abonnement Unibet Coolblue
pi_38999865
M'n laatste post uit het vorige topic:

Iemand hier die ervaring heeft met Amazon Associates?


Lijkt me op zich wel interessant, vraag me alleen af hoe het met betaling naar Nederland gaat..
pi_39001551
quote:
Ik ben de afgelopen tijd elk record dat ik ooit heb gezet aan het verbreken.

17K views, CTR van 3% en totaal net iets meer dan 100 dollar.....in 7 dagen
Op naar de $100/dag
  maandag 19 juni 2006 @ 19:02:49 #4
145663 Duiker_21
Daar word ik niet vrolijk van
pi_39009786
Goed, ik heb nu een paar dagen Adbrite banners op mijn site staan.
De banners van Adengage vond ik niet echt geweldig, en ik kreeg maar niet te zien wat de verdiensten waren, terwijl er wel op geklikt werd.

Een probleem van al die extra banners is wel dat nu de crt van adsense achteruit gaat, hebben jullie daar ook last van? Google betaald toch wel wat beter uit dan Adbrite, dus ik ga de komende dagen de boel maar eens goed optimaliseren.

@LSDsmurf, 3% bij zoveel pageviews is niet verkeerd!
quote:
Op maandag 19 juni 2006 13:23 schreef roelofjan het volgende:
M'n laatste post uit het vorige topic:

Iemand hier die ervaring heeft met Amazon Associates?

Lijkt me op zich wel interessant, vraag me alleen af hoe het met betaling naar Nederland gaat..
Ze betalen per cheques, of via tegoeden voor Amazon zelf. Ik heb het een tijdje op mijn site gehad, maar had in twee maanden tijd maar één item verkocht. Je krijgt overigens maar 4% van iedere sale, dus om een lekker bedrag te kunnen halen moet je aardig wat verkopen.
Ik ben sinds een paar dagen weer aan het testen met wat amazon banners, maar het belooft niet veel goeds.
Je kan het natuurlijk even proberen...

[ Bericht 49% gewijzigd door Duiker_21 op 19-06-2006 19:07:51 ]
Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?
pi_39010839
quote:
Op maandag 19 juni 2006 19:02 schreef Duiker_21 het volgende:
@LSDsmurf, 3% bij zoveel pageviews is niet verkeerd!
Die quote gaat niet over mij, dat was een post van Stretto in het vorige topic.


Over Amazon: vroeger kon je daar goeie zaken mee doen maar nu is het al een pak minder. Grootste nadeel is dat Amazon enkel commissie geeft voor gebruikers die op dezelfde dag een aankoop doen en hun percentages zijn ook niet echt van de hoogste. Nog een enorm nadeel is dat Amazon niet echt internationaal is. Het is enkel interessant als je veel Amerikaanse bezoekers hebt.

Uitbetaling via Amazon gift cheques zou ik niet gebruiken. De enige producten die je daar als niet-Amerikaan mee kan kopen zijn boeken.. En als je die koopt dan is er ook nog een grote kans dat de douane je pakket tegenhoud en dan moet je nog extra taks betalen.
pi_39011728
quote:
Op maandag 19 juni 2006 09:44 schreef Stretto het volgende:
Ik ben de afgelopen tijd elk record dat ik ooit heb gezet aan het verbreken.

17K views, CTR van 3% en totaal net iets meer dan 100 dollar.....in 7 dagen
Erg netjes vooral je eCPM.

Zelf heb ik bijna 10keer zoveel views, meer dan 3% CTR alleen slechts $200
Honest disagreement is often a good sign of progress
website
  maandag 19 juni 2006 @ 20:22:11 #7
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_39012463
Ik volg het niet meer, je had toch een adult pagina Ernst0?
niets
pi_39014371
quote:
Op maandag 19 juni 2006 20:22 schreef Ewaldus het volgende:
Ik volg het niet meer, je had toch een adult pagina Ernst0?
nee bah

ik heb een tech web- log/site
Honest disagreement is often a good sign of progress
website
pi_39014600
quote:
Op maandag 19 juni 2006 20:00 schreef Ernest0 het volgende:

[..]

Erg netjes vooral je eCPM.

Zelf heb ik bijna 10keer zoveel views, meer dan 3% CTR alleen slechts $200
Mja ik heb de afgelopen tijd veel tijd gestoken in het optimaliseren van het boeltje. En het werpt z'n vruchten af. Ik ging aanvankelijk voor 3,50 per dag (Zodat ik elke maand 100 dollar kreeg uitbetaald). Maar het is ietwat meer geworden. En daarnaast heb ik ook nooit de nadruk gelegd op Adsense. Maar nu snap ik eindelijk hoeveel geld er mee te verdienen valt

Al met al erg blij, de komende tijd proberen om meer bezoekers te krijgen
quote:
Op maandag 19 juni 2006 20:22 schreef Ewaldus het volgende:
Ik volg het niet meer, je had toch een adult pagina Ernst0?
Ik was degene met adult, maar ik heb ook mainstream hoor
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_39122193
Deze reeks alweer een tijdje niet meer gevolgt TVP
  donderdag 22 juni 2006 @ 22:32:17 #11
19773 eGo2k
watashi wa
pi_39129958
Wordt het niet tijd om een Openings Post FAQ te schrijven?
..desu!
pi_39131423
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 22:32 schreef eGo2k het volgende:
Wordt het niet tijd om een Openings Post FAQ te schrijven?
Mja sowieso lezen de meeste van ons wel genoeg tutorials op andere sites.

Maar als jij de tijd en moeite erin wilt steken........
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_39203913
Mijn ads gaan iets minder dan de vorige maand(en) maar ik had een vraagje, hoe optimaliseer je eigenlijk een website/forum voor het gebruik van ads?
pi_39219154
Heb me een beetje ingelezen in het onderwerp, maar kan eigenlijk nergens duidelijkheid vinden over het volgende.

In welke mate is Adsense handig voor een muziek/evenement gerelateerde site, waar ik (redelijk) veel unieke bezoekers verwacht, die echter maar enkele pagina's per keer bekijken.

Ik klik zelf eigenlijk nooit op google-ads, en kan me dit ook niet van mijn bezoekers voorstellen (Hoewel de internetbevolking mij wel vaker voor een raadsel stelt). Het zou dus vooral van de views (CPM?) afhangen, maar in hoevere is daar wat aan te verdienen?

Dus: Adsense een goede optie of kan ik beter op zoek gaan naar wat anders?
www.muziekjunkie.nl - Voor je dagelijkse shot muziek
pi_39220444
quote:
Op zondag 25 juni 2006 20:30 schreef Muziekjunkie het volgende:
Heb me een beetje ingelezen in het onderwerp, maar kan eigenlijk nergens duidelijkheid vinden over het volgende.

In welke mate is Adsense handig voor een muziek/evenement gerelateerde site, waar ik (redelijk) veel unieke bezoekers verwacht, die echter maar enkele pagina's per keer bekijken.

Ik klik zelf eigenlijk nooit op google-ads, en kan me dit ook niet van mijn bezoekers voorstellen (Hoewel de internetbevolking mij wel vaker voor een raadsel stelt). Het zou dus vooral van de views (CPM?) afhangen, maar in hoevere is daar wat aan te verdienen?

Dus: Adsense een goede optie of kan ik beter op zoek gaan naar wat anders?
Adsense is zeker een goede optie! Verwacht na een dag of wat tot een week advertenties voor oa. muziek / cd winkels, festival ads etc etc, het dynamische content deel kan hier heel handig zijn...

En ja, er klikken toch nog verbazingwekkend veel mensen op (tenzij je de banner dus ergens onderaan je forum neer zet, waar hij zo ver mogelijk uit het zicht staat, zoals ik gedaan heb.. maar dat is bewust )
  zondag 25 juni 2006 @ 23:59:51 #16
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_39232270
ik heb per dag nu meer dan honder kliks (!) op mijn banners naast mijn galleries (adult content).
Helaas is dit geen adsense en heb ik 4 ct per klik. Dit is op 3000 uniek (ja weinig maar komt doordat ik niet meer update omdat ik mijn dns veranderd moet hebben alleen mijn host niet mee werkt)
niets
  maandag 26 juni 2006 @ 11:11:23 #17
145663 Duiker_21
Daar word ik niet vrolijk van
pi_39242430
quote:
Op zondag 25 juni 2006 13:06 schreef ARKON het volgende:
Mijn ads gaan iets minder dan de vorige maand(en) maar ik had een vraagje, hoe optimaliseer je eigenlijk een website/forum voor het gebruik van ads?
Ik heb al op diverse amerikaanse forums gelezen dat er heel veel mensen last hebben van teruglopende inkomsten van Adsense. (dat gebruik jij toch ook?). Ikzelf merk ook dat het deze maand minder gaat dan in mei, terwijl het aantal bezoekers en aantal pageviews aanzienlijk hoger is.
Gisteren was gelukkig wel weer een aardig dagje, maar ik blijf het vreemd vinden dat opeens zoveel mensen minder verdienen. Ik denk dat Google even een maandje heeft lopen cashen

Ik ben sinds vorige week begonnen met een forum op mijn site, dus ik kan je niet veel tips daarover geven. Wel lees je vaak dat de CTR 'dramatisch' laag is op een forum, dus je kan beter CPM banners plaatsen.

Nog even iets over adsense; merken jullie ook vaak dat je als de ene dag heel veel verdient, je de dag erop ineens veel minder verdient? Ik heb soms het gevoel dat er iets niet klopt aan Adsense, bij andere advertentieprogramma's zijn de inkomsten een stuk constanter.
Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?
pi_39249019
op welke dag van de maand maakt google over als je direct deposit hebt?

keb mn pincode voor de 15e ingevoerd dus kzit met smart te wachten hehe
  maandag 26 juni 2006 @ 16:42:44 #19
145663 Duiker_21
Daar word ik niet vrolijk van
pi_39254756
Ze maken het altijd op de 25ste over en meestal staat het dan op de 28ste op mijn (rabobank)rekening. Als je bij de postbank zit duurt het misschien wat langer, aangezien dat bij normale overboekingen ook vaak het geval is.

Zoals ik vanochtend al schreef had ik gisteren een hele goeie dag (kwa inkomsten dan), en uiteraard is het vandaag weer helemaal ruk, erg vaag allemaal.

Ik heb me trouwens ook aangemeld bij Doubleclick (ter vervanging van Fastclick), heeft een van jullie daar ervaring mee?
Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?
pi_39254891
thnx, keb ook rabobank, dus ik w8 het ff af
  maandag 26 juni 2006 @ 16:54:21 #21
91856 Stretto
..........
pi_39255223
Ow relaxt dan heb ik nog binnen 2 dagen mijn geld binnen, leuk extraatje gezien mijn inkomsten
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  maandag 26 juni 2006 @ 16:57:20 #22
145663 Duiker_21
Daar word ik niet vrolijk van
pi_39255341
Oh, ik zie nu dat ik het in mei pas op de 30ste had gekregen, in april stond het er wel op de 28ste al op. Als je die code voor de 15e hebt ingevuld dan zul je het denk ik rond de 28ste wel krijgen (als je tenminste minimaal 100 euri hebt verdient).
Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?
pi_39260457
uiteraard

maar ze maken het dus de 25e over? kan je dat nog ergens terug zien bij je betalingsgeschiedenis?
aangezien ik geen verschil zie met anders.
  maandag 26 juni 2006 @ 19:37:57 #24
91856 Stretto
..........
pi_39261166
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:20 schreef jp84 het volgende:
uiteraard

maar ze maken het dus de 25e over? kan je dat nog ergens terug zien bij je betalingsgeschiedenis?
aangezien ik geen verschil zie met anders.
Ik krijg het altijd de 28e (rabo)
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_39261952
yup keb ook rabo, ben zeer benieuwd,

kad een mailtje gehad over invalid clicks tijdje terug, zeer vriendelijk mailtje dat ze absoluut m'n account niet gaan blocken, maar alleen de 'invalid' clicks eruit halen.
dus het kon even duren, maar die mail is al 2 maanden terug ofzo, pincode opsturen duurde ook heel lang (8weken) maar heb em deze maand gelukkig voor de 15e kunnen invoeren.

ben echt heel benieuwd woensdag
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')