Hoe minder content erop staat waar de bezoeker iets aan heeft, hoe eerder de persoon kliktquote:Op donderdag 22 september 2005 19:17 schreef Tokus het volgende:
pff hoe halen jullie al die hoge percentages toch. bij mij klikken ze amper erop, de eikels
Doe je dan toch niet slecht met die forum's van je.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:20 schreef Triloxigen het volgende:
Ik heb ook mijn 166 euri's gestort gekregen..
Het was 199 dollar
Ik heb ook op Were Di gezeten (teminste, volgens mij hete het toen ook al were di).quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:33 schreef skinny-nl het volgende:
[..]
Doe je dan toch niet slecht met die forum's van je.
Ook best wel geinig dat je bedrijfje in valkenswaard zit. Heb daar nog op het weredi gezeten![]()
![]()
![]()
mijn inkomsten zijn ook erg gedaald, clicks zijn ong. gelijk gebleven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:25 schreef skinny-nl het volgende:
Wat is er met google adsense gebeurd?
Ik heb na twee maanden offline te zijn geweest een site van me weer online gezet. Ik heb nu even veel bezoekers/clicks als twee maanden geleden maar ik verdien maar iets van 70 cent per dag. Eerst was het gewoon 2/3 euro per dag. Heb ik mischien wat gemist ?
Zolang ik er elke keer aan het eind van de maand 100 dollar uitsleept dan ben ik er dik tevreden meequote:Op maandag 24 oktober 2005 09:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
mijn inkomsten zijn ook erg gedaald, clicks zijn ong. gelijk gebleven.
Dat haal ik hooguit om de 8 maanden, in het tempo van de laatste 2 maanden...quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:11 schreef Stretto het volgende:
[..]
Zolang ik er elke keer aan het eind van de maand 100 dollar uitsleept dan ben ik er dik tevreden mee
Ow dat is wel minder.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat haal ik hooguit om de 8 maanden, in het tempo van de laatste 2 maanden...
(eerst altijd ca. 25 dollar / maand, nu 10 ofzo)
In de Nederlandse zit het (nog) niet. Lees er hier meer over @ Tweakers.netquote:Op maandag 7 november 2005 18:17 schreef skinny-nl het volgende:
- Firefox + Google toolbar promotie
Tot 1 dollar voor elke bundel die via jou wordt gedownload.
Zit dit ookal in de nederlandse adsense ? Kan het nog niet vinden
quote:"In addition, if you are a U.S. publisher, for Firefox with Google Toolbar referrals we will pay up to $1 per referral the first time a user installs Firefox. (We hope to make this available soon to international publishers.)"
Ik vind dat op zich wel slim voor mensen die niet zo veel inkomsten hebben via adsense, maar ik kan me voorstellen dat je als goed lopede adsense klant, dat je je concurrenten (Want daar richten ze zich op) niet wijzer wil maken dan ze al zijn.quote:Op zondag 6 november 2005 19:52 schreef R-Mon het volgende:
Nieuwe diensten!
- Referral
Mensen doorverwijzen met een aparte button, je krijgt 100 dollar wanneer iemand die jij doorverwezen hebt 100 dollar uitgekeerd krijgt.
Het programma ziet er leuk uit, maar na het geinstalleerd te hebben, zie ik dat je je gebuikersnaam & wachtwoord van Google Adsense moet invullen om de statistieken binnen te krijgen. Dus ik vetrouw het programma niet helemaalquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:28 schreef Stretto het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.revenuecheckerforadsense.com/index.html
Leuk programma.........![]()
Hoe werkt dat?quote:Op donderdag 10 november 2005 09:54 schreef JortK het volgende:
Ik ben overgestapt op Adbrite... kijken wat dat gaat brengen
Adbrite is erg in opkomstquote:Op donderdag 10 november 2005 13:29 schreef JortK het volgende:
Adbrite heeft een aantal voordelen vindt ik:
* Je kan zelf de prijs van je advertentie ruimte bepalen
* Altijd ads ( wanneer mensen geen space bij je kopen krijg je netwerk ads te zien die ook betalen )
* Geen gezeik met terms etc.
Daarom kies is Adbrite![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:48 schreef JortK het volgende:
Idd, helaas alleen jammer van die check betalingen... maja binnenkort PayPal dusEehm verdient dat imagecash.net een beetje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
You've got mailquote:Op zondag 13 november 2005 00:37 schreef Stretto het volgende:
[..]
Eehm verdient dat imagecash.net een beetje?![]()
Gebruik het een paar dagen, geen enkele klik tot nu toe.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:18 schreef cyberstalker het volgende:
De Firefox promotie is er nu ook in het Nederlands! Ik ga het meteen uitproberen.
5 kliks 4,49 dollar?quote:Op zondag 23 oktober 2005 20:48 schreef Stretto het volgende:
AdSense voor inhoud 208 5 2,4% USD 22,05 USD 4,59
Mja ik kende het ook alquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:35 schreef Ernest0 het volgende:
Ik heb voor de grap even een dagje dit firefox referal scriptje aangepast en op mijn site gezet http://explorerdestroyer.com/.
Niet zo netjes om zo agressief te adverteren misschien maar het werkt wel... In 1 dag had ik een stuk of 60 conversions wat me ruim 40 dollar opleverde.. Na drie dagen (en ruim 100 dollar verder) heb ik het maar weer verwijderd. Nu zijn het aantal conversions dan ook weer tot het 0 punt gedaald.
1600 uniques per dag waarvan 55% IEquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:49 schreef Stretto het volgende:
[..]
Mja ik kende het ook al
Mag ik vragen hoeveel unieke bezoekers (en pageviews) jij per dag hebt? Misschien dat het het proberen waard is om ook op mijn website te doen
Ja google moet op de kleintjes letten, met een jaaromzet van 1,578 miljard dollar wordt die 300 dollar echt te veel.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:59 schreef tazmanian het volgende:
Sorrie maar ik vind heel dat adsense 1 grote naaistreek, had een website aangemeld met ongeveer een 3K bezoekers per dag en verdiende schijnbaar teveel voor ze, waardoor ik een of andere wazige mail kreeg dat ik ongeldige kliks zou hebben. ( ik zou zelf geklikt hebben, tuurlijk!!! met 3000 bezoekers per dag is dat ook echt nodig)
Vervolgens sluiten ze dus mijn account en ben ik de 300 dollar die er stond (in nog geen 2 weken) kwijt en zeggen ze dat dat terug gaat naar de adverteerders. Ook gaan ze niet in op de mails die je vervolgens stuurd aan ze.
Ik heb nu 10-25k uniques per dag waarvan 90% IE.quote:Op maandag 5 december 2005 21:17 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
1600 uniques per dag waarvan 55% IE
Ik raad het niet aan om het er op te laten staan, maar voor een paar dagen is het wel grappig. De beloning is trouwens afhankelijk van het land waar de bezoeker vandaan komt. Ik gok dat de conversions van Amerikanen het meeste oplevert, omdat ik s'nachts het meeste verdien.
En hoe lang heb je er over gedaan?quote:
3,5 maand.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:46 schreef Stretto het volgende:
[..]
En hoe lang heb je er over gedaan?![]()
Firefox verwijzingen zijn trouwens echt een aanrader![]()
Toch wel leuk , veel is het niet maargoed je hebt tenminste iets om de hosting kosten te betalen.quote:
Ik betaal niks voor de hostingquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:42 schreef Stretto het volgende:
[..]
Toch wel leuk , veel is het niet maargoed je hebt tenminste iets om de hosting kosten te betalen.
![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De mensen die in dit topic gepost hebben, hun site in sig of profiel hebben staan, en een Adsense banner op de entree-pagina hebben, hebben er een klik bij![]()
Rondje van mij, zeg maar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |