiArai het volgende:
[..]
Op de meeste shared pakketten kan je toch meer dan 1 domein koppelen? Ik ben zojuist overgestapt naar een VPS. Top! Alleen veel werk om alles te verhuizen.
Ah, ik heb nooit DA bij shared pakketten gehad.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:45 schreef ToshiArai het volgende:
Met mijn vorig shared pakket van versio hoste ik 10 aparte sites + domeinnaam hoor. Nameservers instellen en dan in DirectAdmin het domein toevoegen.
Dan neem je er toch 1? Wat kost hosting nou.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:03 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb ook hosting :quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dan neem je er toch 1? Wat kost hosting nou.
Ik heb een VPS voor een tientje per maand, kan je genoeg websites op draaien.
Gewoon de DNS aanpassen, mits Antagonist dat ondersteunt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:50 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb ook hosting :
Miljonairsblog -- domeinnaam + hosting bij Antagonist.
Maar het merendeel van mijn "geparkeerde" domeinnamen staan bij Hostnet en een handje vol bij Transip.
Dus stel ik wil het domein wat bij Hostnet of Transip staat koppelen aan mijn hostingpakket bij Antagonist.
Ben er denk wel uit :quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:53 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Gewoon de DNS aanpassen, mits Antagonist dat ondersteunt.
Het gaat hier voornamelijk om bovenstaande al zijn er ook mensen die zoveel mogelijk domeinen vast leggen en deze dan verkopen met (veel) winst. Dit is een beetje het algemene "hoe maak ik winst met een site/domein" topic geworden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:39 schreef WSquater het volgende:
Ik heb het hele topic gelezen, maar ik snap nog niet echt wat het onderwerp van dit topic is? Gaat het hier om hoeveel je verdient met AdSense, hoe het werkt, hoe je het het beste kan implementeren etc.
Probleem is dat we niets van je leren omdat je continu faaltquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:56 schreef Razor21 het volgende:
Topic is veel leuker geworden nu we het (vooral ik dan) vaak over domeinnamen hebben. We leren een hoop van elkaar.
Fouten kan je maken maar het belangrijkste is dat je leert van je foutenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Probleem is dat we niets van je leren omdat je continu faalt
Verder ben ik wel van mening dat dit topic veel meer over Adsense moet gaan dan over domeinen.
Acht valt mee wel 1 weblog + 2 domeinen verkocht :-)quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Probleem is dat we niets van je leren omdat je continu faalt
Verder ben ik wel van mening dat dit topic veel meer over Adsense moet gaan dan over domeinen.
Daar doelt ie denk ik niet op.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:18 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Acht valt mee wel 1 weblog + 2 domeinen verkocht :-)
Dat is het probleem ook, hij leert niet van z'n fouten anders maakte hij ze niet steeds opnieuw.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:24 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Fouten kan je maken maar het belangrijkste is dat je leert van je fouten
Bij het bedrijf waar ik werk zijn er heel veel CPM mogelijkheden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:40 schreef Stekelbees het volgende:
Zijn er hier beheerders die adspace aanbieden tegen CPM? Zit namelijk met een probleem (betalingswijze vooral), zou graag wat meer info willen hieromtrent.
thx
Daar doelt hij niet op. Ik heb dit topic vanochtend doorgelezen, en het is overduidelijke dat jij de grootste fouten maakt (grappigeflimpjes? foute website url doorgeven?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:18 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Acht valt mee wel 1 weblog + 2 domeinen verkocht :-)
En dat mag dus niet:quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:40 schreef Razor21 het volgende:
Die Adsense heeft hij wel vastgezet aan de linkerkant.
quote:Some examples of unacceptable modifications include:
Placing Google ads in a "floating box" in which ads scroll, hover, or expand over the webpage
http://www.google.com/ads(...)?hl=en&answer=105955
Dat dacht ik al....quote:
er zijn maar 3-4 echt grote bedrijven die redelijke cpm tarieven kunnen aanbieden voor beheerders.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:54 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Bij het bedrijf waar ik werk zijn er heel veel CPM mogelijkheden.
Sorry voor mijn ontwetendheid, maar wat is de uitbetalingsgrens?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:40 schreef JoshuaL het volgende:
Zit ik net op de 63 euro, zal de uitbetalingsgrens van deze maand helaas niet halen.
Betalingsgrens voor ons is 70 euro en ja het is een gratis service al denk ik niet dat het 50/50 is.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:56 schreef WSquater het volgende:
[..]
Sorry voor mijn ontwetendheid, maar wat is de uitbetalingsgrens?
En als je die 'uitbelangsgrens' elke maand niet haalt, krijg je dan helemaal niks?
Bedankt!
Edit. Wiki zegt dat dit op $100 is. Is het ook ¤100,00? En hoeveel kost het JOU om AdSense te gebruiken? Of is het gewoon een volledige gratis service, AdSense op je site plaatsen, en als mensen op zo'n ad klikken wordt er geld verdiend. Een gedeelte krijgt Google en een gedeelte krijg jij (hoeveel? fifty-fifty?).
$100, ¤70. Nee als je niet aan die grens komt spaar je het gewoon op, totdat je er wel overheen gaat. AdSense is gewoon gratis om te gebruiken. Jij krijgt als publisher 68%quote:Op zondag 31 juli 2011 00:56 schreef WSquater het volgende:
[..]
Sorry voor mijn ontwetendheid, maar wat is de uitbetalingsgrens?
En als je die 'uitbelangsgrens' elke maand niet haalt, krijg je dan helemaal niks?
Bedankt!
Edit. Wiki zegt dat dit op $100 is. Is het ook ¤100,00? En hoeveel kost het JOU om AdSense te gebruiken? Of is het gewoon een volledige gratis service, AdSense op je site plaatsen, en als mensen op zo'n ad klikken wordt er geld verdiend. Een gedeelte krijgt Google en een gedeelte krijg jij (hoeveel? fifty-fifty?).
Ja, wat ik er nog wel aan toe wil voegen is dat je 68% krijgt van wat de publishers aan google betalen. Alles wat op je account wordt gestort is gewoon van jou.quote:Op zondag 31 juli 2011 10:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
$100, ¤70. Nee als je niet aan die grens komt spaar je het gewoon op, totdat je er wel overheen gaat. AdSense is gewoon gratis om te gebruiken. Jij krijgt als publisher 68%
yep, Google heet het.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:57 schreef WSquater het volgende:
Is er geen 'woordenboek' voor die afkortingen?
http://www.wisegeek.com/w(...)-cpc-cpl-and-cpa.htmquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:57 schreef WSquater het volgende:
Is er geen 'woordenboek' voor die afkortingen?
Was het maar zoquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:33 schreef JortK het volgende:
Jeetje jongens wat zijn we stil hier?
Hebben we het allemaal zo goed voor elkaar dat we slapend kunnen wachten tot de euro's binnekomen?
Met die paar cent per dag moet ik wel heel erg lang slapen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:33 schreef JortK het volgende:
Jeetje jongens wat zijn we stil hier?
Hebben we het allemaal zo goed voor elkaar dat we slapend kunnen wachten tot de euro's binnekomen?
Na 80 dagen heeft de koper het bedrag voor zijn investering terug, maar dan heeft hij nog geen 'loon' ontvangen voor gewerkte uren. Wat ik van die website heb begrepen is dat Razor21 dagelijks aardig wat tijd in die website moest steken. Als je 80 dagen niets doet blijft het geld dus niet binenkomen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:00 schreef Flepke het volgende:
@Razor21 "Adsense heeft mij in 4 maanden tijd bijna 3000 euro opgebracht. Vandaag 31 mei 2011 heb ik mijn weblog voor 2000 euro verkocht."
Wat!? De koper heeft +-80 dagen nodig om zijn investering terug te verdienen, verkoop je nog meer van dat soort sites?
En vergeet niet dat razor steeds minder verdiende met zijn site. En de nieuwe site al snel weer door verkocht ging worden omdat die er geen winst meer uit kon halen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:49 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Na 80 dagen heeft de koper het bedrag voor zijn investering terug, maar dan heeft hij nog geen 'loon' ontvangen voor gewerkte uren. Wat ik van die website heb begrepen is dat Razor21 dagelijks aardig wat tijd in die website moest steken. Als je 80 dagen niets doet blijft het geld dus niet binenkomen.
Wie werkt er dan ook voor zijn content....quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:49 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Na 80 dagen heeft de koper het bedrag voor zijn investering terug, maar dan heeft hij nog geen 'loon' ontvangen voor gewerkte uren. Wat ik van die website heb begrepen is dat Razor21 dagelijks aardig wat tijd in die website moest steken. Als je 80 dagen niets doet blijft het geld dus niet binenkomen.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:56 schreef Flepke het volgende:
Iemand die kan zeggen hoe lang het duurt van het moment van registreren @ google totdat je de adsense code krijgt om te implementeren (domein moet goed worden gekeurd / bank gegevens verifieert / paspoort opsturen?)
Mijn collega heeft het laatst aangevraagd bij hem duurde het ongeveer 3 tot 4 weken (ga hier maar vanuit). Kan ook iets sneller. Maar gemiddeld toch een aantal weken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:30 schreef Flepke het volgende:
[..]
Wie werkt er dan ook voor zijn content....
Iemand die hier antwoord op kan geven?
[..]
Pfiew, en als je al een account met een domein hebt + alles is geverifieerd, en je wilt een nieuw domein toevoegen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:48 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Mijn collega heeft het laatst aangevraagd bij hem duurde het ongeveer 3 tot 4 weken (ga hier maar vanuit). Kan ook iets sneller. Maar gemiddeld toch een aantal weken.
Kijk even in het uitgebreide helpcentrum van Adsense :quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:59 schreef Flepke het volgende:
[..]
Pfiew, en als je al een account met een domein hebt + alles is geverifieerd, en je wilt een nieuw domein toevoegen?
Checken ze ieder domein handmatig op wat voor content erop staat?
Ik neem aan dat je je beseft dat een PR4 beter is dan een PR1. PR1 is makkelijk te krijgen als je al een beetje je best doet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:18 schreef Razor21 het volgende:
LOL heb een Google PR van 1 in 2 maanden tijd. Met mijn vorige website 8 maanden bezig geweest om een PR 4 te krijgen. Maar PR zegt tegenwoordig toch niet zoveel meer?
Ja klopt snapt dat PR4 beter is. Alleen vind ik het vreemd dat ik nu al op PR1 zit. Met mijn vorige duurde het echt lang en na 6 maanden had ik plotseling uit het niets een PR4.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:50 schreef RPG het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je je beseft dat een PR4 beter is dan een PR1. PR1 is makkelijk te krijgen als je al een beetje je best doet.
Iemand die hoog wil ranken in de SERP en dus niet zit te wachten op duplicated content vanuit bijvoorbeeld RSS feeds die ook op 100 andere sites staan en waarmee het dus veel moeilijker is om te scoren in de SERP.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:30 schreef Flepke het volgende:
[..]
Wie werkt er dan ook voor zijn content....
[..]
Eén van mijn sites (met destijds ca 15.000 unieke bezoekers per dag) had gedurende ca twee jaar een PR4 voor de hoofdpagina en voor veel sub-pagina's PR3 of PR4. En sub-sub pagina's bijna allemaal PR1 of PR2.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:50 schreef RPG het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je je beseft dat een PR4 beter is dan een PR1.
[..]
Weet niet of ik meer had kunnen krijgen. Had eerst geen bedrag neergezet op sitedeals kreeg meteen 1 bod van 225 op de 1ste naam. Daarna alle twee voor 450 euro verkocht.quote:
Verkocht zonder te laten betalen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:55 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Weet niet of ik meer had kunnen krijgen. Had eerst geen bedrag neergezet op sitedeals kreeg meteen 1 bod van 225 op de 1ste naam. Daarna alle twee voor 450 euro verkocht.
Wachten is op het geld.
Nee hij maakt het eerst over dan verhuis ik de namen naar de nieuwe eigenaar.quote:
Waarom heb je niet een dealtje gemaakt met bijvoorbeeld lookingforbooking.nl / hotelvergelijk.com?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:55 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Weet niet of ik meer had kunnen krijgen. Had eerst geen bedrag neergezet op sitedeals kreeg meteen 1 bod van 225 op de 1ste naam. Daarna alle twee voor 450 euro verkocht.
Wachten is op het geld.
Ja daar heb je gelijk in. Alleen het probleem is dat ik nog privé zaken heb waarvoor ik het geld momenteel goed kan gebruiken. Alles is mooi meegenomen. Komt nog een megarekening van een advocaat langs (ivm scheiding) en andere kosten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:36 schreef Flepke het volgende:
[..]
Waarom heb je niet een dealtje gemaakt met bijvoorbeeld lookingforbooking.nl / hotelvergelijk.com?
Gewoon die shit doorlinken naar een pagina van hun met alle hotels in rio en jij ontvangt voor iedere boeking bijvoorbeeld 10 euro aan royalties.
Of je stopt er iets meer moeite in en maakt deals met hotels in rio.
Op deze manier haal je er nooit het maximale uit, ofdat je nou aan het onderhandelen bent met een vergelijkingssite of met een domeinkoper maakt ook niks uit qua tijd.
Natuurlijk doe je dat niet "even". Al die hotels gaan nu juist in zee met grote partijen als Booking.com om niet met iedere publisher afzonderlijk deals te hoeven sluiten. Dat werk en die administratie neemt booking.com ze uit handen. Je zult wel een behoorlijk goed verhaal (= bakken met traffic) moeten hebben wil een hotel ueberhaupt met je willen praten. Wil je succesvolle affiliate marketing bedrijven dan moet je ofwel een domein met veel type-ins hebben, ofwel uren/kosten maken om je traffic en conversie op peil te brengen. Het eerste verwacht ik niet met deze domeinen, voor het tweede gaat de kost voor de baat uit.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:36 schreef Flepke het volgende:
[..]
Of je stopt er iets meer moeite in en maakt deals met hotels in rio.
door het in google in te typenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:54 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik heb een lage cpc. Hoe kan ik dat verhogen?
Ik heb nergens het woord gebruikt?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Natuurlijk doe je dat niet "even".
Lijkt me toch dat Razor21 met oog op het wk een prima verhaal had. (.nl voetbal minded land).quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Al die hotels gaan nu juist in zee met grote partijen als Booking.com om niet met iedere publisher afzonderlijk deals te hoeven sluiten. Dat werk en die administratie neemt booking.com ze uit handen. Je zult wel een behoorlijk goed verhaal (= bakken met traffic) moeten hebben wil een hotel ueberhaupt met je willen praten.
Het lijkt me toch dat zo'n domein met een beetje moeite wel bovenaan is te krijgen voor 2014 voor bepaalde zoekwoorden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wil je succesvolle affiliate marketing bedrijven dan moet je ofwel een domein met veel type-ins hebben, ofwel uren/kosten maken om je traffic en conversie op peil te brengen. Het eerste verwacht ik niet met deze domeinen, voor het tweede gaat de kost voor de baat uit.
Heb ik je al eerder gezegd: Wat de gek ervoor geeft. Niemand kan je op basis van deze gegevens een prijs noemen. Hangt van het woord af, de .tld, en in hoeverre er iemand is die er eventueel interesse in heeft.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:08 schreef JoshuaL het volgende:
Als bij de Google Adwords Keywoord Tool dit staat: Lokale maandelijkse zoekopdrachten: 673.000, is dit dan goed? Wat zou een domein dan waard zijn met dit zoekwoord?
[ afbeelding ]
Dan ga ik het maar gewoon eens proberen!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:10 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Heb ik je al eerder gezegd: Wat de gek ervoor geeft. Niemand kan je op basis van deze gegevens een prijs noemen. Hangt van het woord af, de .tld, en in hoeverre er iemand is die er eventueel interesse in heeft.
Is dat met je blog over online geld verdienen? Doe je goed, netjes!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:47 schreef Razor21 het volgende:
Damn mijn Adsense gaat weer net als bij DDKIN gisteren :
[ afbeelding ]
Amper views en nu al dit bedrag. Die ads van 200 x 200 heb ik aangepast in beide sidebars ze klikken alleen maar op deze.
Ik wist het wel als je gewoon dagelijks een beetje met je weblog bezig blijft kun je gewoon opnieuw beginnen en weer lekker verdienen.
CPC is het dubbele hoger dan dat van DDKIN krijg nu ook echt (in mijn ogen) dure Ads zoals Hillfiger / Bruidsjurken (nooit eerder gezien).
Gaat hard trouwens nu alweer bijna 5 euro :
[ afbeelding ]
En dat op ongeveer 30 bezoekers
Ja is die sinds ik donderdag een aanpassing heb gedaan. Mijn CPC is ook behoorlijk hoog.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Is dat met je blog over online geld verdienen? Doe je goed, netjes!
Met 30 bezoekers maar? Of je statistieken kwa bezoekers kloppen niet of je loopt zelf te rammenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:32 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja is die sinds ik donderdag een aanpassing heb gedaan. Mijn CPC is ook behoorlijk hoog.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:57 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Met 30 bezoekers maar? Of je statistieken kwa bezoekers kloppen niet of je loopt zelf te rammen
Dacht standaard 10 procent en als je een premium hebt 20 procent.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:49 schreef benx het volgende:
Hoeveel moet je nu bij Sedo betalen, altijd een minimum van 50 USD per sell en dan nog 10%?
Je bent echt goed, je zou jezelf moeten "verhuren" als "SEO guy" ofzoquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:45 schreef Razor21 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van vandaag en gisteren. En natuurlijk ga ik niet zelf klikken ik weet wat de regels zijn. Maar het zijn maar heel weinig klikjes, maar mijn CPC is behoorlijk hoog. Dus ik haal snel een hoog bedrag nu.
Ik verdien met mijn blog met 30 bezoekers / dag, namelijk ~5 euro per maandquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:45 schreef Razor21 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van vandaag en gisteren. En natuurlijk ga ik niet zelf klikken ik weet wat de regels zijn. Maar het zijn maar heel weinig klikjes, maar mijn CPC is behoorlijk hoog. Dus ik haal snel een hoog bedrag nu.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:06 schreef benx het volgende:
[..]
Je bent echt goed, je zou jezelf moeten "verhuren" als "SEO guy" ofzo
doe je goed, what about xfactor?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:46 schreef Razor21 het volgende:
[..]
![]()
Valt wel mee iedereen kan dit doen. Als je maar unieke content schrijft en gebruik maakt (mijn ervaring) van Wordpress en wat goede plugins.
En elke dag wat schrijven en veel uitproberen met de locaties van advertenties.
Bij mijn vorige blog waren die hele grote perfect (die nu onder mijn artikel staan). Maar bij dit blog werken die kleintjes het beste.
Maar voor vandaag staat het helaas nog maar steeds op 4,47 euro.
Als ik nu het aantal kliks van DDKIN had met deze CPC dan had ik per dag 78 euro kunnen hebben ipv van 40.
Ipv Secret Story 2 ga ik nu over de Diva's bloggen (men zoekt er veel op volgens mijn stats) dit doe ik naast het andere nieuws. Het werpt wel zijn vruchten af.
[ afbeelding ]
Dank je.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:09 schreef LeNick het volgende:
Damn Razor, je faalt met domeinen(althans, wel goede verkoop opzich nu, zeker met die riohotels, maar ik bedoel de typo's), maar dit doe je goed!
![]()
Ik ga ook maar eens een onderwerp verzinnen voor een blog.
Ik ben ook verbaasd.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:30 schreef xaban06 het volgende:
Netjes! Je steekt er sowieso minder tijd in in vergeleken met DDKIN lijkt het gezien de artikelen. Echter begrijp ik nog steeds niet hoe je zoveel kan verdienen met zo weinig bezoekersik doe toch iets fout met mijn blog
Is twitter nu al de marketing die je gedaan hebt? En wat is op dit moment de bron van al je bezoekers ?quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:52 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik ben ook verbaasd.
Komt omdat mijn CPC echt hoog is dan schiet het bedrag natuurlijk ook omhoog.
Dacht het is eenmalig die 9 euro.
Maar vandaag op dit moment sta ik ook alweer op 9.91 euro.
Dus zou 70 euro per week kunnen pakken.
Als ik zorg dat ik meer bezoekers krijg dan gaat het nog harder.
Los van een hoge CPC heb ik helemaal geen kliks, dat is wat mij opvalt, dat je zoveel kliks hebt met zo weinig bezoekers. Anyways, succesquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:52 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik ben ook verbaasd.
Komt omdat mijn CPC echt hoog is dan schiet het bedrag natuurlijk ook omhoog.
Dacht het is eenmalig die 9 euro.
Maar vandaag op dit moment sta ik ook alweer op 9.91 euro.
Dus zou 70 euro per week kunnen pakken.
Als ik zorg dat ik meer bezoekers krijg dan gaat het nog harder.
Vanmiddag had ik bijna 10 euro nu is er 5 afgehaald.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:54 schreef benx het volgende:
GVD.
Iemand heeft het leuk gevonden om XX keer te klikken op een van mijn websites, zit nu met een CTR van XX% en inkomsten waarde van E8,18
Gaat erom dat iemand veel zit te klikken wat tegen de regels is.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:11 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Vanmiddag had ik bijna 10 euro nu is er 5 afgehaald.
Mijn CPC is met bijna 50 cent gehalveerd. Dit wordt meteen doorberekend op je totale kliks van vandaag.
Kijk trouwens uit met het posten van je CTR / klik gegevens in strijd met de regels van Google.
tickes of tickets ?quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:31 schreef Razor21 het volgende:
Gisteren heel wat domeintjes gekocht bij Transip. Alleen sinds de laatste paar keer wordt de bestelling niet per direct uitgevoerd. Krijg ik een standaard email u hoeft niets te doen blabla.
Ben nu 24 uur verder heb nu dezelfde namen maar bij Hostnet gekocht (1.95) ipv 5.95 scheelt toch weer. Wachten is nu op de bevestiging bij Hostnet.
Zodra ik die heb post ik het wel.
10 minuten later :
[ afbeelding ]
Ook nog even snel tickesvliegreizen.nl gekocht (lokaal 165.000 in NL / 201.000 wereld).
Nee was een typo zit achter een laptop.quote:
Samequote:Op zondag 7 augustus 2011 19:58 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee was een typo zit achter een laptop.
In de bestelling klopt ook alles.
Dacht al nee niet weer....
Valt wel mee ben alleen razend enthousiast en dat deel ik graag met andere. Soms moet wel de rem er even op bij mij merk ik.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:01 schreef benx het volgende:
[..]
Same
Maar wens je er veel succes mee en houd ons op de hoogte, je bent vooralsnog de baas van dit topic
Nice, keep us updated !quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:03 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Valt wel mee ben alleen razend enthousiast en dat deel ik graag met andere. Soms moet wel de rem er even op bij mij merk ik.
Momenteel op sitedeals bekijkt dit bedrijf mijn advertentie (die hotels) :
Bedrijf
Smart Media Group
Functie
CEO
Zit continu op F5 nu te rammenquote:
Je bent laatste tijd wel goed bezigquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:04 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Zit continu op F5 nu te rammenelke moment verwacht ik een email (hoop ik).
Even roken.
Heb dat ook wel eens gehad, Google z'n naam anders is. Wil niet zeggen dat het bij jou ook scam is, maar het gebeurt wel vaakquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:38 schreef benx het volgende:
Heb een bod van 750 euro op minecraft360.com in Email maar gezien op Sedo, ik betwijl of het echt is, hij wil nu betalen via Paypal, kan hij niet gewoon betalen via Sedo ofzo ?
Gevonden, dit is hemquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:47 schreef LeNick het volgende:
[..]
Heb dat ook wel eens gehad, Google z'n naam anders is. Wil niet zeggen dat het bij jou ook scam is, maar het gebeurt wel vaak
Klote zeg.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:47 schreef benx het volgende:
[..]
Gevonden, dit is hem
http://www.domain-sector.com/forum/Thread-Warning-Beware-of-scams
Was ook te mooi om waar te zijn.
Ja zag hem vanmorgen mooi bedacht.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:27 schreef JoshuaL het volgende:
Razo21, mijn DM nog gelezen?
De laatste twee dagen opeens een stijging van de inkomsten, vraag me af hoe het komt.
Durf ik echt niet te zeggen hoe ik het doe denk dat ik gewoon geluk heb. Doe niet veel meer anders dan andere mensen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:58 schreef vraagover000 het volgende:
@razor21 zag toevalig deze topic bij active topics ik vraag me af heb zelf een website met ongeveer 30 bezoekers per dag maar verdien nooit meer dan 3,- per maand, laatste maand 1,78:S? hoe doe je dat toch zou je me kunnen helpen?
Nee hoor geen geheim via mijn weblog vertel ik alles wat ik verdien.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:18 schreef vraagover000 het volgende:
@razor21 hoeveel sta je vandaag als inkomsten of is dat geheim?:P
Ik sta vandaag 0,48 cent een van mij betere dagen:D
Omg je klikt zelf of niet?quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:31 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee hoor geen geheim via mijn weblog vertel ik alles wat ik verdien.
[ afbeelding ]
Jammer dat die van gisteren stond op 10 euro gehalveerd is richting 5 euro. Mijn CPC dook in elkaar.
Damn denk net een update in mijn stats geweest kijk nu net staat er dit :
[ afbeelding ]
Mijn CPC is omhoog gesprongen! Heb nu de Ads veranderd naar plaatjes / tekst ipv plaatje only. En de AD die rechts stond ook naar de linkerkant verplaatst. Volgens mijn kanalen klikte ze het meeste op de ADS aan de linkerkant.
Nee natuurlijk niet.quote:
Wat ga je verkopen?quote:
Razor heeft al een blog gehad waar hij bijna dagelijks tussen de 30 en 40 euro zat. Deze heeft hij uiteindelijk verkochtquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:48 schreef vraagover000 het volgende:
Woow nice razor21 weet je wat jij eigenlijk zou moeten doen heel veel van deze soort websites maken blogs en dan allemaal ads erop pleuren wedden dat je over de 50,- per dag gaat verdienen![]()
![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:47 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Ga niet mijn eigen inkomsten om zeep helpen.
Weet je hoeveel tijd erin gaat zitten in meer weblogs :-)quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:48 schreef vraagover000 het volgende:
Woow nice razor21 weet je wat jij eigenlijk zou moeten doen heel veel van deze soort websites maken blogs en dan allemaal ads erop pleuren wedden dat je over de 50,- per dag gaat verdienen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |