quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:27 schreef ilion het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb het zelfde probleem. Ik zie mijn adsence advertentie's ook niet meer in Google Chrome.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:19 schreef dirkjo het volgende:
Had ik laatst ook last van, bleek het de firewall te zijn die de ads blokte
Als andere ook Chrome gebruiken icm met die of een losse virusscanner die je ads blokkeren ga je dus minder verdienen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:16 schreef dr.dunno het volgende:
waarom wil je je eigen advertenties zien? als anderen 'm maar zien zou ik zeggen.
Dat heb ik nog nooit gehad, ik vind ads echt nutteloos en heb nog nooit iets gezien wat mij interesseertquote:Op zondag 17 juli 2011 13:07 schreef DuracellPower het volgende:
Ik had al bijna op een advertentie geklikt, puur omdat ik meer wou lezen
http://wordpress.org/extend/plugins/advertising-manager/quote:Op zondag 17 juli 2011 14:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Welke widget/plugin gebruiken jullie voor AdSense op Wordpress-sites?
Dat overkomt mij eigenlijk nog best vaakquote:Op zondag 17 juli 2011 13:07 schreef DuracellPower het volgende:
Ik had al bijna op een advertentie geklikt, puur omdat ik meer wou lezen
quote:Op zondag 17 juli 2011 14:47 schreef DuracellPower het volgende:
@ Intrepidlvity: Ik gebruik sinds vandaag: AdSense Now!
Bedanktquote:Op zondag 17 juli 2011 16:49 schreef JortK het volgende:
[..]
http://wordpress.org/extend/plugins/advertising-manager/
Ik ben net op jou site geweest..Goed idee, kan je geen google map achtig ding maken waar de wegen waar je 130 mag op staan aangegeven in het rood ofzo?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:58 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Dat overkomt mij eigenlijk nog best vaak
Sinds ik adsense gebruik kijk ik op andere site's ook vaker naar de ads. Gebruik ook nooit meer m'n adblocker, tenzij iemand de ads TE irritant plaatst
Ik weet niet of er een mogelijkheid is om in meerdere wegen te kleuren. Ben op dit moment bezig met een (zelf-onderhoudende) website. Als deze af is kan ik daar wel eens naar gaan kijken jaquote:Op maandag 18 juli 2011 00:37 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Ik ben net op jou site geweest..Goed idee, kan je geen google map achtig ding maken waar de wegen waar je 130 mag op staan aangegeven in het rood ofzo?
Bedankt door dit lijstje ben ik toch overstag met recoverysoftware punt nlquote:Op maandag 18 juli 2011 19:25 schreef PiRANiA het volgende:
Duurste woorden:
1. Insurance
2. Loans
3. Mortgage
4. Attorney
5. Credit
6. Lawyer
7. Donate
8. Degree
9. Hosting
10. Claim
11. Conference Call
12. Trading
13. Software
14. Recovery
15. Transfer
16. Gas/Electricity
17. Classes
18. Rehab
19. Treatment
20. Cord Blood
Via
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:28 schreef Razor21 het volgende:
Echt wat een megafaal! Wacht nog op bericht terug.......
En het meest falende is dat ik de email naar nog meer bedrijven heb verstuurd waaronder datarecovery.nl zelf ()
Ik hoop het zo.......dat het alsnog doorgaat
Wat is dat toch met het woord Degree?quote:Op maandag 18 juli 2011 19:25 schreef PiRANiA het volgende:
Duurste woorden:
1. Insurance
2. Loans
3. Mortgage
4. Attorney
5. Credit
6. Lawyer
7. Donate
8. Degree
9. Hosting
10. Claim
11. Conference Call
12. Trading
13. Software
14. Recovery
15. Transfer
16. Gas/Electricity
17. Classes
18. Rehab
19. Treatment
20. Cord Blood
Via
Afstuderen toch ?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:59 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Wat is dat toch met het woord Degree?
Als ik in Adwords kijk zie ik sommige met een CPC van 19 euro damn zeg.
Oh ok ...dach zelf graden....zie nu ook een CPC van 58 euro.quote:
Zo dacht iemand laatst bij mij ook de hoofdprijs te kunnen vragen voor een domeinnaam, terwijl ik 'm wel interessant vond "voor erbij".quote:
Dit vind ik persoonlijk een erg onprofessionele manier van communiceren en iets proberen te verkopen. Die mensen schatten zelf in of het voor hun nut heeft en teksten met de insteek ach dat heb je er zo uit, jullie hebben geld zat zou ik niet op prijs stellen.quote:Om jullie tegemoet te komen doe ik 1000 euro van mijn vraagprijs af.
Dus 1500 euro.
Zodra jullie 1 a 2 softwarepakketten verkopen is het al terug verdiend.
Ik wacht jullie tegenbod af.
¤1.99 was een actieprijs, volgens mij was dat vrij duidelijk aangegeven. Vóór de actie was het ¤4.99 (eerste jaar).quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:35 schreef benx het volgende:
Darm, transip van 1,99 naar 4,99 gegaan met .nl domein ?
Bij Hostnet is het ook nog maar 2 euro een NL naam.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:46 schreef Geo3kant het volgende:
Was een aanbieding ja, en die was zelfs al verlengt .. 4,99 is de normale prijs bij transip voor het eerste jaar. Wil je goedkoop moet je naar Versio, hebben nu ook een actie en zijn over het algemeen goedkoop..
4,99 is ook niks
Om die reden zit ik ook bij transip voor al mijn domeinenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:00 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Bij Hostnet is het ook nog maar 2 euro een NL naam.
Maar dan zit je naam weer bij Hostnet.
Ik ben tegenwoordig alles bij Transip aan het reggen (beter / overzichterlijker).
Bedankt voor de tips!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:22 schreef Geo3kant het volgende:
Degree kan zowel graden (maar dan is het eerder degrees) dus het zal te maken hebben met opleidingen/diploma's e.d. zeker gezien de hoogte van de CPC.
[..]
Dit vind ik persoonlijk een erg onprofessionele manier van communiceren en iets proberen te verkopen. Die mensen schatten zelf in of het voor hun nut heeft en teksten met de insteek ach dat heb je er zo uit, jullie hebben geld zat zou ik niet op prijs stellen.
Ook gooi je binnen 1 (2?) mailtjes er al 1000euro af, als ik dat bedrijf was en ik zou hem willen.. beetje moeilijk doen en jij verkoopt hem voor 250/500 euro, misschien niet zo snel ingeven.. als jij denkt dat het domein flink geld waard is houdt dan wat langer stand?
Daarnaast moet je niet vergeten dat veel bedrijven hun producten aanbieden via hun bedrijfsnaam, om hun eigen naam beter te 'branden'.. Vergeet ook niet dat veel bedrijven hun product pagina's flink laten optimaliseren zodat zij hoog kunnen ranken op de juiste keywords zonder een los domein daarvoor aan te schaffen.
Je gooit inderdaad wel heel snel je bedrag omlaag, zonder dat zij er überhaupt enige aanleiding toe geven. Dat kun je eigenlijk pas doen als ze reële interesse tonen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:02 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips!
Was zelf een beetje geirriteerd vandaar die haastige mails.
Baalde echt even omdat er 1500 euro op de grond lag, en toen ik het wilde pakken trok iemand aan een touwtje (zo'n gevoel had ik).
Bedankt voor de link.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:28 schreef Razor21 het volgende:
Ga deze eens proberen ipv Sedo.
Leuke sales staan hier :
http://www.moniker.com/do(...)/recordofsuccess.jsp
http://www.domaining.com/topsales/
Gaat hem niet worden moet eerst al mijn domein overzetten naar Moniker.
Handige site : http://directnavigation.c(...)seem-to-be-real-hot/
Ze geven aan wat nu hot is en wat je moet kopen. Damn die bedragen.
Dat heet dan ook familiale verzekering in het Nederlandsquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:34 schreef benx het volgende:
[..]
Bedankt voor de link.
Ik zie dat familyinsurance.com verkocht is voor 57.000 en dat carinsurance.net een bod van 100.000 heeft.
familieverzekering.net is nog beschikbaar alsdus transip
Houd er met dit soort vergelijkingen wel rekening mee dat er ietsjes meer engelstalige mensen dan nederlandstalige mensen op deze aardbol rondlopen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:34 schreef benx het volgende:
[..]
Bedankt voor de link.
Ik zie dat familyinsurance.com verkocht is voor 57.000 en dat carinsurance.net een bod van 100.000 heeft.
familieverzekering.net is nog beschikbaar alsdus transip
Jep, maar niet al in die landen is de voertaal engelsquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:56 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Houd er met dit soort vergelijkingen wel rekening mee dat er ietsjes meer engelstalige mensen dan nederlandstalige mensen op deze aardbol rondlopen.
Mijn berichten/posts worden ook zo goed als real time overgenomen door Google, hoe?quote:Op donderdag 21 juli 2011 07:16 schreef lezzer het volgende:
Ik vroeg me af, zien jullie ook wel eens schommelingen?
Ik heb met dezelfde aantallen paginavertoningen toch best wel pieken en dalen in klikgedrag. Nou denk ik aan dat dat ligt aan het soort advertenties dat getoond wordt. Is dat te sturen?
Ik ben een beetje een adsense newbie, maar ik heb wel een heel goed bezochte site.
Oh, en hoe krijg je je artikelen zo snel in Googleresultaten? Ik zie mensen posten dat ze snel een actueel bericht maken en daar dan veel bezoekers op krijgen. Submit je het dan ergens dat je veel bezoekers krijgt? Fok doet het bijna realtime zie ik wel eens, en dan vraag ik me af hoe dat werkt.
Ja. Jij vraagt de advertenties op via Google, Google ziet een onbekend URL als referrer en gaat deze direct spideren.quote:Op donderdag 21 juli 2011 08:31 schreef lezzer het volgende:
Dus, omdat je die advertenties hebt staan komt het ook in Google?
ja, dat niemand het wil hebben.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:36 schreef Floxcie het volgende:
Hebben mensen hier ervaring met het direct verkopen van CPM of CPC advertenties?
Wat vroeg je dan qua bedragen?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:50 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Echt niet? Ik heb met een relatief kleine website toch geïnteresseerden gehad.
Wat een faal is dat dan ook dat hij hem met een koppelteken registreert. Zet hem voor de gein eens op sitedeals.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:41 schreef siekman het volgende:
Ik ben daar ook eens mee bezig geweest , met alleen nl domeinen .
Was niet echt succesvol maar zoals ik hier nu lees begin ik er wel weer zin in te krijgen
nu for sale : snoepparadijs.nl
1 reactie gehad van iemand van snoep-paradijs.nl wilde 5 tientjes geven . Dit heb ik vriendelijk geweigerd .
ga ik eens even doen . Begin er stiekum zin in te krijgen .quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:43 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Wat een faal is dat dan ook dat hij hem met een koppelteken registreert. Zet hem voor de gein eens op sitedeals.
'isdn.nl is actief'quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:47 schreef Razor21 het volgende:
Heb een geniale oldschool domein in mijn hoofd uit de jaren 90! In totaal 4 karakters alleen erg kansloos je kunt er niets meer mee. Is alleen voor de diehard fans......het heeft met modems te maken
quote:
Van de bezoekers moet ik het niet hebben:quote:
Zo heb ik een paar weken terug hosting-art.nl gekocht. Die gasten van dat bedrijf hebben hem laten verlopenquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:27 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Van de bezoekers moet ik het niet hebben:
[ afbeelding ]
Dit is echt zo'n domein die ik verkoop aan een nerd of iets
Klopt :quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:33 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zo heb ik een paar weken terug hosting-art.nl gekocht. Die gasten van dat bedrijf hebben hem laten verlopen. Er zat een webhoster achter die redelijk veel in het nieuws geweest is.
Geen idee alleen wie het zou willen hebbenquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:39 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Klopt :
http://www.webhostingtalk(...)ngart-spam-mail.html
http://www.sitedeals.nl/h(...)ing-hosting-art.html
Hehe, ik heb ook gewoon een aantal 4-karakter .nl domeinen aangekocht laatste weken. Waarvan 1 nog met een betekenis ookquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
4 karakters? Controleer maar eens goed dan, denk niet dat ie nog vrij is en anders zou ik hem maar meteen registreren want dan heb je geluk. Of is het geen .nl / .com?
Hoezo vreemd?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:25 schreef Razor21 het volgende:
Wat is dat trouwens toch met die LL domeinnamen?? De meeste vreemde zie ik voorbij komen op Sitedeals.
LL als in 'lowlands' ?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:25 schreef Razor21 het volgende:
Wat is dat trouwens toch met die LL domeinnamen?? De meeste vreemde zie ik voorbij komen op Sitedeals.
Flippa.comquote:Op donderdag 21 juli 2011 22:45 schreef Razor21 het volgende:
Zijn er naast (domeinhandel) zoals Sedo / Sitedeals / Afternic ook andere (duidelijkere websites) om te veilen / verkopen? Sedo schiet totaal niet op Sitedeals gaat nog wel, en Afternic zie Sedo.
Dank je zal eens kijken.quote:
Ik denk niet dat Google artikelen vertaald, dus denk dat ze het niet opmerken (je content is in principe dan ook geen duplicate).quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:38 schreef benx het volgende:
misschien niet zo netjes maar weet iemand of het vertalen van een artikel van het Nederlands naar het Engels als unieke content word gezien of is Google zo slim om het op te merken?
Zou hem op sitedeals knallen.quote:Op maandag 25 juli 2011 23:21 schreef Masterboy het volgende:
Ik heb een leuke domeinnaam gekocht (grappigefilms.nl)
Ik zit te denken om hem te gaan verkopen op Sitedeals of op Sedo.
Wat stond er dan??quote:
Een vraag over het aanpassen van een wordpress template, ik wou hem beantwoorden en toen was ie wegquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:17 schreef Siegfried het volgende:
Hoe doen .me domeinen het in Nederland, qua domeinhandel?
Ik heb er een vijftal op het oog. Maar heb er nogal mijn twijfels over..
Hoe vaak typ je zelf .me achter een domein? Ik denk dat dat al een indicatie zou zijn voor de populariteit.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:15 schreef Siegfried het volgende:
Niemand van jullie ervaring met .me domeinen?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |