Hij is nog redelijk suitable for work hoor... Er is bijvoorbeeld geen tiet te zien...quote:Op maandag 5 maart 2007 15:36 schreef Duiker_21 het volgende:
tvp
Ik zit op m'n werk en kan je site daarom niet checken. Het is in ieder geval NIET toegestaan om googleads te plaatsen op adult websites...
Adengagequote:Op maandag 5 maart 2007 15:38 schreef whoops het volgende:
[..]
Hij is nog redelijk suitable for work hoor... Er is bijvoorbeeld geen tiet te zien...
Heeft iemand nog tips voor wat wel bij 'adult content' gebruikt kan worden?
Ja Google houd niet van adult content.. kheb een keer geprobeerd een reclame compange op te zetten i.v.m. een aantal prostitutie gerichte websites van me.. werd niet toegestaan.quote:Ik kreeg een mailtje van Google dat ik AdSense op een 'verboden' pagina had staan, er stond namelijk adult content op, en dat is tegen de regels (schijnt)...
Het gaat om swaffelen.tk ...
Is er een manier om hier toch Google Ads op te krijgen, of is dat in z'n geheel niet mogelijk bij Google (ads bij adult content dus)?
Daar probeer ik ook me geld vandaan te halen... maar dat wil nog niet echtquote:Op maandag 5 maart 2007 16:28 schreef Atreyu het volgende:
[..]
Ja Google houd niet van adult content.. kheb een keer geprobeerd een reclame compange op te zetten i.v.m. een aantal prostitutie gerichte websites van me.. werd niet toegestaan.
Er zijn zat goede alternatieven op Google. Steeds meer websites werken op basis van provisie. Dat wil zeggen, jij stuurd een bezoeker door en krijgt een percentage van de omzet uitbetaald. Neem van mij aan dat daar veel meer geld aan valt te verdienen dan die adsense van Google. Binnenkort gaan er wat goksites van me online.. 75 dollar per aangemelde klant.. kijk dat tikt aan. Vooral als je zelf een netwerk hebt en bezoekers die veel geld te besteden hebben.
Dan doe je iets niet goed. Waarschijnlijk zul je marketingtechnisch wat dingen moeten wijzigen. Of je promoot websites waar je bezoekers niet in geintereseerd zijn. Het draait allemaal om de bezoeker. Als je het vertrouwen van bezoeker hebt of je speeld in op onderbewuste gedachten en je zorgt ervoor dat je een impuls reactie teweeg brengt bij de bezoeker... dan werkt het zeker wel. Ik verdien zelfs wat geld aan 0900 nummers, ja dat kan echt. En ik heb hoge verwachtingen over het promoten van goksites.. prostitutie en gokken gaat hand in hand zeggen ze...quote:quote:Op maandag 5 maart 2007 16:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Daar probeer ik ook me geld vandaan te halen... maar dat wil nog niet echt
Er schiet mij nu net een geniaal idee te binnenquote:Op maandag 5 maart 2007 16:40 schreef Atreyu het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed. Waarschijnlijk zul je marketingtechnisch wat dingen moeten wijzigen. Of je promoot websites waar je bezoekers niet in geintereseerd zijn. Het draait allemaal om de bezoeker. Als je het vertrouwen van bezoeker hebt of je speeld in op onderbewuste gedachten en je zorgt ervoor dat je een impuls reactie teweeg brengt bij de bezoeker... dan werkt het zeker wel. Ik verdien zelfs wat geld aan 0900 nummers, ja dat kan echt. En ik heb hoge verwachtingen over het promoten van goksites.. prostitutie en gokken gaat hand in hand zeggen ze...
idd heb gemerkt dat mijn verdiensten een stuk omhoog gaan met adengage en heb al een paar adverteerders die daar een ad block gekocht hebben.quote:
oke en dat is? Het is moeilijk om een geniaal te zijn op internet... ik heb de juiste domeinnamen, die goed te onthouden zijn enzo. De rest van mijn netwerk is opgezet met kennis en ideeen van concepten die door anderen bedacht zijn (polls, forums, etc) en ik heb me laten inspireren door andere sites. Ik heb de juiste kennis en ideeen op de juiste plaats neergezet om die groep klanten te beinvloeden. Als ik zometeen door dat gokken redelijk geld verdien dan is dat te wijten aan mijn marketing achtergrond. Dat ik wat kennis heb van xhtml en css is natuurlijk ook relevant.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Er schiet mij nu net een geniaal idee te binnen
Adsense ads worden in de regel nog op keyword gekocht. Het gebeurt relatief weinig dat adverteerders plek op een bepaalde site of pagina kopen. Ik zou het gewoon proberen als ik jou was. Misschien doe je er een paar maanden over voor je de uitbetalingsdrempel van $100 bereikt maar je moet tenslotte ergens beginnen.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:22 schreef compier het volgende:
Ik heb niet genoeg bezoekers voor adsense (ik heb er maar 20-50 per dag ofzo) of is dat te doen (lijkt me niet echt dat mensen op mijn site een ad block willen hebben)
Toch vind ik die uitbetalingsdrempel erg hoog!! En dat terwijl Google in Nederland een vestiging heeft... Nee doe mij maar de alternatieven. Meer geld en snellere uitbetaling.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Adsense ads worden in de regel nog op keyword gekocht. Het gebeurt relatief weinig dat adverteerders plek op een bepaalde site of pagina kopen. Ik zou het gewoon proberen als ik jou was. Misschien doe je er een paar maanden over voor je de uitbetalingsdrempel van $100 bereikt maar je moet tenslotte ergens beginnen.
Oeps sorry ik bedoelde Ad ENGAGE!quote:Op maandag 5 maart 2007 21:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Adsense ads worden in de regel nog op keyword gekocht. Het gebeurt relatief weinig dat adverteerders plek op een bepaalde site of pagina kopen. Ik zou het gewoon proberen als ik jou was. Misschien doe je er een paar maanden over voor je de uitbetalingsdrempel van $100 bereikt maar je moet tenslotte ergens beginnen.
Dat was Tribalfusion. Bij mij doet adsense het alleen beter. Qua CPM is het wel een van networks met de beste payouts.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:11 schreef M3CABRIO het volgende:
Ernest, jij had het toch laatst over dat je een CPM campagne van $3 niet echt rendabel vond t.o.v. je gewone adsense inkomsten?
Ik ben namelijk nog stees op zoek naar een CPM adverteerder en ik zal binnenkort maar een pagina met ad mogelijkheden ergens op mijn site pleuren, dit temeer ik nu al elke dag lui krijg die hun disco-tent-house feesten in mijn guestbook willen spammen....
Dat staat toch wel vrij duidelijk op de site van adsense dacht ik...quote:Op zondag 11 maart 2007 17:50 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die betalingen, als je voor de 15e $100 hebt dan maakt google het de 25e over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |