Heb ook hosting :quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dan neem je er toch 1? Wat kost hosting nou.
Ik heb een VPS voor een tientje per maand, kan je genoeg websites op draaien.
Gewoon de DNS aanpassen, mits Antagonist dat ondersteunt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:50 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb ook hosting :
Miljonairsblog -- domeinnaam + hosting bij Antagonist.
Maar het merendeel van mijn "geparkeerde" domeinnamen staan bij Hostnet en een handje vol bij Transip.
Dus stel ik wil het domein wat bij Hostnet of Transip staat koppelen aan mijn hostingpakket bij Antagonist.
Ben er denk wel uit :quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:53 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Gewoon de DNS aanpassen, mits Antagonist dat ondersteunt.
Het gaat hier voornamelijk om bovenstaande al zijn er ook mensen die zoveel mogelijk domeinen vast leggen en deze dan verkopen met (veel) winst. Dit is een beetje het algemene "hoe maak ik winst met een site/domein" topic geworden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:39 schreef WSquater het volgende:
Ik heb het hele topic gelezen, maar ik snap nog niet echt wat het onderwerp van dit topic is? Gaat het hier om hoeveel je verdient met AdSense, hoe het werkt, hoe je het het beste kan implementeren etc.
Probleem is dat we niets van je leren omdat je continu faaltquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:56 schreef Razor21 het volgende:
Topic is veel leuker geworden nu we het (vooral ik dan) vaak over domeinnamen hebben. We leren een hoop van elkaar.
Fouten kan je maken maar het belangrijkste is dat je leert van je foutenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Probleem is dat we niets van je leren omdat je continu faalt
Verder ben ik wel van mening dat dit topic veel meer over Adsense moet gaan dan over domeinen.
Acht valt mee wel 1 weblog + 2 domeinen verkocht :-)quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Probleem is dat we niets van je leren omdat je continu faalt
Verder ben ik wel van mening dat dit topic veel meer over Adsense moet gaan dan over domeinen.
Daar doelt ie denk ik niet op.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:18 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Acht valt mee wel 1 weblog + 2 domeinen verkocht :-)
Dat is het probleem ook, hij leert niet van z'n fouten anders maakte hij ze niet steeds opnieuw.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:24 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Fouten kan je maken maar het belangrijkste is dat je leert van je fouten
Bij het bedrijf waar ik werk zijn er heel veel CPM mogelijkheden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:40 schreef Stekelbees het volgende:
Zijn er hier beheerders die adspace aanbieden tegen CPM? Zit namelijk met een probleem (betalingswijze vooral), zou graag wat meer info willen hieromtrent.
thx
Daar doelt hij niet op. Ik heb dit topic vanochtend doorgelezen, en het is overduidelijke dat jij de grootste fouten maakt (grappigeflimpjes? foute website url doorgeven?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:18 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Acht valt mee wel 1 weblog + 2 domeinen verkocht :-)
En dat mag dus niet:quote:Op zaterdag 30 juli 2011 18:40 schreef Razor21 het volgende:
Die Adsense heeft hij wel vastgezet aan de linkerkant.
quote:Some examples of unacceptable modifications include:
Placing Google ads in a "floating box" in which ads scroll, hover, or expand over the webpage
http://www.google.com/ads(...)?hl=en&answer=105955
Dat dacht ik al....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |