Hoe minder content erop staat waar de bezoeker iets aan heeft, hoe eerder de persoon kliktquote:Op donderdag 22 september 2005 19:17 schreef Tokus het volgende:
pff hoe halen jullie al die hoge percentages toch. bij mij klikken ze amper erop, de eikels
Doe je dan toch niet slecht met die forum's van je.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:20 schreef Triloxigen het volgende:
Ik heb ook mijn 166 euri's gestort gekregen..
Het was 199 dollar
Ik heb ook op Were Di gezeten (teminste, volgens mij hete het toen ook al were di).quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:33 schreef skinny-nl het volgende:
[..]
Doe je dan toch niet slecht met die forum's van je.
Ook best wel geinig dat je bedrijfje in valkenswaard zit. Heb daar nog op het weredi gezeten![]()
![]()
![]()
mijn inkomsten zijn ook erg gedaald, clicks zijn ong. gelijk gebleven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:25 schreef skinny-nl het volgende:
Wat is er met google adsense gebeurd?
Ik heb na twee maanden offline te zijn geweest een site van me weer online gezet. Ik heb nu even veel bezoekers/clicks als twee maanden geleden maar ik verdien maar iets van 70 cent per dag. Eerst was het gewoon 2/3 euro per dag. Heb ik mischien wat gemist ?
Zolang ik er elke keer aan het eind van de maand 100 dollar uitsleept dan ben ik er dik tevreden meequote:Op maandag 24 oktober 2005 09:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
mijn inkomsten zijn ook erg gedaald, clicks zijn ong. gelijk gebleven.
Dat haal ik hooguit om de 8 maanden, in het tempo van de laatste 2 maanden...quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:11 schreef Stretto het volgende:
[..]
Zolang ik er elke keer aan het eind van de maand 100 dollar uitsleept dan ben ik er dik tevreden mee
Ow dat is wel minder.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat haal ik hooguit om de 8 maanden, in het tempo van de laatste 2 maanden...
(eerst altijd ca. 25 dollar / maand, nu 10 ofzo)
In de Nederlandse zit het (nog) niet. Lees er hier meer over @ Tweakers.netquote:Op maandag 7 november 2005 18:17 schreef skinny-nl het volgende:
- Firefox + Google toolbar promotie
Tot 1 dollar voor elke bundel die via jou wordt gedownload.
Zit dit ookal in de nederlandse adsense ? Kan het nog niet vinden
quote:"In addition, if you are a U.S. publisher, for Firefox with Google Toolbar referrals we will pay up to $1 per referral the first time a user installs Firefox. (We hope to make this available soon to international publishers.)"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |